تقاطع بین خود رانندگی اتومبیل و اتومبیل های برقی

تحقیقات جدید نشان می دهد که مبادلات برقی خودروهای نمی دردناک به عنوان یک بار فکر می کردم هر چند اوایل AVs ممکن است گاز و ارقام.

اتومبیل نمی شده است برای محیط زیست خوب برای قرار دادن آن را به آرامی. حمل و نقل به حساب 28 درصد از گازهای گلخانه ای ایالات متحده و نور وظیفه وسایل نقلیه برای بیش از نیمی از کسانی که. روزی self-driving cars ظاهر خواهد شد به طور گسترده ای در ایالات متحده است. آیا آن را نمی شود خوب اگر آنها همچنین کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای?

مشکل این است که ساخت یک ماشین الکتریکی خود رانندگی نیاز به مبادلات. وسایل نقلیه الکتریکی را محدود به محدوده و اولین self-driving cars انتظار می رود به منظور اعزام به غربت باند robotaxis سفر صدها مایل در هر روز. به علاوه سنسور و کامپیوتر پردازنده self-driving cars خورد تا مقدار زیادی از انرژی را برای محدوده یا نه.

تحقیقات جدید نشان می دهد که مبادلات برقی خودروهای نمی دردناک به عنوان یک بار فکر می کردم—و نشان می دهد که AVs هر زمان و هر کجا که آنها می تواند کمک به سبز-ing جهانی بازار خودرو.

در یک مقاله منتشر شده در مجله طبیعت انرژی ماه گذشته محققان دانشگاه کارنگی ملون پروژه پتانسیل رفتار خود رانندگی اتومبیل در شهرها و حومه. آنها پیدا کردن که جنبه های خاصی از استقلال انجام تخلیه باتری ماشین اما هوشمند نرم افزار و سخت افزار ترفند ها باید ناوگان از باطری خود ماشین بسیار ممکن است.

“یک دسته از مفسران استفاده می شود به نشان می دهد برای اولین بار AVs ممکن است باید گاز دورگه می گوید:” Shashank Gülfem یک دانشجوی دکتری در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه کارنگی ملون که مشغول به کار بر روی کاغذ است. “اما ما معتقدیم که اگر ما می خواهیم به انجام خودروهای الکتریکی, استقلال خواهد بود سازگار با آن است.”

خودروسازان متفاوت در مورد اینکه آیا به قدرت اول خود به خود رانندگی وسایل نقلیه با برق است. درون صنعت تقسیم یک یادآوری است که استقلال هر دو بلند پروازانه پروژه تحقیقاتی و پتانسیل های چند تریلیون دلاری کسب و کار است که بازیکنان مختلف دیدن مسیرهای مختلف به بازار است. ایده آل self-driving مدل کسب و کار, به عبارت دیگر, است که به دور از حل و فصل.

نگاهی به فورد است. این شرکت خواهان انتقال به باتری-برق خود رانندگی اتومبیل در نهایت می گوید: دان پیرس یک سخنگوی خودمختار وسایل نقلیه در دیترویت خودروساز. اما اگر فورد بازدید آن مهلت راه اندازی مستقل خدمات خودرو در سال 2022 آن را انجام خواهد داد تا با خودروهای هیبریدی برقی گاز.

در حال حاضر فورد تست نشان می دهد که بیش از 50 درصد از یک باتری الکتریکی خودرو محدوده خواهد بود مکیده توسط قدرت محاسباتی خواستار self-driving نرم افزار به همراه تهویه مطبوع و سیستم های سرگرمی مورد نیاز برای نگه داشتن مسافران راحت است. فورد همچنین معتقد است که سریع شارژ مورد نیاز برای اجرای یک ناوگان خودروهای بدون راننده خواهد تنزل باتری الکتریکی بیش از حد به سرعت. در نهایت این خودروساز است crunched اعداد و فکر می کند این امر اتلاف وقت بیش از حد شارژ وسایل نقلیه الکتریکی—زمان در غیر این صورت صرف حمل و نقل مسافران پرداخت. “ما نیاز به پیدا کردن تعادل مناسب کمک خواهد کرد که توسعه یک سود مناسب مدل کسب و کار” پیرس می گوید.

زادگاه رقیب جنرال موتورز و آن self-driving-tech تابعه کروز باید ایده های دیگر. در اوایل سال جاری کروز رونمایی از شش صندلی توستر-مانند خودرو الکتریکی آن را می گوید خواهد بود که پایه و نهایی خود رانندگی سوار-تگرگ خدمات. تا آن زمان کروز قصد دارد به تکیه بر یک تمام الکتریکی شورولت بولت که آن را آزمایش کرده است در سان فرانسیسکو. (کروز یک بار در نظر گرفته شده برای راه اندازی این سرویس در شهرستان در سال 2019; استقرار در حال حاضر شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد.)

راب اعطای این شرکت معاون رئیس جمهور در امور دولتی می گوید کروز می خواهد به شارژ راحت تر با ساختن بیشتر شارژ زیرساخت ها در مراکز شهرستان; کروز می گوید آن صاحب 40 درصد از شارژر سریع در سان فرانسیسکو. او همچنین می بیند تمرکز بر برقی به عنوان یک ارزش بخشی از کروز زمین به دولت به خصوص در کالیفرنیا است. “بسیاری از تنظیم کننده های تمرکز خود را بر روی پایداری” او می گوید. “ماموریت ما این وجوش با دولت هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.”

دیگران باید خود را تغییر آهنگ در EVs. الفبای Waymo راه اندازی آن خود رانندگی سوار-تگرگ خدمات در ققنوس با ترکیبی کرایسلر Pacificas اما تغییر به تمام الکتریکی جگوار من-قدم. این شرکت با اشاره به خودروهای سریع تر شارژ زمانی که آن را اعلام سوئیچ. (اکثر وسایل نقلیه در حال اجرا در شهر فینیکس هنوز هم یک فرد در پشت چرخ مطمئن شوید که تکنولوژی عامل به عنوان آن را باید.)

هنوز هم دیگران سازگار شده اند. مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk به مدت طولانی به دنبال به طور کامل خودمختار ماشین های الکتریکی. هفته گذشته او دوباره تأکید کرد این شرکت می تواند در رسیدن به این هدف این سال است. اکثر تحلیلگران صنعت بسیار شک و تردید در زمان.

کارنگی ملون محققان می گویند تغییرات جزئی می تواند وسایل نقلیه الکتریکی بهتر مناسب برای رانندگی است. ثابت شروع می شود و متوقف می شود و محاسبات به کنترل آنها مالیات باتری محدوده 10 تا 15 درصد آنها یافت می شود. برنامه نویسی وسایل نقلیه به نرم و صاف رانندگان را نجات دهد برخی از این انرژی است. سفارشی ساخته شده برای تراشه های خود رانندگی اتومبیل باید به کمک مدیریت انرژی موثر تر است. در حومه که در آن رانندگی است که اغلب سریع تر آیرودینامیک یک موضوع بزرگتر و سنگین مانند سنسور lidar کاهش محدوده 5 تا 10 درصد است. این امر می تواند خوب اگر سخت افزار کارشناسان می تواند پیدا کردن حقه باز راه هایی برای ادغام کسانی که سنسور به وسایل نقلیه است.

محققان می گویند وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام در اطراف خود-رانندگی—و نه همه آن مربوط به فن آوری است. “آنچه ما انجام داده اند که علوم اجتماعی از جنبه های آن است. مردم چقدر حاضر به پرداخت برای استقلال می گوید:” Gülfem. این یک سوال کسب و کار مدیران نظارت خود رانندگی tech هستند و بدون شک علاقه مند, بیش از حد.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • می خواهید برای شروع یک پادکست یا livestream? در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید
  • Doomscrolling است به آرامی فرسایش سلامت روانی خود را
  • زنان غلتک دربی یک طرح برای Covid و آن را لگد الاغ
  • هکر واژگان: آنچه که یک طرف کانال حمله ؟
  • 👁 اگر درست انجام شود AI می تواند پلیس عادلانه تر. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر