سوزان شهاب رهبری برای عرض عجیب و غریب در جهان از بازی های فلش آنلاین. Adobe را قطع پشتیبانی برای فلش در پایان سال 2020 ارائه لذت بخش—و گاهی نگران کننده است—’90s – و aughts-عصر بازی های مرورگر unplayable. آن بزرگتر از دست دادن دسترسی به کلاسیک زمان wasters مانند رومیزی دفاع در برج و سوار خط. یک منی دیجیتال فرهنگ در معرض خطر است. به دفع و نابودی یک جنبش زیرزمینی دیجیتال preservationists مبارزه سخت به فراغت کمی بازی های فلش از سرنوشت خود است.

بن Latimore 26 ساله استرالیا که می رود توسط دسته BlueMaxima آنلاین نجات داده است بیش از 38,000 بازی های فلش در یک کرگدن تورنت به عنوان بخشی از Flashpoint یک webgame حفظ پروژه. او در سال 2017, همراه با یک گروه از نوستالژیک برنامه نویسان و داران او می خواهم ملاقات قدیمی-بازی شبیه ساز, انجمن, برای ایجاد “یک all-in-one آرشیوی پروژه موزه و قابل پخش مجموعه ای از بازی های فلش به عنوان امن که ممکن است از مرگ احتمالی و سرور خاموش شدن ناگهانی از بازی های فلش در سایت.” پرسید چرا از آن مهم است به آرشیو بازی های فلش در این سال Latimore پاسخ داد: “در این سال ؟ سعی کنید چهار سال پیش زمانی که خاموش برای اولین بار اعلام شد. جهنم سعی کنید شش هنگامی که مردم می دانستند فلش در یک مارپیچ رو به پایین. جهنم سعی کنید 10 زمانی که استیو جابز اعلام کرد که فلش نمی شود و در حال پرش به دستگاه های تلفن همراه اپل عملا آب بندی تابوت بسته و سپس و وجود دارد.”

در حال حاضر Flashpoint تورنت است 241 گیگابایت, دانلود برای هر کاربر ویندوز به صورت رایگان—همه به نام حفاظت از محیط زیست.

در اوایل 2000s بی عفت بازی های فلش شد فرهنگی و ارز. بیش از حد و وعده شگفت انگیزی بر روی Doritos 3-D بچه ها داد و ستد جهان سخت ترین بازی برای فرمانده مشتاق—رایگان بازی آنها می خواهم در بازی-مرورگر برای ساعت ها و ساعت—بیش از AOL مسنجر. در سایت های مانند Newgrounds.com یا AddictingGames.com خسته کارمندان trawled بازی های دیجیتال راهرو در جستجوی کوچک دوپامین رسید. این نیست جلا شاهکارهای. در واقع برخی از آنها آشکار شرکتی مانند سوپر ماریو 63یا هتاک خمیر مانند مدرسه-بازی تیر اندازی پیکو مدرسه.

“با بازی های فلش شما انداخت چیزی در خارج وجود دارد و مردم آن را دوست داشت یا نداشت آن می گوید:” توسعه دهنده براد برن که ایجاد شده مبتنی بر فلش ماجراهای خیال شلوار در سال 2006. “این بسیار خالص رابطه بین نویسنده و مخاطب است. هیچ microtransactions بدون تبلیغات. آن را فقط بازی خوب است ؟

تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه برن تصادفا یک برک آوت-نوع فلش بازی در اوایل 2000s. در هوی و هوس او تصمیم گرفت به آن را کپی کنید. او هرگز در نظر گرفته ویدئویی طراحی به عنوان یک حرفه ای و یا حتی بلند مدت, سرگرمی, اما چیزی در مورد دست ساز نگاه که برک آوت بازی فلش کردم به او فکر کردن که جهنم او می تواند که بیش از حد. و از آنجا که او می تواند خود را ایجاد به طور مستقیم آنلاین و بدون ناشر بزرگ یا tastemaker یا فروشگاه متصدی می تواند سرکوب آن است.

در آن زمان اگر شما واقعا خوش شانس Newgrounds بنیانگذار Fulp تام—که خود او ساخته شده بازی های فلش—می خواهم بازی خود را و رها کردن آن را در صفحه اول خود شدیدا قاچاق سایت. اعتیاد بازی ها, بازی توسعه یافته و یا توزیع 10 تا 20 بازی در هفته که لایحه مالک کارا می گوید بودند بازی توسط میلیون ها نفر. آن رایگان یا free-ish اکوسیستم برای توسعه دهندگان خبرگزاری مستقل و دیجیتال dilettantes.

“فلش ارائه انیمیشن و بازی ابزار توسعه به افرادی که ممکن است در غیر این صورت هرگز به حال آنها می گوید:” Newgrounds’ Fulp. این بازی ویدئویی طراحان پشت جشن عناوین مانند Crypt of the Necrodancer, توخالی شوالیهو سوپر گوشت پسر همه خود را شروع کردم noodling در اطراف با فلش Fulp می گوید. طرفداران پرندگان خشمگین حق رای دادن که هنوز هم تولید صدها میلیون دلار سالانه به طور کلی به آن اذعان بزرگ شباهت به لهشدگی قلعه. Bejewled آغاز شده به عنوان یک بازی فلش است. جنبش ایجاد گرسنگی برای کوچک کمی عجیب و غریب بازی با موانع کم برای ورود.

در زمان اقامت اعلام کرد در سال 2017 که این امر کشتن فلش آن را در حال حاضر در حال مرگ است. توسعه دهندگان معطوف به HTML5. بزرگترین مرورگرهای کروم و سافاری و مایکروسافت Edge—محدود فلش و یا آن را خاموش به طور پیش فرض. فلش شد و همچنان مملو از مسائل امنیتی و سوء استفاده. اما در حالی که مفید برای امنیت اینترنت در بزرگ از دست دادن فلش در آمد در هزینه. پر جنب و جوش دیجیتال آثار ایجاد شده با استفاده از این تکنولوژی به زودی تبدیل به منسوخ شده است.

پس از اعلام به ذهنم خطور Latimore که او کسی را نمی دانند هر گونه تلاش برای حفظ او در کلمات “این بی نظیر تاریخی محصول از 2000s اینترنت جامعه است.” کمی گوگل در سمت چپ او را شوکه چقدر دشوار بود برای پیدا کردن مکان حفظ برنامه در فلش پورتال مانند بازی زره پوش و NotDoppler. در ابتدا او در نظر گرفته شده به من تا این پورتال است. به عنوان پروژه خود را جلب توجه از همفکر بازی preservationists او نزدیک شد آنچه که در حال حاضر یک تیم از توسعه دهندگان 30 در Flashpoint اختلاف گروه از بیش از 7000 همکاران و طرفداران.

برای حفظ آن دسته از بازی های فلش “داران” جستجو و ارسال نامزدها برای بایگانی در حالی که دیگران اضافه کردن موزه به سبک توصیف برای بازی های آنها را تست و ساخت سفارشی منبع باز جلویی. Latimore می گوید که 90 درصد از بازی شامل تنها یک شوک فلش فایل بدون قفل و یا دارایی های دیگر ساخت آنها نسبتا آسان به پورت.

“بقیه است که از آن می شود روی حیله و تزویر است.” “همه چیز از سایت قفل است که جلوگیری از بازی, از بازی در هر نقطه اما در وب سایت رسمی خود, چند, منابع که بار پس از اولین SWF [Shockwave Flash file format] که تقریبا هر خزنده وب می تواند دریافت کنید و یا بازی های که نیاز به سرور برای چیزهایی مانند سطح سفارشی و یا حتی به بازی می شود و در همه حال از روی حیله و تزویر هستند.”

برای کمک گرفتن در اطراف آن مسائل می گوید: پروژه مشارکت کننده Sonam فورد Flashpoint دقیقا نمی توان یک فلش emulator—نرم افزار است که اجازه می دهد تا یک کامپیوتر شبیه دیگر سیستم. این یک اینترنت شبیه ساز. Flashpoint با استفاده از یک پروکسی سرور راه اندازی برای متقاعد کردن بازی آنها در حال اجرا بر روی اصلی خود را به سایت های “دور زدن سایت قفل و دیگر حمایت های است که به طور معمول جلوگیری از بازی ها از در حال اجرا آنلاین” فورد می گوید. “ما با استفاده از ادوبی فلش رسمی پروژکتور اجرا خواهد شد stand-alone حتی پس از Adobe discontinues فلش پشتیبانی می کنند.” “این مهم است که توجه داشته باشید که نرم افزار Adobe قطع پشتیبانی از فلش به این معنا نیست که فلش متوقف خواهد شد در حال اجرا بر روی کامپیوتر شما پس از آن را به درستی تنظیم شده.”

Flashpoint نیست تنها سازمان حفظ بازی های فلش. Newgrounds راه اندازی Newgrounds بازیکن یک برنامه دسکتاپ است که نقش بازی های فلش است که دیگر کار در مرورگر. (Adobe داد Newgrounds مجوز برای توزیع فلش پلیر به عنوان بخشی از آن است.) بازی اعتیاد آور خواهد شد و به کاربران اجازه بازی خود را 5,000-به همراه بازی های فلش به صورت محلی بر روی کامپیوتر خود است و انتقال برخی از آنها کلاسیک بازی های فلش به HTML5. دیگر توسعه دهندگان بازی ها به صورت جداگانه انتقال بازی های خود را به موبایل, کنسول و PC. اما Flashpoint با این نسخهها کار به طور کامل به صورت آفلاین نگه می دارد که بازی ایمن از تغییر جزر و مد از اینترنت نرم افزار.

(Flashpoint حذف از اینترنت نیز باید به کمک عایق آن از نقص های امنیتی که دامنگیر فلش آنلاین وجود و این که تنها بدتر خواهد شد پس از Adobe پشتیبانی می کشد. “در یک کنترل آفلاین محیط بسیار وجود دارد که می توان به بهره برداری از آنها می گوید:” Flashpoint نویسندگان Alejandro Romanella.)

در بالا از ویژگی های خواسته بازی preservationists صورت یک نبرد دشوار در برابر قانون کپی رایت. تصور کنید اگر شما یک نقاشی اما قلم و رنگ و کاغذ و تصویر تمام شد مجوز. این چالش: بازی های قدیمی نیاز به داشتن و یا تغییر سخت افزار اختصاصی و نرم افزار.

“تاریخ اولیه بازی بایگانی 100 درصد دزدان دریایی می گوید:” الکس دستی, مدیر موزه هنر و سرگرمی های دیجیتال. “آتاری ST—سیستم های کامپیوتری از اواسط 80s—تنها دلیل ما باید تمام نرم افزار که برای سیستم است چرا که دزدان دریایی آن را ترک خورده فشرده شده آن را قرار داده و آن را بر روی فلاپی دیسک.” دستی امیدوار است که بازی های فلش می تواند برای جلوگیری از سرنوشت فیلمهای صامت 75 درصد از آن ها برای همیشه از دست داده.

به این روز دزدان دریایی باقی می ماند در خط مقدم بازی-حفظ جنبش است. هنگامی که یک بازی ساخته شده برای پلت فرم های قدیمی اما نمی تواند در هر آنهایی که جدیدتر دزدان دریایی, صنایع دستی رام—کامپیوتر فایل حاوی کپی اطلاعات از بازی های ویدئویی کارتریج—که علاقهمندان به بازی در شبیه ساز. در حالی که شبیه ساز های حقوقی فشرده در نظر گرفته به سقوط تحت رده “نقض کپی رایت.”

نینتندو به معروف رفته و پس از وب سایت های مانند LoveRETRO, LoveROMS و RomUniverse به دنبال خسارت در میلیون است. در سال 2018 بزرگ یکپارچهسازی با سیستمعامل-بازی سایت EmuParadise حذف آن کتابخانه فشرده پس از دو دهه از حقوقی تهدید.

Latimore در حال اجرا است تا در برابر این تنش در مقیاس کوچکتر با Flashpoint. در حالی که چند تن از توسعه دهندگان رسیده اند به Flashpoint devs برای تشکر از آنها را برای حفظ آنها تلاش های دیگران نمی, به عنوان شاد. یک زن و شوهر رسیده ابراز ناراحتی خود را در مورد بازی های رایگان توزیع. یک بازی مستقل توسعه دهنده پخش شکایت اخیرا با زور و اجبار درخواست Latimore به حذف بازی های خود را.

“فقط به خاطر آنچه که شما در حال تلاش برای انجام یک نجیب هدف می کند که به شما این حق را و توزیع محتوای سایر افراد بدون رضایت آنها می گوید:” متی Annal مدیر عامل استودیو بازی Nitrome. Nitrome کاوش وسایل نقلیه خود را برای حفظ و توزیع بازی های خود را. اما این شرکت می خواهم برای ادامه ساخت پول Annal می گوید: تا زمانی که فلش در ادامه به کار می کنند.

“این سخت است نه به درک موقعیت خود می گوید:” Latimore Nitrome. “در ضمن شما از ما می خواهید برای ذخیره این قبلا آزادانه در دسترس در فرم های اصلی است. این یک سوال دشوار.”

در هر صورت او می افزاید: او را برای رفتن به نگه داشتن یک زن و شوهر از نسخه از بازی Nitrome در جیب عقب خود را. “برای حفاظت” او می گوید: “حتی اگر ما نمی علنا توزیع آنها.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • خوش آمدید به دوران سوپر لیتیوم-سیلیکون باتری
  • علامت هشداردهنده طول می کشد در بزرگ و با تکنولوژی روسی, جاسوس
  • کریس ایوانز به واشنگتن می رود
  • شکسته آینده از مرورگر حریم خصوصی
  • نحوه خرید و استفاده از چرخ دنده در eBay—هوشمند امن راه
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی