در 1990s مرورگرهای وب مانند Netscape Navigator و مایکروسافت اینترنت اکسپلورر رقابت تلخی به ارائه snazziest ویژگی های جدید و جذب کاربران است. امروز مرورگر چشم انداز به نظر می رسد کاملا متفاوت است. برای یک چیز, Chrome در حال حاضر غالب کنترل حدود دو سوم از بازار در هر دو دسکتاپ و موبایل. حتی رادیکال تر است اخیر رقابتی تمرکز بر حفظ حریم خصوصی یک تغییر خوشایند برای هر کسی که بدست بیمار وحشت زده آگهی ردیابی و اطلاعات سوء مدیریت. اما به عنوان مرورگر به طور فزاینده انشعاب در رویکرد خود را روشن است که همه حریم خصوصی حفاظت در برابر خلق شده اند.

در USENIX انیگما کنفرانس امنیتی در سان فرانسیسکو در این هفته, توسعه دهندگان, محققان امنیتی و طرفداران حفظ حریم خصوصی ارائه دیدگاه متفاوت چگونه مرورگرهای باید محافظت از اطلاعات کاربران در برابر سوء استفاده. در میزگردی که شامل نمایندگانی از موزیلا فایرفاکس, گوگل کروم, مایکروسافت, لبه و شجاع همه شرکت کنندگان توافق کردند که همکاری در سراسر صنعت محور نوآوری و کمک به حفظ حریم خصوصی در اولویت است. اما برخی از مرورگرهای در حال گرفتن یک تندرو رویکرد در حالی که دیگران ترجیح می دهند برای افزایش حمایت در وضع موجود.

“من فکر می کنم رقابت هل می دهد هر کس به سوی خصوصی به طور پیش فرض” یان زو ارشد امنیت اطلاعات افسر شجاع browser گفت: در پانل. “برای مثال وقتی شجاع می بیند صفری نورد جدید حفاظت از ما فکر می کنم “آه ما حداقل باید سعی کنید برای مطابقت با آن’ از آنجا که به عنوان یک حریم خصوصی-اول متمرکز بر حفظ حریم خصوصی مرورگر که یکی از نکات اصلی فروش.”

مرورگرها می توانید تعدادی از مراحل را برای خنثی کردن ردیابی تلاش های وب سایت ها و شبکه های آگهی. آنها می توانید از اضافه کردن ضد انگشت نگاری اقدامات است که آن را سخت تر برای سایت و خدمات برای اتصال مرور خود را به شما بر اساس ویژگی های منحصر به فرد—یک “اثر انگشت”—از مرورگر خود را و دستگاه. آنها می تواند مسدود انتقالها تعبیه شده در سایت. آنها می توانند گام های اضافی را به رمز در آوردن اطلاعات در مورد آنچه که وب سایت شما بازدید. و آنها می توانند حمایت های شخص ثالث برنامه های افزودنی که اجازه می دهد تا به کاربران برای بیشتر وفق دهند و سفارشی کردن حریم خصوصی خود را حمایت.

یکی دیگر از دیرینه موضوع بحث این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به شخص ثالث وب سایت “کوکی ها” که مرورگرهای فروشگاه برای سفارشی کردن تجربه وب خود را, اما این سایت ها اغلب نیز استفاده کنید برای ردیابی. سافاری و فایرفاکس و شجاع باید همه تصمیم به مسدود کردن کوکی های شخص ثالث به طور پیش فرض—بسیار به تبلیغ وغصه. گوگل اوایل این ماه اعلام کرد که آن را در نهایت در این مرحله نیز هر چند نه برای دو سال. به عنوان یک تبلیغ کننده خود گوگل نیز می ایستد برای بهره مندی از مسدود کردن شخص ثالث انتقالها که مرورگرهای دیگر نیست.

تقریبا همه مرورگرهای اصلی این حریم خصوصی پسند مراحل در بعضی از فرم اما در شرايط مختلف روش مفهومی. بسیاری از بحث بستگی به این سوال که تا چه حد به فشار غربالگری و مسدود کردن توجه به این که این حمایت می تواند گاهی اوقات ایجاد خسارت های ناخواسته. حریم خصوصی دفاع می تواند گاهی اوقات شکستن مشروع قابلیت های وب سایت; نظرات که بار از یک شخص ثالث خدمات میزبانی برای مثال می تواند اشتباه به صورت ناقص هدفمند ماژول ad. بنابراین هر مرورگر به وزن چگونه آن را اولویت حفظ حریم خصوصی در مقابل سهولت استفاده.

“فایرفاکس, Edge, شجاع و سیاحت اکتشافی در افریقا همه را ضد ردیابی حمایت به طور پیش فرض و همه آنها متفاوت است کمی همه آنها متفاوت مبادلات,” Tanvi Vyas, موزیلا اصلی مهندس گفت: در پانل. “اما در پایان همه ما در حال تلاش برای بهبود آن حمایت و ما در حال یادگیری از یکدیگر در مورد چگونه به انجام این کار است. من فکر می کنم ما [فایرفاکس] متفاوت از کروم در آن ما در حال تلاش برای حفظ موجود ، برای ما بالاترین اولویت ما است حفظ حریم خصوصی تا زمانی که ما را انتخاب کنید بین مدل های موجود و حفظ حریم خصوصی ما همیشه حریم خصوصی را انتخاب کنید.”

که مدل های موجود اجازه می دهد تا شرکت ها و, تبلیغ حداقل برخی از دسترسی به اطلاعات بازاریابی; یکی از استدلال برای حفظ آن این است که اگر مرورگر تبدیل به بیش از حد محدود آن طرف بکشد محتوا از وب باز و حرکت آن را به برنامه های تلفن همراه به جای.

“وب سایت وجود ندارد در خلاء است. افرادی که سایت های ساختمان و خدمات انتخاب در مورد سیستم عامل آنها هدف می گوید:” اریک لارنس لبه مدیر برنامه. “آنها می توانند در ساخت یک نرم افزار تلفن همراه آنها می تواند محتوای خود را خاموش باز کردن وب سایت برای قرار دادن آن را به یک باغ دیواره. و بنابراین اگر ما همه چیز را در حفظ حریم خصوصی است که صدمه دیده است و باز کردن وب سایت ما می تواند در نهایت سوق دادن مردم به کمتر از حریم خصوصی-حفظ اکوسیستم.”

جاستین Schuh, کروم, مدیر مهندسی گوگل می گوید در حال حاضر شاهد این مهاجرت به سمت نرم افزار و دیگر بسته و سیستم عامل. او استدلال می کند که در حالی که وجود دارد هیچ مشکلی با این تکامل در نظریه نباید آن را در وب سایت هزینه. بنابراین کروم کار کرده است در مجموعه ای از استانداردهای باز جمعی شناخته شده به عنوان حریم خصوصی گودال ماسهبازی است که هدف آن پیدا کردن میانه در حمایت از حریم خصوصی به حفظ و تبلیغ در برابر.

“به طور کلی تبلیغ نیست در واقع نیاز به داده های خود را. تمام آنچه که آنها واقعا می خواهید به پول در اوردن کارآمد” Schuh گفت: در طول انیگما پنل. “بنابراین چه چیزی ما در اینجا پیشنهاد این است که ما فقط می توانید آنها را به ابزار برای انجام این کار در واقع بدون ساخت پروفایل های کاربر و پیگیری آنها.” با حفظ حریم خصوصی گودال ماسهبازی گوگل قصد دارد به پیشنهاد استاندارد که به صورت ناشناس مجموع آگهی داده برای بازاریابان قرار داده و بیشتر از پردازش هدف قرار دادن آگهی در کاربران دستگاه های خود.

کروم بوده و مصمم است که این پیشنهاد مورد تقویت بازکردن صفحات وب; اگر محتوای حرکت به بسته کردن برنامه های کاربران نمی بهره مندی از شفافیت و حمایت از فن خیلی سخت کار کرده اند به منظور توسعه و استانداردسازی برای همه آنلاین. اما آن را سخت به چشم پوشی از آن گوگل اجرا می شود که یکی از بزرگترین آنلاین شبکه های تبلیغ در جهان نیز روشن اقتصادی علاقه ای به حفظ این صنعت است.

منتقدان این رویکرد استدلال می کنند که با اضافه کردن یک لایه از حریم خصوصی به وضع موجود نمی کند حل و فصل مسائل اساسی است که بازاریابی دیجیتال تا تهاجمی. آن را سخت به اندازه کافی برای حل مشکل حتی با بهترین نیات را به عنوان تلاش برای کاهش ردیابی و انگشت نگاری در واقع می تواند اثر مخالف. برای مثال اپل در حال کار برای حل مسائل با صفری هوشمند ردیابی پیشگیری است که می تواند اجازه می دهد کسی به استفاده از این ویژگی را مسدود الگوهای خود را برای شناسایی و ردیابی کاربران است. محققان در ادامه برای پیدا کردن نقص در این شرکت رفع شود.

“توجه عمومی در مورد چگونه ما در حال ردیابی هر روز و تلاش در مناطق مختلفی از جهان به نظر می رسد که فشار بیشتری را بر روی مرورگر به حق انجام شده توسط خود کاربران و حفظ حریم خصوصی به طور پیش فرض می گوید:” آندرس Arrieta, مدیر مصرف کننده حریم خصوصی مهندسی در Electronic Frontier Foundation که همچنین ارائه مرورگر حریم خصوصی تحقیق در USENIX معما. “اما آنها آن را انجام نمی, همان راه و آن را ندارد همان اثر. برخی از مشتری جلب کردن خود را به عنوان انجام بسیاری برای کاربران خود, اما در واقعیت نیست و در برخی موارد انجام می دهند حتی بدتر مانند استانداردسازی راه های دیگر از ردیابی کاربران, از بین بردن کاربر کنترل و ردیابی به طور پیش فرض.”

اختلاف نظر بر سر بهترین روش برای web مسائل مربوط به حریم خصوصی را بدست آنقدر گرم که برخی از بازیکنان تصمیم گرفتند برای حفظ مشخصات پایین. مایکروسافت اج به عنوان مثال به دنبال ریختن چمدان از انتخاب های ضعیف اینترنت اکسپلورر ساخته شده در اوایل 2000s, نام تجاری جدید تعریف و به عنوان یک منبع قابل اعتماد اما خنثی گزینه است.

“یکی از چیزهایی است که تا کنون ما سعی به انجام این کار در لبه بود کمی آرام تر در مورد آن” لبه لارنس می گوید. “ما واقعا نشان دادن ویژگی های حفظ حریم خصوصی در سطح بالا وجود دارد نه بسیاری از ارتباط گفت:” هی ما حفاظت از شما در این راه یا آن راه.'”

لبه است که در حال حاضر ساخته شده است در گوگل متن باز کروم, نرم افزار, اما آن را هنوز هم با استفاده از مایکروسافت-طراحی و توسعه امکانات در محل هر چیزی که شامل گوگل به عنوان یک شخص ثالث. این راه لبه کاربران لازم نیست که اعتماد به یک دوم همه جا حاضر فن آوری های غول پیکر و خطر بیشتر شبکه های آگهی feasting در داده های خود را فقط به استفاده از مایکروسافت. برای مثال لبه با استفاده از یک ویژگی به نام Microsoft Defender SmartScreen در محل Google Safe Browsing. لبه نیز ارائه می دهد یک ویژگی به نام ردیابی پیشگیری مایکروسافت را بر روی یک ردیاب مسدود کننده که کاربران می توانید تنظیم کنید به بیشتر یا کمتر دقیق بسته به تحمل خود را برای مثبت کاذب.

مرحله نهایی مسابقات است که به وضوح در آغاز بیش از بهترین راه برای مرورگرها را. اما طراوت حداقل برای این سیستم عامل در نهایت بحث کاربر حفاظت و رقابت برای ارائه قوی ترین دفاع است. سوال این است که آیا آنها هنوز هم می تواند حق آن را دریافت.


بزرگ تر سیمی داستان
  • CollegeHumor به کمک شکل آنلاین کمدی. چه مشکلی پیش آمد ؟
  • در داخل فدرال’ نبرد در برابر Huawei
  • خوفناک علم جرم حیوانات می میرند آف
  • جدید ایمنی وسایل در حال ساخت اتومبیل بیمه گران
  • نمی شکست بزرگ فناوری
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im