تاثیر گذار اقتصاد Hurtles نسبت به اول آن رکود

در مواجهه با یک بیماری همه گیر از یک طرف و کاهش بودجه از سوی دیگر برخی از خودی صنعت می گویند از آن زمان برای نفوذ به تکامل است.

اولین نشانه هایی از پریشانی نمی آمد با وحشت اما مثبت. “امیدوارم که همه شما احساس امن و در صلح ماندم, به خود را با خانواده” یکی از تاثیر گذار نوشت: زوج با یک selfie های شایان ستایش او کودکان در لباس خواب. یکی دیگر ارسال شده یک عکس از او “مینی واحه” انتخاب خوبی kempt گیاهان همراه با عنوان #stayhome. جدید کروناویروس یک فرصت برای منعکس کردن به تنظیم مجدد به استفاده از کد راشل برای 30 درصد بر روی صفحه اصلی کلاس های تناسب اندام. این اثرگذارندهها انجام شده در loungewear جرعه جرعه میل قهوه مدل سازی یک حس سهولت در مواجهه با فاجعه.

خصوصی, هر چند برخی از تاثیرگذاران را تماشا کرده اند با رشد حس ترس به عنوان جهان فرو می ریزد و در نظر گرفتن پتانسیل درآمد خود را با آن است. نام تجاری معاملات خشک شده اند; حمایت مالی پست های به تعویق افتاده اند. بزرگ حساب بعید است که به سرنگونی تاثیر گذار صنعت—در حال حاضر آن را در حال حاضر بیش از حد بزرگ—اما کسب و کار از نفوذ است که رفتن به تغییر دهید. “اگر شما فکر می کنم در مورد راه یک رکود اقتصادی آثار برخی از شرکت ها برای زنده ماندن و برخی از شرکت ها نمی, می گوید:” آنجلا Seits مدیر تاثیر گذار و مارک محتوا در آژانس های دیجیتال PMG. “من فکر می کنم که می تواند همان چیزی است که اتفاق می افتد در آن تاثیر گذار میباشد.”

برای سال های تاثیر گذار در اقتصاد عمل کرده است در رونق بار. خیط و پیت کردن بودجه بازاریابی بودجه کمد پر از لباس های گران قیمت و پرداخت تعطیلات به مناطق عجیب و غریب. با آمریکایی ها بیشتر از نشانه گرفتن از رسانه های اجتماعی در مورد که در آن و آنچه به خرید مارک های در حال شروع به رفتن همه در یک نظرسنجی توسط Mediakix های تاثیر گذار در بازاریابی آژانس نشان داد که 17 درصد از شرکت های صرف بیش از نیمی از بودجه بازاریابی خود را در اثرگذارندهها در سال 2019. به تازگی به عنوان شش هفته پیش یک گزارش برآورد شده است که تاثیر گذار در بازاریابی خواهد رشد به 9.7 میلیارد در سال 2020 است.

این همه مگا اثرگذارندهها یا. میکرو اثرگذارندهها که هدف موارد زیر تحت 100,000 را ستون فقرات میباشد. حتی مردم تنها با چند هزار پیروان می توانید کسب درآمد صدها هزار دلار برای یک اسپانسر پست. آن را سخت برای کسب درآمد از این راه است. هشت ساله می توانید آن را انجام دهید ارائه برخی از نظارت بزرگسالان.

به عنوان جدید کروناویروس می فرستد جهان برخورد نسبت به رکود هر چند مظاهر پر زرق و برق تر از تاثیر گذار شیوه زندگی آمده اند را متوقف کند. پرداخت سفرهای هیچ جایی در میان مستندات و نه خیابان به سبک photoshoots به مدل #اسپانسر لباس. و روشن نیست که این فرصت ظهور خواهد در آینده—حداقل نه برای همه. “این بیماری همه گیر است که با داشتن یک تأثیر عمده ای بر کلی تاثیر صنعت و آن را به احتمال زیاد اثرات ماندگار می گوید:” Seits.

برای یک چیز وجود دارد فقط پول کمتری برای رفتن به اطراف. طبق گزارش شرکت تحقیقات بازار eMarketer نشان داد که حدود یک سوم از تاثیرگذاران در حال حاضر شاهد کمتر میشوند. برخی از کسانی که ممکن است بازگشت به اقتصاد ریباند اما مارک های دیگر را قطع روابط با تاثیرگذاران که نمی نشان داده شده است که آنها می توانید فروش درایو. حتی قبل از همه گیر “علامت های تجاری در حال حاضر شروع به اولویت بندی دراز مدت همکاری با تاثیرگذاران در مقابل یک مشارکت می گوید:” یاس Enberg یک تحلیلگر ارشد در eMarketer. در حال حاضر Enberg انتظار دارد که این روند به سرعت بخشیدن به.

علاوه بر کاهش بودجه آن را نیز بی دست و پا بار برای تبلیغ. “در چند هفته اول قرنطینه ما شاهد یک کاهش در پست حمایت” می گوید Seits که آژانس کارگزاران معاملات برای مارک های مانند Sephora و Beats By Dre. وجود دارد یک unsavoriness هاوکینگ در یک محصول که یک رکورد تعداد زیادی از مردم بیکار هستند و یا در مواجهه با بیماری تهدید کننده زندگی و برندها نمی خواهید به خطر اشتباه پیام.

“من تا به حال بسیاری از نام تجاری مبارزات است که مجموعه ای به زندگی در ماه مارس و حتی در اوایل مارس و کسانی که باید تمام تعویق افتاده است می گوید:” لورن Elyce یک میکرو تاثیر گذار با 32,000 Instagram followers. یکی از آنها را برای یک آبجو شرکت تصمیم گرفت در برابر حمایت پست برای ترس از بیگانه بینندگان. “درآمد من قطعا از بین رفته.”

Elyce است که هنوز هم قادر به ایجاد برخی از پول. مانند بسیاری از تاثیرگذاران او دسته پوشاک و زیبایی محصولات در LikeToKnowIt یک پلت فرم است که متصل پیروان خود را به خرده فروشان آنلاین که در آن آنها می توانند در فروشگاه, شیوه زندگی خود را. هر بار یکی از پیروان خود اقدام به خرید یک محصول مرتبط وجود دارد Elyce را بدست آورده یک کمیسیون کوچک. به تازگی درآمد ثابت باقی مانده است. “من تغییر نکرده این آهنگ از برچسب زدن و لینک دادن و من را دیده اند یک قطره” او می گوید. “من نیز انجام می شود کمی هل لباس تمرین و تمرین و تجهیزات. خیاطی که استراتژی به آنچه مردم به دنبال آن هستند مفید بوده است.”

کمیسیون وابسته به اثرگذارندهها مانند Elyce راه را به نشان می دهد محصولات ارگانیک بیشتر از گفتن و نوشتن #حمایت نوشتن شرح تصاویر و برای چیزی است که آنها نمی خواهد در واقع استفاده کنید. (سیمی نیز بدست آورده سهامداران کمیسیون از خرده فروشی لینک کلیک کنید; جزئیات در مورد سیاست ما در اینجا.) به نظر می رسد رانندگی فروش حداقل در حال حاضر. در LikeToKnowIt, خرید, جلسات بودند تا 75 درصد در ماه مارس با توجه به شرکت فراتر ترافیک از ماه نوامبر در هنگام خرید است که به طور معمول در اوج آن است. که می ایستد در تضاد کامل با کلی خرید چشم انداز: روز چهارشنبه وزارت بازرگانی اعلام کرد که مجموع خرده فروشی در ماه مارس کاهش یافت 8.7 درصد از ماه قبل است.

LikeToKnowIt و دیگر خرده فروشان آنلاین شانس دارند بهتر است اما ممکن است به خصوص اگر نرخ بیکاری در آمریکا همچنان رو به رشد است و مردم خود را سفت هزینه های اختیاری. دسته های مد, زیبایی و لوکس به احتمال زیاد رنج می برند اولین و سخت ترین. اثرگذارندهها احساس عدم اطمینان بیش از حد. “من در تلاش برای فشار خرید-خرید-خرید و می گوید:” Elyce. “بسیاری از مخاطبان من است در همان موقعیت که من هستم: ما نمی دانیم که آنچه در چند ماه آینده در حال رفتن به می خواهم.”

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

اگر رکود اقتصادی به ارمغان می آورد خرید به توقف بازاریابان بعید به بازگشت به نوع گسترده ای نام تجاری کمپین که آمده به تعریف و تاثیر گذار جهان است. Seits معتقد است که برندها را تقاضا شواهد بیشتری است که دلار های بازاریابی خود را قرار داده به خوبی استفاده و اثرگذارندهها آنها را به فروش نیست و فقط قرار گرفتن در معرض. “علامت های تجاری در حال رفتن به یک مقدار زیادی محتاط تر در مورد چگونه آنها رویکرد خود را صرف بازاریابی و همکاری خود را با اثرگذارندهها,” او می گوید. “در حال حاضر ما در حال دیدن بیشتر از تاکید بر عملکرد است.”

“با نام تجاری بودجه به طور کامل توجیه می گوید:” کهربا Venz جعبه که ایجاد LikeToKnowIt و RewardStyle یک پلت فرم است که مدیریت روابط بین برندها و اثرگذارندهها. Venz جعبه تماس RewardStyle یک “عملکرد کانال” به این معنی که با نام تجاری مشتریان برای پرداخت خاص نتایج—معمولا فروش بالاتر. “هنگامی که یک نام تجاری زیبایی است که مبادرت به فروش 100 دلار کرم دور چشم می گوید: آنها به دنبال هدف قرار دادن زنان در سن خاصی در میانه امریکا ما باید نه سال از تاریخی خرده فروشی عملکرد داده ها از این اثرگذارندهها,” او می گوید. “ما می توانیم نگاهی به آن مناطق خاص که تاثیر گذار درایو به آن مناطق و پس از آن بازیگران به این کمپین برای عملکرد تاریخی.”

امروز RewardStyle با این نسخهها کار با 45,000 اثرگذارندهها و بیش از 5000 خرده فروشان. این شرکت شاهد افزایش 30 درصدی در پرداخت مبارزات در ماه مارس که Venz جعبه را می بیند به عنوان اثبات این که بازاریابان هنوز هم مایل به سرمایه گذاری در اثرگذارندهها به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانند ارائه نتایج.

با میلیون ها نفر از مردم گیر در خانه اثرگذارندهها در برخی از راه های موثر تر از همیشه یا نه پرداخت حمایت است که در پشت خود را ارسال. “اثرگذارندهها در حال گرفتن بیشتر در دسترس تر از همیشه از خود جدا طرفداران می گوید:” Maddie Raedts بنیانگذار و CCO از تاثیر گذار آژانس بازاریابی. گاهی اوقات که نتیجه معکوس: تاثیر گذار Arielle Charnas که 1.3 million followers on Instagram شده مواجه مداوم واکنش برای فرار از نیویورک سیتی به سختی یک هفته پس از او آزمایش مثبت برای Covid-19—و مستند آن همه برای او عظیم مخاطبان است. او نشده ارسال شده پس از صدور طولانی عذرخواهی در 2 آوریل. دیگر تاثیرگذاران گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس یا به نظر می رسد برای بهره برداری ترس از این بیماری همه گیر به ترویج محصولات خود را.

رکود اقتصادی می ایستد به بازسازی صنعت و در برخی از راه زور آن را به رشد است. برای اثرگذارندهها عظیم موارد زیر به تنهایی نمی تضمین امنیت است. کسانی که نمی توانند ارتباط با پیروان خود را و یا اثبات ارزش خود را به علامت های تجاری ممکن است پیدا کردن که جای خود را در صنعت رشد می کند به مخاطره انداخته است. حتی اثرگذارندهها که می تواند نشان دهد که ارزش را به باقی می ماند تطبیقی به سرعت در حال تغییر جهان است.

“من فکر نمی کنم آن را بازگشت به چگونه آن را قبل از, می گوید:” Elyce. “همه ما در حال بازنگری استراتژی است.”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چرا برخی از افراد تا بیمار ؟ درخواست خود را به DNA
  • “در اینجا در روح و روان” مجموعه تاریخ شفاهی ایمان در میان همه گیر
  • سازمان ملل-مواد مخدر معجزه می تواند کمک به اهلی همه گیر
  • سیمی Q&A: ما در میان شیوع. در حال حاضر چه ؟
  • چه باید بکنید اگر شما (و یا یک دوست) ممکن است Covid-19
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>