موشک موتور آینده تنفس هوا مانند یک موتور جت

این نظری موتور به شدت می تواند به کاهش هزینه های گرفتن به فضا است. در حال حاضر دو شرکت در حال تلاش برای آن را واقعی است.

وجود یک فرودگاه در حدود دو ساعت رانندگی در شمال لس آنجلس است که نشسته است بر روی لبه یک گستره وسیعی از کویر و جذب هوافضا mavericks مانند پروانه به یک شعله. موهاوی هوا و فضا پورت به شرکت های کوچک مانند کامپوزیت برای اولین بار به ارسال فضانورد به فضا و Masten سیستم های فضایی است که در کسب و کار ساختمان قمری landers. این زمین آزمایش و اثبات برای امریکا بی پروا ترین پروژه های فضایی و زمانی که هارون دیویس و اسکات Stegman وارد مقدس آسفالته در ماه ژوئیه گذشته, آنها می دانستند که آنها را در جای مناسب.

دو مرد وارد در فرودگاه قبل از طلوع آفتاب به راه اندازی آزمون پایه برای یک نمونه اولیه از هوا تنفس موتور موشک یک نوع جدید از سیستم نیروی محرکه ای است که بین یک راکت موتور و یک موتور جت. آنها تماس خود را نامقدس ایجاد Fenris و دیویس معتقد است که این تنها راه برای رسیدن به فضا به اندازه کافی ارزان برای بقیه از ما. در حالی که معمولی موتور موشک باید حمل لوله مخازن سوخت و اکسیدایزر در سفر خود به فضای هوایی-تنفس موتور موشک می کشد بسیاری از آن اکسیدایزر به طور مستقیم از جو است. این به این معنی است که یک هوا تنفس موشک می تواند چیزهای بیشتر با کمتر سوخت و به شدت کاهش هزینه فضای دسترسی—حداقل در تئوری است.

ایده ترکیب راندمان یک موتور جت با قدرت یک موتور موشک جدید نیست, اما از لحاظ تاریخی این سیستم تنها ترکیب شده اند در مراحل. Virgin Galactic و باکره, مدار, برای مثال, استفاده از هواپیمای جت برای حمل متعارف موشک چندین مایل به فضای قبل از انتشار آنها را برای آخرین مرحله سفر به فضا. در موارد دیگر جهت معکوس شده است. سریع ترین هواپیما تا کنون پرواز ناسا X-43 استفاده از موتور موشک به ارائه اولیه افزایش قبل از یک هوا تنفس hypersonic موتور جت—شناخته شده به عنوان یک scramjet—زمان و شتاب خودرو به 7,300 مایل در ساعت تقریبا 10 برابر سرعت صوت.

اما اگر این صحنه سیستم های نورد می تواند به یک موتور بزرگ دستاوردهای بهره وری را به طور چشمگیری کاهش هزینه به فضا است. “جام مقدس یک-مرحله-به-مدار خودرو که در آن شما فقط از یک باند پرواز به فضا و بازگشت و استفاده مجدد از این سیستم می گوید:” کریستوفر Goyne مدیر دانشگاه ویرجینیا هوافضا تحقیقات آزمایشگاهی و متخصص در hypersonic پرواز.

چالش بزرگ تنها با یک-مرحله-به-مدار یا SSTO موشک است که دستیابی به سرعت لازم برای مدار اطراف 17,000 مایل در ساعت—نیاز به یک مقدار زیادی از سوخت. اما اضافه کردن بیشتر سوخت باعث می شود یک موشک سنگین تر است که باعث می شود آن را سخت تر برای رسیدن به سرعت مداری. این دور باطل این است که شناخته شده به عنوان “ظلم و ستم از موشک معادله” است و به همین دلیل آن طول می کشد دو مرحله موشک به اندازه یک ساختمان اداری برای راه اندازی یک ماهواره به اندازه یک ماشین است. در مرحله یک موشک کمک می کند تا به دلیل آن می تواند برگ ریزان وزن مرده پس از اولین مرحله پیشران استفاده شده است, اما آن را هنوز هم بسیار ناکارآمد به سوزاندن همه که سوخت در وهله اول. این است که در آن موشک های SSTO با هوا تنفس موتور را فراهم می کند یک وری افزایش دهد.

“ایده این است به استفاده از هوا تنفس موتور زودتر به راه اندازی و به بهره برداری از دستاوردهای بهره وری از موتور است که لازم نیست برای حمل خود را اکسیدایزر می گوید:” Goyne. “هنگامی که شما به اندازه کافی بالا در جو شما شروع به اجرا از تهویه هوا-سیستم تنفسی و شما می توانید با استفاده از این موشک که برای نهایی افزایش به مدار.”

زمانی که دیویس تاسیس کوه هوافضا راه حل های پژوهشی در سال 2018 هیچ کس تا به حال ساخته شده یک کار هوایی-تنفس موتور موشک قبل از. ناسا و هوافضا غول مانند رولز رویس سعی کرده بود و تمام پروژه های fizzled از, با توجه به افزایش هزینه ها و چالش های عمده در فن آوری. اما دیویس سابق حمل و نقل هوایی مهمات تکنسین در تفنگداران دریایی تا به حال یک ایده برای یک هوا تنفس موتور خود را و نمی توانستم تکان ایده. “من استخدام اسکات Stegman به من ثابت آن را نمی خواهد کار” دیویس می گوید. اما Stegman که قبلا به عنوان یک مهندس مکانیک در نورث روپ گرومن ، crunched اعداد و پیدا نکردم هیچ darren gould. تا آنجا که به فیزیک مربوط می شد Davis’ موتور به نظر می رسید مانند آن را باید کار کند.

با توجه به Stegman محاسبات کامل در مقیاس Fenris موتور می تواند به کاهش مقدار اکسیدایزر یک موشک نیاز به حمل حدود 20 درصد است. که یک وری به دست آورید اما برای اولین بار آنها را مجبور به نشان می دهد که دیویس’ طراحی کار می کنند. دیویس فاقد منابع مالی مورد نیاز برای اجرای دقیق دینامیک سیالات شبیه سازی به مدل موتور بر روی یک کامپیوتر پس از این دو تصمیم به ساخت یک موتور فیزیکی به جای. “در پایان روز شما می توانید واقعا زیبا شبیه سازی و کسی به باور شما” دیویس می گوید. “آن را ارزان تر به تنها بیرون رفتن و تست اینکه آیا ایده من معتبر بود یا نه.”

زمان دیویس آغاز شمارش معکوس در موهاوی هوا و فضا پورت ژوئیه گذشته او و Stegman مشغول به کار بود در Fenris نمونه برای نزدیک به یک سال و نیم. دیویس می گوید: او پرداخت شده برای موتور توسعه به طور کامل از جیب و تخمین می زند که او را صرف در مورد $500,000 در این پروژه تا کنون. ساعت شنی به شکل موتور نیست و خیلی بزرگتر از یک توستر و طراحی شده است برای منفعلانه جلو در هوا از پایان یک ترکیب هوا با نفت سفید و برخی از گاز اکسیژن در محفظه احتراق و تف شعله های آتش از انتهای دیگر. و هنگامی که دیویس باعث احتراق در سال گذشته Fenris موتور کار کرده است.

دیویس ادعا می کند که آزمون برای اولین بار و تنها بار هوایی-تنفس موتور موشک با موفقیت انجام شده است hotfired. این یک ادعای بزرگ و از آن می آید با یک نکته مهم: Fenris موتور نبود حتی به اندازه کافی قدرتمند برای ارسال هر چیزی را به فضا. این دو نیست منتشر شد هر گونه اطلاعات در مورد عملکرد موتور اما در تصویری از موتور جرقه روشن است که اگزوز فاقد ساختار دستور شما می خواهم انتظار برای دیدن در یک عملکرد بالا موتور موشک. انصاف در دیویس و Stegman نیست تلاش برای رسیدن به مرز نهایی است. آنها فقط می خواستم به دیدن اگر خود موتور می تواند کشش هوا در یک پایان و با خشونت ادا کردن شعله های آتش دیگر بدون باد. “آن را به معنای واقعی کلمه یک موتور موشک با سوراخ در هر دو به پایان می رسد” Stegman می گوید. “این طبیعی نیست و این که چرا ما واقعا محافظه کار برای این آزمون برای اولین بار.”

بعد از این سال دیویس و Stegman اجرا خواهد شد برخی از پیشرفته تر موتور تست در یک توقف موشک سیلو در ایالت وایومینگ. بر خلاف آزمون اول اجرای این خواهد بود که همه در مورد هل دادن Fenris به محدودیت های آن و استخراج انرژی تا حد ممکن از آزمايش موتور. بر اساس بر روی کامپیوتر خود مدل های دیویس می گوید او انتظار دارد که برای رسیدن به بیش از 600 ثانیه از ضربه خاص در طول آزمایش است که اندازه گیری چگونه به طور موثر یک موتور موشک با استفاده از آن سوخت. این امر می تواند دستیابی به یاد ماندنی با توجه به اینکه جهان-رکورد ضربه خاص—برگزار شده توسط ناسا—است 542 ثانیه و بیشترین عامل مداری موشک خاص انگیزه حدود 300 ثانیه است. اگر دموی در وایومینگ به خوبی گام بزرگ بعدی خواهد بود برای نشان دادن موتور در حال پرواز است. اگر او می یابد, راه اندازی, شریک, دیویس می گوید: Fenris موتور می تواند پرواز به عنوان به زودی به عنوان 2022.

engine

مصرف هوا در کوه تحقیقات هوا و فضا راه حل را Fenris موتور پس از آن برای اولین بار hotfire ژوئیه گذشته. خطوط اطراف مخروط خوراک نفت سفید و گاز اکسیژن به محفظه احتراق که در آن است را با مخلوط هوا و مشتعل.

عکس: Aaron دیویس/کوه تحقیقات هوا و فضا راه حل

لحاظ تاریخی دیویس و Stegman در شرکت خوب است. تولد مدرن مایع سوخت موشک رانده شد توسط آماتور مانند رابرت گودارد, جک پارسونز و ورنر فون براون که پاک راه را برای گسترده دولت در اجرای برنامه موشک است که به دنبال. اما هر کس معتقد است که Fenris تعویض بازی است.

“من شک و تردید از کل مفهوم می گوید:” Dan Erwin استاد مهندسی هوا فضا در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و متخصص در نیروی محرکه است. یکی از نگرانی های است که جو است که عمدتا بی اثر نیتروژن و یک موتور موشک که نیتروژن عمل می کند مانند یک پتو. آن را می شود گرم توسط احتراق واکنش بین اکسیژن و نفت سفید و بدون کمک به آن که کاهش دمای احتراق و کاهش محوری. و در حالی که نیتروژن می تواند کمک به یک موتور رانش—پس از آن که گرم در محفظه احتراق و اخراج از طریق نازل—اگزوز سرعت باید بیشتر از این فضاپیما را با سرعت. در غیر این صورت اروین میگه هوا در حال حرکت رو به جلو نسبت به ثابت جو زمانی که آن را خارج موتور و این امر کاستن از موشک را به جلو حرکت. در حالی که چنین موتور نیست غیر ممکن است, این امر می تواند فوق العاده با کارایی بالا.

Adonios Karpetis یک مهندس هوا فضا در تگزاس A&M دانشگاه و متخصص در بالا-سرعت احتراق نیز تردیدی در مورد امکان Fenris موتور. او اشاره می کند که اگر چه موشک صرف بیشتر وقت خود را در حال حرکت در مافوق صوت و یا hypersonic سرعت محفظه احتراق خود به خود نیست و تجربه آن شرایط. این مورد با hypersonic هوایی-تنفس موتور که تجربه hypersonic انفجار در موتور خود. این شده است یک چالش فنی برای شرکت های ساخت و ساز hypersonic scramjet موتور و همچنین می تواند در مواجهه با یک هوا تنفس موتور مانند Fenris در طول پرواز. “یکی از استاتیک تست آتش از Fenris دستگاه صورت گرفت در سرعت صفر می گوید:” Karpetis. “چه اتفاقی می افتد زمانی که Fenris دستگاه می شود واقعا مافوق صوت و هوا عجله به آن را از طریق ورودی در سرعت های بالا نیست ؟ ساده حدس می زنم خواهد پیش بینی کاهش رفتار به سرعت کاهش 600 ثانیه ضربه خاص به برخی از ارزش کمتری.”

وجود دارد یک سابقه طولانی در سازمان ها با مقدار زیادی از پول و مقدار زیادی از تجربه و تخصص است که تلاش برای آوردن هوا-تنفس موتور موشک به زندگی است. در سال 1980 ناسا و همکاری از شرکت های هوافضا بودند و هر دو به دنبال مفاهیم برای SSTO هوا-فضای تنفس هواپیما که می تواند جایگزین شاتل فضایی. ناسا خودرو, شناخته شده به عنوان ملی Aero Space هواپیما طراحی شده بود به استفاده از یک هوا تنفس scramjet برای سرعت بخشیدن به 25 برابر سرعت صوت و رسیدن به مدار بدون موتور موشک. انگلیسی خودرو به نام افقی را خاموش و فرود (یا Hotol) بود که به معنای یک موتور هیبرید است که جنبه های ترکیبی از یک موتور جت و موشک یک موتور.

محدودیت های بودجه به کشته شدن هر دو آژانس برنامه های قبل از آنها تا کنون ساخته شده است اما آلن باند یکی از Hotol سرب مهندسین نمی تواند ترک این ایده. در سال 1989 باند تاسیس واکنش موتور به ساخت جدید هوایی-تنفس موتور موشک بر اساس Hotol طرح های. او پیش بینی با استفاده از این موتور در مفهومی آژانس او به نام Skylon که به نظر می رسد مانند یک موشک مجهز به یک هوا تنفس موتور در راهنمایی از آن دو محدود بال. Skylon موتور شناخته شده است به عنوان کمک کننده هوا تنفس موتور موشک یا سابر و اگر چه آژانس است که هنوز هم کمی بیشتر از یک مفهوم موتور بسیار واقعی است.

ایده پشت سابر است که با استفاده از موتور های هوایی-تنفس حالت به شلاق یک فضاپیما تا به hypersonic سرعت های پایین تر جو و سپس تبدیل به موشک حالت در لبه فضا. این مفهومی ساده اما شیطان در جزئیات است. برای مثال به عنوان کار موتور هواپیما تا hypersonic سرعت در پایین ارتفاعات درجه حرارت هوا روش از 1800 درجه فارنهایت که به اندازه کافی گرم برای ذوب شدن قطعات موتور. برای غلبه بر این چالش سابر با استفاده از یک precooler به کاهش درجه حرارت توسط گردش سوخت هیدروژن از طریق موتور. این باعث کاهش درجه به درجه حرارت محیط در ارتفاع است که در اطراف -200 درجه فارنهایت است. “به طور موثر هسته موتور آن را نمی دانم پرواز است hypersonically می گوید:” شان Driscoll این مدیر برنامه در واکنش موتور. “این precooler طول می کشد مراقبت از آن است.”

هنگامی که هوا را کاهش داده و به کنترل درجه حرارت آن را به یک کمپرسور برای افزایش فشار گاز بسیار شبیه در یک معمولی موتور جت. سپس آن را در روت یک موشک محفظه احتراق است که در آن مخلوط شده با سوخت هیدروژن مایع و مشتعل به تولید محوری است. در آن زمان وسیله نقلیه می رسد hypersonic سرعت فضای بیش از حد نازک است برای یک هوا تنفس موتور و سیستم سوئیچ برای آن پردازنده اکسیدایزر مخزن برای آخرین مرحله سفر به فضا.

پیوند بازنشسته از واکنش موتور در سال 2017, اما کار بر روی سابر موتور همچنان apace. بیش از چهار سال گذشته این شرکت افزایش بیش از 100 میلیون دلار به توسعه سابر و مدت کوتاهی پس از پیوند پا را از این شرکت, واکنش موتورهای قرارداد با دارپا برای توسعه یک مرکز آزمون برای موتور precooler در کلرادو. در اواخر سال گذشته این شرکت نشان داد که آن precooler می تواند تحمل گرمای شدید تولید شده تحت hypersonic شرایط یک نقطه عطف بزرگ در راه خود را به کامل موتور تظاهرات. در حدود همان زمان آژانس فضایی اروپا به این نتیجه رسیدند آن بررسی طراحی موتور و به شرکت چراغ سبز برای شروع تست موتور آن هسته است.

واکنش موتورهای مدیر عامل مارک توماس می گوید: این شرکت انتظار دارد برای شروع این آزمون در سال آینده. سابر موتور هسته هوا-تنفس قلب سیستم نیروی محرکه محروم از آن اگزوز نازل و precooler. “این آزمون برگزار خواهد شد در سال آینده خواهد شد و یک گام مهم به سمت جهان برای اولین بار هوایی-تنفس موتور قادر به شتاب از صفر به 5 ماخ می گوید:” توماس. اگر این آزمایش به خوبی توماس می گوید گام بزرگ بعدی خواهد بود به استفاده از تمام قطعات موتور و اجرای بالا-سرعت پرواز تظاهرات با سفارشی بدنه. توماس می گوید که او پیش بینی اولین پرواز آزمایشی به اتفاق می افتد اواسط 2020s.

“در سال های اخیر تجاری راه اندازی شرکت تحویل داده اند پیشرفت های قابل توجهی در استفاده مجدد و کاهش در هزینه های راه اندازی این رویکرد خود را اساسا استفاده از موجود شیمیایی موشک تکنولوژی که استفاده شده است برای بیش از 70 سال” توماس می گوید. “تنها یک هوا تنفس سیستم ارائه خواهد شد بیشتر کوانتومی کاهش در هزینه های راه اندازی و قابلیت اطمینان است.”

سابر اوج بیش از 40 سال تحقیق و توسعه حمایت میلیون ها دلار در دولت و صنعت بودجه. این مورد تا آنجا که شما می توانید از دو بچه رونق یک نمونه موتور موشک در کویر اما دیویس نیست مرحله به مرحله با احتمال طولانی. “این مسائل بیش از هر چیز,” او می گوید. “تنها 600 نفر تا کنون به فضای بیرونی و من قصد دارم به ترک تا زمانی که من متوجه شدم که توانایی برای همه است.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • ما می تواند به حفاظت از اقتصاد از بیماری های همه گیر. چرا با ما نیست ؟
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • خارج شده و کارکنان را به نشان می دهد خود را ضد سرقت AI کار نمی کند
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbetHovardahttps://gelsincicek.com/Betvolebuy stripe accountMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaNovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma