ظهور و محدودیت های برچسب تلویزیون

نشان می دهد مانند #blackAF و #FreeRayShawn می خواهید برای ارسال یک پیام با عنوان—که فراتر از اینترنت واژگان در کمال تعجب مربوطه راه.

هشتگهای ها پورتال به بی نهایت. در نظر بگیرید که چگونه #Travelgram یک پنجره را به پرت و دور افتاده زمین های تزئینی فیلتر فروشگاه مطمئن است که به علت کوچکترین خرج کردن از حسادت. و یا چگونه #TBT دعوت لحظات جمعی نوستالژی. دیگران مانند #YouOKsis و #OscarsSoWhite, آبکاری عمومی اقدام به بالا بردن آگاهی در اطراف خیابان آزار و اذیت و یا هالیوود نژادی عدم تعادل. شادی از هشتگهای است که آنها کردهاید ما ظرف بزرگتر محیط های دیجیتال ما حرکت و در راه است که یک نوع از واژگان یک جمعی از اینترنت متن. در دهه گذشته به عنوان شبکه های اجتماعی شد reframed به battlegrounds برای نسل تعریف حرکات—Gamergate, من بیش از حد سیاه زندگی موضوع بهار عربی—هشتگهای فرهنگی مختصر یک نوع بدون میدهد.

اعتقاد ذاتی در بسیاری از ما به شدت با استفاده از سیستم عامل های اجتماعی است که جامعه است که در هسته خود اما قلب آنها در پایان کاربر از چیزهایی است که بر محور فرد است. قابل توجه ترین توییت ها منحصر به فرد عمل می کند—افکار تصادفی دانه از علت خشم جریان آگاهی بخش آزاد. واقعا بهترین Instagram صفحات جایزه تمایز بیش از برنامه ریزی انطباق است. در Infinite سازندگان در تلاش برای ایستادگی تولید محتوای mesmeric مرتب کردن بر اساس. این می تواند غنی سازی حرفه به خصوص آنلاین; ابزار را به خود می گیرد.

هشتگهای کار در برابر این اساسی پاکستان است. حتی ما همه فن حریف منحصر به فرد آنها گروه ما با هم فهرست نویسی ما تحت زبان مشترک. وجود دارد یک شیرین کیمیاگری که البته. در جهان از شکستگی ما به طور یکسان بیشتر از ما در حال حاضر به اعتراف.

در بیشتر سال های اخیر هر چند هشتگهای باید فراتر اینترنت گرده افشانی فرهنگ پاپ در دیگر جای تعجب رزونانس راه. وجود برچسب های رپ برای یک سبک خاص است که ارزش خط پانچ بیش از همه چیز; رپرهای پایان “یک سری از خطوط هر کدام با یک کلمه—به عنوان اگر آن را یک هشتگ—[خدمت] به عنوان یک ضمنی چشمک” موسیقی منتقد جان Caramanica اشاره کرد این روند در سال 2013. در تلویزیون, مفهوم هشتگ پیدا کرده است خود را بیشتر ریشه در نقش هویت. این خاص subgenre تلاش برای گرفتن چگونه هویت انجام شده است را بر روی اینترنت; چه چیزی است که به ندرت موفق است که ترجمه ای از عملکرد را به روی صفحه نمایش. گاهی اوقات ترجمه تحت اللفظی است; در زمان های دیگر صرفا نمادین است.

اوایل فصل از مردم عزیز سفید احساس به ویژه زنجیر به خالی نمادها. (عنوان آن به تنهایی باعث می شود ساده چگونه آن را در نهایت در نظر دارد خود را به مستقیم زل زل نگاه کردن.) شخصیت های بر روی Netflix کمدی فاقد صدای واقعی; هر کس صحبت در Twitterspeak اما مشکل این بود که مردم به طور معمول نمی بحث مانند آنها صدای جیر جیر. چه مردم عزیز سفید در تلاش بود به انجام هجو سفیدی و مشروعیت بخشیدن به سیاهی که وسواس از برچسب تلویزیون—در مورد صحت.

اگر چه عنوان آن آسان است برای گرفتن برخی از آنچه ممکن است در نظر معتبر, سیاه داستان—سیاه و بی عدالتی رفته ویروسی جدید Quibi سری #FreeRayShawn بیش از استعاره در نام آن نشان می دهد. آن لگد کردن با یک تعقیب و گریز خودرو از طریق پر جنب و جوش خورشید غرق خیابانهای نیواورلئان به عنوان RayShawn (استفان جیمز) یک عضو سابق نیروهای ویژه ارتش است که در اجرا از اجرای قانون محلی است. مخاطبان است منجر به این باور او به ضرب گلوله یک پلیس اما بیشتر از این داستان را به تاپیک باز کردن آن آشکار است که پلیس نیست که به طور کامل به جلو در مورد آنچه اتفاق افتاده است یا این که آنها حتی در مراقبت از آن فرد سیاه و سفید آنها اسلحه را. جدی پرس و جو از سرهنگ استیون Poincy (Laurence Fishburne) مورد مشکوک ملاقات با frustratingly پیش فرض پاسخ و یک است که به احتمال زیاد برش های کوتاه بی حد و حصر زندگی از گناه مردان سیاه و سفید: سیاه و سفید “مرد 20s, تاریک, لباس.”

برای فرار از ضبط RayShawn طول می کشد پناهگاه در خانه اش همراه با همسر و 5 ساله پسر رفتن زندگی می کنند در Instagram به عنوان پلیس گلوله تفنگ خود را از طریق پنجره آشپزخانه. “اجازه ندهید که خانواده من به نوبه خود مانند مایک براون یا Tamir برنج,” او می گوید: چشم تجمع با آب. قبل از اینکه طولانی او روند در رسانه های اجتماعی.

با تسلط جریان خدمات و به عنوان کابل شبکه اجازه داده اند برای زیرک تر روایت سازه های تلویزیون نشان داده است خود را به یکی از گسترده ترین داستان سرایی رسانه. در مورد مردم عزیز سفید, hashtagging آن صرفا کوتاه بالقوه آن محروم قدرت آن است. چند نکته داستان تبدیل به یکی یا دو کاهش اکو. خوشبختانه #FreeRayShawn ندارد که دشواری است. نشان می دهد به طور خاص به ارمغان می آورد به ذهن وحشتناک مرگ Korryn گاینس 26 ساله که همراه با پسرش سنگر خودش را در آپارتمان او به عنوان مریلند اجرای قانون خواستار دستگیری او. این ارز به پایان رسید و در یک بن بست خونین که در آن Gaines ضرب گلوله کشته شد. در این مراسم پس او تمایلی چهره جنبش برای عدالت نژادی. آنلاین, به عنوان مورد برای بسیاری از دیگر مردم سیاه ناعادلانه ساخته شده به روح داستان های حافظه خود را زنده نگه دارد از طریق یک رشته از اینترنت networks: Facebook, پست هشتگ (#SayHerName; #BlackLivesMatter), ولگرد, اخبار.

ارزان انتقاد از نمایش است که آن را تا حد زیادی بر سیاه, درد, اما آن را ثابت می کند که بیشتر از حل و فصل است که: به درک #FreeRayShwn به عنوان اشتراکی نماینده در این راه جامعه اغلب انتظار هنر سیاه و سفید به جا گذاشتن آن است. این است که یک مرد در یکی از شهرستان. در نهایت آن را در مورد زیبایی از به دست آوردن چشم انداز و آنچه که زیبایی می آموزد که خود داستان است که هنوز هم داستان خود را حتی در حالی که آن را نشسته در کنار بسیاری دیگر فقط آن را دوست دارم حتی به شما به عنوان یک برچسب در حال رشد ، ما به عنوان RayShawn می بیند.

یک نمایش جدید وجود ندارد و هر دیدگاه اصلی این است که #blackAFاین اولین Netflix mockumentary توسط, در مورد بازیگران و مگا showrunner Kenya Barris. اگر حس deja vu سبقت شما در حالی که تماشای آن را که همتراز برای دوره شما دیده ایم همه این کار قبل از اینکه در Black-ish, Barris’ ABC کمدی در مورد جانسون قبیله که شده در هوا پس از 2014 (آنها تولیدات پس از خود و خانواده). بسیار شبیه به Black-ishخود را سرمایه گذاری جدید به بررسی ماهیت پدری و ازدواج تنها در این زمان ما یک kookier نگاه به خطوط از افراد مشهور. آن را به معنای سیاه و محدود کردن شور و شوق خود راHBO را absurdist کرونیکل از Seinfeld خالق Larry David, اما Barris است که بیش از حد سفت و سخت برای مطابقت با دیوید تجاری می شه گریز از مرکز است.

محوری Netflix طنزهای مورد excavating دوره پس از خلاق موفقیت است. در Barris’ دست این گزاره شعله ور شدن در هر جهت. پس از شما فرار از محدودیت های خود را, محله های قدیمی, پس از آن چه ؟ شما پس از تاسیس خود را به عنوان یک نقد شدنی در بانک شوهای فیلمنامه ، پس از شما با توجه همسر و شش بچه به زندگی شما به عنوان یک کودک چه بیشتر وجود دارد به انجام ؟ این فضا Barris می خواهد به معدن با طنز گریس اما با شکست مواجه شد. (این تا حد زیادی به انجام با او با بازی در این نمایش; اجازه دهید فقط می گویند او هیچ Bernie Mac.) حتی به عنوان mockumentary مجاز است آزادی بیشتر از معمولی طنزهای شنیدن رشیدا جونز (که نقش همسر او جویا) yell “آن را خورد, سفید زل زل نگاه کردن” و یا کنیا deadpan “آزادی کیک نیاز به زمان برای ظهور” در طول یک حزب برای Juneteenth را حمل می کند این کمدی بزن و بکوب نیش آن نیاز به کار می کنند. و من می خواهم آن را به کار.

خیلی از زندگی واقعی و خیالی است tightrope از عملکرد; که بسیار واضح است در #blackAF. در لحظات کمتر متکی به schtick نشان می دهد می درخشد بسیار شبیه به جایی که Black-ish می کند بیش از حد در آن docu-بخش توضیح میدهد که چگونه دختران جوان سیاه هستند ناعادلانه oversexualized یا چگونه سیاه نمی دریافت مراقبت های بهداشتی مناسب نیاز آنها در مقایسه با سفید همسالان. تا آنجا که نشان می دهد solicits تمسخر—در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی برای رفتن در اطراف در توییتر—آن را نشانی از بحث در مورد مسائل مربوط به هنر سیاه و هنرمندان در یک واقعا صادقانه به شیوه ای.

بهترین و زیبا ترین ستاره نکردم قسمت پنجم آن. با خانواده خود برای بازدید از یک BBQ, کنیا می یابد خود را قفل شده است و در بحث در مورد شایستگی خوب هنر و به خصوص که چرا هنر سیاه و سفید است که اغلب نگاه کردن بر اساس. پسر عموی هارولد (فوق العاده و صحنه سرقت ملوین گرگ) ارائه می دهد یک مثال کامل: به او کلاسیک مانند توتسی, Mrs. Doubtfireو Some Like It Hot—همه چیز در مورد مردان سفید در کشیدن ذهن شما—”هیچ چیز اما سفید Juwanna Manns” (اشاره به سال 2002 فیلم در مورد یک ستاره بسکتبال که شمار به عنوان یک زن; منتقدان از آن متنفر بودم). به کنیا برادر ری (Mike Epps), تایتانیک “نیست جز Romeo & Juliet در یک کون, کون, قایق که غرق شد.” خود را به نقطه که: “هر چه شما را سرگرم اگر آن را سرگرم و شما مانند آن را—شما آن را می خواهم.” تقریبا حق دور کنیا پدر و شمع در: “نمی شود به من گفتن آنچه که من باید می خواهم که من دوست دارم آنچه من می خواهم.” منتقدان که پیدا کردن کمی ماده در هنر که یکی را برای شما است.

قسمت glimmers تشکر در بخشی به محدوده آن از نظر این جشن از تفسیر است که من خواهد بود جویدن برای مدت زمان طولانی. به خصوص این بحث با Tyler Perry یک بحث شکل در میان جوامع آفریقایی آمریکایی (که کار خود را به صدمه زدن و یا کمک به ما استدلال همیشه می رود). سیاه, معماران و طراحان پری گفت: در حال بیش از حد اغلب به دنبال تایید از سفید به جای نهادهای ساخت هنر آنها می خواهند. او اشتباه نیست. آزادی را بد—فیلم”آنچه که شاه مبارزه برای” کنیا جوک در یک نقطه است. در نهایت در قسمت عمیق ترین ارز سری’ پایان نامه ساخته شده است آشکار است. “تنها راهی است که ما در حال رفتن به نگه داشتن هر یک از دیگر در این گفتگو این است که واقعا پلیس هر یک از دیگر” Barris می گوید از مردم سیاه و سفید. “ما در این چیزی که در حال حاضر که در آن مردم سفید نمی خواهید به صادقانه با ما. آنها یا رفتن به جشن ما علنا از آنجا که این چیزی است که در لگن راست, در حال حاضر, و یا مخفیانه در پشت درهای بسته منتظر مرگ ما. ما باید یکدیگر را به حقیقت است. این تنها راهی است که ما بهتر است.” چرا که خانواده به یک دیگر پاسخگو باشد. این تنها مورد صحت این نشان می دهد نیاز را—آن را در مورد آنچه احساس می کند درست است به شما.

بنابراین در اینجا چیزی است که من فکر می کنم: من دیوانه نیستم در مورد #blackAF اما کسی خواهد بود که به اندازه کافی.


بزرگ تر سیمی داستان
  • 14 بهترین نشان می دهد به جریان راست در حال حاضر
  • چرا رشد درختان بسیار مهم برای مبارزه با تغییر آب و هوا
  • Rivian به برقی کامیون ها به توده ها
  • تحویل برنامه های ارائه رستوران تاسیسات—در هزینه
  • ببخشید ایمنی به Covid-19 نمی خواهد مانند یک ابرقدرت
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>