میمون عنکبوتی گروه به عنوان جمعی کامپیوتر

وحشی عنکبوتی میمون ها زندگی در یک منطقه حفاظت شده در نزدیکی Punta لاگونا مکزیک جمعی کشف کردن راه خوبی برای تقسیم و تسخیر جنگل. این میمون زندگی می کنند در یک نوع خاص از جامعه به نام “شکافت-همجوشی” جامعه است. این گروه می شکند تا به تیم برای پیدا کردن مواد غذایی — به نام “جستجوگری” در جهان محیط زیست-اما وجود دارد هیچ “معلم” یا “محبوب بچه” چیدن تیم است. به جای میمون هر تصمیم گیری در مورد چگونه به ماندن در جستجوگری تیم و زمانی که به سوئیچ را به دیگری. معلوم جمعی اثر این تصمیم گیری های فردی است که به تولید طیف وسیعی از جستجوگری تیم اندازه. و این محدوده به خوبی کار می کند با توجه به اینکه چگونه بسیاری از درختان در جنگل میوه های خوشمزه آماده خوردن است. میمون ها در مجموع محاسبات تیم خوب اندازه با توجه به در دسترس بودن مواد غذایی در جنگل.

یافته های منتشر شده در این هفته در مجله Frontiers در رباتیک و هوش مصنوعی. این محققان-از National Autonomous University of Mexico (UNAM) و سانتافه موسسه در Santa Fe, NM — گزارش که میمون ها را با استفاده از نشانهای از گروه خود آمپول به اطلاع گیری خود را.

“با تشکیل این گروه — به طور مداوم با هم و تقسیم — عنکبوتی میمون توسعه بیشتر دانش کامل از محیط خود می گوید:” این مطالعه منجر نویسنده, گابریل راموس-فرناندز در UNAM که مطالعات حیوانی ارتباطات اجتماعی پیچیدگی و شبکه های. “آنها به نظر می رسد ادغام اطلاعات در مورد منابع به طوری که به عنوان یک گروه می دانند که محیط خود را بهتر از هر فردی می کند خود را در آن.”

راموس-فرناندز و گروه خود را ثبت تعاملات 47 میمون ها برای پنج ساعت در روز بیش از دو سال است. او می گوید: میمون ها که عادت کرده اند به اینکه مشاهده شده توسط مردم به طور معمول تشکیل شده از گروه 2 به 17 حیوانات, اما این گروه به طور معمول با هم در آنجا ماند تنها برای 1-2 ساعت. “ما اشاره کرد که از کجا و با چه کسی در هر زمان داده شده,” او می گوید.

برای درک چگونگی این میمون ها برای محاسبه مجموع تیم اندازه راموس-فرناندز تیم همکاری با SFI استاد جسیکا Flack و SFI جمهور David Krakauer. Flack آگهی SFI جمعی محاسبات و Krakauer است که شرکت توسعه دهنده جمعی محاسبات ایده با Flack.

محققان با استفاده از یک روش به نام استقراء نظریه بازی توسعه یافته توسط Flack و Krakauer در همکاری با دیگر SFI محقق سیمون DeDeo به کشف کردن آنچه تصمیم قوانین عنکبوتی میمون استفاده در تصمیم گیری برای ماندن یا ترک یک جستجوگری تیم. در بازی های سنتی نظریه محققان فرضیات در مورد استراتژی در بازی. استقراء تئوری بازی در مقابل می پرسد چه استراتژی های حیوانات (یا سلول یا سلول های عصبی) در واقع با استفاده از — چه ما می بینیم در داده ؟ استقراء نظریه بازی شروع می شود با مشخص کردن در پیشبرد فضای تصمیم گیری قوانین مطالعه افراد — در اینجا عنکبوتی میمون ها — می تواند با استفاده از داده های خود را شناختی و رفتاری پختگی و ایده آل برای که در حال حاضر وجود دارد برخی از حمایت تجربی. محققان جستجوی اطلاعات برای شواهد از این استراتژی و سپس بپرسید که چگونه استراتژی های افراد یافت می شود به استفاده از ترکیب برای تولید ساختار اجتماعی است.

“این نوع از روش های مفید برای مطالعه بهینه جستجوگری به دلیل آن نیاز به هیچ پیشینی مفروضات در مورد منافع و هزینه ها می گوید:” راموس-Fernandez. محققان دریافتند فردی میمون تصمیم به ماندن یا ترک یک جستجوگری تیم بودند تحت تاثیر ماندن و ترک گیری از افراد دیگر در این تیم است. این نتیجه نشان می دهد عنکبوتی میمون ها را به حساب نظرات گروه خود آمپول در مورد آنچه که یک تیم خوب اندازه است و استفاده از این نظرات برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری خود. جمعی اثرات این تصمیمات تولید طیف وسیعی از اندازه تیم که به خوبی کار می کرد با توجه به در دسترس بودن باردهی درختان در میمون ها’ جنگل. اما این پژوهشگران همچنین دریافتند که عنکبوتی میمون’ “هوش جمعی” بود اتاق را برای بهبود! تیم اندازه میمون ها در مجموع محاسبه نمی شد یک بازی کامل برای دسترسی باردهی درختان.

یک رویکرد مشابه ممکن است کمک به محققان در درک دیگر سیستم های جمعی از جمله گله از پرندگان گروه از ماهی ها یا بازارهای مالی است. بینش از این مطالعه همچنین تقویت ایده در هوش جمعی ادبیات است که در سیستم های غیر متمرکز هنگامی که قطعات فردی و یا عوامل دانش ناقص و یا تنها بخشی از ویندوز در جهان, تجمع جمعی از دانش می تواند مفید باشد. سوالات برای کار در آینده شامل مطالعه چگونه افراد مطلوب ترکیب دانش گروه آمپول بسته به اینکه چگونه متنوع این گروه و نحوه هزینه آن است که به اشتباهات.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط Santa Fe Institute. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر