دو چهره از Facebook انتخابات برنامه

رسانه های اجتماعی غول طرح بزرگ رای دهندگان ثبت نام فشار. اما آن را هنوز هم در تلاش برای مبارزه سیاسی اطلاعات غلط.

Facebook می خواهد به بازی نقش مهمی در 2020 انتخابات. اما به نظر می رسد از دو ذهن در مورد چگونگی گرفتن وجود دارد.

در چهارشنبه Facebook اعلام کرد “رای گیری مرکز اطلاعات” که به کاربران نحوه ثبت نام برای رای دادن چگونه برای رای دادن از طریق پست و آمد روز انتخابات که در آن به رای دادن. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد به نوبه خود در هشدار یادآوری آنها را از حوزه های رأی گیری و برجسته ارتباطات از تایید انتخابات محلی مقامات. در یک op-ed در ایالات متحده آمریکا امروز مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: Facebook امیدوار به ثبت نام 4 میلیون رای دهندگان در سراسر کشور—دو بار به عنوان بسیاری به عنوان در سال 2016 با مشابه فشار.

Facebook هفته گذشته نیز tiptoed نزدیک به تنظیم تبلیغات از سیاستمداران که تا به حال آن خودداری کرده است به انجام. یک سیاست جدید اجازه خواهد داد که به کاربران برای انتخاب کردن از همه سیاسی یا اجتماعی “علت” ads—هر چیزی را که حامل یک “پرداخت برای” سلب مسئولیت. سپس روز شنبه به رسانه های اجتماعی غول حذف تبلیغات قرار داده شده توسط رئیس جمهور تهمت انتخاباتی که شامل یک نماد نازی ها در اردوگاه های کار اجباری; این شرکت گفت: تبلیغات نقض سیاست خود را در برابر گفتار نفرت.

این حرکت برخورد در برخی از راه با زوکربرگ اعلام کرد سیاست اجازه دادن به همه صداها شنیده شود. “[A]ccountability تنها کار می کند اگر ما می توانید ببینید که چه کسانی دنبال ما رای می گویند حتی اگر ما viscerally دوست ندارم آنچه آنها می گویند” مدیر عامل در او نوشت: op-ed. پس از سال 2016 انتخابات زوکربرگ معروف به نام تصور که رسانه های اجتماعی اطلاعات غلط تحت تاثیر قرار داده بود نتیجه “یک ایده دیوانه.”

در شهادت به مجلس نمایندگان روز شنبه, Facebook security سیاست سر ناتانیل Gleicher دوباره سعی کردم به موضوع سوزن. او گفت: Facebook اجازه می دهد تا کاربران را به ارسال یک نماد “را به محکوم کردن آن و یا به بحث در مورد آن, اما در یک وضعیت که در آن ما نمی بینیم یا از کسانی که به ما اجازه نمی دهد آن را بر روی پلت فرم و ما آن را حذف کنید.”

برای Facebook, راه حل برای دموکراسی همچنان بیشتر مردم به دنبال و با استفاده از Facebook.

“در زمانی که ما در حال همه گیر در مقابل ما صفحه نمایش در صفحه اصلی شما باید به فکر می کنم اثر Facebook خواهد بود بیش از آن بود که چهار سال پیش می گوید:” ناتانیل Persily یک استاد حقوق که مطالعات آمریکا انتخابات در دانشگاه استنفورد مدرسه قانون است. به نام او که رای گیری مرکز اطلاعات “خوش آمدید و مهم توسعه است.”

اما Facebook را تغییر تصمیم گیری در اطلاعات غلط قرار داده اند و آن را در یک نقطه تنگ. این شرکت برنده ستایش برای آن کار سریع برای برطرف کردن Covid-19 اطلاعات غلط. اما زوکربرگ خشم هر دو در خارج از منتقدان و خود کارکنان با امتناع از واقعیت بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن پست ها حتی پس از توییتر ساخته شده است آن را مشکل تر برای کاربران برای مشاهده یک صدای جیر جیر و متصل هشدار به دیگران است.

حقوق مدنی فعالان عزاداری زوکربرگ در یک تماس تلفنی است که این تصمیم به واقع بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن از خشونت زبان خیانت عدم درک در مورد نژاد پرستی و خشونت و سرکوب رای دهندگان. هفته گذشته گروه ها از جمله NAACP و ضد افترا لیگ گفت: آنها را تشویق شرکت های بزرگ برای خرید Facebook تبلیغات در ماه جولای. یک تعداد انگشت شماری از Facebook کارکنان در زمان نادر مرحله از علنا انتقاد از این شرکت موضع. (حتی بیشتر از نادر: چند علنا ترک بیش از آن.)

در ضمن تهمت دولت در پاسخ به پیشنهاد تغییرات به بخش 230 قانون ارتباطات نجابت—قانون فدرال برای محافظت از شرکت های اینترنتی از دعاوی ناشی از پست های کاربر.

اجازه دادن به کاربران برای انتخاب کردن از تبلیغات سیاسی می شود. در اخیر گالوپ نظرسنجی 72 درصد از پاسخ دهندگان می خواستم برای جلوگیری از شرکت های اینترنتی از اجازه دادن مبارزات به هدف قرار دادن آنها را با تبلیغات خاص.

اما این اثر ممکن است محدود شود چرا که کاربران را مجبور به حرکت در چند مرحله برای تنظیم آگهی خود را تنظیمات. “آن را به مردم بیشتر با مهارت های فنی و فهیم که در حال رفتن به انتخاب کردن و کسانی که مردم ما نگران خواهد بود دستکاری شده توسط اطلاعات غلط می گوید:” شانون McGregor که مطالعات نقش رسانه های اجتماعی در فرایندهای سیاسی در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل.

از سوی دیگر مک گرگور می گوید: این حرکت می تواند مجازات های سیاسی رقبا که نیاز به پرداخت هزینه برای مواجهه با مخاطبان جدید و ترکیبات. “این است که به دور از صدای تازه واردان,” او می گوید. استراتژیست های سیاسی شکایت کرده اند در مورد دیر آمدن سیاست اجرا فقط 140 روز قبل از انتخابات ماه نوامبر.

در یک بیانیه Facebook سخنگو گفت: “از نظر ما این تجربه برای مردم اولین و مهمترین. هدف ما این است که به مردم انتخاب زمانی که آن را می آید به تبلیغات خود را تجربه. بهترین مراحل است که تبلیغ را می توانید به مطالب مربوطه است که مردم می خواهید برای دیدن.”

پس از 2016 انتخابات Facebook میلیاردها دلار سرمایه گذاری در امنیت جهانی تیم برای مبارزه با گسترش اطلاعات غلط. این اقدامات از جمله سیاسی آگهی کتابخانه و هزینه ردیاب—برای ترویج شفافیت سیاسی تبلیغات را در سایت خود. آن نیاز به سیاسی تبلیغ به ثبت نام با یک آمریکایی, آدرس. آن نیز آغاز شده است به برچسب غیر محتوای آگهی که مستقل واقعیت-چکرز به این نتیجه غلط است.

اما برخی از حفظ است که در هسته خود پلت فرم است ungovernable, و که به اندازه کافی تغییر کرده است در زمان برای نوامبر. “من دیده ام Facebook پیاده سازی یک سری از تغییرات سطحی می گوید:” سیوا Vaidhyanathan رسانه ها محقق که هدایت مرکز رسانه و شهروندی در دانشگاه ویرجینیا است. (Vaidhyanathan یک سیمی ایده های مقاله نویس.) اما پلت فرم بیش از حد وسیع و بیش از حد بسیاری از کاربران در بیش از حد بسیاری از مکان ها صحبت بیش از حد بسیاری از زبان ها با بیش از حد فرهنگی نکات دقیق وظریف به تعدیل موثر او می گوید. “Facebook کاملا درک نیست که ماهیت مشکل را کاملا درک نمی کنند ماهیت Facebook.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • The Last of Us قسمت دوم و آن بحران-پهن مسیر انتشار
  • سابق eBay مدیران گفته شده جهنم زندگی برای منتقدان
  • بهترین انجمن تکنولوژی و اسباب بازی برای هر بدن
  • هوش مصنوعی آر و (تا حدودی) نظری آینده از یک تکنولوژی سوخت FBI
  • فقط چه تاریخی است آخرین Covid-19 علوم meltdown?
  • 👁 آنچه که هوش به هر حال ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de