آهسته پایین: کاهش محدودیت سرعت صرفه جویی در زندگی در شهرهای شلوغ و

تصادفات علت غیر طبیعی مرگ و میر در سراسر جهان است. کاهش محدودیت سرعت ممکن است کمک به جلوگیری از حوادث. اما سرعت کاهش سیاست می تواند بحث برانگیز و اثر نیست و به خوبی مستند شده است.

یک مطالعه جدید از دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که سرعت کاهش در سائو پائولو, برزیل به طور چشمگیری کاهش تصادفات منجر به مرگ و افزایش زمان سفر تنها با حداقل تهاجم.

“ما تخمین زده می شود که از مزایای اجتماعی از حادثه تا حد زیادی کاهش هرحال هزینه های اجتماعی از افزایش سفر در زمان. نه تنها این, اما آن را نیز pro-poor سیاست است که به طور عمده مزایای کم درآمد ساکنان می گوید:” پیتر کریستنسن محیط زیست اقتصاددان در تو از من وزارت کشاورزی و مصرف کننده اقتصاد (ACE) و یکی از نویسندگان این مطالعه.

این شهرستان از سائو پائولو, کاهش محدودیت سرعت در بزرگراه ها از 90 به 70 متر/ثانیه, آسمان صاف; در سال 2015. بحث سیاست شد عمده نقطه کانونی از انتخابات شهرداری در سال 2017 و شهردار جدید معکوس سیاست. این اجازه محققان به مقایسه حوادث در سه نقطه: در قبل ، حین و پس از کاهش محدودیت سرعت.

آنها دریافتند که بیش از یک دوره از 18 ماه حوادث کاهش 21.7 درصد در جاده های متاثر از سیاست است. که برابر با حدود 1,889 جلوگیری از بروز حوادث و 104 جلوگیری مرگ و میر. علاوه بر این آنها دریافتند که 86 درصد از سود حاصل از کاهش تصادف و خسارت درگیر کم درآمد ساکنان; در درجه اول پیاده و موتورسواران است.

“نتایج ما نشان می دهد که محدود کردن سرعت کاهش می تواند بسیار کارآمد صرفه جویی در زندگی سیاست” کریستنسن اشاره می کند. “در São Paulo, اسلحه, خشونت, دیگر علت عمده مرگ غیر طبیعی. آن را در مورد همان قدر که تصادفات جاده. مطالعه ما نشان می دهد سرعت-کاهش سیاست های بسیار بزرگتر اثر از نظر کاهش مرگ و میر بیش از هر سیاست ما آگاه هستیم برای کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز” او می گوید.

“و موتور سیکلت حمل و نقل به طور گسترده ای مورد استفاده در حمل و نقل گزینه برای خانواده های کم درآمد در بسیاری از کشورهای در حال توسعه به ما دلیلی برای باور کردن که این سیاست را به طور نامتناسبی به نفع خانواده های فقیر در مناطق شهری در سراسر جهان” کریستنسن می افزاید.

سرعت-کاهش اثرات به ندرت مورد مطالعه قرار گرفته است در کشور در حال توسعه شهرها به دلیل این کار این است که داده ها بسیار فشرده است. این بسیار مشکل است زیرا سازمان بهداشت جهانی در سوریه اقدامات در کشورهای در حال توسعه به عنوان کلیدی برای کاهش تصادفات منجر به مرگ در سراسر جهان کریستنسن ،

تحقیقات خود را در گروه متخصص در تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ اجازه داده است که آنها را به انجام برای اولین بار در دسترس مطالعه در مورد این موضوع. محققان گردآوری اطلاعات در مورد حوادث از سائو پائولو, ترافیک سازمان. این اطلاعات شامل جزئیات در مورد هر حادثه مانند قربانی جمعیت شدت آسیب و نوع وسیله نقلیه است. این مطالعه تحت پوشش 125,000 تصادفات و 38 میلیون ترافیک بلیط صادر شده توسط نظارت بر دوربین های اولیه به معنی اجرای سرعت-کاهش سیاست.

“ما شناسایی محل دقیق هر حادثه و همچنین اطلاعات مربوط به زمان سفر و تراکم در مناطق تحت تاثیر این چرخش سیاست. داده هایی که در حال تبدیل شدن به در دسترس برای تجزیه و تحلیل این سیاست ها به طور کامل تبدیل به دقت تجزیه و تحلیل و توصیه هایی که از جامعه پژوهش” کریستنسن گوید.

“اولین بررسی ما سوال بود که آیا این کاهش سرعت مجاز خواهد کاهش حوادث است. آن را — بسیاری. سوال دوم این است که آیا کاهش تصادفات بیشتر هزینه اجتماعی از افزایش سفر در زمان بسیار متراکم شهر,” او اضافه می کند.

محققان نه ماه را صرف توسعه نرم افزار است که به آنها اجازه تجزیه و تحلیل مدت زمان سفر با استفاده از داده های گوگل جهت API.

“با این روش ما می توانیم اندازه گیری دقیقا چگونه تغییر شرایط در arterials تحت تاثیر این سیاست به دلیل آن که از زمان واقعی اطلاعات از اتومبیل در حال حرکت در جاده” کریستنسن گوید.

این مطالعه شامل 1.4 میلیون سفر مشاهدات در سال 2017, قبل و بعد از محدودیت سرعت عوض شد. به طور کلی محققان دریافتند بار سفر بودند و 5.5 درصد بالاتر در هنگام کاهش سرعت محدود شده در اثر است.

بعد آنها برآورد تاثیر سفر تاخیر ضرب, افزایش زمان با ارزش هر فرد است.

“اگر من عادی سفر طول می کشد 20 دقیقه از خانه من به منطقه مرکز شهر در سائو پائولو و در حال حاضر طول می کشد تا 24 ساعت پس از آن که چهار دقیقه اضافی از زمان. اقتصاددانان تخمین می زنند که ارزش برای تمام افرادی که نهفته است. بنابراین حتی نسبتا کوچک اثرات سرانه می توانید اضافه کنید تا پس از بیش از 20 میلیون نفر در حال زندگی در جنوب سائوپائولو و با استفاده از حمل و نقل” کریستنسن توضیح می دهد.

محققان برآورد سود پیشگیری از حوادث است 1.32 بیشتر از هزینه اجتماعی دیگر بار سفر.

“مزایای قطعا بیش از این هزینه ها در سن پائولو. با توجه به بزرگای ما فکر می کنم این احتمال وجود دارد که آنها را بیش از این هزینه ها در جای دیگر هر چند البته این بستگی به تعدادی از عوامل” او آمده است. “دولت های دیگر باید انجام علت سعی و کوشش با برنامه ریزی قبل از اجرا اما یافته های ما نشان می دهد که این یک ابزار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور چشمگیری و هزینه به طور موثر کاهش اولیه علت مرگ و میر در جهان امروز است.”

این مطالعه همکاری نویسنده آماندا Ang و رناتو وییرا سابق دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تو از من گروه ایس. ویرا برزیلی بومی در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک اقتصاددان در برزیل است و به اشتراک گذاری این مطالعه یافته ها با مقامات محلی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>