‘تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم’ و آن بحران-پهن مسیر به انتشار

بازی ویدئویی توسعه دهنده سگ شیطان بود که مسابقه را به پایان برساند عاقبت به آن فیلمهای مجموعه در یک پست-همه گیر ناکجاآباد. سپس آن را با عضو شورای نظارت مدت هکرها—و یک بیماری همه گیر.

آن را در زمان بحران در دفاتر شیطان سگ طبقه توسعه دهنده بازی های ویدئویی در سانتا مونیکا ، در صبح روز 6 فوریه بیش از 300 طراحان و برنامه نویسان در حال مونتاژ در یک پیچ و خم از ایستگاه های کاری با استفاده از هزاران نفر از نهایی میکرو لمس به یک بازی شده اند گر چه هنر برای نزدیک به شش سال به نام The Last of Us قسمت دوم. Neil Druckmann بازی 41 ساله مدیر بازرسی کامپیوتر-صف ترانشه با جاروب-پشت مو frizzled ریش و محاصره نگاه Jon Snow در طول یک نبرد طولانی.

Druckmann دشمنان? زمان, خود, کمال گرایی و واکنش های یک دسته از غریبه ها در خیابان.

از فوریه سال 2017 Naughty Dog شده است دعوت نمرات پارسه به دفاتر خود را به آزمون از سایت ساخت و ساز فعال است که این بازی ناتمام است. این playtesters به عنوان آنها نامیده می شود رضایت به حال فیلم برداری آنها به عنوان حرکت از طریق بازی; سپس آنها را با پر کردن پرسشنامه و دیدار در گروه به بحث در مورد چه کار می کند و چه چیزی نیست. در مراحل اولیه playtesting سگ شیطان بود عیب یابی خشن زیرساخت های این بازی: چگونه جهان را نگه می دارد تا آنچه مردم احساس کشیده به جایی که آنها از دست داده است. در حال حاضر در این دردناک کشش نهایی از توسعه Druckmann تیم است برای تماشای بازیکنان دقیقه پاسخ به این روایت و عاطفی ضربه. در videofeeds لوله کشی از playtesting اتاق dev team سیاهههای مربوط و annotates هر گره از فک و گسترش چشم. Druckmann حتی گرفته شده برای جاسوسی بر روی پارسه زنده از دفتر خود را.

در این هفته برخی از این تیم متمرکز شده است در یک توالی خاص است که نیاز به توجه. این انیمیشن در حال finessing شخصیت خاص عملکرد در حالی که هنرمندان تنظیم روشنایی تمام امید از استخراج پاسخ های متفاوتی از playtesters در آینده go-round. همه آن ناشی از Druckmann وسواس با کشش روایت ابعاد بازیهای رایانهای برای ارائه به بازیکنان بیش از فقط سرگرم کننده است. “توالی خاصی باید پر تنش است. توالی خاصی را به احساس ترس. توالی خاصی را به احساس تنهایی,” او می گوید. “من فقط می خواهم ما را به گسترش واژگان است.”

بازگشت در اوایل 2000s, بازی, pioneer John Carmack گفته نویسنده دیوید کوشنر که “داستان در یک بازی مثل این است که یک داستان در یک فیلم. این انتظار وجود دارد, اما آن است که مهم است.” و درست به اندازه کافی knuckle-سفید کردن گیم پلی و یاوه سرایی القا تصاویری هنوز هم به طور معمول اولویت های اصلی بازی های ویدئویی studios. اما برای سال های بسیاری شیطان سگ اختصاص داده شده خود را تمام خط لوله و تصمیم گیری فرایند به خلاف گزاره—که داستان همه چیز است. تعداد بسیار کمی از بازی ها باید توجیه که گزاره به شدت به عنوان Druckmann را بسیار موفق 2013, اپوس آخرین ما.

این یک بازی در اساسی پوشش یک زامبی تیرانداز اما با یک طرح الهام گرفته شده توسط Alfonso Cuarón را کودکان از مردانیک چشم انداز بدون جمعیت سیاره الهام گرفته از کتاب جهان بدون آمریکاو شدت جو با الهام از برادران کوئن’ هیچ کشوری برای پیرمردها. داستان می گیرد در یک دنیای ویران شده توسط یک بیماری همه گیر. یک قارچ انگلی ساخته شده جهش از حشرات به انسان تبدیل قربانیان خود را به زامبی است که جوانه باردهی بدن از سر خود یک ایده Druckmann برداشت از سیاره زمین بخش در مورد حشرات واقعی-zombifying انگل. (Scientific American تقدیر بازی علمی معقول.)

شما بازی به عنوان استخوان-خسته نبرد سخت جوئل میانسال قاچاقچی هنوز بیش از مرگ پدر که تیم با Ellie یک دختر 14 ساله یتیم که عفونت مقاوم در برابر DNA ممکن است بشر را آخرین امید. بیست سال پس از شیوع این دو مجموعه در یک کراس کشور اودیسه از طریق فضاهای شهری اصلاح شده توسط طبیعت رقیب با رومینگ آلوده به علاوه یک ظالم نظامی باطل آنارشیستها و خونسرد آدمخوارها.

اما وجود دارد مناقصه شاخه های زیبایی در میان ویرانه ها: درونگرا سودا از موسیقی متن فیلم توسط Brokeback Mountain آهنگساز Gustavo Santaolalla با فراغت خود را پایین کوک گیتار; جای تعجب است که با Ellie بداریم بقایای تمدن; و در مرکز آن حس در بر داشت خانواده های لنگر انداخته در عمیقا احساس حرکت-ضبط و اجرای صوتی از بازیگران که بازی Joel و Ellie تروی بیکر و اشلی جانسون.

بیش از آن 15 تا 20 دقیقه از گیم پلی بازی The Last of Us بیانگر عظمت سینما صمیمیت از رمان و داستان سرایی محض حمل بار از, بیایید می گویند یک یا دو فصل از یک سری HBO. آن منجر به انفجاری اوج که شیپور خاموشی به قدرت کامل تعاملی متوسط: در فینال خشونت آمیز مرحله نهایی مسابقات جوئل هیچ چاره ای اما به damn جهان به منظور صرفه جویی در Ellie. این امر می تواند توقف قلب صحنه اگر شما به تماشای آن را قرقره کردن در تلویزیون. اما تجربه آن را در حالی که بازی شخصیت Joel خودتان ؟ پایان تولید عروسی و قرمز-مانند امواج شوک الهام پرشور بحث و گسترش ایده های افراد از چه بازیهای رایانهای قادر به.

که بدان معنی است که عاقبت یک عمل به دنبال—و شاید حتی به یک هدف در پشت آن. بیشتر سرمایه گذاری طرفداران تبدیل به شانس آنها در نهایت خواهد شد به نوبه خود در برابر سازندگان. (دیدن بازی تاج و تخت, جنگ ستارگان, اثر توده, et al.) و آخرین ما طرفداران به طور جدی سرمایه گذاری; پس از همه آنها نه فقط شراب خواری-تماشای این بازی شخصیت های آنها ساکنان آنها را برای ساعت بر ساعت. وجود دارد یک بحث TED, و همچنین بسیاری از فیلم های یوتیوب و ق تاپیک با عنوان “آخرین ما زندگی من را تغییر داد.” تعداد شگفت آور از باردار طرفداران در حال حاضر ورزشی استادانه درست شده, آخرین از ما, قسمت دوم , خالکوبی.

Druckmann و Naughty Dog در ضمن مصمم به یکی کردن خود را دارند. تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم مسلما بزرگترین, بلند پروازانه ترین, ترین ravenously پیش بینی بازی در بدنام بلند پروازانه استودیو 36 سال سابقه. اما برای یک تیم است که بازی درآورده و نزدیک به حساسیت پرستیژ, تلویزیون, عاقبت به اجرای خود شده است موضوع را به برخی از بسیار ظالمانه تاب طرح.

اول آمد خود وارد تاخیر. عاقبت در اصل با توجه به می آیند و در پایان ماه فوریه اما در پاییز سال 2019 استودیو تحت فشار قرار دادند تاریخ انتشار برگشت به ممکن است. (“اندازه و دامنه این بازی رو بهتر از ما” Druckmann توضیح داد در یک پست وبلاگ.) پس از آن آمد طاعون.

در زمان سفر من به Naughty Dog در اوایل فوریه طبقه می ایستد از Purell ضد عفونی کننده دست نقطه چین دفتر; سازمان بهداشت جهانی به تازگی اعلام کرد “اضطراری برای بهداشت عمومی در نگرانی های بین المللی” بیش از یک رمان coronavirus پدید آمده است که از ووهان چین.

در اجرای یک مجموعه ویدئویی در پس داستانی همه گیر بود و پرتاب به بی نظمی توسط یک واقعی—و همچنین برای اندازه گیری خوبی توسط یک گروه از هکرها ارتش از عضو شورای نظارت مدت دریای ناآرام طرفداران و طوفان خشم و تحولات است که باید roiled بازی برای نزدیک به یک دهه.

Neil Druckmann on mocap set with Shannon Woodward
Neil Druckmann (مرکز) با این نسخهها کار با بازیگران Robert Clotworthy و Shannon Woodward در طول یک عملکرد ضبط جلسه برای The Last of Us قسمت دوم.عکس: Naughty Dog/Sony سرگرمی های تعاملی

Neil Druckmann بود متولد شده در اسرائیل در سال 1978 و او صرف ساعت های بی شماری از دوران کودکی خود را در خانواده کامپیوتر, یادگیری زبان انگلیسی تا حدودی با بازی مبتنی بر متن بازی ماجراجویی مانند شاه تلاش و فضای تلاش و تحقیق در حالی که مشاوره عبری-فارسی فرهنگ لغت. هر شب خانواده به تماشای اخبار با هم: “محلی درگیری, تروریسم, تهدید جنگ و قصاص,” او می گوید. “آن را در همه جا.”

تا حدودی برای فرار از آن زمان جو Druckmann خانواده نقل مکان کرد و به ما زمانی که او 10. او ترس از دیدن خانه جدید خود را برای اولین بار او می گوید: بخشی از آنچه که الهام گرفته از Ellie واکنش به دیدن خرابه های شهرستانها بزرگ آمریکایی در آخرین ما.

Druckmann که هنوز اثری از لهجه بود زودرس خواننده و سرحال انیماتور اما پدر و مادرش او را دور سازی از دنبال کردن آموزش و پرورش در هنر. او مورد مطالعه جرم شناسی در دانشگاه ایالتی فلوریدا فکر او می تواند یک عامل اف بی آی نوشت که رمان در سمت. او در زمان یک کلاس برنامه نویسی به عنوان یک انتخابی, اگر چه, و چیزی کلیک. “صبر” او به یاد می آورد و فکراین است که چگونه مردم را به بازیهای رایانهای!” یک رمز گذار را تغییر عمده خود را به علوم رایانه و در نهایت برداشت کارشناسی ارشد در سرگرمی تکنولوژی در دانشگاه کارنگی ملون.

در سال 2004 او در یک تابستان کارآموزی با سگ شیطان و هرگز به سمت چپ. پس از خسته کننده سال و نیم از برنامه نویسی با او صحبت راه خود را به خلاق ادارات کار به عنوان یک نویسنده و طراح در اکشن-ماجراجویی عنوان Uncharted: Drake فورچون. او در حتی یک نقش بزرگتر در عاقبت هنوز ماهیهای نوشتن و طراحی. Uncharted 2: Among Thieves افتخار حماسه مجموعه ای از قطعات است که unspooled در اصطلاح فقها و صنعت “چوب”—به عنوان بازیکن بازی—به جای منفعل در برش های سینمایی صحنه است. این یک خطر ناک ورزش در نحوه intermesh داستان و تعامل—در آنچه او را cocreators به نام “فعال تجربه سینمایی.”

الهام Druckmann شروع به حضور در نوشتن سمینارها. او استنشاق یک کپی از رابرت مک کی است, فیلمنامه نویسان,’ کتاب مقدس داستاناست که می تواند تبدیل به یک سالانه بخوانید. در زمان او به دست آورده به اندازه کافی نفوذ در استودیو به زمین جدید بازی او در دام یک مفهوم: شما می تواند نشان دهنده رشد باند و تغییر پویایی بین دو متضاد شخصیت از طریق گیم پلی و آن را در راه است که آینه ارتباط بین بازیکن و شخصیت ها ؟ که ایده اصلی تبدیل شد هسته الهام بخش برای آخرین ما.

در یک نسخه اولیه از The Last of Usو سپس با عنوان “انسان” تنها زنان بودند که مستعد ابتلا به انگل عفونت های قارچی است که به ارمغان می آورد پایین تمدن. در این نسخه Ellie تنها زن اعتقاد به ایمنی. اما این مفهوم Druckmann گفت: در سال 2013, سخنرانی فوق العاده ای بود شکست. “دلیل آن شکست خورده است چرا که آن را یک misogynistic ایده” او اعتراف کرده است. “بسیاری از زنان کارگر در سگ شیطان آمد و گفت:” من نمی خواهم این ایده. من درک می کنم آنچه شما در تلاش برای انجام آن است که در نهایت یک داستان در مورد عشق یک دختر—اما راه آن را در آینده خاموش است شما با داشتن یک دسته از زنان تبدیل به هیولا و شما در حال تیراندازی به آنها را در صورت.”

Druckmann دوباره طرح. سپس او یک پدر. داشتن یک نوزاد دختر به سرعت متهم او را با ترس و وحشت از مراقبت از یک کودک. آن را نیز عمیقتر رو به رشد خود اعتقاد است که بازیهای رایانهای تا به حال به انجام بهتر در نمایندگی شخصیت زن—آغاز با خود دارد.

این “بیداری” به عنوان Druckmann خواستار آن بیشتر سمان تمایل خود را به نوبه خود Ellie به طور کامل متوجه nonsexualized شخصیت زن در بازیهای رایانهای—جاه طلبی است که ملاقات با هیچ مقدار مقاومت از دیگر محله در جامعه بازی. اوایل تمرکز گروه در واکنش ضعیف به Ellie و بعد از آن, انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی در برابر توصیه های خود را در جعبه هنر است. Druckmann ایستاده خود زمین است.

هر اندازه گیری توسط او توجیه: The Last of Us به فروش 1.3 میلیون واحد آن در هفته اول و در ادامه برای رسیدن به یک مجموع بیش از 17 میلیون آن را یکی از بالاترین فروش بازی های پلی استیشن همیشه. در میان بسیاری از آن تمجید آخرین ما برنده بهترین بازی سال در جوایز سالانه ارائه شده توسط Academy of Interactive Arts & Sciences, بازی, در مراسم اسکار.

بنابراین Druckmann و شیطان سگ نگه داشته هل دادن پاکت. در سال 2014 آنها منتشر چپ پشتیک expansion pack برای The Last of Us—یک نوع از minigame طول می کشد که در بخش قبل Joel و Ellie را ملاقات کند. این بار با پارسه بازی نه به عنوان Joel اما به عنوان یک نوجوان Ellie و در طول بازی Ellie بوسه زن او بهترین دوست. یکی از بازی های منتقد آن را به نام “اولین نمونه از صمیمیت در یک بازی ویدئویی است که به معنای هر چیزی است.”

Ellie and Dina dancing in The Last of Us Part II
در یک صحنه از قسمت دومEllie (سمت چپ) سهام رقص با یک شخصیت زن جدید به نام دینا.تصویر: Naughty Dog/Sony سرگرمی های تعاملی

سپس در سال 2018 Ellie آمد به طور کامل از گنجه. در آن سال و در نمایشگاه E3 بازی صنعت خیمه رویداد سالانه سگ شیطان پرده برداری از یک صحنه از آخرین از ما, قسمت دومبا Ellie های رقص و بوسه با یک شخصیت زن جدید به نام دینا.

“من به یاد داشته باشید که در اتاق وقتی که تریلر برای اولین بار نشان داده شده است می گوید:” Keza مک دونالد نگهبان‘s بازیهای رایانهای ویرایشگر که عجیب و غریب است “و فکر شما می دانید چند سال پیش من نشسته بود در اینجا با من سر در دست من چون آخرین Assassin’s Creed تا به حال چهار پخش مردان و زنان, چرا که شخصیت زن بودند ‘بیش از حد سخت به تحریک و تشجیع کردن.’ و در این سال سونی است که منجر به آن کنفرانس E3 با بازی بازیگران زن همجنسگرا. شاید همه چیز نیست و وحشتناک است.”

در سگ شیطان می گوید Druckmann هدف تعمیق روایات در بازیهای رایانهای است وفادار ماندهاند خود را به طور طبیعی به استودیو تعهد به نمایندگی از تنوع در شخصیت های بازی—که به نوبه خود به جذب استعداد های جدید. به او کمک کند cowrite آخرین از ما, قسمت دوم, در سال 2016 Druckmann آورده در تلویزیون فیلم و فیلمنامه به نام هالی ناخالص. “هدف ما این است که کاملا به ایجاد چند وجهی شخصیت شما دیده می شود در بازی ها می گوید:” ناخالص که صرف 13 ماه کار در فصل اول از HBO را Westworld. در مقایسه او صرف سه سال و نیم نوشتن تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم. و او و Druckmann کشیده شده اند به طور گسترده از بقیه تیم ناخالص گزارش; عجیب و غریب, کارکنان, کمک در نوشتن از شخصیت های عجیب و غریب, اضافه کردن ابعاد و پیچیدگی: “من فکر می کنم ما در حال انجام حق با تجاوز+ جامعه است که اغلب کشیده شده است با گسترده تر برس.”

چندی پس از انتشار Left Behind 2014, Gamergate, جنجال فوران تبدیل سوال از نمایندگی و جنسيت در بازیهای رایانهای به برخی از سمی ترین مسائل در آمریکا گفتمان فرهنگی. امروز وجود دارد مقدار زیادی از علاقهمندان به بازی که اعلام شود که صحت سیاسی از بین برد بازیهای رایانهای و یا به قول عنوان یک بحث در مورد این موضوع در یک بازی, فروم “لیبرال سیاست آلوده شیطان سگ.”

اما از آن است که این بازیکنان وفاداری به تاریخ و زمان آخرین از ما است که آنها را پر می کند با چنین بی اعتمادی از خالق آن است. “TLoU است بازی های مورد علاقه من در تمام دوران” یکی از طرفداران توییتی در Druckmann “لطفا سعی کنید به نگه داشتن خود را از سیاست های شخصی از قسمت 2. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم.”

در مقایسه با بازی اول شاید ساده ترین چیزی که برای گفتن در مورد تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم است که از آن بزرگتر است: آن را بیشتر شخصیت اتاق را به کاوش بیشتر را انجام دهید. متحدان خود را و مخالفان دقیق هستند. حتی لمسی-راه اندازی سیگنال های تحویل داده شده به DualShock controller در دست شما بوده است بیشتر دقت کالیبره شده است. تنظیم برای مقدار از زمان است سیاتل چهار سال پس از وقایع بازی اول. وجود دارد سرخس و دپو در حال رشد در خیابان های پایونیر مربع و یک رودخانه از floodwater اجرا می شود در کنار پیچک تحت پوشش بتن guideway از مونوریل. سگ شیطان هنرمندان سفر کرده به شهر, گرفتن تصاویر و بافت های توپوگرافی دقیق کیفیت پوشیده از ابر شهر روشنایی محیط. Seattleites قادر خواهد بود به بازدید از مناطق زلزله زده همچنان از مرکز شهر کافی شاپ.

Ellie بعد از اینکه قابل پخش فقط برای یک زن و شوهر از پرچین بخش در اولین بازی طول می کشد در مرکز صحنه در این زمان. در حال حاضر 19 او ظاهر است دقیق تر و بیشتر شبیه اشلی جانسون با عملکرد ضبط تکنولوژی استفاده می شود و برای اولین بار حق رای دادن. هنرمندان مشغول به کار سخت برای به دست آوردن لباس های خود را به چین و چروک اصیل در حالی که یک طراح صدا اختراع یک سیستم است که آهنگ Ellie اعمال سطح و نقش تنفسی افکت های صوتی به بازی. انیماتورهای حتی زحمت کشیده بیش از این چشمک زدن-و-دست-آن جزئیات به خوبی چشمک زدن—صرف باز و بسته شدن پلک ها احساس می کند بیشتر گوشتی و آلی است. “زندگی واقعی است در این نوار می گوید:” بازی را codirector Kurt Margenau. در مقایسه او می گوید: wryly, “آخرین ما بود یک کودک بازی برای بچه ها.”

در طول سفر من هر کس در Naughty Dog دقت محافظت جزئیات طرح بازی. آنچه روشن است این است که بخش دوم به شرح زیر Ellie در یک تلاش شخصی برای انتقام در حالی که با شدت گرفتن جنگ بین دو رقیب شبه نظامی جناح به نام واشنگتن جبهه آزادی و Seraphites. بازی چرخه خشونت کمرنگ آینه کسانی که در بخشی از جهان که در آن Druckmann متولد شد و همراه با جناح ها و بخش ها در ایالات متحده امروز است. “این یکی خیلی بیشتر الهام گرفته از دنیای واقعی, حوادث” Druckmann می گوید.

ایده این است که پیچیده به بازیکن احساس ذاتی عدالت. “عدالت بسیار مورد دیدگاه” Druckmann می گوید; عاقبت ساخته شده است برای به چالش کشیدن درک خود را از “اخلاق شخصیت شما ساکن.”

در مقایسه با معمول ویدئویی توصیفاتی بی معنی و بالای خشونت وجود دارد وحشتناک وزن به خونریزی در آخرین از ما, قسمت دوم. رفتن را از دیگر ناشناس baddie با تفنگ یا ناخن بمب یا شعله افکن و یا آجر و پس از آن احساس رضایت خود را بستن که خود رفقا گریه کردن نام خود را در شوک و غم و اندوه. حتی سگ ها در The Last of Us قسمت دوم—که خر خر کردن عطر و بوی خود را دنباله و حمله زمانی که آنها پیدا کردن شما—برخی از باهوش ترین و واقع بینانه سگ در بازیهای رایانهای همیشه. در Naughty Dog در دفاتر playtesters شده اند وحشت برای پیدا کردن خود را در ارتکاب اعمال قتل عام سگ. Yelps و whimpers و whines حلقه نه همه آنها از سگ. “این باعث می شود بازیکنان احساس کثیف و این که بخشی از نقطه” Druckmann توضیح می دهد.

این بازی همچنین به مشکل در واقع دست و پنجه نرم کردن با تروما با توجه به ناخالص که می گوید که او به خود جلب کرد در تجربه خود را با استرس پس از سانحه. “Joel و Ellie در حال پیچیده افرادی که انجام داده ام واقعا خشن, چیز,” او اضافه می کند. “ما باید به افتخار نه تنها که اما تروما در جهان است.”

در حالت ایده آل با وجود این تلخ و سنگین عناصر بازیکنان خواهد بود تا در داستان آنها قادر به قرار دادن و کنترل کردن. “ما می خواهیم شما را به سعی کنید به همدردی با آن شخصیت را در درک آنچه آنها انجام می دهند و می گویند,” من قصد دارم به نقش بازی,’ “Druckmann می گوید: “” من قصد دارم به سعی کنید به فکر می کنم راه این شخصیت فکر می کند.'”

اما Druckmann درک خود را از ساعت تماشای playtesters که هر کس قدردانی است. در واقع او می گوید: برخی از بازیکنان از این بازی. و او می داند که آن همان خواهد شد برای برخی از طرفداران The Last of Us در وحشی. “برخی از آنها در حال رفتن به مانند این بازی و نه مانند که در آن می رود و نه مانند آنچه در آن می گوید یا سرنوشت شخصیت های است که آنها عشق” Druckmann یادداشت ها. اما او معتقد است که توسعه دهندگان مانند او باید یاد بگیرند که برای تحمل بیشتر ناراحتی: “من ترجیح می دهم که مردم عاشقانه نفرت آن از توان مانند,” آره خوب بود.’ “

آن را نزدیک به 7 ساعت در زمانی که من ترک استودیو که در روز در ماه فوریه است. خیلی از این تیم است که هنوز هم در محل کار و شام است که گذاشته. “این بازی یک زندگی تنفس چیزی است که هنوز هم در حال تحول و در حال رشد و تغییر” ناخالص به من می گوید آوردن به ذهن یک نا ویدئویی نبرد رئیس—و یا یک ویروس است. اما بازی نیست که در حال تغییر است. آن روز فقط بیش از 300 مایل دور, یک سان خوزه ساکن می میرد در آنچه بعدها در نظر گرفته شود برای اولین بار تشخیص داده Covid-19 مرگ و میر در خاک آمریکا.

در یک سطح ضعف همبند موضوعات بین اخبار جهان و از آخرین از ما به سادگی وهم آور. “ما مقدار زیادی از تحقیقات در مورد بیماری های همه گیر و شیوع بیماری” Druckmann می گوید: با اشاره به روز هنگامی که او و تیم خود را در حال توسعه این بازی برای اولین بار. “در حال حاضر ما شاهد سطحی شباهت که حقیقی. هنر تقلید از زندگی تقلید هنر است.” (یک زن و شوهر از جعلی توییتر حساب ایجاد شده برای ترویج The Last of Us در سال 2013 را برای discomfiting امروز خواندن: “اگر شما باید سفر خارج” توییتی @SpringsHospital “ما توصیه می کنیم با پوشیدن یک ماسک صورت.”)

چند هفته پس از سفر من حتی قبل از دولت مورد نیاز آن شیطان سگ شروع به تغییر تیم خود را برای کار از خانه. “اگر ما تا پایان از دست رفته تولید, تاریخ, پس از آن,” Druckmann اعلام کرد.

اما در رویداد واقعی آن نیست و فرایند خلاق است که دارای همه چیز: در اوایل ماه آوریل Naughty Dog اعلام کرد که انتشار بازی خواهد بود به طور نامحدود به تعویق افتاد. در یک مصاحبه Druckmann نشان می دهد که آن را به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس مربوط به اختلال در توزیع بین المللی. پارسه’ بی حوصلگی—تاریخ انتشار شده بود به تعویق افتاد و یک بار در حال حاضر شروع به جهش به خشم. در رسانه های اجتماعی به خشم و طعن شروع به جریان.

دوشنبه, آوریل 27 Naughty Dog اعلام کرد که این بازی در واقع خواهد شد منتشر شده در ژوئن 19, اخبار, است که باید به نوبه خود طرفداران خلق و خوی در اطراف. اما بزرگتر اخبار آن روز است که هکرها به بیرون درز کرده اند یک گنجینه از پتانسیل داستان بازی و گیم پلی فیلم به YouTube.

نشت باز floodgates از سولفات از جامعه بازی حتی گسترده تر است. به عنوان Druckmann پیش بینی کرده بود وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که نمی مراقبت برای بازی آشکار سیاست و یا که در آن داستان به نظر می رسد—حتی اگر آنها فاقد کامل متن روایت است که شیطان را سگ obsessives شده اند و دوخت با هم به مدت شش سال. Druckmann است با بمباران ضد سامی تهمت, مرگ, تهدید, و پیام های اطلاع رسانی به او, او را از بین برد حق رای دادن; یکی از یوتیوب شخصیت پست یک ویدیو با این استدلال که The Last of Us قسمت دوم “می تواند آسیب های گیمینگ برای سال” که به سرعت قفسه ها تا صدها هزار نفر از نمایش ها.

اصطلاح “تاریخ انتشار” است و به ندرت به نظر می رسید به طوری مضاعف مناسب نشان می دهد سامانه رویدادهای گسسته’ رهایی از آنچه که تبدیل به عجیب و غریب تمدید کابوس. برای Druckmann, حداقل, the Last of Us حماسه ادامه می دهد: در ماه مارس HBO اعلام کرد که آن را تطبیق بازی به یک سری با Druckmann نوشتن و اجرایی تولید در کنار چرنوبیل خالق Craig Mazin.

اما در عین حال سازندگان بازی در خوش بینی: شاید فقط شاید این روایت و همدلانه قدرت از یک بازی مثل The Last of Us قسمت دوم حرکت می کند و حتی آن شک دارند. “امید ما این است که بازیکنان که ممکن است قبلا مربوط به کسی مثل Ellie را پیدا خواهد کرد یک بخش از آن آشنا است” ناخالص می گوید. “شما در حال راه رفتن در کفش شما empathizing با مبارزات خود را و رویاهای.”

در واقع من گفتم حداقل یکی playtester که به دور از بخش دوم گفت: “من فکر می کنم من باید برای تغییر باورهای من.” Druckmann ساعت تماشای تمام کسانی که videofeeds از مردم بازی خود را بازی ناتمام خود را نشان داد خام قدرت عاطفی. “من تو را دیدم یک دختر به این ترتیب که در زمان ما یک مدت زمان طولانی برای رسیدن به زمین است. و او را bawling. من به تماشای او و من شروع به گریه چرا که او گریه و من مثل تمام این سال کار برای یک زن و شوهر از دقیقه توالی,” او می گوید. “این همه برای این—فقط قادر به دریافت این فرد به این احساس را تجربه کنند.”

در مه 4, Druckmann ارسال شده یک ویدیو به Naughty Dog Instagram صفحه اعلام کرد که تیم او در نهایت بازی به پایان رسید و تا به حال دست آن را به طور فشرده و توزیع شده است. “بدون توجه به آنچه شما دیده اید و یا شنیده و یا خوانده هیچ چیز در مقایسه با این چیزی که از ابتدا تا پایان,” او می گوید. “این یک بازی ویدئویی. شما رو به آن بازی است.”


اگر شما خرید چیزی را با استفاده از لینک ها در داستان ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون. بیشتر بدانید.


DARRYN KING (@DarrynKing) نوشت: در مورد ساخت برج جوزا مرد در مسئله 27.10.

این مقاله به نظر می رسد در ماه جولای/آگوست موضوع است. مشترک شدن در حال حاضر.

اجازه دهید ما می دانم آنچه شما فکر می کنم در مورد این مقاله. ارسال یک نامه به سردبیر در [email protected]


بزرگ تر سیمی داستان
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • NSA راز ابزار برای نقشه برداری شبکه های اجتماعی خود را
  • شات اول: در داخل Covid واکسن سریع آهنگ
  • آنچه اتفاق افتاده است زمانی که من روشن از مک به ویندوز
  • چگونه به خواب زمانی که جهان در حال سقوط است از هم جدا
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>