صنعت خودرو غرق شده است—بیایید بازسازی آن با برق

آن را به زمان مناسب برای حمل و نقل: انقلاب سبز-ماشین معامله جدید است.

در اولین سه ماهه سال 2020 خودروسازان داخلی دیدم فروش خود را به سقوط نزدیک به نیمی از یک سال پیش. این عمدتا به Covid-19 بحران که توقیف کارخانه و نمایندگی قرار داده و میلیون ها نفر از مردم ، با صفوف بیکاران در حال حاضر از جمله تقریبا در هر هفت کارگران آمریکایی و گزارش های اخیر نشان می دهد که بسیاری از مشاغل از دست رفته هرگز باز خواهد گشت پیش بینی برای صنعت خودرو به نظر می رسد در بهترین حالت نامشخص.

وضعیت بدست وحشتناک, در واقع, که آن را ممکن است به عنوان یک شکل از فرصت. در حال حاضر زمان برای یک بازنگری از ما خودرو و فضایی آینده است. برای نجات آمریکا صنعت خودرو و جهان ما, ما باید راه اندازی گسترده و هماهنگ خصوصی-عمومی همکاری: سبز-ماشین معامله جدید است. این فشرده سرمایه گذاری خواهد صرفه جویی مشاغل موجود و ایجاد امکانات جدید به آن عجله در مقیاس بزرگ تغییر توسط صنعت و مصرف کنندگان به وسایل نقلیه الکتریکی.

ناخواسته این بیماری همه گیر در حال حاضر ساخته شده جاده ها کمی سبزتر. با بسیاری از مردم ماندن در خانه سطح خودرو انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یافت 20 درصد و یا بیشتر. (ترافیک به پایین است که توسط 50 تا 75 درصد به طور کلی.) در همان زمان هر چند استفاده از اشکال حمل و نقل از جمله اتوبوس و مترو و قطار و سوار شدن-نقطه—خدمات نیز در کاهش و ممکن است به گزاف گویی به طور کامل حتی یک بار اقتصاد بازگشایی.

اگر ما می خواهید به معنی دار و پایدار تغییر وسایل نقلیه الکتریکی هستند بهترین راه حل در دسترس. آنها از بین بردن گازهای خروجی اگزوز و تمرکز بر تولید گازهای گلخانه ای در نیروگاه که در آن کاهش تلاش می شود متمرکز است. را در مورد استفاده گسترده خود را سبز-ماشین جدید معامله را مجبور به مذاکره چهار کلید موانع:

قیمت

یک درهم و برهم کردن از فدرال و ایالتی و محلی اعتبار مالیاتی incentivizes آمریکایی’ انتقال به EVs و جبران هزینه های بالاتر از این وسایل نقلیه است. اما سیستم فعلی ناکارآمد است. این $7,500 فدرال تخفیف برای خریداران برای مثال در حال به تعویق افتاده تا زمان مالیات و اعتبار نمی تواند نورد بیش از یک سال به بعد. این می تواند به جای ارائه می شود در نقطه ای از فروش. اعتبار مالیاتی نیز باید ارائه می شود که ارزش اقتصادی خریداری شده استفاده می شود و یا اجاره نامه.

تولید کننده اعتبار نیز نیاز به اصلاح دارد. تحت سیستم فعلی سازندگان دریافت تخفیف در اولین 200,000 EVs که تولید آنها در هر نقطه قیمت می باشد. این incentivizes تولید, اما آن را کمی به تشویق سریع خروجی به عنوان سهم هرگز منقضی می شود. در همان زمان به این معنی است که مالیات دهندگان تا پایان پرداخت یارانه هزینه از $100,000 پورشه Taycans در میان اتومبیل های دیگر. سبز-ماشین جدید معامله را به دو تغییر مهم به این اعتبارات: آنها می شود هم مخلوط سالانه به طوری که تولید کنندگان را که بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی دیر خواهد درو پاداش در حالی که کسانی که صبر نمی خواهد; و این مبلغ تنها می توان به وسایل نقلیه است که فروخته شد به زیر یک آستانه قیمت از $50,000.

محدوده

در حال حاضر مقرون به صرفه ترین اتومبیل های برقی هزینه بیش از $30,000 است و می تواند محور حدود 120 مایل در هر بار شارژ. وجود دارد بدون نیاز به حمایت مالی توسعه از بالا پایان بسته باتری است که اجازه می دهد تا برای صدها مایل رانندگی در هر بار. با توجه به جنرال موتورز اختصاصی داده که اکثریت قاطع مردم از درایو کمتر از 50 مایل در روز و 92 درصد از EV شارژ انجام می شود در خانه و یا محل کار. خیلی سبز-ماشین جدید مقابله خواهد تمرکز سرمایه گذاری های عمومی در ایجاد بهتر و ارزان تر باتری. در خصوص این سرمایه گذاری خواهد بود به نفع توسعه مقرون به صرفه (sub-$25,000) EVs که قادر به رانندگی 150 مایل در یک بار.

زیرساخت

ما EV شارژ زیرساخت شده است سمت چپ به بخش خصوصی و در نتیجه یک ad hoc چیز درهم و برهم از محصولات با درجه متفاوت از ابزار و کمی نظارت. آنچه مورد نیاز است یک رویکرد سیستماتیک برای ایجاد سریع شارژ شبکه یک است که با تمرکز بر اولویت رانندگان نیاز به قرار دادن شارژر در دسترس و کاربردی محل و حصول اطمینان از که آنها به خوبی نگهداری می شود.

سبز-ماشین جدید مقابله خواهد حمایت از دقت برنامه ریزی نصب و راه اندازی شارژر همراه محبوب دالان در محل کار و مکان های دیگر که در آن مصرف کنندگان در حال حاضر صرف زمان قابل توجهی (به عنوان مثال سوپر مارکت ها و محصولات صفحه اصلی فروشگاه). این امر همچنین اولویت بندی اختلاط شارژر به چند واحد خانه های مسکن و در خیابان/پارکینگ های عمومی.

برای کمک به دیدار با برق مطالبات رو به رشد تعداد EVs ایجاد خورشیدی و باد منابع قدرت خواهد بود اولویت بندی و انگیزه. قابل توجه مالیات بر کربن خواهد بود به اضافه تمام سوخت های فسیلی در حالی که دولت یارانه و کمک مالی دیگر خواهد بود توسعه یافته به صنعت سوخت فسیلی. سوزاندن سوخت کربن باید درمان شود به عنوان یک ملی و اورژانس بهداشت جهانی هر دو در حساب از تغییر آب و هوا و اثرات مستقیم اگزوز گازهای گلخانه ای در هوا با کیفیت.

در دسترس بودن/آگاهی

سخاوتمندانه و کمک های مالی مستقیم به یک کنسرسیوم از خودروسازان باید در دسترس ساخته شده به فشار رو به جلو با تولید طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی در فوتی و فوری, فرم, عوامل, قیمت به رقابت با احتراق موتور همتایان. اهداف باید برای رسیدن به عنوان کامل تبدیل به EVs جدید برای خرید خودرو به عنوان امکان پذیر است.

با توجه به ادامه انفجار تجارت الکترونیک و کمک زیادی به گاز گلخانه ای و ذرات تولید گازهای گلخانه ای ساخته شده توسط تحویل وسایل نقلیه در اولویت قرار می گیرد در ایجاد ارزش های اقتصادی که در خدمت این نیاز دارد. این 230,000-وسیله نقلیه ناوگان خدمات پستی ایالات متحده است که در گذشته برای جایگزینی خواهد بود ساخته شده تمام برقی. همکاری ایجاد خواهد شد به فشار برق از صدها نفر از هزاران نفر از بخش خصوصی تحویل وسایل نقلیه. به همین ترتیب برای تاکسی و سوار-به اشتراک گذاری وسایل نقلیه و برای شاتل وسایل نقلیه که کار در سایت هایی مانند فرودگاه ها و موزه ها در استادیوم ورزشی و پارک ها و غیره.

همچنین کلید برق عمومی سطح حمل و نقل نه تنها به کاهش هزینه های عملیاتی و تولید گازهای گلخانه ای اما از آنجا که قرار دادن چنین افزایش قرار گرفتن در معرض تکنولوژی و نشان می دهد که قدرت الکتریکی است یک گزینه قابل دوام. با توجه به نگرانی های خود را با حمل و نقل عمومی در عصر Covid-19 دسترسی قابل اشتراک گذاری (و fastidiously تمیز) ارزش اقتصادی باید گسترش یافته است.

در نهایت مصرف کنندگان باید آگاه باشید از یک محصول برای خرید آن, بنابراین ما باید با ارائه گسترده آموزش و پرورش—برای کودکان و بزرگسالان—درباره وجود و مزایای EVs. خرید خودرو نیست و کاملا منطقی روند بنابراین تاکید باید بر روی جنبه های عاطفی EV تجربه.

کشور ما و جهان است در آستانه هر دو زیست محیطی تخریب و رکود اقتصادی. صنعت خودرو است که در هم پیچیده در هر دو از این مشکلات و برنامه های ذکر شده در بالا می تواند کمک به آنها را حل کند. سبز-ماشین جدید مقابله خواهد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ارائه جدید و تمدید فرصت های شغلی و ایجاد یک مسیر برای آینده ای بهتر.


نویسنده تشکر چلسی سکستون الکس Keros کن موریس و میشل کربس برای کمک های خود را.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>