در این 30 سال Sci-Fi حماسه است و حماسه برای ما بار

مشکلات ناسازگار بودن در پنج دقیقه به مدت طولانی, ترمیم برش کارگردان تا پایان جهان می رسد به عنوان اگر در نشانه شبح وار prescience.

در سال 1992 آلمانی فیلمساز Wim Wenders منتشر حماسه globetrotting سینمایی ماجراجویی به نام تا پایان جهان. مجموعه ای در “آینده نزدیک” از سال 1999 این فیلم به شرح زیر مسیر از یک مسافر مرموز به نام سام فاربر (ویلیام هرت) و مجموعه ای از تعقیب که شامل یک وسواس, فرانسوی, عشق, علاقه, استرالیا-بومی فضل شکارچی مسلح با حقیقت سرم یک تکنولوژی-دارای حق اعمال پلیسی و عشق و علاقه سابق یک نویسنده که دوست-طبقه بندی اما همچنان شیفته او سوء استفاده.

اما آن را در پس زمینه فیلم است که تا پایان جهان متمایز زمان بهنگام: جهانی هراس توسعه پس از یک هسته ای هند ماهواره ای می رود خارج از کنترل و تهدید آن به عنوان هنوز ناشناخته هنگام ورود دوباره نقطه مانند یک رادیو اکتیو چمن دارت. سیاسی و اجتماعی و اقتصادی meltdowns مارپیچی به عنوان مدار آن رو به وخامت است. ایالات متحده تا کنون بد مرد را تهدید به شلیک کردن جرقه و حتی بیشتر جهانی ترسناک در چشم انداز آسیب گسترش فراتر از یک موضعی تاثیر است. این فیلم جهش ژنتیکی از روحیه بین قاره ای جست و خیز به یکی که هدف تاثیر انزوا و ترس و عدم اطمینان در چهره یک پخش كردن, تهدید نهان. بدون شما نه تنها کسی که فکر می کند این همه برای تلفن های موبایل بیش از حد آشنا.

آن را تیره و تار قضیه اما تا پایان جهان—به طور کامل دوباره بازسازی شد پنج ساعت director’s cut که در ماه دسامبر منتشر شد توسط Criterion Collection—همچنان شوخ و اهل تفریح و بازی و تخیلی با این وجود. به عنوان آن به شرح زیر شیک wanderers همه مهربان بورس در برخی از مد های دیگر و یا آن را gamely پیش بینی موتورهای جستجو ناوبری GPS و نژاد بشر را اعتیاد به دستگاه های الکترونیکی. آن 20 محل فیلمبرداری در چهار قاره در حال پاشیده با اینده مفهوم اتومبیل های بازیگران به عنوان روزانه-رانندگان در برلین مسکو و توکیو و سان فرانسیسکو, ونیز, و جاهای دیگر. Wenders بود و همچنین یکی از اولین مدیران به استفاده از آن بدوی HD video, حتی اگر او واژگون آن هدف واقعی از unsparing وضوح با استفاده از آن به عنوان فن آوری محور فیلم یک تحقیق تجربی پروژه. این نشان داد که سام سفر با تکنولوژی بالا دوربین اختراع شده توسط پدر خود است که می تواند ثبت امواج مغزی و تکثیر تصاویر آنها تولید در ذهن است. او با استفاده از آن را به تصرف سلام با بستگان خود که نشان داده خواهد شد که به او کور مادر در یک تجربه بی سابقه و Wenders استفاده HD برای هر دو تولید تصاویر خود را به صورت فیلم و انتقال داستانی دوربین محصول خود را. روند احساس می کند درست است و مفاهیم قابل لمس است. هنگامی که دلیل فضل در Farber سر روشن می شود—دولت آمریکا که به سفارش این دستگاه می خواهد آن را—بینندگان قطعا می توانید ببینید که چرا.

در آن زمان از انتشار آن و علی رغم لیست بازیگران که همچنین شامل Max von Sydow به عنوان سام جدی اما کمی megalomaniacal پدر دانشمند هنری, Jeanne Moreau خود را به عنوان بی نهایت عاقلانه مادر ادیت و Sam Neill به عنوان نویسنده ژن این فیلم اساسا یک فلاپ صریحا انتقاد برای آن incoherence و آن نشده جاه طلبی. بسیاری از این می توان به این واقعیت است که استودیو توزیع در غیر این صورت فیلم مستقل اصرار بر 2.5 ساعته محصول نهایی. در زمان اصلی آن انتشار Wenders بود که بسیار مورد توجه خود 1984 فیلم پاریس تگزاس و 1987 را بال میلهر دو متفکر هنری تن اشعار. تا پایان جهان شده اند باید تجاری متقاطع موفقیت اما به جای آن قطع شد و بیش از حد کوتاه به رله آن در نظر گرفته شده به معنی و هنوز هم پیدا کردن مخاطبان گسترده ای. در حال حاضر تنها می توان آن را به عنوان آنچه در آن باید شده اند—و در 4K شکوه به بوت.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

اما فراتر از این واقعیت است که پنج ساعت است یک جا برای یک قرنطینه و اجتماعی-حقوقی جمعیت cinephiles—و آن astoundingly خوب soundtrack یک زمین مناسب خلق و خوی-ستر—این پروژه خاص ورود در سپیده دم از جهانی همه گیر نشان دهنده قابل توجه ورود دوباره زمان بندی. آن سرزمین با دقت یک هسته ای ماهواره ای است که خارج از کنترل و در عین حال هنوز هم اطاعت از قوانین مکانیک مداری و ضربه زدن به مردم که آنها آسیب پذیر ترین: خود را ساییده شده و اضطراب روح و روان جمعی . سنجیده که جهان ممکن است در واقع از هم جدا به حدی احساس می کند در حال حاضر کاملا آشنا هستند اما شهروندان متوسط نگه داشتن کامپیوتر همراه بسیار شبیه به شخصیت های Wenders’ فیلم. این اتفاق می افتد در ابتدا در سان فرانسیسکو که سام تلاش برای پرداخت پول نقد برای یک ماشین استفاده می شود برای او و او در حال حاضر متفقین تعقیب کلر, بازی های برگزار شده توسط مکرر Wenders همکار Solveig Dommartin. سام به پایان می رسد تا در یک بی دست و پا مشت مبارزه با فروشنده خواهد شد که تنها اعتباری قبول. وجود خشم و خام survivalism در فروشنده چشم او به عنوان دزد پول نقد خود را و طعنه آنها را در مورد عدم پلیس آنها می تواند تبدیل به و شوک در سام چشم که جهان تبدیل شده است تا به سرعت خطر ناک و غیر متمدن حتی به عنوان نوار پایین خیابان باقی می ماند نسبتا آرام واحه.

این به راحتی راستا با واقعیت امروز جایی از جهان احساس به عنوان اگر آن را در آستانه هرج و مرج و حتی به عنوان مردم سعی می کنید به ماندن آرام با Netflix صف و Infinite با گوشه های گرد. در همه نگاههای مخفیانه از پشت ماسک های جراحی در حالی که در خط در Costco و در عین حال خود باقی می ماند jovial ژولیده خودشان در زوم. زمانی که کسانی که در هر دو جدول زمانی—در حال حاضر واقعیت یا فیلم—دیدن اخبار کلان مقیاس ترس می گیرد ریشه در حالی که در سطح شخصی مبارزه به صورت عادی ادامه دارد. افزایش تنش ها و ترک ها شروع به نشان می دهد در روش اول آنهایی که بزرگتر بعد.

در تا پایان جهانکه نقطه اوج می آید وقتی که ما شرح زیر از طریق آن تهدید به شلیک کردن هسته های ماهواره ای باعث یک پالس الکترومغناطیسی در جو فوقانی است که پاک کردن تمام الکترونیک در سطح جهان منزوی هر کس دقیقا جایی که آنها هستند. آن را کاملا منعکس کننده همان قدم اهسته موازی به عنوان استیون سودربرگ 100 درصد نقطه به نقطه در سال 2011 فیلم سرایتاما آن را نسبتا نزدیک به آنچه که بسیاری از مردم امروز در حال تجربه.

در مورد سام و کلر بوده و برای کشت محتاط عاشقانه در برخوردهای خود را در سراسر جهان قبل از اینکه در نهایت همگرا با آن EMP در حالی که در آخرین مرحله از سفر خود به پرواز در یک هواپیمای کوچک به هنری آزمایشگاه مخفی در جای دور افتاده استرالیا. هواپیما خود را از دست می دهد و قدرت آنها را به سرش پایین به زمین barreling بی پروا در سراسر صحرا اسکراب به عنوان پیتر گابریل “خونی از بهشت” پخش تمام صحنه intercut با شخصیت های دیگر در جای دیگر به طور همزمان تحقق آنچه اتفاق افتاده است. سام و کلر باید پیاده و سپس برای چند روز تا زمانی که پیوست با تعقیب دیگر که در آن نقطه همه آنها در حال حاضر دوستان است. قطع از جهان و نامشخص در مورد سرنوشت آن, آنها, مبارزه با ترس در آزمایشگاه از راه دور/پناهگاه اما باقی می ماند تقویت شده توسط هر یک از دیگر و با هدف نشان دادن سام را به دنیا او را از دست رفته بصری حداقل برای کل زندگی خود را.

در دنیای واقعی—نام دیگر این جدول زمانی—بدون EMP قطع کرده است, الکترونیک, اما در این مرحله هر چیزی واقعا اتفاق می افتد. فقط جایگزین شبکه شکست در پی کمبود پرسنل و یا مثلا به ظاهر اجتناب ناپذیر طوفان خورشیدی برای یک متمرد هسته ای, ماهواره, و شما خواهید دید آنچه که تا پایان جهان در تلاش است به همه هشدار می دهند در مورد. در حال حاضر صرف اقتصادی فاجعه بافندگی اما آنچه را که منجر به? اجتماعی فاصله و ناتوانی بسیاری از مردم برای انجام کارهای خود را در حال برش یک شبیه قوس به چه کسانی که در این فیلم تحمل است. وجود دارد تنها تا آنجا جداسازی مردم می توانند قبل از آنها احساس می کنند مجبور به خزیدن بازگشت به حالت عادی بدون توجه به خطرات.

یکی از تا پایان جهان‘s تلخ ترین و مرتبط بیت می آید در قانون نهایی آن: Mad-دانشمند هنری نشان می دهد که همان دستگاه است که هر چه مغز درک می تواند به اندازه کافی با فشار از الگوریتم ها و روغن از جریان داده را نیز ضبط رویاهای. هنگامی که کلر و سام ارائه خود را به عنوان خوکچه هندی در این آزمایش تاثیر عمیق. آنها را تبدیل به معتاد به صحنه که بازی کردن بر روی صفحه نمایش کوچک آنها کلاچ به عنوان آنها سعی کنید به کشف سند چشم انداز’ معانی است. آنها عقب نشینی به خود ذهن تقریبا تبدیل به زامبی.

یکی دیگر از توجه داشته باشید در مورد پیشگامانه حضور HD فیلمسازی در اینجا: pixelated, دیجیتال, فیلم های ایجاد شده توسط دوربین آن را به عنوان بازتولید این عکس های شرح داری هستند standout لحظات و آنها باقی می ماند فقط به عنوان موثر به عنوان آنها 30 سال پیش. در واقع اگر Wenders بودند دوباره به تلاش برای پیش بینی چگونه در کامپیوتر خواهد بود اجرای این نوع کار آن تردید او می خواهم هر چیزی متفاوت است. آنها تصویر کشیدن هوش مصنوعی الگوریتم آوردن چیزی به تمرکز در این مورد تحت اللفظی ویدئوها از ما, صمیمی ترین مکان خصوصی. این صحنه ها نیز اتفاق می افتد به درخشان اگر به طور کامل گمنام, debut برای آنچه که امروز استاندارد در سینما و همه انواع رسانه ها به عنوان یک نامتجانس بیت از آینده تکنولوژی دیجیتال کاهش یافته و ظرافت به آنالوگ کار سینمایی هنر است. آن را نیز اتفاق می افتد به presage, فقط با کمی بیشتر جاذبه ظاهر سه بعدی دیجیتال جهان است که هومر سیمپسون plopped به طول هفتم-فصل سیمپسونها “خانه وحشت” قسمت چند سال بعد در سال 1995.

آن را در این فرود نهایی که فیلم می کند به همیشه تا کمی از ریل مانند زمانی که کلر متوجه می شود که باتری ها در دستگاه خود را از دست داده اند و او را راه در وسط جای دور افتاده. او اجازه می دهد تا از یک کاربرده primal scream. آن را زیبا و الگوی رفتاری قادر لحظه, اما آن را نیز یک نقطه-در تقلید مسخره امیز از بسیاری از خانه محدود quarantinees امروز. مردم شده اند معتاد به صفحه نمایش خود را برای سال در حال حاضر و چه کسی می داند چه تازه جهنم در انتظار آنها خواهد روانی اگر آنها نمی باید این چیزها را به تصویب زمان و اقامت متصل به یکدیگر است. آنها برای زنده ماندن و رشد به تنهایی و در انزوا و یا اجازه دهید خود را پژمرده فریادهای ناامیدی ؟ ما در حال حدس زدن سابق.

کلر و سام آیا در نهایت آن را از گوشه های از راه دور خود را از اعماق ناخودآگاه ذهن و بازگشت به جهان است که بسیار نزدیک به آنچه در آن یک بار بود. اولین نشانه از این می آید به آنها را در یک ره سیگنال های رادیویی—یک دنیوی گزارش ترافیک از لس آنجلس با DJ grousing در مورد تراکم. آن را هیجان انگیز نشانه ای از عادی نوعی بسیاری از مردم در حال حاضر برای. اما زمانی که سام و کلر ظهور از ماجراجویی خود را, آنها همچنین به وضوح در افراد مختلف—داشتن ساخته شده GIFs از رویاهای خود را و همه چیز—و آنها نیاز به کشف کردن دقیقا همان چیزی است که به معنی آنها و جهان آنها reentering. این فیلم به پایان می رسد با ژن دادن, تسکین دهنده, خوش بینانه, داستان از شخصیت های زندگی در آینده است.

تماشای آن را در حال حاضر آن را سخت به تعجب آنچه که زمین در سال 2020 خواهد بود و نیروهای مشابه در زمان پرش و یا چه یک رویا ضبط خواهد جمع آوری از جهان را دسته جمعی می خوابد. Wenders کردم خیلی راست در تا پایان جهانو اگر آن را هر گونه راهنمای هنوز امید وجود دارد—حتی اگر زمین دستگاه را رها آفلاین.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چه Covid-19 انجام به مغز شما ؟
  • یک تاریخ شفاهی از این بیماری همه گیر هشدارهای تهمت نادیده گرفته
  • ما نیاز به یک واکسن—بیایید آن را حق اولین بار
  • سازمان ملل-مواد مخدر معجزه می تواند کمک به اهلی همه گیر
  • سیمی Q&A: ما در میان شیوع. در حال حاضر چه ؟
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>