همه گیر می تواند یک فرصت برای بازسازی شهرهای

Gemballa Mirage GT barrelled به یک سری از اتومبیل های پارک شده در یک خیابان منهتن. راننده فرار کرد و دستگیر شد. و برای یک لحظه نیویورک به نظر می رسید تقریبا نرمال رایگان از آرام است که حکومت این شهر به مدت سه هفته از ساکنان دستور داده شد به پناهگاه در محل به کررل گسترش این رمان coronavirus. به عنوان ترافیک تبخیر شده است, تصادف با خودرو در این شهرستان کاهش یافته است بیش از 50 درصد در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته. بنابراین باید آسیب به رانندگان و مسافران پیاده و دوچرخه سواران. هوا پاک این بوق اما اکو.

شهرستانها است که باید دیده شود, ترافیک, آرام, اما, چهره, نوع جدیدی از, تراکم—نه در خیابان بلکه خود را در پیاده رو. مانند شهرنشینان در سراسر جهان نیویورکی محروم از دفاتر میله های تئاتر و رستوران ها ازدحام به این شهر فضاهای عمومی اغلب پایمال اجتماعی فاصله قوانین در این فرآیند است. شهردار بیل د Blasio گفت: پلیس آغاز خواهد شد fining مردم تا $500 برای سرپیچی از دستور به ماندن 6 فوت از دیگران یک قیمت است که از سال دو برابر شده است. “هر کسی که اجتماعی فاصله در این نقطه واقع است قرار دادن افراد دیگر در معرض خطر” شهردار گفت: امروز نشان می دهد.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

د Blasio و بسیاری دیگر از رهبران مدنی در حال تلاش برای به اجرا درآوردن 6 پا خط با محدود کردن دسترسی به مکان های که در آن مردم با هم: سگ پارک های, دادگاه های بسکتبال, زمین بازی, سواحل, پیاده روی مسیرهای پیاده روی ، مشکل با محدود کردن عرضه از فضای باز است که آن را نمی کند کاهش تقاضا است. مردم هنوز هم نیاز به رفتن به خارج از, برخی به کار دیگران را به بازی همه برای حفظ سلامت عقل خود را دست نخورده. در حال حاضر هر چند تقاضا می آید عمدتا از مردم بر پا و نه در وسایل نقلیه.

در آن تغییر urbanists دیدن یک شانس برای نجات ساکنان شهرستان نه تنها از رفت و برگشت از یک بیماری همه گیر اما از خودرو محور فرهنگ است که تحت سلطه زندگی شهری برای چند دهه. آنها می خواهند به اولویت بندی این جنبش از مردم پیاده و دوچرخه سواران, حمل و نقل, کاربران و خانواده خود را—بیش از اتومبیل. این فقط فرصت یک شات گرفتن در فضای خیابان در حالی که بسیاری از اتومبیل های پارک شده. طیف وسیعی از تاکتیک های طولانی خواستار urbanists می توانید زندگی در خارج لذت بخش تر و عملی میان Covid-19 بیماری همه گیر. و بسته به اینکه چقدر از زندگی عقب می رود به “عادی” پس از همه گیر شده است حرکت می کند می تواند تغییر شهرستانها برای بهتر شدن و برای مدت طولانی.

یکی از آسان آشکار گزینه غیر فعال کردن دکمه های که عبور و مرور استفاده به احضار یک “پیاده روی” ثبت نام برای عبور از خیابان. طرفداران عابر پیاده-دوستانه جاده ها به مدت طولانی مورد این “التماس دکمه” برای ساخت رانندگی در حالت پیش فرض حمل و نقل: هیچ فشار و هیچ پیاده روی سیگنال. در حال حاضر مقامات بهداشت عمومی دیدن این دستگاه به عنوان پتانسیل نوار نقاله از coronavirus. چندین شهر در استرالیا و نیوزیلند را rejiggered سیگنال ترافیک چرخه شامل پیاده روی سیگنال بدون فشار مورد نیاز است. بنابراین برکلی کالیفرنیا. “این یک مثال خوب از یک آسان و پایدار چیز شهرستانها می توانید انجام دهید می گوید:” تابیتا شانه که مطالعات برنامه ریزی حمل و نقل و سیاست در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل. با تبدیل آنها را خاموش شهرستانها در حال تلویحا اعتراف به این که دکمه نیست به معنای ایجاد تقاطع های ایمن برای عبور و مرور اما برای نگه داشتن اتومبیل در حال حرکت تا آنجا که ممکن است. “آنها اجازه دهید گربه از کیسه که آن چیزی که آنها می توانید انجام دهید” شانه می گوید.

بزرگتر حرکت است بسته شدن خیابان ها برای وسایل نقلیه بنابراین مردم باید بیشتر در اتاق به راه رفتن در اطراف و یا ورزش. بوگوتا, کلمبیا; کلگری کانادا; دنور کلرادو; St Paul, Minnesota; کلن آلمان و دیگر شهرستانها را مسدود کردن به امتداد جاده ها در هفته های اخیر. جمعه اوکلند گفت: آن را به نزدیک 10 درصد از آن خیابان شبکه—74 مایل به ترافیک وسیله نقلیه. دیگران مانند ونکوور باید بوت اتومبیل از جاده ها در پارک. بسته شدن خیابان های, اگر چه خواسته های منابع از جمله مواد نشان می دهد اتومبیل های دیگر و استقبال مردم برای به اجرا درآوردن رژیم جدید.

نیویورک تلاش خود را در خیابان تعطیلی اما برنامه های خود را محاصره فقط چند بلوک به طول انجامید و تنها 11 روز. در یک مبهم توضیح برای اینکه چرا او قربانی تلاش de Blasio اشاره کرد کمبود نیروی انسانی است. “ما در نهایت با استفاده از مقدار زیادی از NYPD پرسنل که ما نمی باید به فراغت در حال حاضر” شهردار گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته است. در تورنتو, حمل و نقل, مقامات رد تماس به یک کشش از خیابان یانگ به وسایل نقلیه با این استدلال که این امر تشویق مردم به جمع آوری به جای گسترش است. اما این استدلال ممکن است ناقص. “بستن همه چیز را از آنجا که آنها در حال تبدیل شدن بیش از حد شلوغ به نظر می رسد بسیار خود شکست برای من” شانه می گوید. “محدود کردن عرضه نمی خواهد که همزمان یک اثر در تقاضا است.” برای کمک به مردم خارج و ایمن ماندن او می گوید: شهرستانها باید فضای بیشتری برای آنها و نه کمتر.

اقامت در دانش با ما حمل و نقل عضویت در خبرنامه. ثبت نام در اینجا!

شهرستانها که از ترس ازدحام باید ایجاد بسیاری از عابر پیاده-تمرکز مناطق استدلال می کند برنامه ریزی شهری مشاور برنت Toderian به طوری که تمام ساکنان یکی در این نزدیکی هست. کسانی که ترافیک رایگان خیابان ها باید “بسیار عادی و غیر سکسی,” او توصیه در توییتر. “مخالف از یک قسمت و یا یک صحنه از آنجا که شما نمی خواهید به جمع آوری جمعیت زیادی و شما نمی خواهید مردم سفر در مسافت های طولانی برای دریافت وجود دارد.” Toderian همچنین توصیه ساخت آن مجددا اخذ خیابان به یک شبکه “است که می تواند مورد استفاده برای حمل و نقل و تحرک” توسط کارکنان مراقبت های بهداشتی و دیگر افرادی که نیاز به ترک خانه برای بیش از یک بیت از هوا.

تحرک کلیدی در اینجا به خصوص در شهرستانها که در آن بسیاری از کارکنان ضروری کسب و کار—بیمارستان ها فروشگاه های مواد غذایی و تحویل خدمات و مانند ندارد و اتومبیل. “اقدامات شهرستانها در حال مصرف هستند که صرفا به مردم اتاق به پرسه زدن نه لزوما اتاق به هر نقطه من فکر می کنم آنها مفید می گوید:” شانه که همچنین ایجاد یک صفحه گسترده فهرست نویسی محلی چنین اقدامات است. “اما من فکر نمی کنم آنها به اندازه کافی و من اصلا فکر می کنم آنها عادلانه.” بسیاری از سازمان های حمل و نقل را کاهش خدمات برای محافظت از کارگران خود را ساخت سیستم های خود را کمتر مفید برای سواران. در برخی موارد چند اتوبوس و یا قطار آنها را به کار گیرند تبدیل به بیش از حد شلوغ برای سواران به نگه داشتن خود را از راه دور. ساخت آن را آسان تر و امن تر برای سفر با پای پیاده و یا دوچرخه استاندارد urbanist کرایه—می تواند به کاهش استرس که.

برخی از شهرستانها کار کرده اند به انجام این کار عمدتا با بیشتر زیرساخت های دوچرخه سواری. بوگوتا آورده مخروط برای اضافه کردن 72 کیلومتر از مسیرهای دوچرخه سواری به آن در حال حاضر-شبکه قوی. برلین سریع دنبال ایجاد موج جدیدی از مسیرهای دوچرخه سواری. بوداپست نصب موقت دوچرخه خطوط عمده معابر و تشویق مردم است که باید خانه را ترک کنند که آیا به کار و یا به فروشگاه به پدال به جای درایو. پایتخت مجارستان ممکن است برخی از ارتقاء دائمی بسته به چه چیزهایی بروید.

مانند بسیاری از دیگر تغییرات ساخته شده توسط این بیماری همه گیر از آن سخت است برای پیش بینی استقامت از این تلاش است. “ما واقعا در اوایل درک چگونه شهرستانها هستند پاسخ” شانه می گوید. “و من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از درس برای یادگیری از انعطاف پذیری و اختلال در نظر.” و حتی پس از تهدید قریب الوقوع به سلامت انسان بوده و مورد ضرب و شتم پشت آن درس می تواند کمک به نگه داشتن شهرهای ما قابل زندگی.


بزرگ تر سیمی داستان
  • یک بار مرغ کشاورز اختراع آینده تبرید
  • Rivian به برقی کامیون ها به توده ها
  • ببر پادشاه بی رحمانه و وحشتناک—پس چرا ما همه از تماشای آن ؟
  • این است آخرالزمان به دنبال تو بود
  • این “سورئال” دیوانگی در داخل آمریکا بزرگترین ماسک ساز
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im