بچه ها از ‘نوجوان درمانی” فقط می خواهم شما را به #احساس

در بیابان نادیده گرفته نوجوان, احساسات, پنج دبیرستان podcasters تبدیل شده اند رفتن به منبع بر روی همه چیز از آشنایی با افسردگی است.

در آخرین قسمت از نوجوان درمانی, cohost علامت هوگو ساخته شده اعتراف غیر معمول نیست در این پادکست: “شخص من گریه این هفته است.”

به عنوان نشان می دهد آرام-اما-نوع دوستانه طبیعت دیگر cohosts سرعت chimed در. آن استرس ؟ چیز دیگری است ؟ Extracurriculars آغاز شد به وزن او هوگو توضیح داد. او تیم والیبال دچار شرم آور قبل از فصل از دست دادن به یک رقیب تیم ملی. پس از آن وجود دارد مشکل از عصبانی معلم که “دوست دارد به فریاد زدن.” آن را تبدیل به یک تلاش هفته—و آن را تنها در روز سه شنبه. “من احساس نمی رفته…. من احساس نمی کند خوشحال است. اما من احساس غم او گفت:” در این قسمت. “من نیمه می خواستم به احساس چیزی اما این کار را نکرد. من مراسم آشتی ترتیب دادند فقط وجود دارد. شما می دانید منظورم چیست؟” آنها انجام داد.

روز بعد هوگو ادامه داد: هم تیمی تمدید کلمات تشویق که او را به طور کامل خاموش نگهبان. “من شروع به گریه در مقابل همه” او گفت:. برای شنوندگان این است که در آن قسمت می یابد آن گرمای آن غیر قابل بحث جذابیت: هر cohost پس از آن ارائه شده تا خود را intimacies و گفتگو—که در ابتدا لگد کردن با پیشنهادات از آنچه به تماشای Netflix—بالغ به یک مورد لحظات حساس زمانی که ما رسیدن به احساسی ما سقف.

قسمت (“Netflix توصیه های + احساسات به روز رسانی؟”) متبلور چه افراد جوان از نوجوان درمانی انجام بهترین: احساس می کنم. آن را نه فقط در خود نرم دلی که باعث می شود آنچه را که آنها در مورد صحبت های منحصر به فرد—همه نوجوانان گرفتار بی پایان و غیر قابل توصیف #احساس خود را کاملا عجول و بی پروا شفافیت این انتظاری است که با آنها صحبت می کنند و در اطراف آن افراد است که نشان می دهد آنچه شما در حال گوش دادن به هیچ عادی, نوجوانان, پادکست.

نوجوان درمانی عرضه در ماه سپتامبر سال 2018 است. ایده برای نمایش در آمد به Gael Aitor—یک دراز و باریک و کنجکاو 16 ساله از آناهایم, کالیفرنیا—که در تابستان پس از گوش دادن به قسمت های زوج درمانی. “این یکی از اولین پادکست من واقعا به. من خیلی گرفتار آن” او می گوید: از میزبان کیسی و Candance Neistat را باز بودن اطراف مسائل مانند دوستی, ازدواج و بخشش. Aitor تصمیم گرفت به درخواست معادل چارچوب به تجارب او و دوستان خود را در آینده در برابر. “من فکر می کردم اگر یک پادکست با نوجوانان به معنای واقعی کلمه صحبت کردن در مورد مشکلات خود و آنچه در جریان است در زندگی خود را? من می خواهم به شنیدن این که” او می گوید. “من کنجکاو که چگونه دیگران زندگی: آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق آنچه که مسائل آنها آنچه را که آنها انجام داده ایم آنچه را که آنها انجام نداده اند. من 100 درصد مطمئن شوید که آن را برای رفتن به کار از آنجا که من فکر کردم آن را مانند یک ایده عالی است اما ممکن است فقط نفس من است.”

بچه هنوز به اشباع صوتی روایت چشم انداز با همان نوع-تحریف دلاوری آنها به ارمغان آورد به تصویری سیستم عامل مانند اسنپ چت و Infinite. عوامل متعددی کمک کرده است که: نیاز به کیفیت تجهیزات تثبیت گارد قدیمی, مشکل در ایستاده در شلوغ اکوسیستم. به علاوه متوسط یک و مجزا فرزندان پرنیان به آن—صوتی بدون هیچ گونه اثر بصری می تواند احساس کمتر رادیکال به ریتم از ما شبکه جهانی. هنوز نوجوان درمانی ثابت وجود دارد بکر مخاطبان است. امروز پادکست است 360,000 مشترکین 2.2 میلیون جریان و 1.5 میلیون دانلود.

خوش مشرب آتش و خوی نشان می دهد که اعتباری به آن میزبان که شامل همراه با Aitor و هوگو توماس Pham و Kayla سوارز (هر دو 16) و اسحاق Hurtado (17). مخرج مشترک در میان خدمه یک اشتیاق آسیب پذیر و نوع forthrightness که تنها نشان می دهد خود را در میان نزدیک ترین دوستان. آنچه آنها را—این یک چیز نادر, سوارز می گوید. “من فکر نمی کنم [دیگر دانش آموزان] به باز کردن با احساسات خود,” او می گوید:, و اضافه کرد که او امیدوار است این پادکست که تغییر خواهد کرد. “در حال حاضر وجود دارد از جمله بحث باز در مورد بهداشت روان در مورد آسیب پذیر بودن آن را در زمان مناسب به یک مکالمه با دوستان خود. وجود دارد دیگر مردم رفتن را از طریق همان چیزهایی که شما هستند.”

در بیابان نادیده گرفته نوجوان احساسات آنها به رفتن برای تبدیل شدن به منبع بر روی همه چیز از آشنایی با افسردگی است. نوشت: یک فن در گروه Instagram صفحه در سپتامبر گذشته: “من تلاش کرده اند با سلامت روان از آنجایی که من بچه بودم و امشب یک شب تاریک برای من. بنابراین من در بر داشت این قسمت چون من امیدوار بودم به کمتر احساس تنهایی و مقدس گه من چیزی نبود که من انتظارش … من امیدوارم که شما می دانید که شما در حال کمک به مردم از طریق بار دشوار است ❤️.”

در آن ضروری نوجوان درمانی می خواهد جوان دیگر مردم بدانند که آنها به تنهایی نیست در آنچه که آنها رو به رو می شود این مشکلات در خانه قلدری و یا شرم آور فروپاشی است. تقریبا تمام قسمت های کاوشگر در دنیای واقعی مسائل جدید له, چگونه اعتیاد به رسانه های اجتماعی می شود, استرس امتحان, به چالش کشیدن دوستی—از طریق یک دبیرستان لنز و گاهی اوقات تغییر به سنگین تر موضوعات. در یک قسمت از اوایل سال جاری—”حسادت/ نفس/ رویارویی/ آیا شما یک فرد خوب است؟”—Aitor باز کرد تا در مورد برخورد با یک عقده ی حقارت. “به همین دلیل من شده است که مایل به شکست بیشتر,” او گفت: هر کس از او چگونه برنامه ریزی برای غلبه بر آن. “در حال ترس به شکست به معنی شما در حال هل دادن خود را به محدودیت های خود را.” این همان نوع از lowkey مشاهدهای مشاوره شما می آیند در سراسر در یک بحث از Brene قهوه ای یا جک کنفیلد و بلافاصله روی کاغذ بیاورید (که من).

“روایت است که مردم سعی کنید به فشار است که اگر شما گوش دادن به پادکست شما را مجبور به یادگیری چیزی. برخی از افراد فقط می خواهید برای پیدا کردن آسایش و یا سرگرمی” Aitor می گوید از طریق تلفن از اتاق خود در آناهایم. او می داند مشکل در شکستن از طریق اضافه کرد: “نوجوانان را گوش اگر پادکست طراحی شده است برای آنها.”

سیستم عامل ها از NPR و سوراخ کردن به میراث را نشان می دهد مانند این زندگی آمریکاییرا اختصاص کردن یک قسمت به احساس وحشت و نگرانی نوجوان یا نوجوان حبس شده اند اما کمتر مشتاق به افراد جوان پایدار پلت فرم. این یک واقعیت مایکل Mignano مؤسسین لنگر و سر از Spotify در این پادکست ابزار تقسیم آگاه است اما نه منصرف. “به عنوان پادکست ایجاد می شود آسان تر و بیشتر تلفن همراه, فرهنگ در اطراف آن تغییرات,” او می گوید:, و اضافه کرد که آن پایین می آید به آزمایش با آنچه که برای آنها کار می کند و مخاطبان خود را. “افراد جوان اغلب فشارسنج برای چه در آستانه تبدیل شدن به بزرگ و اغلب نیز این گروه رانندگی آن روند.” حتی به عنوان استخدام آهسته بوده است, او معتقد است “اموزش وارد شدن به پادکست یکی از بهترین چیزهایی که اتفاق می افتد به صورت متوسط.”

لیز social marketing سابق MTV اجرایی که midwifed فرهنگی کالاهای اساسی از جمله لاگونا بیچ, تپه, 16 & Pregnantو نوجوانان و مادر به جهان است. او در حال حاضر نظارت بر شبکه, برنامه نویسی در Spotify در و مونتاژ صوتی و لباس در راستای دیجیتالی بومی افراد جوان که می خواهند برای ایجاد یک “نام تجاری جدید ستون در این غیر معمول بار” او به من می گوید. بعد از این سال social marketing می گوید محبوب YouTuber Lele پونز راه اندازی خواهد شد اصلی پادکست با music streamer. یک نمونه کامل از یک نام تجاری خاص از اینترنت, نوجوانان, شوخی, Pons اولین کاربر به آمار 1 میلیارد حلقه در تاک در سال 2015; او 19 در آن زمان.

به رغم آنچه قریب الوقوع گسترش به ارمغان خواهد آورد, Aitor می گوید که او و تیم او در حال رفتن به چوب به آنچه آنها می دانند که بهترین است. “هنگامی که ما برای اولین بار آغاز شده و ما تا به حال این تصور که ما تا به حال برای قرار دادن hard-hitting قسمت پر از احساسات و مسائل واقعی و فقط یک مقدار زیادی از حقیقت در آنها” او می گوید. “کل ما فرض بود که آسیب پذیر است.” آن کارنوجوان درمانی است اثبات مفهوم است. است مخاطبان است که می خواهد آنها و نوجوان دیگر محور پادکست فقط آن را دوست دارم. “گاهی اوقات شما نمی نیاز به مشاوره” Aitor می گوید نشان می دهد تاثیر “فقط کسی دیگری به شما گفتن” من بوده ام احساس که همان راه دقیق بیش از حد.'” این یک پیام برای هر سن.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • چگونه برای پوشش دادن آهنگ خود را هر زمان که شما بروید آنلاین
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • توقیف: یک عکاس قطاری کابین-تب رویاهای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im