بی امان راه اندازی برای ردیابی سریع فورد Self-Driving Cars

دیدار برایان Salesky و این تیم از مهندسین کاردان در آرگو کمی شرکت در تلاش برای شکستن یک مشکل بزرگ: امن خودمختار رانندگی.

مانند ساکنان بسیاری از شهرها که بالندگی قبل از ظهور اتومبیل—و قبل از ورود coronavirus—مردم پیتسبورگ در اطراف با استفاده از یک شبکه چندپاره و فاقد تأثیرگذاری بیش از حد باریک دو طرفه خیابان گذاشته سراسر تپه نکردم چشم انداز است. این نوع از ظروف سرباز یا مسافر است که قرار داده بارون Haussmann در خلق و خوی برای تخریب اما راننده سفید پونتیاک سدان های آینده به سمت ماشین من سوار در واکنش با سخاوت کاهش و چراغ های چشمک زن. خود را عرضه و واگذاری حق خود را از راه به اجازه دهید من به نوبه خود به سمت چپ جلوتر از او—نوع یک است که به طور کامل غیر قابل درک به راننده.

من در یک فورد فیوژن مرتب با پشت بام زیگورات lidar لیزر اسکنر و دوربین های دیجیتال است که شناسایی آن به عنوان یک ماشین خود رانندگی. و در حالی که کسانی که سنسور می تواند در تشخیص پونتیاک چراغ فقط خوب این نرم افزار است که نوبت خود را در این زمینه گزارش به نبرد برنامه طراحی نشده است به نظر این آه-تا-انسان در ارتباط است. آن را با تمرکز بر این واقعیت است که پونتیاک است که هنوز هم در حال حرکت رو به جلو البته در خزیدن. و آن را در مورد به قرار دادن خود را در مقابل یک وسیله نقلیه می دوزند. بنابراین ما صبر کنید. پس از لحظه ای پونتیاک راننده تصمیم می گیرد ما باعث از دست داده و شتاب گذشته است.

من از نشستن در صندلی عقب با برت براونینگ استرالیا مادری که سر رباتیک در آرگو AI, ساز و برگ است که برنامه ریزی تلفیقی به درایو خود را. “AV هنوز هم خیلی محافظه کار” او می گوید. با ایمنی اپراتور ملیندا در پشت چرخ آماده را کنترل و در صورت لزوم ماشین هوش مصنوعی در نهایت تصمیم می گیرد آن را بی خطر به نوبه خود به سمت چپ. محافظه کاری است که یک رویکرد منطقی برای نزدیک به 2 تن ربات کاوش در پیتسبورگ اما براونینگ نمی تواند حل و فصل امن است.

او نیاز به یک دستگاه است که می تواند ارائه کارآمد سوار صاف به مشتریان پرداخت—هر زمان که آرگو آماده است برای کسانی که. “شما باید قاطعانه,” او می گوید. “شما نیاز به درایو با اطمینان.” بنابراین ماشین منتظر می ماند تا نسبتا دیر به آمار ترمز قبل از علامت توقف. هر زمان نور می رود از قرمز به سبز آن را فشرده تا به آن cruising speed همیشه زیر حد قانونی.

Argo AI vehicle driving on a street in Pittsburgh
آرگو AI وسیله نقلیه رانندگی در یک خیابان در پیتسبورگ پنسیلوانیا است.عکس: راس گوشته

سواران که روزی جایگزین قهوه و من در حد مرگ ممکن است هرگز شنیدن نام آرگو. در حالی که رقبای مانند Waymo حال بارگذاری و کروز قصد عمل خود را روباتیک سوار-تگرگ خدمات آرگو متمرکز شده است در ساخت این ماشین رانندگی خود را. لجستیکی و کار بازاریابی نیاز به رول کردن خدمات و اجرای این نوع از ناوگان سقوط خواهد کرد به آرگو ارشد, مشتری, شرکت فورد موتور.

دیترویت غول پیکر است که بیش از یک مشتری. در یک صبح جمعه در مارس 2017, فورد پس از آن مدیر عامل, علامت, زمینه اعلام کرد که این خودروساز شد سرمایه گذاری 1 میلیارد دلار بیش از پنج سال در آرگو. شکل دلار و از نظر معامله روشن ساخته است که زمینه ها و مجموعه اجرایی نیست فقط نظر خود رانندگی کلید فورد آینده. آنها پذیرفته بودند که آنها نمی باید قابلیت توسعه آن خود را. رو سریع-تغییر چشم انداز فورد مورد نیاز پیش ارائه شد و حاضر به پرداخت سخاوتمندانه.

آنچه از اخبار عجیب و غریب بود که در آن زمان هیچ کس نمی دانست آرگو وجود داشته است. راه اندازی تا به حال هیچ ماشین کمی نرم افزار و چند کارمند دارد. آن را به حال شناخته شده به عنوان آرگو و حال مناسب برای فقط چند روز. (با نام اصلی چرخش تحرک بود فقط یک حفره یا سوراخ.) اما هر کسی که می دانستند self-driving زمینه می تواند درک فورد تفکر است. خودروساز دنبال شد نه در آرگو در حال حاضر بلکه در آن بالقوه است. بالقوه که برای آن مایل به صرف این نوع از پول است که می تواند تولید یک خط جدید از وانت کامیون یا Suv ها. پتانسیل تقریبا به طور کامل موجود در مغز نرم-صحبت و سپس-37 ساله مهندس به نام برایان Salesky. (او را به نوبه خود 40 ماه آینده.)

من سوار پاییز گذشته: مانند رقبای خود و بقیه کشور های به اصطلاح غیر ضروری کسب و کار آرگو رفته به یک نوع مستند در میان Covid-19 بیماری همه گیر. این شرکت به حالت تعلیق آزمایش در خیابان های عمومی و محدود کار خود را خصوصی تست مسیر خارج پیتسبورگ. آن مهندسین نرم افزار در حال نگه داشتن پیشرفت رفتن از خانه خود را در حال اجرا بیش از 1 میلیون مایل در کامپیوتر شبیه سازی هر شب. سخت افزار مردمی هستند بدانند که چگونه به انجام کار خود را در خارج از آزمایشگاه; یک مهندس تنظیم یک هدف در حال حرکت سیستم در حیاط خلوت خود را برای ارزیابی یک سیستم رادار. اما یک رکود موقت نباید بیش از حد مانع تلاش با نوع حمایت لازم را به بازی بلند بازی ساخت ماشین خود رانندگی.

داده های اولیه خود را حرفه ای مسیر شما ممکن است تعجب که برایان Salesky در حال حاضر می یابد خود را در خط مقدم این مسابقه برای تحویل ماشین خود رانندگی. موهای قرمز و آبی چشم او متولد دیترویت حومه وودهیون میشیگان که در آن پدر خود را کار در کارخانه در یک کارخانه فولاد. به عنوان صنعت فولاد حفره حفره در 1990s مادر او دوباره ازدواج کرد و خانواده نقل مکان کرد و در اطراف سیم پیچ در پیتسبورگ.

Salesky به دست آورده کارشناسی در رشته مهندسی در دانشگاه پیتسبورگ در سال 2002 و بی علاقه در ادامه نوع آموزش و پرورش که به معنای نوشتن مقاله برای اساتید تصمیم گرفت در برابر مدرسه گراد. او در زمان کار در اتحادیه سوئیچ و سیگنال شرکت جورج وستینگهاوس تاسیس در سال 1881. وجود دارد Salesky مشغول به کار در نرم افزار است که نگه داشته قطار از برخورد در حالی که تراورس “قلمرو تاریکی” در امتداد مسیر ungoverned توسط سیگنال سیستم.

Brian Salesky
برایان Saleskyعکس: راس گوشته

در سال 2004 یک دوست پیشنهاد او اتمام ملی مهندسی رباتیک مرکز یک بازوی کارنگی ملون را رباتیک موسسه. Salesky شک و تردید بود او علاقه مند به انجام پژوهش در دانشگاه—تا زمانی که او رفت برای مصاحبه. NREC (تلفظ en-خراب) روبات ساخته شده برای استفاده های تجاری از غذا به مشتریان از قبیل ارتش ایالات متحده و John Deere. یک پروژه عنکبوتی که تار میتند یک کنترل از راه دور شش چرخ tanklike خلقت است که کشت و زرع از طریق خندق mowed پایین درختان کوچک و می تواند نگه دارید در رفتن اگر وارونه تبدیل شده است. “من 24 بود در آن زمان” Salesky می گوید. “من مانند این است که آنچه من می خواهم با زندگی من انجام دهد.”

به همان اندازه تحت تاثیر قرار بود پیتر Rander این NREC exec که مصاحبه Salesky برای این کار و که در حال حاضر به عنوان آرگو را مؤسسین و رئیس جمهور. Rander یافت که جوان مهندس رزومه کوتاه بود اما دانش خود را از اتحادیه سوئیچ و سیگنال سیستم راه آهن قابل توجه بود و در آن وسعت و عمق. زمانی که Rander پرسید که چگونه او تا به حال تست شده کار خود را قبل از راه اندازی آن و در نظر گرفتن زندگی خود را به دست Salesky توصیف یک شکل افراطی از تست فشار برای آسان به چشم پوشی از مشکل است که با توجه به زمان کافی, کابل, ممکن است نزاع و یا کاهش دهد. او با ارسال یک همکار به سرور قفسه شروع به بیرون کشیدن کابل های شبکه به صورت تصادفی. “بود که برخی از سرگرم کننده ترین مسائل” Salesky گفت Rander که به زودی او شد رئیس جدید.

Salesky برای اولین بار پا به دنیای خودروهای بدون راننده در سال 2006 زمانی که یک NREC رهبر به او گفت برای دیدار با Chris Urmson برای یک فنجان قهوه است. Urmson کمی مسن تر از Salesky شده بود یک رهبر در دانشگاه کارنگی ملون تلاش در سال 2004 و 2005 بزرگ Darpa چالش های این مسابقه که ارسال خودروهای rollicking (و توفنده) از طریق صحرای موهاوی. در حال حاضر او ویژگی های رهبری در CMU پیشنهاد برای برنده شدن در این سال 2007 چالش شهری که ratcheted تا مشکل با قرار دادن خودرو در یک ساختگی شهر مملو از تقاطع ها و پارکینگ ها و جمعیت توسط انسان رانندگان و همچنین به عنوان دیگر تیم روبات.

برای سال های 2004 و 2005 تلاش Urmson نوشته بود خیلی از نرم افزار خود را. برای مقابله با این چالش پیچیده CMU نگردند این تیم با بیش از یک دوجین ارشد محققان به طور مستقل نوع بود که تعصب برای بررسی تکنیک های رمان. Urmson به عنوان یک تازه ضرب دکترا تا به حال تجربه کمی نگه داشتن این گروه در هماهنگی و کار. که مطرح شده یک مشکل بالقوه. بر خلاف هر گونه پروژه های تحقیقاتی این تیم نمی تواند حل و فصل برای یک بار تظاهرات که برخی از ایده های جدید معتبر است. و آنها نمی تواند تمدید مهلت. برنده چالش شهری به معنای تولید یک ربات که قابلیت رقابت که از یک محصول تجاری یکی تضمین شده به کار به عنوان در نظر گرفته شده در این روز از رقابت برای 60 مایل و شش ساعت است. دولت بالاتر یو پی اس نا امید ضرر و زیان در سال 2004 و 2005 چالش قرار داده Salesky در اتهام نرم افزار.

Salesky شد چاک دار در Urmson را ستوان. مردی که تا به حال نگه داشته و واقعی قطار در آهنگ های خود را در حال حاضر حفظ استعاری آنهایی که در برنامه.

باید از یکی از اعضای تیم که آموزش و پرورش رسمی متوقف شده بود با مدرک لیسانس, Salesky فکر می کردم بیشتر شبیه به یک مدیر محصول از یک محقق. نتایج outranked ایده های. او ابزار است که اجازه دهید 20 یا اعضای خود را در نرم افزار نوشتن کد به صورت موازی و سپس یکپارچه سازی و تست کار خود را. او آنها را ایجاد برنامه های دقیق برای پروژه های خود را پس از آن دیدم که آنها گیر کرده به آنها. “او واقعا به ارمغان آورد یک حرفه ای به چالش شهری می گوید:” کوین پترسون که خیلی از این نرم افزار کار می کنند. “قبل از اینکه ما به نوعی در حال اجرا در همه چیز به همان سرعتی که ما می تواند.”

Salesky را روشمند نگرش به ارمغان آورد او را به طور منظم در تضاد با Urmson. Salesky تحت تاثیر قرار گرفته بود Urmson کار اما می دانستم که محقق تا به حال حداقل تجربه در ساخت محصولات که در آن قابلیت اطمینان اهمیت تا آنجا که قابلیت. هنگامی که او در آمد برای پیدا کردن که Urmson در حال صرف یک آخر هفته اینصورت چگونه ربات پردازش داده ها از آن lidar اسکنر. او در واکنش به نگرانی بیش از آنچه می تواند به اشتباه: چگونه کد های جدید ممکن است شکستن و یا لکنت زبان پیدا کردن آنچه در سایر نقاط سیستم از آن ممکن است سهوا سازش چه نرم افزار های دیگر تا به حال به روز می شود در برخی از راه به کار با آن است.

آن نوع از چیزی که منجر به مکرر بحث بین این دو است. “من می خواستم مطمئن شوید که او نمی کشیدن در حد علم و نظریه است که در پایان روز ما بودند رفتن به چیزی است که قوی بود که برآورده ماموریت” Salesky می گوید. اما او می دانست که ضرب و شتم استنفورد و MIT و دیگر بالا ردیف تیم نیاز به تفکر مبتکر. “او تا به حال انجام نشده است که ما احتمالا نمی خواهد که تا به حال با درک درست نظام است.” به عنوان CMU ربات—یک Chevy Tahoe festooned با سنسور و نام رئیس—گرد هم آمدند دو آموخته است که برای درک هر یک از دیگر نقطه نظر و به تعادل رقیب خود را درایو. آنها تبدیل به دوستان نزدیک و توانمند اواز یا موسیقی دو نفری. هم تیمی های خود را لقب آنها “momma خرس (Urmson)” و “پاپا خرس” (Salesky).

هنگامی که روز مسابقه نورد در اطراف در نوامبر 2007, رئیس, راه اندازی شد به ترک دروازه شروع برای اولین بار پس از چشمگیر در دور مقدماتی. Salesky شد مسئول راه اندازی نرم افزار و همیشه با وسواس کنترل کیفیت و جزئیات او بررسی می شود که همه چیز به درستی در حال اجرا چندین بار. چند دقیقه قبل از پرچم کاهش یافته است قبل از ربات وارد میشه و فرار سازندگان آن کنترل او تصمیم گرفت به دنبال یک بار دیگر.

به وحشت Salesky متوجه شدم که GPS سقوط کرده بود, رقص برهنه کردن خودرو از توانایی خود را به حرکت. او Urmson و دیگران درهم جایگزینی قطعات سخت افزاری و اجرای تست های تشخیصی در حالی که شایعات از آنچه اشتباه بود snaked از طریق grandstands. در نهایت این گروه نگاه فراتر از ربات و متوجه شدم که Jumbotron که Darpa به حال برای طرفداران ممکن است تداخل با GPS سیگنال های رادیویی. از آنها خواسته مقامات مسابقه برای کشتن صفحه نمایش و ربات GPS موجب بازگشت به زندگی است. شش ساعت بعد ماشین عبور از خط پایان دادن به Salesky, Urmson و بقیه کارنگی ملون تیم پیروزی بر رقبا مانند استنفورد و MIT به همراه یک 2 میلیون دلار جایزه.

Salesky رفت از پیروزی شگفت زده چقدر این تیم انجام شده بود در 18 ماه و فکر کردن در مورد آنچه آنها می تواند به جلو و آینده است. “مشکل” او می گوید: “شد بودجه.” Darpa انجام شد با چالش های آن. جنرال موتورز که تا به حال حمایت کارنگی ملون تلاش کاهش یافته است به پرداخت هزینه برای بزرگتر فشار خودمختار رانندگی—در آن زمان خونریزی پول و رهبری برای ورشکستگی. Salesky و Urmson به پایان رسید تا راه اندازی یک پروژه برای کاترپیلار در حال توسعه مستقل کامیون برای استفاده در عملیات استخراج از معادن.

آنها فقط گرفتن که پروژه بالا و در حال اجرا زمانی که آنها دریافت یک دعوت به دریاچه تاهو شاله از Sebastian Thrun که تا به حال منجر پیروز استنفورد این تیم در Darpa چالش است. Thrun که به همراه آورده او را موثر ترین هم تیمی گفت: نیم دوجین مردان مونتاژ وجود دارد که مؤسسین گوگل لری پیج می خواستم یک ماشین خود رانندگی و آماده به پرداخت هر آنچه در آن زمان برای دریافت یک. گروه استنفورد برخی از آنها در حال حاضر مشغول به کار در برخی از ظرفیت برای گوگل امضا کرده است. بنابراین Urmson.

Salesky demurred. او آماده نیست به ریشه خود و حرکت به کالیفرنیا برای آنچه که به نظر نمی رسد یک چیز مطمئن است. به علاوه او نگران است که اگر او و Urmson هر دو سمت چپ کاترپیلار برنامه خواهد موسس. آن را تا بیش از دو سال بعد در سال 2012 که Urmson متقاعد Salesky به بیرون آمدن غرب است. که نقطه کاترپیلار مستقل استخراج از معادن کامیون بودند و مسیر تجاری سازی و مهندس بود و آماده برای حرکت.

هنگامی که او پیوستن به گوگل در چه پس از آن شناخته شده به عنوان پروژه راننده (در سال 2016 شد Waymo یک مستقل شرکت تحت الفبا چتر), Salesky ماند فقط یک سال است. او به زودی خسته از تنش بین Urmson و آنتونی Levandowski بودند که مبارزه برای کنترل این تیم پس از Thrun معطوف به کار های دیگر. (Levandowski را در سال 2016 حرکت به بارگذاری خواهد جرقه کبودی قانونی مبارزه بین Waymo و سوار شدن-نقطه غول. احزاب مستقر در فوریه 2018 و در ماه مارس این سال Levandowski التماس کرد گناه را به یک جنایتکار شارژ از تجارت, راز سرقت. Salesky عقب نشینی شرق تنها به دوباره پیوستن به گوگل حدود یک سال بعد از این زمان به جایگزین Levandowski به عنوان سخت افزار سرب—Urmson تا به حال موفق به کسب قدرت مبارزه است.

Salesky خوشحال بود به سعی کنید نقش جدید است. نرم افزار تیم خوب کارکنان و سخت افزار—چگونه سنسور کابل, تخته مدار و همه جا با هم در یک نورد ربات—ارائه مقدار زیادی از مشکلات به استشمام کردن و له. این کار زمان بر اهمیت Urmson تصمیم به ساخت یک وسیله نقلیه جدید برای self-driving سن.

این تیم تا به حال در اصل می خواستم برای ساخت سیستم خود را به اتومبیل های معمولی است که رانندگی خود را در برخی از موارد و اجازه بشر انجام کار در دیگران است. آنها به زودی متوجه است که مردم و روبات نیست با هم بازی سادگی. پس از اولیه دوره از عصبانیت گوگل دعوت به آزمون فن آوری کردم راحت و پس از آن خیلی راحت است. Urmson تماشای بازی آنها را بر روی تلفن خود حفاری در اطراف صندلی عقب و به خواب رفتن آنها به عنوان galloped پایین بزرگراه در 65 مایل در ساعت در نمونه اولیه ماشین آلات. او و هم تیمی های خود متوجه شد که تنها راه امن برای استقرار فناوری خود را به آن را به نتیجه گیری منطقی آن: از بین بردن انسان به عنوان راننده.

به تازگی پیکربندی خودرو دوبله کرم شب تاب گنجانده شده است که جاه طلبی. هیچ فرمان. بدون پدال. آن را به طور کامل الکتریکی با 25 مایل در ساعت سرعت بالا و بیرونی ساخته شده از فوم برای کاهش عواقب ناشی از هر گونه تصادف. اما آن لبه های نرم و براق بیرونی مخفی استرس زا کار می کنند که تا به حال به آن رفته است. که کف بیرونی ثابت شده بود طاقت فرسا به شکل و یک درد به رنگ.

محدودیت های گوگل نرم افزار به معنای اپراتورها هنوز هم نیاز به یک راه برای کنترل بنابراین تیم تا به حال به هک در یک تخت فلزی دیسک که چرخید به سمت چپ یا راست برای هدایت نه بر خلاف دیزنی لند teacups سوار. خودرو نیست که در یک سیستم تهویه مطبوع بنابراین اپراتورهای کار شب های سرد تا به حال به نگه داشتن ویندوز باز مبادا شیشه مه بیش از. این تیم هرگز از حد استفاده از کرم شب تاب پلت فرم و بازنشسته در سال 2017. درس روشن بود: این نوع از حل مشکل نیست ارزش آن است. کار ساختمان وسایل نقلیه بود که بهترین سمت چپ به خودروسازان.

شروع در پاییز 2015, تیم گوگل تبدیل شده است. صفحه و مؤسسین گوگل سرگئی برین, استخدام سابق auto exec John Krafcik به سر تلاش آن را به عنوان اقدام به حرکت از توسعه فن آوری به پول از آن با راه اندازی یک robotaxi کسب و کار. در حدود همان زمان core اعضای تیم دریافت شش یا هفت شکل پاداش پاداش خود را برای ماند در این تیم به مدت چهار سال (نتیجه از غیر معمول طرح جبران).

رهبری تغییر, پول نقد ساخته شده است که یک شغل ثابت و غیر ضروری و طولانی نهفته تنش بین هم تیمی های منجر به خروج. در طول دوره از سال 2016 Urmson, Levandowski و نیمی دیگر در خدمت مهندسین سمت چپ گوگل تقریبا همه آنها برای شروع خود به خود رانندگی شرکت. زمان خود خوب بود. فناوری و خودرو جهان بودند بیدار شدن از خواب به سودآور و مخل بالقوه از فناوری گوگل تا به حال پیشگام بودند و پمپاژ پول نقد مانند یک نهنگ آبی قلب پمپ خون است.

Salesky ساخته شده حرکت خود را در پاییز 2016. چرا که او در سمت چپ گوگل و بازگشت او واجد شرایط برای چهار سال جایزه پرداخت اما می گوید که او ساخته شده است به اندازه کافی پول است که او می توانست بازنشسته پس از آن. اما او می خواست برای ادامه کار در این زمان خود را به عنوان رئیس خود به رایگان انجام کارهای راه خود را. او نیز خسته از دره سیلیکون. “من چهار فصل نوع پسر,” او می گوید. شانس خود را در کالیفرنیا تقریبا کاملا همسان دولت سال 2012 تا 2016 خشکسالی است. او همیشه می خواهم نگه داشته و یک خانه در پیتسبورگ و در حال حاضر او رفت و برگشت تمام وقت. اولین بار آن را بارید او راه می رفت خارج و ایستاده در طوفان.

در میان شرکت های تعقیب خودمختار قابلیت در این زمان فورد باید به حال یک مزیت است. این نادر خودروساز به رقابت پرداختند که در Darpa چالش های فیلدینگ یک تیم از آن خود مهندسین به جای حمایت از یک دانشگاه تلاش کنند. مهندسین محترم ارسال شده در نتیجه در سال 2005 و 2007 مسابقات اما حفظ مشخصات پایین نامگذاری تیم خود را هوشمند ایمنی خودرو فن آوری. ایده این بود که به بررسی پتانسیل خود رانندگی تکنولوژی نه جلب توجه به تجربی پروژه. اما در جایی که لری پیج آمد به دور از چالش شهری با یک انقلاب در ذهن فورد به دنبال با سال halfhearted پژوهش با هدف ساخت پیشرفت های جزئی به آن انسان محور ماشین آلات.

گوگل البته نمی باید به نگرانی تا آنجا که فورد را در مورد رکود بزرگ که همراه با بدون زرق و برق محصولات و قفل شده است-در اتحادیه قرارداد ارسال خودروساز به آستانه ورشکستگی است. مدیر عامل شرکت آلن Mulaly ترمیم این شرکت به سلامت با تمرکز بر حکومت داری خوب و مصرف کننده متمرکز بر محصولات. اما تلاش های خود را به سمت راست یک لیست کشتی نمی حساب برای سونامی در افق. این ترکیب اثرات سوار-نقطه الکتریکی نیروی محرکه و خودمختار رانندگی نگاه به بازسازی راه مردم استفاده می شود اتومبیل خود را—و عملکرد مردمی که آنها را ساخته است.

این بود که به سختی اولین بار در تاریخ آن است که فورد ناشنوا به تغییر بازار است. هنری فورد به طور موثر ایجاد شده در صنعت خودرو با مدل T که در یک نقطه به او 60 درصد از بازار ایالات متحده است. برای دو دهه آینده اگر او حاضر به طراحی یک ماشین دیگر: این مدل T بود فقط خوب به اعتقاد او حتی به عنوان فروش کاهش یافت و مصرف کنندگان رنگی به یک تازه وارد به نام جنرال موتورز که ارائه کردم بهتر از سال پس از سال است.

فورد تنها پسر Edsel متقاعد پدرش از آن زمان به retool در اواخر 1920s. فورد در نهایت تولید این مدل بسیار محبوب اما نه قبل از تخمگذار کردن هزاران نفر از کارگران در میان افسردگی و از دست دادن تسلط خود را برای خوب است. نسل بعد این شرکت منتظر یک دهه برای پاسخ به شورلت را کوروت با فورد موستانگ. این دهه آن را به عقب در اتومبیل های الکتریکی و حتی به عنوان تنظیم کننده در سراسر جهان حرکت به گسترش عرضه وسایل نقلیه فراتر از گاز اتومبیل ها و کامیون ها.

هنگامی که علامت زمینه موفق Mullally در سال 2014 او را دیدم تغییر آینده و مشخص شد که فورد را آماده برای سن و سال که خوب بودن خودروساز ممکن است به اندازه کافی ندارد. تغییر دور از انسان درایور تهدید فورد هسته کسب و کار. “خود-رانندگی ماشین نبود یک افزایش تکنولوژی موجود” جان Casesa بود که پس از آن فورد سر از استراتژی گفت: در سال 2018 است. “این یک جایگزین برای آن. این بود که از اسب به ماشین.”

در CES در لاس وگاس در ژانویه 2015, زمینه ها به یک سخنرانی اعلام کرد که فورد بود دیگر فقط یک خودروساز است. آن را در حال حاضر نیز یک “تحرک شرکت است.” او باز یک دره سیلیکون پژوهش و نوآوری مرکز و استخدام نمرات از مهندسین نرم افزار. بیشتر مهم است که بهار او شروع به صحبت کردن به گوگل self-driving تیم در مورد همکاری با ترکیب فورد قابلیت های سخت افزاری با نرم افزار Google knowhow.

دسامبر, مطبوعات شد و شایعات در مورد معامله. بعد از آن گزارش توسط Silicon Valley مجله کسب و کار و اخبار خودرو تصویر زمینه به عنوان مشتاق برای مشخصات بالا معامله خواهد بود که سرمایه گذاران تحت تاثیر قرار دادن و نشان می دهد او جدی در مورد نوسازی پیری خودروساز. اما در ماه ژانویه گوگل راه می رفت و به جای آن یک معامله با فیات کرایسلر برای استفاده از آن Pacifica ماشین با اجسام حجم به عنوان آن robo-قاطر.

هنگامی که زمینه های بازگشت به CES در سال 2016 او قرار داده و در صورت شجاع و اعلام کرد که فورد خواهد سه برابر تعداد خودروها از آن استفاده می شود برای تست خود رانندگی خودمختار تکنولوژی از 10 به 30. هشت ماه بعد او به نظر می رسد در فورد دره سیلیکون outpost با یک به طور قابل توجهی جسورانه اعلام: بیا 2021 فورد خواهد راه اندازی یک self-driving سوار-تگرگ خدمات در یک شهر با حداقل صدها نفر از وسایل نقلیه است که نمی خواهد که چرخ فرمان یا پدال.

مشکل این بود که در سال 2016—بیش از یک دهه پس از مهندسین خود در رقابت Darpa جایزه چالش—فورد تا به حال هیچ ایده چگونه به ساخت یک ماشین خود رانندگی. و اگر گوگل هنوز نداده راه اندازی چنین خدمات پس از هفت سال کار فورد ایستاده بود و هیچ شانسی بدانند آن را تا سال 2021.

Casesa که رهبری این بخش از کسب و کار دانست فورد مورد نیاز بیشتر از استعداد است. آن نیاز به یک راه متفاوت به ساختار پروژه و عایق آن از بوروکراسی از یک کسب و کار است که با این نسخهها کار در دهه های طولانی بازی برنامه. آن نیاز به توانایی جذب بالا-کیفیت مهندسین با ارائه سهام و پاداش و آن نیاز به صرف پرخرج با کمی راهنمایی در مورد چه مقدار پول آن را به عقب و یا هنگامی که. “ما یک شرکت نرم افزاری” Casesa می گوید. “بنابراین ما می خواهم برای ایجاد یک شرکت نرم افزاری.”

چندی پس از بازگشت خود را به پیتسبورگ در پاییز سال 2016 Salesky ارسال یک توجه داشته باشید به NREC, رئیس, و, دوست, دوست پیتر Rander گفت که او تا به حال برخی از اخبار به اشتراک گذاشتن — او تا به حال سمت چپ گوگل. Rander پاسخ با خود اخبار مشابه که او بیش از حد تبدیل شدن به یک عامل آزاد است. پس از 14 سال با NREC او در سال 2015 شروع به کمک Uber خود رانندگی برنامه. مدیر عامل شرکت تراویس Kalanick شده بود مشتاق به گرفتن تا گوگل بر تکنولوژی است که وعده داده شده را بارگذاری سودآور—یا در یک رقیب دست ورشکسته آن—و بنابراین او را اغوا شده ده ها تن از NREC مهندسین از جمله Rander که پیوست چرا که این شرکت تا به حال فرصتی برای ساخت یک محصول است که می تواند به بهبود زندگی میلیون ها نفر. (پول بود در کل خیلی بهتر بیش از حد.)

این تیم در تلاش برای پاسخگویی به Kalanick را تهاجمی اهداف و پس از یک سال قرار گرفت به ساختاری shake-up: Kalanick تا به حال به دست آورد و خود رانندگی کامیون راه اندازی اتو قرار داده و رهبر آن آنتونی Levandowski مسئول بارگذاری استقلال تلاش و سپس به نام فن آوری های پیشرفته ، مانند Kalanick, Levandowski دوست داشت به سرعت حرکت می کند و او را تحت تاثیر قرار داد جدید خود را با کارکنان کار می کنند. “وای” او پیامک Kalanick. “من فوق العاده عصبانی در آنچه در جریان است در ATC. وجود دارد یکی یکی [sic] است که فشار برای چیز درست است.” مدیریت جدید نیست چیزهایی را بهبود بخشد و تلاش در زمان روحیه ضربه زمانی که Waymo شکایت بارگذاری آن را متهم به استخدام Levandowski برای دسترسی به یک تجارت-راز پر از گنجینه اسناد او دریافت کرده بود در راه خود را درب.

پس از کمی بیش از یک سال Rander پاک کردن میز کار خود را. او ملاقات Salesky برای شام خارج پیتسبورگ در لوچیانو ایتالیایی کوره آجر یک کاورنو رستوران انجام می شود تا به عنوان یک ویلای رومی. کار کردن یک منو سنگین در پیتزا calzones ها و hoagies دو تا و شروع به پنبه حلاجی شده در اطراف ایده هایی برای چیزهایی که می تواند آنها را با هم.

به زودی حل و فصل آنها در خود رانندگی. آنها می دانستند که با تکنولوژی و چشم انداز کسب و کار و آنها را یک فرصت بکر. Salesky شده در گوگل در مذاکرات با فورد و دیده بود که چگونه صنعت خودرو گرسنه بود برای استقلال اما مجهز به بیمار تحویل آن. (فورد تالار گفتمان رقیب جنرال موتورز ساخته شده بود حرکت خود را در اوایل سال 2016 دستیابی به عزت و رانندگی راه اندازی کروز به جای آن در خانه تلاش است.) و او می دانست که زمانی که آن را آمد به ساختمان پیچیده و با دوام وسایل نقلیه در مقیاس هیچ تکنولوژی سرمایه گذاری می تواند در رقابت با دیترویت. آرگو خواهد بود یین به صنعت خودرو یانگ: تیز در نرم افزار اما اجازه تولید کننده رسیدگی به ساخت وسایل نقلیه. “من فکر نمی کنم که نهاد وجود داشته” Salesky می گوید. “بنابراین ما قرار داده است که قلاب در آب است.”

انتظار در اعماق جان Casesa که اواخر سال 2016 می دانستند فورد نیاز به کمک از خارج و اگر آن را به رفتن به هر نقطه در نزدیکی نشست زمینه های 2021 مهلت. او ملاقات کرده بود Salesky در طول فورد مذاکرات با گوگل سال قبل از و او را دوست داشت. با هم آنها ایجاد یک روش غیر معمول راه اندازی, به خصوص برای یک دیترویت شرکت مورد استفاده برای آشکار ادغام. آرگو خواهد بود مستقل راه اندازی, با هیئت مدیره خود را و حق ارائه سهام به کارکنان—کلید ابزار استخدام در یک زمینه که در آن مهندسین کمیاب هستند. از آن خواهد شد قادر به فروش نرم افزار خود را به دیگران با تصویب هیئت مدیره. (برای آن 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری فورد را دریافت سهم عمده ای در راه اندازی و تعیین دو نفر از پنج نفر اعضای هیئت مدیره.) و در حالی که فورد روابط عمومی تیم اصرار تلاش خواهد تکمیل تحقیقات انجام شده در دیترویت این حرکت به طور موثر به پایان رسید فورد خود خودمختار-رانندگی پژوهش تلاش است. آرگو دعوت برخی از فورد کارگران به مصاحبه برای شغل.

به عنوان آنها ساخته شده خود را از تیم هسته ای—مردمی به رهبری یک ستاد است که رشد به بیش از 200 تا پایان سال 2017 و بیش از 800 امروز—Salesky و Rander به دنبال مهندسین که مانند Rander حال چپ NREC برای بارگذاری و آماده بودند به ترک شرکت مشکل. آنها شامل رباتیک رئیس برت براونینگ, استقلال ادغام منجر Al کاستاریکا نرم افزار مهندس شیدا وارنر و نیم دوجین دیگران است. دوازده سال پس از Salesky تا به حال راه می رفت به NREC ملاقات آن روبات ها و roboticists و تصمیم گرفت که چگونه او می خواست به صرف زندگی خود او تا به حال در راه بازسازی تیم است. اما این زمان در اطراف او در شارژ نگه داشتن آنها را بر روی راست می زنیم.

سه سال در, آرگو—Salesky فکر نام سرد بود و دامنه وب سایت در دسترس بود—ساخته شده است که مقر آن در یک مربع ساختمان از آجر و شیشه ای در پیتزبورگ به تازگی هیپ نوار منطقه کمتر از یک مایل و نیم از Uber خود رانندگی مرکز تحقیقات و NREC ، بیش از 300 مهندسین نرم افزار پر کردن دو طبقه و بسیاری از آنها در میز که الکتریکی افزایش به ارتفاع ایستاده یا نشسته اند در اتاق کنفرانس, نام محله های محلی. آنها لذت بردن از رایگان catered صبحانه و ناهار به همراه میان وعده ظروف مجهز با دستگیره طراحی شده برای سهولت دسترسی به M&Ms و Chex Mix. دور نمایی از Allegheny رودخانه در یک طرف و رها راه آهن در دیگر و این می تواند هر دره سیلیکون ، (این شرکت دارای یک پاسگاه در پالو آلتو.)

زمانی که من دیدن در یک شنبه در ماه اکتبر این باران و ترافیک نتیجه باعث می شود Salesky چند دقیقه دیر—او همواره در هر روز از حدود 40 دقیقه به دور معمولا در یک فورد F-150 پیکاپ. من خوردن براونز هش و بازی با گوشی من وقتی که من از نگاه کردن به او را ایستاده بر من در کفش و یک untucked دکمه پایین با یک لبخند بزرگ. او را سریع به خنده و شاد به کسی را دست انداختن روابط خود را گرداننده.

او به من می گوید که او اعتماد به نفس او را مناسب نوع معامله با فورد دادن تیم خود را برای دسترسی به یک سازنده بدون مسئولیت ساخت یک وسیله نقلیه خود را. زمانی که او نیاز به تنظیم ماشین ترمز بازیاب او فقط باعث می شود یک تماس تلفنی. “این فوق العاده قدرتمند قادر به می گویند” هی ما نیاز به تغییر شکل خودرو به منظور بهینه سازی سنسور میدان دید” او می گوید. “یا” من واقعا می خواهم به قادر به صحبت کردن با مردمی که آیا چراغ جلو.'” به خصوص از آن دسته از افرادی که می دانم آنچه یک تغییر کوچک می توانید انجام دهید برای بقیه سیستم.

Argo AI sensors and cameras
آرگو AI خودمختار خودرو سنسور و دوربینعکس: راس گوشته

در NREC روز Salesky و همکارانش خواهد معمولی جلو و زاپاس و از تنه و شمع الکترونیک خود را در خود جای داده است. یک بار یک خودرو کارشناس ایمنی آمد و به او گفت که یک ایده بد بود—در این مدل خاص که زاپاس یک جزء کلیدی در ماشین تصادف عملکرد. “یک دسته از نرم افزار ها فکر نمی کنم که در مورد” Salesky می گوید. در حال حاضر آنها لازم نیست که.

آنچه آنها را به فکر می کنم در مورد چگونه برای تولید کد است که اجازه خواهد داد که یک ماشین را به درایو خود را. پیشرفت وجود دارد سخت است برای اندازه گیری. سیستم انجام شده تحسین در سواری من در پیتسبورگ و میامی که در آن آرگو و فورد امیدواریم که به راه اندازی یک سوار-تگرگ و کالا-تحویل خدمات و اما آزمون واقعی این است که چگونه کار می کنند, بیش از میلیون ها مایل. که خواهد آمد به محل کار از صدها نفر از مهندسین آرگو استخدام کرده است بیش از دو سال گذشته و در نتیجه به Salesky رهبری است.

در اینجا مدیر عامل شرکت اتحاد مخالفان خود. برخی از سابق گوگل همکاران اتهام او را با فقدان جاذبه که آنها خیال نقص وقتی که می آید به ایجاد انگیزه تیم برای غلبه بر یک به طرز وحشیانه ای مانع دشوار و حتی اگر آنها لازم نیست که به نگرانی بیش از حد در مورد 2021. Mark Fields’ تعهد نمی آید تا این حد این روز: او سرنگون شد از فورد بالا در مارس 2017 Salesky هرگز مرتکب آرگو به مهلت. در اواخر ماه آوریل فورد تحت فشار قرار دادند و تاریخ تحویل 2022 با استناد به “چالش های کنونی محیط کسب و کار و همچنین نیاز به ارزیابی تاثیر دراز مدت Covid-19 در رفتارهای مشتری.”

این درست است که Salesky فاقد خاصیت مغناطیسی از برخی از فن آوری مدیران. در خود نادر ظاهر عمومی او صحبت می کند بی سر و صدا و تمایل به رفتن به جزئیات فنی. بر خلاف برخی از رقبای آرگو نیست مشتری جلب کردن که چگونه بسیاری از مایل وسایل نقلیه خود را رانده اند و تنها به ندرت دعوت به مطبوعات نگاهی به سوار شدن در اتومبیل های خود را.

اما Salesky موی در این پیشنهاد که به خوبی شناخته شده است به خوبی مناسب به این چالش. “من یک جو به طور متوسط از دیترویت. که است که من هستم,” او می گوید. “من اصلا به دنبال فشار دهید. من اصلا دنبال سرفصل. من لازم نیست که اعتبار. این است که چرا شما هرگز شنیده از من است.”

عدم تمایل خود را به بحث در مورد زندگی شخصی خود و یا به مد یک منبع الهام بخش اسطوره خود را برای درگیری با دره سیلیکون اخلاق که در آن بسیاری از مدیر عامل شرح شغل شامل boosterism. فکر می کنم Elon Musk, آدم نویمان تراویس Kalanick الیزابت هلمز. درخشش آنها (یا تابیده) در کانون توجه برنده شدن بیش از سرمایه گذاران و مصرف کنندگان تبدیل به طرفداران. اما مبارزات تسلا WeWork حال بارگذاری و Theranos را روشن تفاوت بین زمین و تحویل.

“من شده است که در صنعت برای مدت زمان طولانی. من تا به حال یک تاثیر بزرگ,” Salesky می گوید. “نه فقط تحقیقات علمی می شود که صحبت در مورد در مقالات, اما واقعی محصولات که تحویل داده است.” به عنوان یک نتیجه او نمی باید به نگرانی در مورد فروش چشم انداز خود را. او فورد پشت سر او و از ماه جولای تا به حال موفق به کسب بیش از دیگر شریک عمده: فولکس واگن است. ارتباط گسترده تر اتحاد بین خودروسازان, VW در حال سرمایه گذاری $2.6 میلیارد دلار در, آرگو و ادغام آن خود مختار هوشمند رانندگی فرعی به راه اندازی. این شرکت ها می گویند این معامله ارزش آرگو در بیش از 7 میلیارد دلار و شاید مهمتر از آن تایید فورد در اوایل شرط بندی بر روی این شرکت است. VW قبلا کار با Aurora خود رانندگی شرکت اجرا شده توسط Salesky قدیمی, دوست, Chris Urmson. و خود را در خانه تلاش بود قوی تر از هر چیزی فورد تا به حال نصب شده است. اما در حال حاضر, آلمانی, غول پیکر است که با تکیه بر آرگو به تولید فن آوری است که ممکن است درایو آینده آن است.

جالب, بهترین مکان برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آینده نیست پیتسبورگ و یا حتی دره سیلیکون. این میامی که در آن فورد و آرگو امید به راه اندازی یک رباتیک-تاکسی و خدمات تحویل در چند سال آینده. همکاران در زمان بیش از 20 ، 000 فوت مربع انبار در Wynwood محله. برای مطابقت با این منطقه مشهور نقاشی های دیواری, فورد, استخدام یک هنرمند محلی برای نقاشی ساختمان در یک خفیف روانگردان انفجار نارنجی و آبی و بنفش و سبز که در آن دوچرخه سواران مخلوط با یک فلامینگو در پرواز orbs sluicing در امتداد جاده-مانند روبان و یک کره چشم تلسکوپی. موضوع من گفته است که “آزادی برای همه است.”

انبار پارکینگ است و جالب تر بیت. پشت قد بلند, مات, حصار نشسته آرگو ناوگان تست خودروهای هر gleaming سفید و آبی و با دقت تمیز حتی اگر هیچ یک از استقبال داخل نشده است. در اینجا من با Rander که من می پیوندد برای سوار شدن. ایمنی اپراتور مسیحی و فیلیپه نشستن جلو و پچ پچ به طور مداوم در تماس با همه چیز آنها را ببینید—یک روش است که آنها را نگه می دارد با تمرکز بر محیط اطراف خود.

ماشین رول توسط اسکوتر هیچ مشکلی; آن برگ مقدار زیادی از اتاق را برای به طور بالقوه گیج کننده بینایی از یک دوچرخه سوار برگزاری یک دوم دوچرخه به عنوان پدال او گذشته است. سپس آن را ترمز سخت تر ظاهرا برای ساخت یک مقدار غیر ضروری از فضای بین خود و کندتر ماشین جلویی. Felipe شروع می شود تایپ کردن بر روی لپ تاپ خود را. او با اشاره به رفتار Rander می گوید نه به خاطر ماشین شکست هر گونه قوانین و یا در معرض خطر کسی اما به دلیل آن نقض قرارداد اجتماعی از جاده ها است. تعداد زیادی از اتومبیل های اطراف در اینجا ترمز گاهی به عنوان درایور خود را در نقاشی های دیواری. ترفند این است که به آنها فضای کافی و بدون گرفتگی ترافیک در پی خود را. “ما نیاز به یک سوار که راحت و با اعتماد به نفس و هوشمند” Rander می گوید. “من معنی نیست که علم موشک. من نیاز به عقل سلیم است.”

این نوع از متریک—بیش از مایل بودجه دلار یا توجه عمومی—چه Salesky نگه می دارد چشم خود را بر روی به عنوان آرگو راهپیمایی نسبت به راه اندازی آن تکنولوژی در سال 2022 و یا هر زمان که آن را آماده نقش خود به عنوان مدیر عامل, در نهایت, نیست, خیلی متفاوت از آنچه که او را برای کارنگی ملون شهری چالش تیم. او صرف روز خود را با صحبت کردن به مدیران بررسی پیشرفت خود را در برابر اهداف آنها تنظیم کرده ام. او صرف مقدار زیادی از زمان با عملیات تیم صحبت آزمون رانندگان که با خودروهای در هر روز است. تفاوت بزرگ در حال حاضر است که او را آرام امریکایی که در صندلی راننده.


بزرگ تر سیمی داستان
  • 27 روز در توکیو بای: آنچه اتفاق افتاده است در الماس شاهزاده
  • برای اجرای بهترین ماراتن در سن 44 من تا به حال به پیشی جستن گذشته من
  • چرا کشاورزان آزادسازی شیر حتی به عنوان نفر گرسنه
  • باهوش رمزنگاری می تواند به حفاظت از حریم خصوصی تماس-برنامه ردیابی
  • همه چیز شما نیاز به کار از خانه مانند یک حرفه ای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de