اواخر روز ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت—آژانس فدرال مسئول ایمنی جاده ها در ایالات متحده—در زمان غیر معمول مرحله از سفارش ناوگان خود رانندگی شاتل برای جلوگیری از حمل مسافر. شاتل از شرکت فرانسوی EasyMile شد حمل و نقل و یا آماده سازی برای حمل و نقل سواران در 16 شهرهای آمریکا. NHTSA منظور اجازه می دهد تا وسایل نقلیه برای ادامه فعالیت در جاده های عمومی اما ممنوعیت آنها از اجازه دادن به مردم برای صعود سرنشین.

تعلیق در می آید بعد از یک حادثه در کلمبوس, اوهایو روز دوشنبه هنگامی که یک شاتل عامل در خیابان ساخته شده توقف اضطراری. این خودرو تنها سفر 7.1 mph اما توقف ناگهانی ناشی از یک زن در داخل خودرو به سقوط. او بنا به گزارش حمل و نقل به بیمارستان با جراحات جزئی. کلمبوس است که با استفاده از دو EasyMile 12-مسافر شاتل—که کمی شبیه توستر و حرکت در حداکثر سرعت 12 مایل در ساعت در یک سال آزمایش مستقل و با وسایل نقلیه.

می خواهید آخرین اخبار در مورد خودروهای بدون راننده در صندوق پستی خود را? ثبت نام در اینجا!

NHTSA حرکت گیج کننده بود چرا که این سازمان به طور کلی گرفته شده یک دست-رویکرد مستقل و وسایل نقلیه. Self-driving vehicles تست در کالیفرنیا و آریزونا درگیر شده اند و مقدار زیادی از تصادفات ناگوار و فندر-گوشه های گرد با یکی منجر به مرگ یک زن آریزونا و دیگران در جراحات جزئی. اما در بخش خودرو به دلیل عملیات نظارت متحده—NHTSA است و نه دخالت. تسلا خلبان اتوماتیک از ویژگی های است که خود رانندگی اما می تواند بیش از برخی از رانندگی وظایف در بزرگراه ها درگیر شده است در چندین تصادفات منجر به مرگ در سراسر ایالات متحده. اما NHTSA تاکنون اجازه این ویژگی به کار در جاده های عمومی و حتی آن را به عنوان راه اندازی 14 تحقیقات به روی خلبان اتوماتیک-مربوط به حوادث.

NHTSA برای متوقف کردن یک فلوریدا تظاهرات پروژه های اجرا شده توسط TransDev و شامل EasyMile شاتل ها در سال 2018—اما این دلیل است که آژانس ادعا TransDev با استفاده از شاتل به عنوان اتوبوس های مدرسه است که باید بیشتر دقیق استانداردهای خودرو.

“[NHTSA] مقدار زیادی از طول و عرض به گام در موارد دیگر می گوید:” دیوید فریدمن سابق مرسی از NHTSA که در حال حاضر معاون رئیس جمهور از حمایت در گزارش های مصرف کنندگان. “آنها را انتخاب کرده اید نیست.”

بیشتر خود رانندگی وسایل نقلیه نیازی فدرال تصویب به کار گیرند چرا که آنها با وزارت حمل و نقل استانداردهای طراحی. (A self-driving کروز فقط یک Chevy Bolt به علاوه برخی از سنسورهای اگر جنرال موتورز خواسته است NHTSA برای معافیت به کار اتومبیل بدون چرخ فرمان.) NHTSA به نظر می رسد به یک دلیل واضح تر به دخالت در EasyMile مورد به دلیل آن را به EasyMile و کاربران آن مجوز ویژه برای واردات شاتل به ما.

منتقدان می گویند که را اضافه کنید. “این یک اخلال در تناقض می گوید:” فریدمن. “NHTSA واکنش به EasyMile باید قاعده و نه استثنا.”

در بیانیه سخنگوی NHTSA گفت: “همچنان به کار با تمام اشخاص ذینفع از جمله EasyMile و مقامات محلی به منظور ارزیابی پتانسیل آینده خودرو عملیات سازگار با الزامات قانونی قابل اجرا و امنیت عمومی.” سخنگوی نمی برآورد زمانی و یا اگر از وسایل نقلیه خواهد بود در راه بازگشت.

این سازمان صادر کرده است داوطلبانه راهنمایی برای شرکت های ساخت و تست خود رانندگی با تکنولوژی و درخواست کرده است—اما نه خواستار آن شدند که توسعه دهندگان ارائه اطلاعات در مورد رویکرد خود را به ایمنی. اما در برخی موارد شرکت های ارسالی باید بیشتر شبیه براق, بازاریابی, بروشور از انبوه مدارک فنی که ارائه بینش روشن به تست روش. حمل و نقل بخش نیز در انتظار شرکت دستورالعمل از کنگره است. پس از تلاش خود در رانندگی و مقررات شکست در سنا دو سال پیش قانونگذاران در هر دو خانه در حال کار بر روی پیش نویس قانون این جلسه.

این هفته مستقل فدرال پنل انتقاد NHTSA رویکرد جدید خودرو با تکنولوژی. انعقاد دو سال بررسی های کشنده تسلا خلبان اتوماتیک مربوط به سقوط در منطقه خلیج کالیفرنیا ملی ایمنی حمل و نقل گفت: فدرال مشترک مقصر حادثه همراه با تسلا تلفن همراه سازندگان کالیفرنیا بزرگراه آژانس و راننده کارفرما اپل. “[NHTSA است] مشاهده آن را به عنوان اجازه فناوری منجر شود اما من فکر می کنم در بسیاری از فن آوری های در حال انتظار برای این جهت از آژانس فدرال” رابرت Molloy این NTSB سر از بزرگراه ایمنی گفت: در جلسه روز سه شنبه.

EasyMile شاتل درگیر در پروژه های تظاهرات در 16 شهرهای آمریکا بسیاری از آنها تلاش های سازمان هایی مانند دانشگاه ها ، فرودگاه ها و سازمان های حمل و نقل به یاد بگیرند که چگونه خود رانندگی وسایل نقلیه ممکن است مناسب به سیستم های حمل و نقل. شاتل ها به آرامی حرکت می کند و همواره بشر در هیئت مدیره به طور مستقیم گاهی اشتباه سواران که آنها احساس کاهش خطر نقاط ورود برای برش لبه فن آوری است. هوشمند کلمب در سال خلبان بخشی از 50 میلیون دلار کمک مالی از طریق ما نقطه هدف بررسی چگونگی کاهش درآمد خانواده ها به خصوص مادران ممکن است با استفاده از فن آوری جدید. شاتل استفاده می شود برای حمل National Renewable Energy Laboratory کارکنان در اطراف دانشگاه خود را در طلایی کلرادو; به شاتل مسافران بین پارکینگ و ترمینال اتوبوس در دالاس-فورت ورث فرودگاه و حمل و نقل دانش آموزان در اطراف دانشگاه جنوبی تگزاس به عنوان بخشی از یک پروژه است که گذشته توسعه یافته اولیه آن در دوره شش ماهه.

EasyMile شاتل درگیر شده اند حداقل در یک حادثه دیگر در آمریکا یک توقف ناگهانی در یک تظاهرات شاتل در یک تور از طریق یوتا در ماه جولای است که ناشی از یک مرد خود را در دهه هفتاد به سقوط و صدمه زدن به صورت خود را. پس از این حادثه “ما در شاتل و احساس اعتماد به نفس بود که در آن می گوید:” جان Gleason یک سخنگوی وزارت یوتا حمل و نقل بود که عامل شاتل. تظاهرات پروژه میله میله به ادامه طریق ممکن است اما این گروه در حال حاضر ممکن است قطع شاتل ایالت تور کوتاه است.

کلمبوس’ EasyMile شاتل تا به حال تجربه کرده اضطراری ناگهانی متوقف می شود در سه هفته آن را به حال عمل در این شهر می گوید: الهام Chenault یک سخنگوی هوشمند کلمبوس سازمان نظارت بر شاتل استقرار. “راه وسایل نقلیه عمل آنها در حال برنامه ریزی برای بیش از حد محتاط” او می گوید و اشاره کرد که نشانه پست شده در داخل هشدار داد مسافران شاتل ممکن است ناگهانی متوقف می شود. همه self-driving tech اجرا شده است به موضوع “مثبت کاذب”—چشم انداز و درک سیستم هایی که اشتباه از کیسه های پلاستیکی و یا پیاده در حال انتظار برای عبور از خیابان برای تهدید شرایط جاده و افتاد.

در یک بیانیه EasyMile معاون ارشد رئیس جمهور در آمریکا, Sharad Agarwal گفت: شاتل را متوقف ناگهان اما “همیشه با خیال راحت.” “به عنوان فن آوری ما همچنان به تکامل ما نیاز به تعادل داخلی و خارجی محیط زیست وقتی که می آید به توقف,” او گفت:. EasyMile کارکنان در کلمبوس به بررسی داده ها از حادثه و اجرا مسافر-رایگان تست حلقه در شهرستان.

هنگامی که تماس این هفته اکثر سازمان ها با استفاده از و یا تست کم سرعت شاتل در جاده های عمومی گفت: آنها تا به حال تجربه مسائل را با EasyMile شاتل.

این NTSB بررسی یکی دیگر خودمختار شاتل حادثه در لاس وگاس در ماه نوامبر سال 2017, هنگامی که یک کامیون به آرامی حمایت به شاتل ساخته شده توسط شرکت فرانسوی Navya. شاتل نیست در حال حرکت در زمان و NTSB تعیین این حادثه باعث شد راننده کامیون بی توجهی و—جالب—اعمال انسانی همراه بود که به اتهام دستی رانندگی شاتل اگر چیزی را اشتباه رفت. آن را به حال شده است در لاس وگاس شاتل اولین روز از خدمات.


بزرگ تر سیمی داستان
  • ویکیپدیا گذشته بهترین مکان در اینترنت
  • آیا طرفداران کارتون های پورنو, ستاره نفرت (واقعی) ،
  • می خواهید برای مبارزه با تغییر آب و هوا ؟ جلوگیری از باور این اسطوره
  • مایکل بلومبرگ اصلی تکنولوژی bro
  • بارگذاری تغییرات قوانین خود و رانندگان تنظیم استراتژی های خود را
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im