بنیادی یادگیری دانش آموزان و همچنین آنلاین در کلاس های درس

دانش آموزان آموخته فقط به عنوان های زیادی را در آنلاین بنیادی دوره های کالج به عنوان آنها در کلاس های درس سنتی تنظیمات و در کسری از هزینه با توجه به اولین از نوع خود مطالعه.

مطالعه ردیابی بیش از 300 دانش آموزان در روسیه که در آن دانشگاه های برتر استانداردسازی کلاس های آنلاین برای استفاده توسط موسسات با منابع کمتر. این است که این مفاهیم برای آموزش علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی — مهارت های است که در تقاضای بالا هستند توسط سازمان بین المللی کار گفت: Rene Kizilcec استادیار علوم اطلاعات در دانشگاه کرنل.

“تقاضا برای آموزش عالی است و فزاینده در اقتصاد دیجیتال ما در حال حاضر زندگی می کنند اما قیمت تحصیلات دانشگاهی ballooned است و ما لازم نیست که مردم به اندازه کافی برای تدریس این دوره ها به خصوص در مناطق روستایی بیشتر گفت:” Kizilcec همکاری نویسنده “آموزش آنلاین سیستم عامل مقیاس کالج بنیادی آموزش با معادل نتایج در کاهش هزینه ها” که منتشر شده مارس 8 در علم پیشرفت. “این مطالعه جدید ارائه می دهد بهترین شواهد موجود به قاضی که آیا آموزش آنلاین می توانید به آدرس مسائل مربوط به هزینه و کمبود مربی نشان می دهد که آن را ارائه می همان نتایج یادگیری است که ما در حال استفاده, اما در هزینه بسیار پایین تر.”

این دوره های آنلاین هزینه موسسات 80 درصد کمتر به ازای هر دانش آموز از کلاس های حضوری این مطالعه نشان داد در حالی که حاوی کلاس های ترکیب آنلاین سخنرانی با کسی بحث کاهش به ازای هر دانش آموز هزینه نزدیک به 20٪.

“آموزش آنلاین سیستم عامل دارای پتانسیل خوبی برای گسترش دسترسی به کیفیت بنیادی آموزش و پرورش در سراسر جهان گفت:” ایگور Chirikov پروژه را محقق اصلی و مدیر دانشجویی تجربه در کنسرسیوم تحقیقاتی و پژوهشگر ارشد در مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

“آنها می تواند همچنین تقویت آموزش انعطاف پذیری از کالج ها که در شخص تحویل یک گزینه نیست مانند در حال حاضر که اکثر دانشگاه ها تعطیل هستند به کاهش COVID-19 شیوع” Chirikov گفت.

یک کمبود بسیار ماهر و حرفه ای در زمینه های بنیادی کندی اقتصاد جهانی با توجه به تحقیقات قبلی. اما در همان زمان بسیاری از کالج ها و دانشگاه های مبارزه با هزینه های جذب مربيان مجرب. برای رفع این مشکل از کشورها از جمله روسیه و چین و هند را معرفی ملی آنلاین آموزشی سیستم عامل که در آن دانشگاه های پیشرو ایجاد دوره های آنلاین که با دیگر موسسات ادغام می به خود درسی برای هزینه های کوچک.

در این مطالعه محققان یک کارآزمایی آزمایشی برای تست اینکه آیا دانش آموزان در روسیه آموخته به عنوان های زیادی را در این کلاس های آنلاین شناخته شده به عنوان OpenEdu به عنوان آنها در سنتی در کلاس های حضوری. برای دو دوره در طول 2017-18 سال تحصیلی محققان به صورت تصادفی 325 دانش آموزان به یکی از سه نسخه: نسخه آنلاین از طریق OpenEdu; در فرد کلاس های ارائه شده توسط خود دانشگاه محلی; و یا حاوی نسخه ای که همراه آنلاین سخنرانی با فرد در گروه های بحث.

آنها دریافتند که امتحان نهایی نمرات تفاوت معنی داری نداشت در میان سه نسخه. خود را در دوره ارزیابی دانش آموزان در تمام دوره های آنلاین به ثمر رساند 7.2 درصد بالاتر احتمالا به خاطر آنها اجازه داده شد به سه تلاش در تکالیف هفتگی. آنلاین دانش آموزان, اما, اندکی کمتر راضی دوره خود را تجربه از دانش آموزان در فرد و حاوی کلاس.

“رضایت ممکن است پایین تر اما نتایج یادگیری یکسان هستند” Kizilcec گفت. “این یک یادآوری است که آنچه که دانش آموزان می گویند در مورد کیفیت آموزش در دوره ارزیابی در پایان ترم ممکن است بسیار پیش بینی از آنچه دانش آموزان در واقع در حال یادگیری است.”

هر چند کلاس های آنلاین صرفه جویی در پول در دراز مدت آنها قابل توجه هزینه های راه اندازی این مطالعه گفت که به طور بالقوه می تواند تحت پوشش متحده و یا کنسرسیوم دانشگاه ها. هماهنگی الزامات آموزشی و علمی تقویمهای سراسر موسسات یا متحده نیز می تواند در بهبود اثربخشی این نوع از مدل با توجه به محققان.

کاغذ co-نوشته شده توسط تاتیانا Semenova و ناتالیا Maloshonok هر دو از دانشگاه ملی تحقیقات مدرسه عالی اقتصاد در روسیه و اریک Bettinger دانشگاه استنفورد است. این پژوهش با حمایت های اساسی برنامه های تحقیقاتی از دانشگاه ملی تحقیقات مدرسه عالی اقتصاد و روسیه برنامه فدرال برای توسعه آموزش و پرورش.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه کرنل. Original نوشته شده توسط ملانی لفکوویتس. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>