کاربران رسانه های اجتماعی بیشتر احتمال دارد به خوردن میوه و سبزی-و یا میان وعده و تنقلات — اگر آنها فکر می کنم دوستان خود انجام همان یک مطالعه جدید نشان داده است.

این تحقیقات توسط استون دانشگاه از زندگی و سلامت, علوم دریافتند که شرکت کنندگان در مطالعه خوردند اضافی پنجم بخشی از میوه و سبزیجات خود را برای هر بخش آنها فکر خود را رسانه های اجتماعی همسالان خوردند. اگر آنها بر این باور خود را دوستان خود را ‘پنج روز از میوه و سبزی, آنها به احتمال زیاد به خوردن اضافی در بخشی خود را.

اما برعکس Facebook کاربران پیدا شد به مصرف بخش اضافی از میان وعده های ناسالم مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین برای هر سه بخش اعتقاد آنها خود را آنلاین محافل اجتماعی انجام داد. این یافته نشان می دهد که خوردن حدود یک سوم مواد غذایی آشغال اگر ما فکر می کنم دوستان ما نیز افراط.

استون محققان دانشگاه گفت: نتايج ارائه اولین شواهد نشان می دهد ما آنلاین محافل اجتماعی می تواند به طور ضمنی موثر بر عادات غذا خوردن ما با پیامدهای مهم برای استفاده از ‘اشاره’ تکنیک های رسانه های اجتماعی برای تشویق به غذا خوردن سالم.

در مطالعه منتشر شده در مجله علمی اشتهامحققان خواسته 369 دانشجویان دانشگاه به منظور برآورد مقدار میوه و سبزیجات و انرژی متراکم تنقلات و نوشیدنی های شیرین خود را در Facebook همسالان مصرف روزانه است.

این اطلاعات متقابل با شرکت کنندگان واقعی خود عادات غذا خوردن و نشان داد که کسانی که احساس خود را در محافل اجتماعی ‘تایید’ از خوردن تنقلات مصرف به طور قابل توجهی بیشتر خود را دارند. در ضمن کسانی که به فکر دوستان خود را به خوردن یک رژیم غذایی سالم می خوردند بیشتر وعده میوه و سبزی. آنها را درک می توانست از دیدن دوستان مطالب در مورد مواد غذایی و نوشیدنی مصرف آنها و یا به سادگی یک تصور کلی از سلامت کلی خود را.

هیچ ارتباط معنی داری بین شرکت کنندگان عادات غذا خوردن و شاخص توده بدن (BMI) اندازه گیری استاندارد از وزن سالم ، محققان گفت: مرحله بعدی کار خود را در مسیر یکی از شرکت کنندگان گروه در طول زمان برای دیدن اینکه آیا تاثیر رسانه های اجتماعی در عادات غذا خوردن به حال دراز مدت تاثیر بر وزن.

تازه ترین ارقام از بیمه خدمات درمانی سلامت بررسی در انگلستان نشان داد که در سال 2018 تنها 28 درصد از بزرگسالان بودند خوردن توصیه می شود پنج وعده میوه و سبزیجات در روز است. در ولز بود و 24 درصد در اسکاتلند 22 درصد و در ایرلند شمالی در حدود 20 درصد است. کودکان و افراد جوان در سراسر انگلستان بود و حتی سطوح پایین تر از میوه و سبزی مصرف کنید.

استون بهداشت دانشگاه روانشناسی دانشجوی دکتری لیلی هاوکینز که چراغ مطالعه در کنار استاد راهنما دکتر جیسون توماس گفت:

“این مطالعه نشان می دهد ما ممکن است تحت تأثیر اجتماعی ما همسالان بیشتر از ما می دانند که انتخاب غذاهای خاص. ما به نظر می رسد ناخودآگاه حسابداری برای دیگران چگونه رفتار می کنند زمانی که خود ما انتخاب های غذایی.

“بنابراین اگر ما اعتقاد داریم دوستان ما در حال خوردن مقدار زیادی میوه و سبزی ما بیشتر به احتمال زیاد به خوردن میوه و سبزی خودمان. از سوی دیگر اگر ما احساس می کنیم آنها خوشحال به مصرف مقدار زیادی از تنقلات و نوشیدنی های شیرین آن می تواند ما را به یک مجوز به پرخوری ” غذاهایی که برای سلامت ما است.

“مفهوم این است که ما می توانیم با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار برای ارنج زدن یکدیگر را خوردن رفتار در گروه های دوستی و بالقوه استفاده از این دانش به عنوان یک ابزار برای مداخلات بهداشت عمومی.”

پروفسور کلر Farrow, مدیر استون دانشگاه کاربردی تحقیقات بهداشتی گروه که کار کمک کرده به ملی کودک تغذیه راهنمای منابع اضافه شده:

“با کودکان و افراد جوان صرف مقدار زیادی از زمان در تعامل با همسالان و اثرگذارندهها از طریق رسانه های اجتماعی مهم جدید یافته های حاصل از این مطالعه می تواند کمک به شکل چگونه ما ارائه مداخلات است که کمک به آنها در اتخاذ عادات غذایی سالم از سن جوان-و چوب با آنها برای زندگی است.”

Aisling Pigott, یک متخصص تغذیه و سخنگوی انگلیسی رژیم غذایی Association (BDA) گفت:

“پژوهشی از جمله این نشان می دهد که چگونه ما را تحت تاثیر قرار حاضر برداشت در مورد چگونه دیگران را خوردن. ترویج مثبت پیام های بهداشتی در سراسر رسانه های اجتماعی است که با تمرکز بر ترویج گزینه های سالم و غیر محدود کننده روابط با مواد غذایی و بدن می توانید با ارنج زدن مردم به ساخت تصمیم گیری های مثبت در اطراف غذا خوردن آنها را.

“ما باید به فکر از اهمیت ‘فکر’ رفتارهای مثبت و نه “بشود’ انتخاب های غذایی در رسانه های اجتماعی به عنوان یک مداخله ای سلامت. ما می دانیم که ایجاد احساس گناه در اطراف مواد غذایی است که به خصوص مفید است زمانی که می آید به تغییر شیوه زندگی و تعمیر و نگهداری.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی