علم در پشت ارکسترهای مراقب Covid باز گشت

چگونه به آسانی می توانید بازی ابزار انتقال ویروس ؟ به عنوان محققان بررسی گروه های موسیقی آماده برای نشان دادن بر روی بروید.

ماه گذشته اعضای این ارکستر فیلارمونیک برلین بازگشت صفحه اصلی خود را به سالن کنسرت پس از ماه از انزوا. آنها نشسته روی صحنه در یک صورت فلکی پراکنده با توجه به محلی ویروس مقررات. تنها 15 بازیکن می تواند روی صحنه در یک زمان. رشته sat دو متر از هم جدا. Woodwinds و برنج نشست پنج متر هم حساب آنها باد مقادیر بزرگ هوایی در طول یک جهانی تنفسی ویروس همه گیر بدون بهره گیری از ماسک است. آنها بازی موسیقی توسط Ligeti, Pärt و باربر. و در پایان از عملکرد آنها متمایل لبخند مبهم به خالی, خاموش, سالن. یک موسیقی کلاسیک منتقد نیویورک تایمز تماشای عملکرد زندگی می کنند از آپارتمان خود در توصیف آن به عنوان “بی دست و پا” اما “نیز الهام بخش است.”

سباستین Nordmann, مدیر Konzerthaus خانه یکی دیگر از برلین, ارکستر, تماشا بازگشت آنها به مرحله بهره. ارکستر خود را انجام داده بود سهم خود را از آزمایش های مجازی: یک جریان کنسرت پیانیست Lang Lang; یک سری از یک رسیتال بین ارکستر نوازندگان و شنوندگان که نام آنها را بر روی تلفن. Nordmann تا به حال نیز با توجه به یک تور مجازی از تاریخی Konzerthaus ساختمان تبدیل می شود که 200 سال آینده. اما او در حال رشد بود خسته از گوش دادن در یک فاصله. “دیجیتال سرگرم کننده است, اما آن را خسته کننده می شود” Nordmann می گوید. “که ما واقعی تمرکز می کنند. تمرکز ما این است که آنالوگ کنسرت در سالن ما. آن را با کیفیت های متفاوت از گوش دادن.” سوال—برای او و برای نوازندگان در همه جا—این است که چگونه به انجام این کار با خیال راحت.

در لیست بشر شادی ما امیدواریم که بازگشت یک بار در جهان است که از طریق بدترین Covid-19 ارکستر معمولا در پایان. این موضوع مدیریت انتظارات: ارکستر بعد از همه بسیار جمعیت زیادی از مردم با هم صمیمی در مجاورت داخل خانه های بسیاری از آنها باد به ابزار نیرومند برای ساعت در یک زمان. به علاوه موسیقی تجمعات شده اند دخیل در گسترش ویروسی. در ایالت واشنگتن یک فرد بیمار حضور در گروه کر تمرین فکر این است که باعث 52 عفونت های اضافی. در کلیساها سرود و آواز جماعت شده اند باغ های ویروسی, پخش كردن بیش از حد (حتی اگر کاخ سفید نمی خواهید به شنیدن در مورد آن).

“اپيدميولوژيک شواهد قانع کننده است می گوید:” صدفی میلر استاد مهندسی محیط زیست در دانشگاه کلرادو است. اما هنوز از نظر یک دانشمند آزمایشگاه و مانند آن را حدیثی. دقیق استفاده از انتقال در آن سرایندگی-linked قسمت نیاز به تحقیق بیشتر. آن را عفونی تف spewed به عنوان خوانندگان enunciated خود را سخت t? و یا آن را به چیزی منحصر به فرد در مورد نفس درگیر در آواز—راه آنها مجبور هوایی از عمق ریه های خود را—که آیا این ترفند ؟ که ممکن است نقش مهمی در تولید ذرات معلق در هوا: ذرات بسیار کوچک که با چسبیدن به اطراف در هوا و تولید ابری از عفونت است که استنشاق. یا شاید نبود وردی یا موتزارت گسل در همه. شاید خوانندگان همه فقط تشکیل در حدود همان بد بخت اسنک جدول.

برای خطرات ناشی از آواز وجود دارد سرنخ در ادبیات علمی در درجه اول از مطالعات در تنفس و صحبت کردن است که بازگشت به 1950s که علاقه اولیه در توقف سرخک. یک مشاهده است که با صدای بلند صداهای به این معنی است که ذرات معلق در هوا. (در سرایندگی فوق العاده-پخش رویدادهای میلر مظنون استنشاق ذرات معلق در هوا است و عمده مقصر است.) اما برای ابزار محققان فاقد حتی که زمینه اساسی برای ارزیابی خطرات و اقدامات احتیاطی مناسب ، به دستور یک گروه از مدرسه موسیقی, انجمن, او شروع به مطالعه در مورد هفته گذشته است.

نگرانی اصلی کمین در پشت ارکستر: woodwinds و برنج. آن را متنوع دسته از ابزار است. چگونه تولید گازهای گلخانه ای از عظیم بل از طوبی در مقایسه با یک مستقیم, تیراندازی تقدیر? این مارپیچ لوله از شاخ با یک ابوا? در بسیاری از آنها نمی, واقعا. وجود تفاوت در راه جریان هوا از طریق ساز و چگونه بازیکنان قرعه کشی تنفس خود را—فراموش قطرات آمده از دهان یا عمیق در ریه ها ؟ برخی از ابزار نیاز به از طریق دمیدن در نی یا فلزی گسترده تر رابط. این عوامل به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار چه نوع از ذرات تولید می شود, چگونه آن ذرات در هوا آویزان و مقدار عفونی ویروس آنها در نهایت خرس. برای هر دستگاه یک مجموعه جدید از سوالات باید به خواسته می شود. و تا به حال هیچ کس واقعا.

“ما نیاز به خود ما متخصصان” Nordmann می گوید. بنابراین در برلین هفت عمده ارکستر از جمله ارکستر فیلارمونیک و Konzerthaus تبدیل به اپيدميولوژيستها در Charité, آلمان بالا دانشگاهی مرکز پزشکی به پیش نویس برخی از راهنمایی. اولیه قوانین بر روی صفحه نمایش در ارکستر فیلارمونیک ممکن است عملکرد آنها اشاره نمی کند به نظر می رسد بر اساس هر چیزی خاص به موسیقی در همه. “شاید آنها از ورزش؟” Nordmann نشان می دهد. این Charité, محققان, نگاه, شواهد موجود—هر چند از آن بود مسلما اندک. که شامل ارزیابی کیفی از ابزار و همچنین به عنوان یک مطالعه اخیر در آلمان استفاده می شود که یک نوع از دود برای اندازه گیری چگونه ابزار های مختلف نقل مکان کرد هوا در اطراف آنها. که تحقیقات که هنوز بررسی شده توسط دیگر دانشمندان دریافتند اختلال کم نشان می دهد این ابزار نیست راه اندازی قطرات—که به طور معمول بزرگتر از ذرات معلق در هوا—به خصوص دور. این تعجب آور با توجه به فیزیک پایه: در حالی که هوا ممکن است وارد یک ابزار به سرعت در دهانه آن خارج می شود بیشتر به آرامی در را باز گسترده تر.

این Charité محققان ارشاد صادر شده در ماه گذشته شد و در نتیجه خوش بینانه است. بازیکنان می تواند با کمتر فاصله آنها پیشنهاد: 1.5 متر بین هر رشته بازیکن و 2 متری برای برنج و woodwinds. آنها همچنین پیشنهاد دادن پلکسی گلاس بین باد و برنج بازیکنان برای جلوگیری از گسترش قطرات است. که غیر معمول نیست; موانع اغلب محافظت از بازیکنان دیگر از وافغان صدا. این ارکستر در زمان تحقیقات خود را به ارائه دهندگان خدمات بیمه, سازمان های دولتی و نوازندگان انجمن; آنها به یک توافق است که زمانی که در برلین کنسرت سالن بازگشایی به مخاطبان در ماه جولای کسانی خواهد بود که مجموعه ای از اقدامات احتیاطی.

اما Linsey Marr یک آئروسل محقق در ویرجینیا می گوید: کسانی که قوانین و مقررات ممکن است نادیده می گیرند یک منطقه کلیدی از نگرانی. “آنها به دنبال در یک جنبه از انفجار” او می گوید: با اشاره به تکیه بر سرعت هوا. “آنها به طور مستقیم اندازه گیری ذرات معلق در هوا.” کسانی که ذرات کوچکتر که چسبیدن به اطراف در هوا دیگر دشوار است را به تصرف خود توسط اندازه گیری سرعت هوا به تنهایی. Marr که علاقه مند به پتانسیل برای انتقال میان نوازندگان پس از یادگیری در مورد سوپر, پخش كردن, حوادث در کر فکر می کند که آنها می تواند یک کلید برای به خطر ارکستر و باند و همچنین.

اما دوباره ابزار-داده های خاص محدود شده است. تنها تحقیقات Marr می تواند در پیدا کردن که سوال خاص انجام شد vuvuzelas کسانی که بدنام پلاستیک و شاخ و شما ممکن است به یاد وز وز از غرفه در طول جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی. برای این مطالعه محققان در لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری اندازه گیری ذرات تولید گازهای گلخانه ای از زنگ ها از شاخ. آنها دریافتند تعداد زیادی از ذرات کوچک مناسب برای حلق آویز در اطراف در هوا—به خصوص کسانی که کوچکتر از 5 میکرون را (تا حدودی خودسرانه) قطع به تشخیص پتانسیل ذرات معلق در هوا از قطرات که با سرعت بیشتری سقوط به زمین است.

Marr برنامه ای برای تست اینکه آیا مشابه دینامیک اعمال می شود به ابزار است که معمولا در ارکسترهای—با کمک پسرش که نقش رابطه جنسی. او را به پیوستن به او در آزمایشگاه باد آهنگ های باند را به یک “آیرودینامیک particle sizer” یک کیسه به اندازه زیادی مایکروویو که سرخ با فیلتر هوا. مانند vuvuzela است که ساده و پلاستیکی لوله های فلوت ارائه می دهد یک نسبتا مستقیم شات برای ذرات است. (Nordmann اشاره می کند که این ابزار همچنین به محققان آلمانی منحصر به فرد مشکل است. “فلوت مانند منجنیق,” او می گوید. محققان تجویز بیشتر از جنس پلکسی گلاس.) اما حتی ابزار برنج در تئوری خواهد ذرات معلق در هوا منتشر می کنند حتی اگر لوله را کند می کند کردن جریان هوا. “حتی با منحنی های ذرات معلق در هوا در حال رفتن به راحتی از طریق ابزار” او می گوید. “آنها به اندازه کافی کوچک است که آنها به دنبال خم.” او امیدوار است به داد و بیداد کردن پسرش در مدرسه bandmates به کمک با تست بیش از حد.

Marr است نه به طور کامل منع مردم از خود باندهای عقب با هم حتی در نظر گرفتن ذرات معلق در هوا به حساب آورد. آن را فقط ممکن است با توجه به معنی بیشتر از عوامل چگونه دور از هم روی صندلی به روی صحنه است. که در آن است که موسیقی در حال ساخته شده است ؟ چه تهویه در اتاق ؟ یکی از بهبود به خصوص برای گروههای ممکن است به موسیقی در خارج که در آن ویروس مملو از ذرات معلق در هوا هستند بیشتر احتمال دارد به انجام دور با هوا باز است. “شاید آنها را یک گروه راهپیمایی سال آینده,” او می گوید.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

“راه به فکر این است که چگونه به بهترین خود را کاهش می دهد خطرات ناشی از استنشاق مقدار زیادی از ویروس ذرات می گوید:” میلر دانشگاه کلرادو محقق. “اگر شما در حال رفتن به بازی در شلوغ باشگاه بدون تهویه برای سه ساعت است که به نظر می رسد نوع مخاطره آمیز به من در حال حاضر.” یک کنسرت در فضای باز و یا حتی یک کنسرت در یک سالن بزرگ باز ممکن است بهتر از او می افزاید. اما که نیاز به مطالعه بیشتر ، دو برنامه ریزی شده همراه مطالعات خود را در دانشگاه ایالتی کلرادو و دانشگاه مریلند را نگاه کنید این سوالات بیشتر از نزدیک مدل سازی چگونه گروه از ابزار تعامل و چگونه این ذرات در حال انتظار برای حرکت در فضاهای مختلف.

در برلین Nordmann اشاره می کند که این ارکستر خواهد بود با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی فراتر از پلکسی گلاس و فاصله های اضافی. برای یک چیز, کل گروه خواهد شد تست قبل از برخی از تمرین و کنسرت—شبیه به آنچه که انجام شده است برای دریافت آلمانی بازیکنان فوتبال به عقب در این زمینه برای spectatorless منطبق است. هر کسی که تست مثبت آن نشسته است. آن را بیش از حد گران قیمت برای انجام این کار در دراز مدت Nordmann می افزاید. “این وحشتناک است,” او می گوید. “مقدار زیادی از کار و مقدار زیادی از استرس است.” آنها نیاز به یک آزمایشگاه است که می تواند بازگشت تشخیصی نتایج در عرض چند ساعت. و اعضای ارکستر باید حفظ دقیق اجتماعی فاصله بین جلسات به منظور کاهش احتمال عفونت است. که به خصوص روی حیله و تزویر برای تحمیل به عنوان دیگر آلمانی ها لذت بردن از بازگشت به جامعه است.

جدید هدایت به معنی Konzerthaus فشار می تواند حدود 55 نوازندگان روی صحنه—و یا تا 70 اگر آنها را از اولین ردیف صندلی در سالن. با که در ذهن Nordmann برنامه ریزی است او فصل آینده در سراسر کوچکتر ارکستر کار می کند. “ما در حال جریمه نقدی برای سه ماه آینده با بتهوون و برامس. شما می توانید یک برنامه فوق العاده” او می گوید. “اما می تواند به شما اعتقاد دارم که اگر وجود نداشت مالر دیگر هیچ شونبرگ? My heart is bleeding اگر من فکر می کنم در مورد آن.” (برخی از مالر سمفونی تماس برای بیش از 200 بازیکن به علاوه خوانندگان.)

دیگر چالش: مخاطبان. در Konzerthaus ظرفیت کاهش خواهد یافت و به کمتر از یک سوم از هنجار به طوری که شنوندگان می توانید نشستن در یک فاصله امن تر از هر دیگر. آن را از نظر مالی پایدار در دراز مدت Nordmann می گوید و او نگران است که کوچکتر ارکسترهای همه این تغییرات می تواند به سرعت تبدیل به وجودی. اما در حال حاضر او نگرانی بیشتر در مورد آنچه در آن به معنی برای موسیقی خود را. “هنگامی که وجود دارد هیچ مخاطبان وجود دارد غم و اندوه است که زیبا نیست,” او می گوید. “شما نیاز به یک سالن شلوغ با تنش برای ایجاد لحظات خاص.”

در سال آینده زمانی که Konzerthaus نوبت 200 ارکستر قصد دارد به انجام آن Freischutz, اپرا است که برای اولین بار وجود دارد در آن روز افتتاحیه. آنها را دعوت ویژه اپرا سولیست به آواز خواندن و Nordmann مطمئن نیست چگونه است که کار می کنند دقیقا هر دو. او را ایستاده در یک جعبه شیشه ای در جایی دور از مرحله? خواهد یک خانه کامل در حضور به ایجاد لحظات خاص? “من خوشبین هستم ما خواهد پیدا کردن یک راه حل” او می گوید. “ارتباط فرهنگ در حال آمدن است.”


سیمی است که ارائه دسترسی رایگان به داستان در مورد بهداشت عمومی و چگونه برای محافظت از خودتان در طول coronavirus بیماری همه گیر. ثبت نام برای ما Coronavirus به روز رسانی در خبرنامه برای آخرین به روز رسانی, و مشترک برای حمایت از ما روزنامه نگاری.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چگونه یک ویروس در شهرستانها ؟ این یک مشکل از مقیاس
  • وعده آنتی بادی برای درمان Covid-19
  • “شما تنها نیستید”: چگونه یک پرستار است که مقابله با این بیماری همه گیر
  • 3 راه دانشمندان فکر می کنم ما می تواند د-جوانه یک Covid-19 جهان
  • سوالات متداول و راهنمای خود را به همه چیز Covid-19
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>