آینده تجارت متعلق به اصطکاک

کسب و کار که برای زنده ماندن پس از همه گیر هستند که به ما زمان ما است.

برای یک دقیقه وجود دارد در آغاز جهانی مستند به نظر می رسید به یک سوال: آیا همه ما قادر به دریافت همه چیز ما نیاز تحویل داده است ؟ سه ماه در حالی که هیچ کس گرفتن دو روز دیگر تحویل آن به نظر می رسد به عنوان اگر آمازون به تنهایی ممکن است قادر به ارائه تقریبا همه ما با ما کالا نیاز دارد.

راه بازگشت به قبل از, جف بزوس, شروع ارائه تقریبا همه چیز را به هر کس دیگری وجود دارد باز سوال شد سفارش فقط چند چیز در یک زمان از آمازون بد برای محیط زیست? پاسخ این است که کمی تعجب آور است. در حالی که بدیهی است که بیشتر بی فایده و مضر به جای چند تا سفارشات کوچک به عنوان مخالف به کمتر از آنهایی که بزرگتر از آن را نیز آشکار است که با داشتن آمازون ارائه همه چیز را به هر کس که بیشتر پایدار گزینه از رفتن به فروشگاه خودمان.

زمین تشکر ما برای نگه داشتن اتومبیل های ما در جلوی خانه. (ما به نوبه خود می خواهم برای تشکر از هر واحد تحویل فرد بر روی زمین است.) شاید آمازون به نام به خاطر جف بزوس ممکن است فقط reforest نه فقط آمازون اما سیاره خود را. که دیدم که یکی میاد ؟

اکنون سوال دیگری مطرح می شود: که شرکت های دیگر از آمازون را به خود آمده و در طول رشد فراتر از همه گیر? در حالی که این ایده از اصطکاک تجارت جدید است—مشاهده آمازون خود را—ما فکر می کنیم که بحث ما در کتاب جدید ما در مورد نیروهای frictionlessness است بسیار است.

بپرسید هر مدیر عامل امروز در مورد frictionlessness و آنها را سر و صدا کردن یک یا دو نقطه که در آن آنها متمرکز بر از بین بردن اصطکاک: ساخت وب تجربه خرید آسان تر تسهیل جمع آوری داده ها از مصرف کنندگان اجازه می دهد کارکنان به محل کار از خانه و یا با استفاده از اتصال دیجیتال به کمک فشار و اصطکاک از کل سیستم از قبیل آموزش از راه دور و یا زنجیره تامین.

ما استدلال می رود یک گام بیشتر: تلاش برای اصطکاک تجربه را برای مشتریان خود و کارکنان و تامین کنندگان و یا سایر ذینفعان نیست فقط چیزی که عصر دیجیتال را فعال کرده شما را به انجام. در این نقطه, آن را یک نیاز. اگر شما کاهش اصطکاک در هر بخش از کسب و کار شما به زودی انجام می شود.

دلیل ساده است: زمانی که شما حذف اصطکاک از یک فرایند یا سیستم شما به مردم در سیستم که از پشت یکی از تنها چیزهایی است که کاملا غیر قابل تجدید ، و به عنوان بیشتر و بیشتر شده و اتو کردن تقریبا همه چیز ما—به عنوان مثال اخیر در حال حذف از رفت و آمد های زیادی از سیاره—مردم متوجه شده اند که بیش از حد به آنها اجازه دهید شخص دیگری را انتخاب کنید که چگونه آنها در حال رفتن به صرف وقت خود را. آن روزها رفته اند. هر کس ارزش خود را در زمان بیشتری از آنها استفاده می شود و اگر شما فکر می کنم شما خواهید بود قادر به گرفتن دور با مصرف بیشتر از آن نسبت به شما اختصاص داده شده است—با ترک بیش از حد اصطکاک در محل—شما به شدت در اشتباه هستند.

در آغاز از سال 2020 یک کسب و کار است که ارائه شده و شما یک فرد واقعی در زمان واقعی به شما کمک کند با نیازهای شما خواهد بود در نظر گرفته لوکس و تا حدودی معاف از نیروهای frictionlessness. هیچ کس شکایت در مورد داشتن توجه پیشخدمت در یک رستوران و یا داشتن یک دربان هتل است که می تواند به شما در مورد بهترین رستوران در این نزدیکی هست. آن روز چند ماه پیش بود روز. در Covid-19 عصر تماس های شخصی تبدیل به تابو. نیروهای frictionlessness در حال حاضر ساخت راه خود را به مکان های ما استفاده می شود به می خواهید و یا حتی تقاضای انسان است.

بیایید کنار خالص تجارت الکترونیکی شرکت های دوم و تمرکز بر روی شرکت هایی که در واقع به نوعی از حضور در دنیای فیزیکی. در حال حاضر برخی از انسان گرفته از معادله. شما واقعا نمی نیاز به ارتباط برقرار کردن با هر کسی در فرد به یک ماشین کرایه کنم این روزها. اگر شما در نظر بگیرید که شرکت های موفق به کشف کردن که چگونه برای پاسخ به Covid-19 بهتر از دیگران آن کسانی که در حال حاضر ادغام دیجیتال و آنالوگ اجزای کسب و کار خود را در حال بیرون آمدن از Covid-19 بسیار خوبی است. آنها کسانی هستند که می تواند محوری در اواسط راه از طریق این بیماری همه گیر.

یک فوتی و فوری است که نعناع که به retooled مفهوم هتل. به جای ارائه مسافران معمولی اتاق هتل, نعناع, خانه تبدیل سابق چند خانواده آپارتمان لوکس ساختمان یک ایده است که موسس خواهد لوکاس فرود در زمانی که او متوجه سلیقه مصرف کننده بودند و با جذب شدن به سوی AirBnb-style اقامت. او در دمای اتاق اندازه سه برابر شده است که از نمونه هتل اتاق با آشپزخانه و واشر/خشک کن. هنگامی که ما پرسید که چگونه این شرکت به مراتب در طول همه گیر لوکاس گفت: “این خنده دار است که شما خواستار از آنجا که ما تا به حال این کلمات اصطکاک لوکس در اسلاید اول از جمع آوری کمک های مالی ارائه شده است.”

این است که چگونه آنها فروش خود را قبل از Covid. امروز نعناع خانه اصلی لبه بیش از دیگر هتل ها است که آنها را قوی تر فناوری از آغاز تا پایان به قدرت کل تجربه مصرف کننده. آنها تا به حال هرگز در فرد check-ins یا چک استراحتی; شما آن را همه در خود برنامه. آنها همچنین باید یک استخوان بندی کارکنان در محل. اکثر مهمان درخواست نیاز نیست یک فرد در سایت. یخچال و فریزر در مواجه نگردند با سفارش سفارشی خود را به عنوان به خوبی. “ما عینی تر در محیط امروز می گوید:” لوکاس. “شما حتی نمی باید به ترک—و شاید مقابله با شخص دیگری—برای دریافت مورد علاقه خود را به امکانات رفاهی.”

متوسط 4-star hotel صرف 42.5 درصد از درآمد در کار است. نعناع خانه صرف 10.5 درصد است. زمانی که Covid آمار نعناع مانند هر کس دیگری, دیدم, رزرو سقوط کردن یک صخره و لغو رفتن را از طریق سقف. تا پایان ماه مارس به آنها تک رقمی اشغال رزرو شده است. لوکاس بود مجبور به اخراج 20 درصد از تیم خود را به سعی کنید برای صرفه جویی در این شرکت است. که در آن نقطه, چند, اصطکاک زیرساخت های مجاز آنها را به محوری. آنها تن به تن خود را بدون تعامل چک در مدل های مختلف به گروه های هدف از جمله متخصصان پزشکی که به زودی ساخته شده نعناع خانه یک خانه دور از خانه. آنها تبدیل به یک اتاق دور از خانه برای افرادی که نمی خواهند به کار از خانه و یک خانه دور از خانه در معرض خطر افرادی که نمی خواهید به بازگشت به خانه و خانواده خود را در معرض خطر.

تقریبا به عنوان به سرعت به عنوان رزرو به حال بخار آنها دوباره: میانگین اقامت شبانه رفت و از 3 روز به 21 و اشغال در مارس و آوریل بود 52 درصد و 68 درصد به ترتیب در مقایسه با به طور متوسط 15 درصد شهری هتل مجلل.

این فقط نعناع خانه که پر رونق. آن را بیشتر دیجیتال-اولین شرکت هایی که تعبیه شده اند اصطکاک فلسفه به رویکرد خود را. در نظر مردان athleisure شرکت ماک Weldon. زمانی که این بیماری همه گیر شروع به آمدن به سر در مارس, مدیر عامل برایان برگر به ما گفت که این شرکت آماده برای بدترین. این انتظار مشتریان به ناپدید می شوند و اقتصاد به مخزن. و بود که در آینده دشوار رقابتی افت به هر حال: برای کسانی که در آنلاین رشد-تبلیغات فضای رقابت بالا بود قیمت تبلیغات آنلاین بالا بود و آن را به طور فزاینده ای سخت به مقیاس. اما پس از آن به عنوان اقتصاد گسترده تر زمین به توقف هزینه تبلیغات کاهش یافت, هر دو آنلاین و خاموش. برای یک زیر مجموعه از شرکت ها در دسته های خاصی به عنوان مشتریان حل و فصل را به یک “عجیب و غریب دولت از تصرف” در مقابل صفحه نمایش خود را گفت: آنها با تجربه یک افزایش در تقاضا است. (برای یک زمان شما می توانید خرید مخمر. یا elderberries.)

برگر به ما گفت که فروش کلید دسته بندی مانند مردان sweatpants بودند 30 تا 50 درصد بالاتر از آنچه آنها می خواهم پیش بینی شده است. اما آن نیست که فقط. همه چیز را به نفع خود: هزینه های تبلیغات کاهش یافت و تقاضا افزایش یافت و نرخ تبدیل (بازدید کنندگان وب سایت که می شود یک خریدار) افزایش یافت. “آن را کامل فرمول,” او می گوید.

چگونه یک شرکت حفظ بالاتر عملکرد است که فرود در آن دامان در یک وضعیت مانند Covid? آن پایین می آید به بازاریابی دلاوری. شما می توانید در فرصت های سرمایه گذاری? در مک Weldon آنها در زمان برنده از حاضر و مستقر کرده و آنها را به رادیو و تلویزیون است. هر دو سنتی عوالم رنج می برد و خروج از عمده تبلیغ و این شرکت قادر بود نه فقط برای پیدا کردن مکان مناسب برای تبلیغ بلکه برای مذاکره قانع کننده می پردازد. همه-گفت: این شرکت حاوی کسب مشتری هزینه های افتاده اند بین 30 و 40 درصد از مارس. و در حالی که آنها فکر می کردند که می تواند به کاهش بودجه فقط چند ماه پیش گروه بازاریابی است که هنوز هزینه های در و یا بالاتر از سطح آنها می خواهم پیش بینی قبل از Covid بدون هیچ گونه تنظیمات به این طرح است. آنها به کار گرفته همه چیز frictionlessly.

البته از آنجا که اصطکاک در بین بسیاری از شرکت ها و frictionlessness. نه هر کس می تواند تبدیل به نعناع خانه یک شبه. پس چه بیشتر اصطکاک راه برای تبدیل شدن به اصطکاک? اگر شما در حال فکر کردن که این همه برای تلفن های موبایل بیش از حد به یاد داشته باشید که بسیاری از ما فقط آن را یاد گرفته است هیچ چیز از مرتب کردن بر اساس. پس از چند هفته از تعجب که چگونه ما می رویم به دریافت کار انجام می شود در حالی که قفل شده است و در خانه کسانی از ما که کار نمی کند در واقع نیاز به بودن در جایی خاص همه در نهایت نمیفهمد که چگونه به آن را انجام داده. دوباره در چند هفته.

در واقع سهولت که با آن بسیاری از ما در اقتصاد اطلاعات تنظیم شده برای طبیعی جدید است و تسریع حتی بیشتر frictionlessness آمده است. بسیاری از ما در حال حاضر ترجیح یک شرکت هواپیمایی و هتل و یا دیگر کسب و کار است که رسیدن به شما از طریق این وب سایت به دلیل چیزی در مورد دیجیتال جزء از مصرف کننده تجربه. در حال حاضر که ما همه به طور همزمان متوجه مزایای دیجیتالی از دفتر زندگی به عنوان ما آن را می دانستند خواسته برای اصطکاک در محل کار که بحث در طول بزرگ در کتاب ما در حال رفتن به می آیند مانند یک موج جزر و مدی. اما وجود دارد هیچ چیز به نگرانی در مورد از آنجا که ما می دانیم که چگونه به انجام این کار. ما فقط آن را انجام داد.

اصطکاک نیاز به ریشه کن همه جا شما آن را پیدا کنید. ما می توانید با استفاده از یکی از ما به عنوان مثال: Christiane منتقل دفاتر برای شرکت در داخل به یک فضای مشترک در نیویورک سوهو منطقه در ماه جولای سال 2018 است. فقط بیش از یک سال بعد او متوجه شد که او در حمله به اصطکاک در هر نقطه در نزدیکی آنجا که او می تواند و دوباره نقل مکان کرد. در دومین حرکت داخل ریخته دفتر تلفن نمایشگاه انواع تجهیزات از جمله پرینتر و سرور و همچنین به عنوان یک قدیمی زنگ زده آسانسور. همه چیز اما رایانه ها و تلفن های همراه.

آن است که سخت برای رسیدن به frictionlessness. آن را نیز راه ارزان تر هنگامی که شما وجود دارد. اصطکاک است چه هزینه های شما; frictionlessness بی بها است. در راه است که آن را بسیار شبیه عشق: آنها هر دو به نظر می رسد سخت به پیدا کردن, اما آنها نیست. همه شما باید انجام دهید این است که به اطراف خود نگاه کنید. و هنگامی که شما انجام دهید که شما را پیدا خواهد کرد که همه چیز را در راه راحت تر از شما تا کنون فکر آن خواهد بود.

تا زمانی که به تازگی مک Weldon قرار داده بود از یک حرکت به آجر و ملات خرده فروشی به دلیل لازم و افزایش هزینه های تبلیغات آنلاین با خوردن بیش از حد از بودجه بازاریابی شرکت. اما با آنلاین نشان دادن بهبود در تمام معیارهای آن به نظر می رسد مانند کسب و کار دیجیتال در حال رفتن به صندوق شرکت آجر و ملات حضور با افتتاح آن گل سرسبد فروشگاه در شهر نیویورک, هادسون متری که لحظه مناسب خود را ارائه.

قبل از Covid تعداد آنها در حال خرد کن ؟ کسانی که شامل فروش آنها پیش بینی کرده بود با Hudson متری فروشگاه. اما معلوم است که آنها نمی نیاز به کارکنان یک فروشگاه خرده فروشی به اهداف خود را. مشتریان خود را ظاهرا نیاز نیست که کارکنان یا. یک فروشگاه گل سرسبد است در مورد بیش از فروش, البته, اما وقتی که می آید به دیجیتال نوازی یا خرده فروشی معلوم می شود که به عنوان مشتریان ما می خواهیم بیش از همیشه اصطکاک تجربه که در آن ما همه چیز را ما می خواهیم با صفر مردم درگیر است. دیجیتال-اولین شرکت ارائه می شود دقیقا آنچه ما می خواهیم دقیقا زمانی که ما می خواهیم آن را به دقیقا همان جایی که ما آن را می خواهم و ما می خواهیم آن همه در حال حاضر.

سیمی نویسندگان داف مک دونالد نویسنده چندین کتاب در مورد کسب و کار از جمله شرکت: داستان مک کینزی و راز آن بر کسب و کار آمریکا و طلایی پاسپورت: دانشکده کسب و کار هاروارد, محدودیت سرمایهداری و اخلاقی شکست MBA نخبگان.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]


بزرگ تر سیمی داستان
  • ما می تواند به حفاظت از اقتصاد از بیماری های همه گیر. چرا با ما نیست ؟
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • خارج شده و کارکنان را به نشان می دهد خود را ضد سرقت AI کار نمی کند
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im