پس از سال 2016 ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری Facebook شروع به قرار دادن هشدار برچسب اخبار واقعیت-چکرز در نظر گرفته می شود نادرست است. اما گرفتن وجود دارد: برچسب زدن برخی از داستان به عنوان غلط باعث می شود خوانندگان بیشتر مایل به این باور داستان های دیگر و به اشتراک گذاری آنها را با دوستان و حتی اگر کسانی اضافی بدون برچسب داستان نیز به نوبه خود نادرست است.

اصلی است که پیدا کردن یک مطالعه جدید همکاری با یک استاد MIT بر اساس چند آزمایش با اخبار مصرف کنندگان است. محققان به این نتیجه ناخواسته — که در آن انتخابی برچسب اخبار نادرست باعث می شود اخبار دیگر به نظر می رسد مشروع تر — از “ضمنی-حقیقت اثر” اخبار مصرف.

“قرار دادن یک هشدار بر روی برخی از مطالب است که شما را به فکر می کنم به حدی که همه از مطالب دیگر بدون هشدار ممکن است بررسی شده و تایید شده می گوید:” دیوید برامدگی لبه طبقات سنگ به اروین H. Schell استاد در دانشگاه MIT Sloan School of Management and co از نویسنده های تازه منتشر شده کاغذ جزئیات این مطالعه است.

“هیچ راهی وجود این واقعیت چکرز می توانید نگه دارید تا با جریان اطلاعات غلط بنابراین حتی اگر هشدارهای آیا واقعا کاهش اعتقاد به برچسبشده داستان, شما هنوز هم یک مشکل به دلیل ضمنی حقیقت اثر” برامدگی لبه طبقات سنگ می افزاید.

علاوه بر این برامدگی لبه طبقات سنگ مشاهده, ضمنی حقیقت اثر “است که در واقع کاملا منطقی” در بخشی از خوانندگان از آنجا که ابهام در مورد اینکه آیا بدون برچسب داستان های تایید شده یا نه فقط رتبهدهی نشده است بررسی می شود. “است که باعث می شود این هشدارها به طور بالقوه مشکل ساز است,” او می گوید. “از آنجا که مردم را منطقی را به این استنتاج.”

حتی پس از این یافته ها همچنین نشان می دهد یک راه حل: قرار دادن “تایید” برچسب ها در داستان پیدا می شود درست حذف مشکل.

مقاله “ضمنی حقیقت اثر” فقط به نظر می رسد در فرم آنلاین در مجله مدیریت علم است. در علاوه بر این به برامدگی لبه طبقات سنگ نویسندگان در حال گوردون Pennycook استادیار روانشناسی در دانشگاه رجینا; Adam Bear, یک postdoc در Cushman آزمایشگاه در دانشگاه هاروارد; و اوان T. Collins, مقطع کارشناسی محقق در این پروژه از دانشگاه ییل.

BREAKING: برچسب های بیشتر بهتر

برای انجام این مطالعه محققان با انجام یک جفت آنلاین آزمایش با مجموع 6,739 ساکنان ایالات متحده استخدام از طریق آمازون Mechanical Turk پلت فرم. شرکت کنندگان داده شد انواع درست و نادرست اخبار در Facebook به سبک فرمت. نادرست داستان های انتخاب شده از وب سایت Snopes.com و شامل عناوین مانند “اخبار: هیلاری کلینتون برای ثبت طلاق در نیویورک دادگاه” و “جمهوری خواه سناتور رونمایی طرح برای ارسال به تمام امریکا معلمان از طریق دریایی Bootcamp.”

شرکت کنندگان در بازدید مساوی مخلوط از داستان واقعی و داستان های نادرست و پرسیده بودند که آیا آنها را در نظر های هر داستان در رسانه های اجتماعی. برخی از شرکت کنندگان اختصاص داده شده به یک گروه کنترل که در آن هیچ داستان نشاندار شد; دیگران دیدم مجموعه ای از داستان که در آن برخی از غلط آنهایی که نمایش “FALSE” برچسب; و برخی از شرکت کنندگان دیدم مجموعه ای از داستان های با برچسب های هشدار دهنده در برخی از داستان های نادرست و “TRUE” تأیید برچسب برای برخی از داستان های واقعی.

در وهله اول مهر هشدارهای در داستان های کاذب می کند را مردم کمتر به احتمال زیاد به نظر های آنها. مثلا بدون برچسب استفاده می شود در همه شرکت کنندگان در نظر گرفته های 29.8 درصد از داستان های کاذب در نمونه است. این رقم کاهش یافته و به 16.1 درصد از داستان نادرست است که تا به حال یک برچسب هشدار دهنده متصل شده است.

محققان نیز شاهد ضمنی حقیقت اثر را اثر. خوانندگان مایل بودند برای به اشتراک گذاشتن 36.2 درصد باقی مانده داستان نادرست است که آیا برچسب های هشدار دهنده از 29.8 درصد است.

“ما استوار رعایت این ضمنی-حقیقت اثر که اگر غلط محتوا ندارد یک هشدار مردم بر این باورند که بیشتر و می گویند که آنها خواهد بود به احتمال زیاد آن را به اشتراک بگذارید” یادداشت برامدگی لبه طبقات سنگ.

اما زمانی که برچسب های هشدار دهنده در برخی از داستان های کاذب بودند تکمیل با تأیید برچسب بر روی برخی از داستان های واقعی شرکت کنندگان کمتر به احتمال زیاد به نظر های نادرست داستان در سراسر هیئت مدیره. در آن شرایط آنها به اشتراک گذاشته شده تنها 13.7 درصد از عناوین دارای برچسب به غلط و فقط 26.9 درصد از nonlabeled داستان نادرست.

“اگر علاوه بر قرار دادن هشدارهای روی چیزهایی واقعیت-چکرز پیدا کردن به غلط شما نیز تایید پانل در همه چیز واقعیت-چکرز پیدا می شود درست است که حل این مشکل وجود دارد و دیگر هیچ ابهام” برامدگی لبه طبقات سنگ می گوید. “اگر شما یک داستان بدون, برچسب, شما می دانید آن را به سادگی نبوده است بررسی می شود.”

مفاهیم سیاست

این یافته ها را با یک پیچ و تاب و اضافی که برامدگی لبه طبقات سنگ بر, یعنی, که شرکت کنندگان در این نظرسنجی به نظر نمی رسد به رد هشدارهای بر اساس ایدئولوژی. آنها هنوز هم به احتمال زیاد به تغییر برداشت خود از داستان با هشدار و یا تاییدیه برچسب حتی اگر بی اعتبار اخبار بودند “نوا” با اعلام دیدگاه های سیاسی.

“این نتایج سازگار نیست با این ایده که ما استدلال قدرت ربوده شده توسط ما تعصب,” برامدگی لبه طبقات سنگ می گوید.

برامدگی لبه طبقات سنگ اشاره می کند که در حالی که در ادامه تحقیقات در مورد این موضوع مهم است که مطالعه حاضر نشان می دهد یک راه ساده که سیستم عامل رسانه های اجتماعی می توانند اقدام به بهبود بیشتر سیستم های خود را از برچسب زدن آنلاین محتوای اخبار.

“من فکر می کنم این سیاست روشن پیامدهای هنگامی که سیستم عامل در حال فکر کردن در مورد اتصال هشدارهای,” او می گوید. “آنها باید بسیار مراقب باشید برای بررسی نه تنها اثر هشدارها در محتوا با برچسب اما همچنین بررسی اثرات آن بر تمام مطالب دیگر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im