سونی پیش بینی AI-سوخت جهان از آشپزخانه رباتها به بازی

در سال 1997 Hiroaki Kitano یک دانشمند محقق در سونی به سازماندهی اولین Robocup یک ربات مسابقات فوتبال که جذب تیم های رباتیک و هوش مصنوعی محققان به رقابت در منظره شهر ناگویا, ژاپن.

در آغاز روز اول دو تیم از روبات ها در زمان به زمین. به عنوان ماشین آلات منقبض و بررسی محیط اطراف خود, خبرنگار پرسید: Kitano که مسابقه آغاز خواهد شد. “من به او گفتم آن آغاز شده پنج دقیقه پیش!” او با خنده می گوید.

چنین بود دولت از هوش مصنوعی و رباتیک در آن زمان است. آن را در زمان یک دقیقه ماشین به تفسیر آن وضعیت و کار کردن چه برای انجام بعدی. اما بسیار تغییر کرده است, با AI به طور فزاینده ای به کمک دستگاه از خودروهای بدون راننده به دوربین های نظارت درک و رفتار در راه های هوشمندانه.

Kitano در حال حاضر منجر به یک تلاش جدید در سونی اعلام کرد در ماه نوامبر به دم برش لبه هوش مصنوعی در سراسر شرکت. ژاپنی غول معتقد است هوش مصنوعی را ایجاد دقیق دوربین بیشتر حیله گری شخصیت های بازی های ویدئویی و حتی برای اولین بار مفید آشپزخانه روبات. Kitano می گوید: سونی معتقد است که هوش مصنوعی این است که ساخت چنین پیشرفت سریع است که این شرکت نیاز به فن آوری مرکزی به استراتژی خود را.

“ما شایسته AI محققان و مهندسان در سونی و یک حس خوب از چه خبر می گوید:” Kitano بود که حضور در این انجمن پیشرفت هوش مصنوعی در کنفرانس نیویورک در این هفته. “ما تصمیم گرفتیم در حال حاضر لحظه ای است که ما باید واقعا فشار.”

سونی حرکت خارج از غرفه در میان شرکت های بزرگ’ تلاش برای در آغوش AI. آن نشدم پشت غول دره سیلیکون در تحقیق و بهره برداری AI. آن نیز متفاوت است هدف: سونی است که بیشتر متمرکز بر ایجاد محتوا و سرگرمی از امثال گوگل و Facebook و یا اپل. ژاپنی غول پیکر است که در حال حاضر به دنبال برای مطابقت با امریکا AI تیتان شرط بندی به شدت قدرتمند است اما هنوز هم نسبتا رویکرد تجربی به AI شناخته شده به عنوان تقویت یادگیری است. گوگل پدر و مادر الفبا و آمازون ساخته شده اند قابل توجه سرمایه گذاری در این تکنولوژی بیش از حد.

الفبای DeepMind معروف با استفاده از یادگیری تقویتی برای ایجاد یک برنامه قادر به ضرب و شتم یکی از بهترین بازیکنان در سال 2016. با الهام از حیوانات و رفتار آن شامل یک الگوریتم پالایش رفتار خود را در پاسخ به بازخورد مثبت یا منفی.

“از نظر ما تقویت یادگیری است به همان اندازه و یا حتی بیشتر مهم است” از فن آوری است که رانده اند بیشترین پیشرفت در هوش مصنوعی به تاریخ Kitano می گوید. “آن رفتن به کلید.”

علاوه بر تحقیقات دموی تقویت یادگیری است که در حال آزمایش در مناطق اعم از امور مالی به تدارکات. همچنین در حال ظهور به عنوان یک راه قدرتمند برای روبات ها به یاد بگیرند که برای مقابله با دنیای واقعی و برای آموزش نرم افزار عوامل به رفتار هوشمندانه در محیط های شبیه سازی شده. پس از آن ممکن است پتانسیل عظیمی برای تولید قانع کننده شخصیت های بازی های ویدئویی و حالات.

تقویت یادگیری شده است بخشی از هوش مصنوعی برای دهه اما وعده خود را تبدیل به آشکار با تشکر از قدرتمند شبکه های عصبی و الگوریتم های حدود مدل در راه یادگیری در مغز اتفاق می افتد; به مراتب بیشتر کامپیوترهای قدرتمند و مقدار زیادی از داده های آموزشی. حتی پس از آن تجربی است و دشوار برای به دست آوردن حق است. تحقیقات نشان داده است برای مثال چگونه تقویت الگوریتم های یادگیری می تواند گاهی اوقات متمرکز بر روی یک پاداش است که نتایج تکراری و بی فایده رفتار است.

سونی تمرکز خود هوش مصنوعی در سه حوزه Kitano می گوید: بازی, سنسور, و, مطلب جالب, هنر آشپزی. این مناطق را منعکس فعلی این شرکت تمرکز کسب و کار و یک aspirational جهت برای آینده است.

Sony است که به خوبی شناخته شده برای ساخت پلی استیشن و بازی های, اما آن را نیز می شود سهم زیادی از درآمد خود را از سنسورهای دیجیتال و تکنولوژی تصویربرداری. آن سخت است نه به ببینید که چگونه هوش مصنوعی می تواند به بهبود این مناطق با ساخت بازی های بیشتر فوتی و فوری و یا پر جنب و جوش و یا کمک دوربین های درک جهان بیشتر هوشمندانه.

تلاش برای قرار دادن AI برای پخت و پز استفاده است در مورد پیشرفت رباتیک است. تا کنون و سونی نشان داده است یک ربات قادر به قرار دادن مواد غذایی بر روی یک صفحه در یک هنری اما پیش تعیین شده راه. سیستم های آینده ممکن است قادر به تشخیص و درک چیزهایی که بدون مراقب برنامه نویسی. دست زدن به مواد غذایی است که به خصوص به چالش کشیدن برای یک ربات به دلیل موارد اغلب به شکل نامنظم و مرتب و باید با احتیاط رفتار شود.

سونی است که البته هیچ غریبه ای به روبات. چند سال پس از اولین Robocup این شرکت منتشر شد Aibo یک سگ-مانند اسباب بازی است که به دست آورده فرقه اما لغو شد در سال 2006 در میان شرکت های بزرگ ساده. یک نسخه جدید از Aibo منتشر شده در سال 2018 شامل برخی از AI قابلیت های مانند جسم و تشخیص صدا. اما هنوز هم نسبتا گنگ است. وقتی که من ملاقات با Kitano در AAAI کنفرانس یکی از روبات ها به ارمغان آورد توسط سونی هرزه کاوش اتاق و yapped دور پشت سر او.

برخی از خارجی ها دیدن پتانسیل بزرگ در سونی سرمایه گذاری در تقویت یادگیری است. “این باعث می شود یک تن از حس” می گوید: پیتر Abbeel یک استاد در دانشگاه برکلی و از مؤسسین Covariant.هوش مصنوعی یک شرکت با استفاده از یادگیری تقویتی را بیشتر تطبیقی انبار روبات.

Abbeel اشاره می کند که آن را گران قیمت و وقت گیر برای ایجاد بازی های ویدئویی و اشاره می کند که یادگیری تقویتی نشان داده پتانسیل را در بسیاری از خرحمالی کار می کنند. او با اشاره به پروژه به نام DeepMimic نشان می دهد که چگونه شخصیت های مجازی آموزش با یادگیری تقویتی می تواند نمایشگاه واقعی رفتار است. یک شخصیت قرار داده شده در یک جسمی دقیق محیط زیست و با توجه به یک هدف خاص مانند بالا رفتن بیش از یک مانع در نهایت کار کردن چگونه به خرک آن است. این می تواند به طور خودکار فرآیند برنامه نویسی شخصیت های بازی های ویدئویی و یا حتی اجازه می دهد رفتار به ظهور در پرواز در یک بازی. “این پتانسیل به منظور تسهیل بسیار سریعتر ایجاد محتوا” Abbeel می گوید.

Abbeel می گوید: روبات آماده سازی وعده های غذایی هستند و احتمالا برخی از راه, اما او انتظار دارد که تقویت یادگیری به تغییر راه این دستگاه ها برنامه ریزی شده است. “این خواهد بود که واقعا هیجان انگیز برای دیدن یک فشار وجود دارد,” او می گوید.

به سوخت آن AI تلاش سونی در سال گذشته به دست آورد Cogitai یک شرکت تاسیس شده توسط پیتر سنگ یک استاد در دانشگاه تگزاس در آستین. سنگ را با موفقیت پیشگام استفاده از یادگیری تقویتی در یک نسخه مجازی از محققان مرکز, مسابقه با جایزه-برنده موفقیت است. سنگ در حال حاضر آگهی سونی AI عملیات در ایالات متحده است.

قبل از اینکه به دست آورد Cogitai راه اندازی یک پلت فرم طراحی شده برای تقویت یادگیری آسان تر به استفاده از. سنگ می گوید و دیگر این ابزار در حال حاضر در دسترس محققان و مهندسان در سراسر سونی. یک توسعه دهنده بازی و یا یک طراح سخت افزار باید قادر به استفاده از این ابزار برای کشف ایده های جدید و نوآوری. او می گوید: تمرکز بر یادگیری تقویتی نشان دهنده سونی تمایل به دریافت جلوتر از منحنی در هوش مصنوعی—شرط بندی بر روی آنچه که به نظر می رسد به احتمال زیاد به چیزی بزرگ بعدی.

امروز مسابقات Robocup نشان می دهد که چگونه به سرعت همه چیز در حال حرکت. بازیکنان دیده می شود عبور حرکت و تیراندازی با سرعت قابل توجه و مهارت است.

با توجه به سنگ این امتیاز نیز به مرحله بعدی پیشرفت در هوش مصنوعی. “وجود دارد یک انقلاب در ادراک و تحت نظارت آموزش,” او می گوید. “کل قضیه سونی هوش مصنوعی است که وجود دارد فرصت های بزرگ به صورت خودکار تصمیم گیری هوش مصنوعی بیش از حد. این واقعا در همه جا و در برخی از حس آن را بکر.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • این ragtag تیم ملی که ذخیره 38,000 بازی های فلش از اینترنت فراموشی
  • کوچک سلول های مغز است که اتصال ما سلامت روانی و جسمانی
  • چگونه برای دریافت بیشتر از گوشی های هوشمند خود را رمزگذاری
  • ونکوور می خواهد برای جلوگیری از سایر شهرستانها’ اشتباه با Uber و Lyft
  • وهم آور repopulation از منطقه ممنوعه فوکوشیما
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر