Resident Evil 3 بازسازی—که به نام اشتباه Resident Evil 3—مانند تماشای یک گروه از توسعه دهندگان بازی سعی کنید به بازنویسی شرکت خود را خود گذشته است. جالب ولی کمی ناراحت کننده است.

تاریخچه رزیدنت ایول حق رای دادن است که یکی از مهمترین و به شدت گزارش داستان در بازی. چگونه از آن آغاز شده به عنوان یک تلاش برای ایجاد یک شبح وار بازی نینتندو به نام شیرین صفحه اصلی; چگونه آن را به سرعت غالب در یک سبک جدید که آمد به نام survival horror; چگونه آن را به حال پس از آن بحران هویت و رفت careening به فیلم اکشن نیروانا قبل از غلت به فیلم اکشن جهنم.

اصلی Resident Evil 3نام Resident Evil 3: Nemesis, یک محوری بخشی از این تاریخ است اما شما نمی دانید که از بازی کردن آن است. آخرین mainline عنوان در حق رای دادن به دنبال طراحی اولین بازی آن را تجربی اما بیشتر آشنا عنوان به عنوان یک طرف بازی به عنوان یک ورودی اصلی در سری. بعدی شماره عنوان Resident Evil 4را به طور کامل دوباره اختراع حق رای دادن به عنوان یک بیش از شانه هیجان انگیز ساخت Resident Evil 3 احساس متوسط و تا حدودی بی اهمیت در عظیمتر تاریخ این سری در مقایسه عجیب و غریب کودک.

جدید Resident Evil 3پس در سال گذشته فوق العاده Resident Evil 2 remake modernizes تنظیم و داستان از نمسیس به طراحی به عنوان تحت تاثیر بازی آمد که پس از آن—به خصوص Resident Evil 4—به عنوان بازی آنها ظاهرا بازسازی. مانند RE4این بازی یک سوم شخص بیش از شانه دوربین که در آن بازیکن به صورت دستی با هدف سلاح های خود را و به بررسی محیط آزادانه. این است که در مقایسه با بازی های اصلی که خیلی بیشتر محدود با تکیه بر بالا و پایین ثابت زاویه دوربین و شخصیت های که کنترل مانند مخازن. در Resident Evil 2 remake استفاده از این سبک برای ایجاد یک بازی است که بسیار آهسته تر و ترسناک-متمرکز از Resident Evil 4—زامبی ها پایین رفت آهسته انجام بسیاری از آسیب های موجود در استادانه درست شده تودرتو تنظیم به جای خطی تر مجموعه ای از سطوح و setpieces.

Resident Evil 3, پس از آن احساس می کند مانند تلاش برای پر کردن شکاف بین این چشم انداز جدید از Resident Evil 2 و آنچه در آینده خواهد آمد در قالب Resident Evil 4. با استفاده از همان داستان و تنظیم به عنوان سلف خود—فرار از زامبی آلوده شهر راکون, بازیگران, بازگشت قهرمان سری جیل ولنتاین و بیچاره امنیتی خصوصی پیمانکار برای evil Umbrella Corporation نام کارلوس که به پایان می رسد تا اینکه مرد حق را در جای اشتباه—آن را هل می دهد طراحی قبلی بازسازی در یک سریع تر خطی هیجان انگیز تر جهت.

این به این معنی تنگ مارپیچ تنظیمات Resident Evil 2 در حال رها به نفع وسیع شهری خیابان ها و یک سری از مکان های جدا شده که به ساده مارپیچهای و زرق و برق دار مجموعه ای از قطعات. آن را نیز بدان معنی است که مبارزه بسیار مهم تر با مهمات فراوان تر و زامبی ها نسبتا کمتر جالب به عنوان یک نتیجه. در سال گذشته Resident Evil 2شما تقریبا هرگز در انتظار به پیروزی بیش از ارواح; در اینجا آن را به یک نتیجه گیری. حتی نمسیس غول hyper-صالح و بیش از حد هوشمند زامبی جهش یافته است که صرف تمام Resident Evil 3‘s داستان تعقیب جیل ولنتاین رفته از یک سیستمیک تهدید—یک رومینگ دشمن است که بازیکن می تواند مقابله یا فرار از در بهترین قضاوت خود به یک اسکریپت رئیس ظاهر می شود در خاص, خطی فواصل یادآور Resident Evil 4‘s وقایع زمان سریع.

است که می گویند این جدید Resident Evil 3 نیست سرگرم کننده است. در تکرار در تمام موفقیت های سال گذشته Resident Evil 2, آن است که فقط به عنوان نرم و صاف و قابل پخش است که به عنوان بازی بود تقویت شده توسط زیبایی مودی تنظیمات و موسیقی است. مبارزه با این زامبی ها می کند و احساس خوب و کوچک مارپیچهای باید رضایت خود را. اما این بازی است که همیشه رانندگی شما رو به جلو و سریع تر هرگز به شما اجازه معطل در یک محل بیش از حد طولانی هرگز اجازه می دهد شما را به مبارزه با یک پازل و یا خطر از دست داد. وحشت بقا اولیه رزیدنت ایول است که Resident Evil 2‘s بازسازی سعی به از نو خلق کردن بود در مورد مرور و با در نظر گرفتن مزیت های خطرناک ، دشوار است به درک فضاهای. ایستگاه های پلیس و طنز نیمه فروریخته تبدیل به تله مرگ و پر از هیولا. Resident Evil 3 هرگز به شما می دهد زمان برای این نوع از شادی. همیشه وجود دارد مکان بود. یکی از متمایز لذت های این سری بوده است دوباره پخش آنها در تلاش برای حرکت به آنها را به سرعت و هوشمندانه; این سری است که به طور طبیعی می کشد گاه به گاه طرفداران نسبت به سرعت در حال اجرا است. اما اولین اجرای Resident Evil 3 در حال حاضر احساس می کند مانند سرعت-اجرای رفتند و overdetermined.

این تمرکز و تاکید بر عمل باعث می شود Resident Evil 3 احساس می کنم بیش از هر چیز دیگری مانند تلاش برای ایجاد یک لینک از دست رفته یک قطعه از بافت همبند است که باعث می شود سری چسبیدن. از جدید Resident Evil 2 برای این بازی به Resident Evil 4وجود دارد نسبتا منسجم پیشرفت از, ترسناک بقا, به, اکشن, ترسناک خالص عمل است. در حالی که اصلی Nemesis تا به حال یک مقیاس بزرگتر و کمی بالا برده و با سرعت به آن, ترسناک بقا, آن را هنوز هم اساسا بسیار نزدیک به اولین رزیدنت ایول از آنچه خواهد آمد. اما این نسخه احساس می کند مانند یک حتی سازش بین این دو است. در حال حاضر از اولین Resident Evil‘s HD remake منتشر شده در سال 2002 از طریق این دو جدید بازسازی و به Resident Evil 4وجود دارد پیشرفت در طراحی که belying گسترده gulfs در تکنولوژی باعث می شود یک نوع حس.

متاسفانه طراحی مبتنی بر تلاش در تاریخنگاری را برای بازی خوب است. آنها را برای بازی های که مثل این جدید Resident Evil 3, احساس مانند آنها محکوم به شکست است. آن را بیهوده و حتی سعی کنید به هر حال حتی اگر کپکام است موفق در ایجاد یک جدید کانن برای Resident Evilپر به لبه با بازسازی آن را نمی خواهد هر چیزی را به هویت هر سری کمتر کثیف. این نوع از تاریخ را نمی توان باز گرداند.


بزرگ تر سیمی داستان
  • دیزنی+ باید پیشنهاد ستارگان اصلی کاهش—همه آنها
  • این هرزگرد کپی رایت-متخلف دنیای سفارشی-چاپ كم
  • مسابقه به نوبه خود هتل به کروناویروس بیمارستان
  • Animal Crossing: New Horizons بازی است که همه ما باید در حال حاضر
  • شما می توانید ببینید coronavirus از فضا
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎧 چیز نه صدایی درست است ؟ بررسي فايلهاي مورد علاقه ما هدفون بی سیم, هدفون soundbars و بلندگوهای بلوتوث

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de