از همه چیز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انجام می شود, شاید بازنویسی راهنمای معماری ساختمان های فدرال به نظر نمی رسد به عنوان بالا به عنوان تاثیر می گویند قرار دادن کودکان در اردوگاه های مرزی و یا عدم کاهش انتشار گازهای گلخانه ای. اما رابطه بین دولت و محیط زیست ساخته شده است به عنوان مهم جسمی به عنوان یکی آن را به یکی از طبیعی است. این ساختمان که در آن حاکم می گیرد نیز نماینده است که حاکم است.

بنابراین حرکت شبیه چمچه زنی در هفته گذشته گفت که فدرال’ طرح به سوئیچ تمام فدرال معماری “کلاسیک”—مانند یک معبد یونانی اساسا—ممکن است یکی از مهمترین و پرهیاهو و استبدادی چیزهایی که دولت هنوز اقدام.

با توجه به پیش نویس یک فرمان اجرایی به دست آمده توسط Cathleen McGuigan سردبیر معماری رکوردهای خدمات عمومی دولت—بازوی قوه مجریه اجرا می شود که املاک و مستغلات—در حال برنامه ریزی برای آن را دور بیندازید نیم قرن فلسفه برای طراحی ساختمان های فدرال. بیشتر بزرگ-شات معاصر معماران طراحی نپرداخته courthouses. بیشتر Morphosis طراحی sandcrawler-esque سان فرانسیسکو ساختمان فدرال و یا مک Scogin مریل ایلام معماران ساختمان راه راه-و-cutouts مکعب برای ما دادگاه در آستین. روز چهارشنبه Chicago Sun-Times ارسال شده واقعی یادداشتی با عنوان “ایجاد ساختمان های فدرال زیبا دوباره.” این حکم جدید بررسی معماری پانل به طور خاص ممنوعیت brutalism و deconstructivism به عنوان سبک های معماری و تماس برای ساختمان های جدید به یک نگاه “برگرفته از فرم و اصول کلاسیک یونانی و رومی و معماری به بعد به کار گرفته شده توسط چنین رنسانس معماران به عنوان میکل آنژ و Palladio.” GSA معروف طراحی تعالی برنامه که از سال 1994 تا به تلاش برای قرار دادن معاصر, هنر و معماری به دولت به خودی خود ساختار شکنی.

McGuigan همچنین گزارش می دهد که دیوید Insinga این GSA ارشد معمار و سر از طراحی تعالی برنامه استعفا داد. GSA دفتر مطبوعاتی کاهش یافته است به تایید این با اشاره به جای من به کاخ سفید است.

دستورالعمل برای فدرال معماری تاریخ به یک سال 1962 گزارش به رئیس جمهور جان اف کندی. یادداشت های یک جوان کارمند به نام دانیل پاتریک Moynihan به نام “اصول راهنما برای فدرال معماری” گذاشته ایده های جدید برای the New Frontier. ساختمان های فدرال مجبور به پرداخت “بصری شهادت به شأن و سازمانی و قدرت و ثبات دولت آمریکا” اما آنها نیز باید “تجسم بهترین معاصر آمریکایی معماری فکر می کردم.” شاید مهمتر از Moynihan نوشت که وجود دارد می تواند هیچ “سبک ملی.” هیچ چیز لازم الاجرا است. طرح خواهد بود, تازه, جدید, منطقه معتبر—دموکراتیک ،

به عنوان کارن پاتریشیا هیت نوشت: در یک سال 2017, مقاله در اصول معماری دولت بود تا آن نقطه شده است محتوا به اجازه شکل دنبال عملکرد سخت. آنها عملی و نه زرق و برق دار. اما در قرن 19 neoclassicism شد غالب سبک به طور کلی و به خصوص برای موسسات که می خواستم برای انتقال stolidity و قابلیت اطمینان با اشاره به آغاز (اروپایی) تمدن به عنوان McGuigan نیز می نویسد. این حس که ما دولت را استفاده از آن در واشنگتن, DC, و بناهای تاریخی. هیت می نویسد که کندی نبود چرا که فرهنگ اما مشاوران او و پایگاه نخبگان انجام داد و این ایده تبدیل ساختمان های فدرال به یک ویترین برای آمریکایی هنر و معماری متناسب با کل Camelot چیز. Moynihan رفت و تبدیل به یک سازمان ملل سفیر و سناتور از نیویورک است. او اصول هدایت شد مرکزی روایت GSA و یک نوع از polestar برای ما معماران.

Close view of the US Capitol Building in Washington DC

ما در کنگره به پایان رسید در سال 1935

عکس: Saul لوئب/گتی ایماژ

که فلسفه منجر به یک کشور پر از عجیب, ساختمان های مدرن, اما آن را نمی سنت مبارک. سازمان هایی مانند ملی مدنی هنر, جامعه, رهبری, جنگ برابر بیشتر outré عبارات از هنر معاصر در اموال فدرال. در سال 2019 منتقد Catesby لی نوشت: “چرا امریکا باید کلاسیک معماری” برای مجله شهربا این استدلال که شیشه مدرنیسم دال طرفه brutalism و janky deconstructivism ندارد و شأن و منزلت است که با یک دولت باید comport خود را. او خواستار Austin دادگاه یک مکعب روبیک است و این سان فرانسیسکو ساختمان “بیلبورد مانند.”

که منظور من OK—زیبایی شناسی ذهنی هستند. رئیس جمهور خود را یک توسعه دهنده املاک و مستغلات است که معروف برای برخی overstuffed سنگ مرمر-و-طلا پرنیان—فقیر معمار ایده غنی ساختمان به قول Fran Leibowitz. مانند لی من هرگز از طرفداران سان فرانسیسکو ساختمان فدرال. اما من مانند Austin مکعب و من فکر نمی کنم من به تنهایی فکر کردن که لی می رود ریل زمانی که او می گوید مدرن پیشگام Mies van der Rohe فدرال مرکز در شیکاگو “را افزایش می دهد مسائل جدی از تناسب” و که در آن قوس قرمز الکساندر کالدر مجسمه سازی است که “بهتر است به high-end شرکت های بزرگ جهان و ارتقاء آن از خود را به عنوان فرهنگی باخبر.” زمانی که او می زند آیووا دادگاه به دنبال بیش از حد مانند یک علوم پزشکی ساختمان به “بیرون کشیدن عظمت قانون” او دست می دهد و من کاملا. آن را برای من روشن نیست که دولت آشکارا با شکوه تر از علم است. من تعصب. بنابراین همه ما.

آن را نیز عادلانه می گویند که طرح تعالی برنامه تولید ساختمان که مقاومت مواجه. ملی مدنی هنر جامعه امتیاز به دهه مقاومت محلی. (پیروان آن در حال حاضر شامل سه مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب در کمیته که ناظران واشنگتن, DC, معماری.) وقتی که می آید به معماری مردم تمایل به مقاومت در برابر تغییر است. معماری امروز آب و هوا اجازه می دهد تا مردم به مبارزه با مسکن مقرون به صرفه با استناد به محله “شخصیت” و landmarking ایستگاه های گاز و midcentury کالا ایستگاه آتش است. آنها پیدا کردن ارزش معماری در ساختمان که به عنوان مقاومت در زمانی که آنها ساخته شده است به عنوان هر یک از GSA طراحی تعالی courthouses. اگر بوستون brutalist شهرستان سالن است که ارزش “تجدید نظر” هر چیزی که روزی خواهد شد.

چه Leigh پاسخ به همه که ؟ آن را یونانی به او. به طور خاص, ستون, پایتخت گنبد و بارو, بدمنتس و پیش امدگی لبه بام از neoclassicism—همه چیز ساخته شده است که کاپیتول ساختمان به نظر می رسد بسیار قابل اعتماد (تا طلاکاری شده سن) و خیابان اصلی بانک ساختمان به نظر می رسد به طوری دائمی و قابل اعتماد (تا افسردگی).

مسلما neoclassicism آن ستایش اغراق امیز در جهان کلمبیایی نمایشگاه از سال 1893 در آن یک دوز و کلک از کشور, بهترین معماران و طراحان همکاری در یک گرند پلازا همسان ساختمان است که می توان توسط میلیون ها نفر. این نمایشگاه مجموعه ای از تن برای شهرستان جنبش های زیبا برای دهه.

آن را نیز بیشتر به یک دروغ بر اساس یک سوء تفاهم, طراحی شده برای تقویت یک هژمونی. ساختمان بودند عمدا ناپایدار ساخته شده است در همان چارچوب فلزی است که تمام اروپایی جهان در نمایشگاه بودند. فکر می کنم برج ایفل اما flimsier و بیشتر قابل اشتعال است. و بیش از آن به شیکاگو طراحان کاربردی نمای ساخته شده بیشتر از یک نشیند تقویت گچ ماده ای به نام کارکنان. آن تئاتر بیشتر کلاسیک از قصر سزار در لاس وگاس. بود و همه آن را به رنگ روشن و سفید—به مانند خرابه های رومی بلکه ماهرانه تقویت استبدادی تم از نمایشگاه جشن 400th سالگرد اروپایی ورود در آمریکای شمالی و تحقق آمریکا را آشکار سرنوشت. همه بین المللی, قومی, رنگارنگ, معماری بومی رو تبعید به میدوی. دادگاه اصلی از افتخار به معنای نشان دادن آینده آمریکایی قرن سفید بود … به معنای واقعی کلمه نمادین و استعاری.

Daniel Burnham معمار که گذاشته این طرح برای شیکاگو به رهبری نمایشگاه طراحی. این تصمیم به آن رنگ تمام سفید به نظر می رسد خود را هر چند تصویب neoclassicism شد تلاش یک تیم. این جمعیت بیشتر رو به جلو فکر کردن معماران کار در زمان مخترعان از آسمان خراش مدرنیست بودند که به دفاع از استفاده از مواد محلی. Burnham دوست و شریک جان ریشه ترسیم بیشتر مور مایل به قرمز ایده در اوایل جلسات اما او در طول فرایند برنامه ریزی. Frederick Law Olmsted, چشم انداز معمار پشت پارک مرکزی نیویورک و بوستون زمرد گردنبند, آیا چشم انداز در نمایشگاه, و هنگامی که او را دیدم همه سفید همه-معبد طرح با هم آمدن او به سرعت دستور داد درختان بیشتر—کلاسیک منفعل-تهاجمی حرکت از landscapers هنگام کار در نزدیکی یک ساختمان زشت.

در واقع بهترین ساختمان در این جشنواره از aspirational آمریکا احترام بود یکی نبود نئوکلاسیک و نبود سفید. آن را لوئیس سالیوان وحشی polychromic حمل و نقل ساختمان. خود را قرمز و مدال طلا شد ترین چیزی که فراوان وجود دارد. جای تعجب نیست که سالیوان—که ابداع عبارت “فرم از عملکرد” توسط راه—ratted از برنهام خدمه. او گفت که آنها “آمد و رفت و prattling دستبند و vainglorious در پناه خارجی مدرسه.”

The boxlike US Courthouse building in Austin Texas

ما دادگاه در Austin, تگزاس در سال 2012 تکمیل

عکس: الان باکستر/گتی ایماژ

آمریکا مدنی معماری رو sidetracked به neoclassicism برای دهه های نمایشگاه—اما بهترین معماران آمریکایی را طعمه. فرانک لوید رایت یک معمار آمریکایی که بسیاری از مردم موافق خیلی خوب بود متنفر بودم تمام neoclassicism—ساختمان های مورد علاقه خود را در این نمایشگاه بودند سالیوان حمل و نقل ساختمان و غرفه. Neoclassicism بود “یک حالت از معماری بود که کمی اما روکش” نوشت: منتقد Lewis Mumford در سال 1924. “درست در کمترین ظریف در جزئیات ادب در رابطه با هر یک از دیگر ساختمان ها از نمایشگاه جهانی شد, با این وجود تنها simulacra از زندگی و معماری.”

حتی fetishization سفید و سفیدی بی معنی بود. توسط 1890s معماران و طراحان می دانستند که یونانی و رومی ساختمان ها و مجسمه شده بود تمام سفید که فقط یک مصنوع از سن خود و مواد. مانند سالیوان ساختمان آنها riotously رنگی تقریبا در شعله ور. Neoclassicism خالی بود نماد داستانی گذشته به معنای واقعی کلمه whitewashed. نه به معنای واقعی کلمه, چرا ماست مالی کردن کلسیم اکسید و کربنات کلسیم از سنگ مرمر است و عادلانه کارکنان احتمالا با رنگ سفید منجر شود. اما شما که منظورم چیست.

Neoclassicism بود و اساسا اصیل یک facadism است که وانمود برای نشان دادن شکوه و عظمت و حقیقت است. که ممکن است به همین دلیل در 1930s و 1940s آن خانه سبک برای Albert Speer, رسمی, معمار از دولت نازی.

این نوع از ارتباط است که معمولا نوبت مردم—و نه تهمت و دولت می تواند زیبایی نگهبان. خود را neo-neoclassicism می شود به تظاهر به یاد جلال یونان و رم در این سرویس از طرف هژمونیک قدرت جهانی. همچنین شکلک حتی سخت تر در امریکا قبل از زنان و مردم رنگ می توانستند رای بدهند. آن را تبدیل کردن آن رومی بینی در مدرنیست’ امید معتبر مواد محلی خود را ابراز اساسی اصل; در دشت مدرسه عملی محیط زیست آگاه پیش امدگی لبه بام در پیش ساخته تزئینات هنر و صنایع دستی; در هیو فلک megalopolises و برادوی boogie-woogie مدرنیسم … جهنم با تمام است که آمریکا ، آن را به نگاه مانند یک بانک. آن را به نگاه غنی jowly, خمیری رو و چربی است. اجازه دهید صدای یک هزار harrumphs اکو در میان دود سیگار.

در واقع در مورد زیبایی شناسی. دولت مقرر برای چه تعداد به عنوان فرهنگ همیشه نشانه هایی از خزنده استبداد—ممنوعیت سبک های معماری می آید از همان فایل را به عنوان ممنوعیت کتاب و اعلام نقاشی های منحط. مهم ترین بخش از آنچه GSA را با ساختمان های فدرال بود نه دیکته چگونه آنها می خواهم نگاه. آن را در آغوش ایده که در یک دموکراسی نمایندگی و هنرمندان باید از این قدرت به طور مداوم دوباره ایجاد داستان ما در مورد خودمان. به عنوان موسسه آمریکایی معماران قرار داده و آن را در بیانیه ای این هفته “معماری باید طراحی شده برای جوامع خاص است که آن را در خدمت بازتاب غنی ما ملت را در مکان هایی متنوع, فکر, فرهنگ و آب و هوای. معماران متعهد به احترام گذشته ما به عنوان به خوبی به عنوان منعکس کننده آینده ما پیشرفت حفاظت از آزادی اندیشه و بیان است که ضروری است برای دموکراسی است.” دوباره تعریف کردن آنچه دولت به نظر می رسد دوباره و دوباره به عنوان تغییر جهان و شما مجسم هرج و مرج و امیدوارم که از دموکراسی است. دستور یک معماری مهم نیست که یک دموکراسی تاریخچه و قانون تبدیل به یک نما; زیر یک زیرساخت از ترس.


بزرگ تر سیمی داستان
  • وحشتناک علم در پشت ملخ آفت آفریقا
  • پرنده “snarge” شوم مسافرت هوایی
  • الفبا را از دیگر مخفی محاسبات کوانتومی تیم
  • اینترنت سمی hellscape—اما ما می توانیم آن را تعمیر
  • تاری مرزهای کار از خانه پدر و مادر
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de