آموزش علوم جامعه باید برداشت از آزمون های بین المللی کارشناسان اصرار

علم در جامعه باید برداشت از شرکت در آزمون های بین المللی مانند پیزا چرا که آنها مجبور مدارس به اتخاذ “باریک” برنامه درسی و تکنیکهای آموزشی, مطالعه می گوید.

محققان با بررسی آینده درس علوم پست-covid نیز خواست معلمان و مربیان به منظور توسعه تمرکز جدید بر محیط زیست و سلامت است. آنها استدلال کرده اند کودکان نیاز به یادگیری بیشتر در مورد پیچیدگی های تحقیق در درس برای بهبود سواد علمی.

این مطالعه توسط پروفسور جاستین دیلون از دانشگاه اکستر و دکتر لوسی Avraamidou از دانشگاه گرونینگن می گوید: آزمون های بین المللی و پیزا که “موفق به ارائه اطلاعات کافی در مورد سواد علمی مفید در هر شکل یا فرم.” محققان استدلال می کنند نفوذ خود را مجبور است بسیاری از سیستم های مدرسه به اتخاذ “تقلیل درسی و یک محدوده باریک از تکنیکهای آموزشی.”

استاد دیلون گفت: “ما می خواهیم برای تحریک توسعه آموزش علوم در پست-همه گیر عصر به دعوت جامعه ما به تعامل با مسائل با برنامه درسی و ارزیابی. آن است که از اهمیت پارامونت است که عدالت اجتماعی استفاده می شود به شکل یک چشم انداز برای آموزش علوم در پست-همه گیر عصر. عدم انجام این خدمت را تنها به عنوان راهی برای تداوم نابرابری های موجود.

“در طول همه گیر علم و دانشمندان خود را در انظار به عنوان ناجی بالقوه و یا به عنوان غیر قابل اعتماد عروسک های خیمه شب بازی در راه است که می شده اند غیر قابل تصور از یک سال پیش. در عین حال علم آموزش و پرورش علم و مربیان نامرئی هستند.”

محققان استدلال می کنند در این مجله برای فعال علم و تکنولوژی آموزش و پرورش که در درس علوم در حال حاضر emphase حقایق در حالی که فرآیندهای علم است و بیشتر شبیه به یک “جعبه سیاه”. آنها می گویند دانش آموزان به ندرت تدریس در مورد فرآیندهای کلیدی از تحقیقات علمی که در به در به صرفه جویی در زندگی می کند.

استاد دیلون گفت: “در مدرسه دانش آموزان با کسب علم منطقی است تجربی و قابل سرمایه گذاری انجام شده توسط بسیار آموزش دیده و اعتماد مردم است. این همیشه مورد نیست اما کودکان نمی سوال آن است. نتیجه این است که اگر چه عمومی بالا و اعتماد به نفس در علم و معتقد است که علم را فراهم می کند مزایای بزرگ به جهان بسیاری از مردم همچنان به انکار گیری از علوم از جمله در زمینه تکامل و تغییر آب و هوا و واکسیناسیون. بیش از حد بسیاری از مردم به عملکرد علمی و با سواد. آنچه دانشمندان انجام چه نوع از داده های جمع آوری آنها و چگونه آنها را تجزیه و تحلیل آن داده ها به شکل گیری یک راز باقی می ماند برای بسیاری از افراد جوان است.”

این مطالعه می گوید: معلمان باید در یک موقعیت برای تغییر سرعت به یک “قابل دسترس را شامل عادلانه و جذاب” علم و آموزش آنلاین با پشتیبانی برای والدین و مراقبین چرا که در حال حاضر معلمان به نظر نمی رسد به یادگیری هر چیزی به طور سیستماتیک در مورد چه کار می کند در نظر گرفتن مدارس آنلاین. محققان می گویند که مجبور به کشف پتانسیل های مختلف فن آوری و ابزار دیجیتال برای آموزش و یادگیری ممکن است به عنوان یک بیداری به امکانات بخش خصوصی و صنعت در حمایت آموزشی و پژوهشی تشکیل صنعت-دانشگاه ائتلاف.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه اکستر. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im