این هوش مصنوعی استاد می خواهد به Serenade شما

یک آهنگساز و از خالقان سیری در حال تلاش برای ایجاد موسیقی پس زمینه است که در پاسخ به شنونده احساسات.

فیلیپ شپرد دارای ضبط تکنوازی ویولن سل, آلبوم تشکیل شده از بیش از 60 موسیقی متن و اقتباس 206 سرودهای ملی برای بازی های المپیک مدال مراسم. او می داند که در هر گوشه ای از مشهور Abbey Road Studios. کار او این است که روند ایجاد موسیقی اما گاهی اوقات او فقط می خواهد به گوش دادن ترجیحا در حالی که راه رفتن در جنگل.

در یکی از کسانی که راه می رود در سال 2016 او نمی خواهم به زحمت انتخاب چه چیزی موسیقی را به بازی. به جای او تصور برخی از مرتب کردن بر اساس جادویی همراهی لوله کشی به خود گوشی است که به صورت پویا منعکس کننده محیط اطراف خود را و خلق و خوی خود را تحت اللفظی موسیقی متن فیلم خود را برای پرسه زدن. ویولون ممکن است افزایش یابد با vibrato و در لحظه ای که خورشید را از طریق درختان. فلوت ممکن است trill همراه با پرندگان.

“مطمئنا این امکان وجود دارد که موسیقی باید دنبال من به جای من تلاش چیزی را از یک لیست پخش,” او می گوید. “اگر من تغییر جهت و یا خورشید در حال غروب است من دوست دارم موسیقی به تغییر نیز هست.”

به منظور انجام است که این سیستم نه تنها باید قادر به پردازش چند ورودی—صدا و بینایی بیومتریک سرعت اطلاعات آب و هوا—اما برای درک موسیقی به خوبی به اندازه کافی به ترجمه آن ورودی به موسیقی تغییراتی که صدا مانند یک ترکیب منسجم. غفوری سعی کردم به طرح یک وسیله برای انجام این کار—اساسا annotating یک نمره با راه بالقوه ورودی ممکن است آن را تغییر دهید—اما واقعا به پیاده سازی این ایده او نیاز به یک متخصص در هوش مصنوعی است.

خوشبختانه شپرد می دانستم که نامزد کامل: تام گروبر به خالق هوشمند Siri دستیار و بعد یک سیب را بالا AI مدیران. گروبر بود و حتی با توجه TED بحث در مورد آنچه که او به نام “انسانی AI” ترغیب همکاری بین مردم و ماشین آلات. دو ملاقات کرده بود در یک کنفرانس در مونتری در سال 2010 و تبدیل شدن به دوستان. بنابراین در سال 2017 شپرد تن به تن گروبر در این ایده در یک پیاده روی در سانتا کروز ساحل, sans موسیقی متن فیلم. آنها مدیر عامل و CTO یک شرکت جدید. (گروبر چپ اپل در سال 2018 است.)

سه سال بعد نتیجه LifeScore که کمیسیون های موسیقی, سوابق آن را با درجه بالا هنرمندان و مجوز آن را به کسب و کار اعم از بازی های ویدئویی به خودروسازان. شنوندگان از شنیدن ترکیب منحصر به فرد از کسانی که نمرات ریمیکس در پرواز است. در حالی که موسیقی متن فیلم آهنگسازان همگام کار خود را به یک اسکریپت یک LifeScore ترکیب کارگردانی شده توسط AI هادی. AI مسابقات arpeggios و pianissimos به تجربه شنوندگان در زمان واقعی اغلب recombining عبارات و ابزار دقیق در راه است که آهنگساز هرگز تصور است.

این شرکت نخستین نمایش عمومی در خواهد آمد این جمعه به عنوان یک LifeScore موسیقی متن فیلم به همراه فصل جدید از مصنوعییک اسکریپت live-action سری کشش پلت فرم. مصنوعی است که به صورت زنده با انتخاب خود-ماجراجویی-سبک طرح تحولات شکل پاسخ از مخاطب. با LifeScore, بیننده, واکنش تاثیر می گذارد موسیقی نیز هست.

pPhilip Sheppard the CEO of LifeScore plays cello in Abbey Road Studios.p

فیلیپ شپرد مدیر عامل شرکت LifeScore نقش ویولن سل در Abbey Road Studios.

عکس: Asa Mathat/Lifescore

اما این تنها مقدمه ای برای این شرکت نهایی جاه طلبی: ارائه معنی دار موسیقی تجربه است. شپرد می گوید که بزرگترین لرزش به عنوان یک آهنگساز آمد که نمره که قبلا وجود داشته و تنها در ذهن خود و در نماد موسیقی متحرک توسط نوازندگان به صدا. “به عنوان یک خالق است که در آن goosebumps زندگی می کنند” او می گوید. در حال حاضر او می خواهد به ارائه که برای مردم در زمینه فعالیت های روزمره خود را. “من دوست دارم که به اتفاق می افتد هر بار که کسی گوش به موسیقی, اگر ممکن است,” او می گوید. “به طوری که آنها لذت بردن از تقریبا قادر به آهنگساز در این معادله است.” (هر چند این “ترکیب” می آیند ممکن است به طور سنتی غیر خلاق منابع مانند یک ضربان قلب.)

اما هیچ کدام از آن اتفاق می افتد بدون دیگری ناشناس همکار—AI. گروبر و تیم کوچک از مهندسان متهم شدند با ایجاد یک موتور است که می تواند شرایط ورودی به بازسازی ترکیب در پرواز تغییر لحن سرعت و ابزار دقیق—در حالی که به نحوی با صدایی که انگار تشکیل شده است که راه را از شروع. این نیاز به آموزش LifeScore موتور چگونه به یک استاد. “وجود دارد موسیقی شناسی وجود دارد تئوری پشت آن” او می گوید.

“به نظر می رسد عجیب و غریب می گوید:” شپرد. “اما در همان زمان آن را شدنی است.”

پس چگونه LifeScore آن را انجام دهید ؟ آن شروع می شود مانند هر موسیقی با یک انسان خالق است. هر دو شپرد و گروبر در حال قاطعانه است که آنها نمی خواهند یک الگوریتم است که می نویسد نمره خود را به عنوان برخی از تلاش های قبلی باید اقدام کنم. “من کار تمام شده است ایده—اجازه تقویت به جای به طور خودکار می گوید:” گروبر. “وجود دارد مقدار زیادی از موسیقی در جهان است و بسیاری از نوازندگان. اما آنچه که ما لازم نیست که تجربه های که در آن شما در حال برقراری ارتباط با موسیقی خود را و کمک به شما در ایجاد آن است.”

آهنگسازان از یک LifeScore موضوع باید درک کنند که آنها نمی auteurs اما همکاران ایجاد یک بستر خواهد شد که متحرک توسط یک موتور AI و ورودی از شنوندگان خود است. این سازندگان نمی نوشتن خود شامل سمفونی یا پاپ آهنگ اما قطعات است که بی وقفه می تواند ترکیب. شپرد می گوید آن را یک موسیقی معادل یک لگو-آجر کیت. گروه ابزار ممکن است برخی اقدامات در راه است که می تواند به تنهایی و یا بافته به استادانه درست شده ارکستراسیون. چند ساعت موسیقی را در استودیو می تواند کشیده و به هزاران ساعت از پخش بدون تقلید.

شپرد نشان می دهد که محصول نهایی به من از طریق زوم از اتاق نشیمن خود را در لندن است. در این زمینه من می توانید ببینید ویولن سل خود را با تکیه بر یک صندلی پر. او با پوشیدن یک خاکستری hoodie با نئون زرد drawstrings. او شروع می شود یک ترکیب است که خواهد بود مناسب برای یکی از جنگل راه می رود. نئو-کلاسیک بازی موسیقی در آی فون خود را سریع و نشاط بخشی است. او نوسانات گوشی خود را به چپ و موسیقی در پاسخ به ژیروسکوپ گزارش. (در حال حاضر این سیستم نمی روند بیومتریک ورودی اما اضافه کرد که انجام این کار خواهد بود “بی اهمیت” این شرکت می گوید.)

“ویولن سل است که در آینده بیش از این بالا نبود نوشته شده به رفتن بود,” او می گوید. ما گوش دادن کمی بیشتر به این رشته برای رسیدن به آسمان است. “من شنیده ام این موسیقی قبل از, می گوید:” این آهنگساز است.

مصنوعی” است و وسیله نقلیه مناسب برای تست LifeScore. سری Pygmalion-esque داستان های آندروید و خالق خود را که در آن بازیگران انجام زندگی می کنند و که در حال حاضر با استفاده از بازخورد از بینندگان برای هدایت plotlines. تهیه کننده اجرایی برنی سو به دنبال یک پیچ و تاب و در فصل جدید می گوید: او دمیده دور توسط شپرد LifeScore نسخه ی نمایشی.

“هر یک از شخصیت به یک موضوع خاص از موسیقی مانند پیتر و گرگ” توضیح می دهد که Su. بر اساس آنچه که احساسات مردم به صراحت بیان در چت, کانال های موسیقی تم حرکت در میان چهار عاطفی کلاس:, شاد, غمگین, مرموز و شدید است. (این بلانت قالب ورودی تبدیل خواهد شد پیچیده تر در طول زمان—در نهایت با افزایش هوش مصنوعی به رسمیت شناختن مهارت های LifeScore ممکن است قادر به تفسیر و تصاویر و صداها و زبان از یک صحنه به خوبی به اندازه کافی درک خود را که موسیقی احساسات باید بیان شود.) هوش مصنوعی که می داند چگونه به ترجمه آن احساسات را به زبان موسیقی—کاهش شدید در لحظات مثلا—تغییرات نمره درآمده است. و هر یک از آن دسته ها را در سه سطح شدت—مقدار زیادی از بازخورد سطح شیب دار می تواند تا موسیقی را با حجم و یا انتخاب ابزار. درست مثل یک آهنگساز AI موتور می داند چه موسیقی گرامر تداعی احساسات از مخاطبان است. “آنچه ظریف و پیچیده و غیر تهاجمی راه برای ساخت مخاطب را به تجربه” سو می گوید. “ما انجام داده اند یک قسمت اما من فوق العاده هیجان زده است.”

از دیگر سرگرمی های مورد استفاده برای LifeScore خواهد بود بازی های ویدئویی است. شپرد است تشکیل شده است بسیاری از موسیقی متن فیلم برای نوع و فکر می کند که LifeScore توانایی کشش چند ساعت از زمان استودیو به یک نزدیک بی نهایت انواع حالات موسیقی و آهنگ آن را یک لبه بیش از زمان عمل حلقه بی وقفه بخش هایی از نمره به عنوان بازیکن اکتشاف دنیای مجازی.

ایجاد شنیداری فضاهای کسب و کار مشتریان بازار بزرگ برای شکستن به. “شرکت در حال حاضر به فکر موسیقی به عنوان بخشی از محیط زیست است که آنها در حال فروش به عنوان یک کل محصول می گوید:” گروبر. “و بنابراین ما به آن طرف از همه چیز.”

پدربزرگ از که کسب و کار شده است Muzak که تبدیل به یک تحقیر امیز مدت برای anodyne, شربتی, پوشش نسخه از مبهم آهنگ های محبوب—تر آرام بخش از energizer. شاید به همین دلیل Muzak شرکت تغییر نام خود را در سال 2017 به خلق و خوی رسانه ها. آن است که صدور مجوز کرگدن, اندازه گیری موفقیت خود را با معیارهای مانند افزایش فروش در فروشگاه های که با استفاده از یکی از آن هزاران نفر از پیچیده برنامه ریزی شده لیست پخش سفارشی ضبط آهنگ.

به نظر می رسد که LifeScore است که در رقابت مستقیم با موسیقی خلق و خوی. اما شپرد و گروبر استدلال می کنند که این محصولات وجود داشته باشد در کهکشان های مختلف. این Muzak تجربه پنهان است; LifeScore می خواهد برای تبدیل محیط موسیقی جهان به یک goosebump ماشین. شپرد با شوق و ذوق بازگو زمان که او به یک نسخه ی نمایشی برای “تلخ فرد کسب و کار” که به اشک پشت سر هم هنگامی که در حال حرکت تلفن منجر به خاص و منحصر به فرد موسیقی دنباله. “این بسیار شیرین و من فکر می کنم کاملا شرم آور برای او به عنوان خوب,” او می گوید. (برای من باقی مانده dry-eyed در سراسر نسخه ی نمایشی.)

این شرکت فکر می کند که رانندگی ایده آل LifeScore سناریو و می گوید آن را مذاکره با خودروسازان. ورودی می تواند شامل سرعت, جاده, شرایط آب و هوا و نزدیکی به یک مقصد. یکی دیگر از بازار بزرگ آن امید به ترک است, سلامتی با ضربان قلب و سایر بیومتریک کمک به شکل ترکیب. آن را در حال حاضر ثبت ساعت از آن Lego-آجر نوازنده ساخت کیت با موسیقی های مناسب برای یوگا ، تمرینات هوازی و مراقبه است. این شرکت می گوید این کار در تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ از بیومتریک و رفتار به ببینید که چگونه مردم واکنش نشان می دهند به موسیقی سیگنال بنابراین در نهایت LifeScore قادر خواهید بود به یاد بگیرند که چگونه برای انطباق ترکیب “برای بهینه سازی اقدامات خوب بودن مانند آرامش سطح از تلاش فیزیکی یا تمرکز ذهنی.”

سناریوی دیگر این است که کارفرمایان می تواند پمپ در LifeScore به عنوان موسیقی محیط در ادارات و اگر ما تا به حال به آنها بازگشت. گروبر می گوید که موسیقی می تواند به عنوان مثال انرژی ما زمانی که آن را می شود ورودی است که ما وضعیت بدن تضعیف شده است. بر خلاف بیشتر بلانت استفاده از goosing بهره وری, او می گوید: یک LifeScore نشانه خواهد بود. “اگر شما در برخورد با موسیقی” او می گوید: “شما می توانید با استفاده از چیزهایی که انسانی تر از فقط مستقیم کردن گاو-prod بازخورد.” من گمان می کنم که میلیون ها نفر که در حال حاضر گوش دادن به موسیقی خود را در دفتر از طریق هدفون ممکن است پیدا کردن این بسیار دوستانه است. و نه آنها لزوما خوش آمدید دوربین یا سنسورهای دیگر که در زمان توجه داشته باشید از وضعیت.

شپرد می گوید زمانی که او برای اولین بار شروع به در Abbey Road او با استفاده از استودیو که در آن ارواح از بیتلز ماندند. (این میکروفن که جورج مارتین عرضه شده به این گروه هنوز هم در اطراف و شپرد با استفاده از آنها هر زمان که او می تواند.) او همچنین ساخته شده پیشتاز به کاورنو یکی از استودیو در یک نقطه جمع آوری 90 نوازندگان برای ضبط موسیقی پس زمینه برای یک بازی ویدیویی. “اما در واقع من در عشق با کاهش یافته استودیو سه” او می گوید. که در آن پینک فلوید ثبت شده “سمت تاریک ماه است.” نوازندگان گذاشته موسیقی متن فیلم به صورت مصنوعی وجود دارد.

بر خلاف این آهنگ که پدید آمده از این استودیو بیش از چند دهه این هرگز صعود نمودار. آنها حتی نمی خواهد به پایان رسیدتا زمانی که آنها در حال جریان به بلندگو و هدفون از شنوندگان در اتاق نشیمن, اتومبیل, استودیو یوگا و جنگل. خواهد LifeScore AI-augmented ترکیب شود بازدید در راه خود را? تنها در صورتی که تحویل آن goosebumps. نه به ذکر است دفتر بهره وری در راه دوستانه.


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه یک هوش مصنوعی غول ساخته چت—نظارت—آسان
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • ما باید یاد بگیرند که به خواندن با هم زمانی که ما دور از هم
  • 27 روز در توکیو بای: آنچه اتفاق افتاده است در الماس شاهزاده
  • نکات و ابزار برای برش مو در خانه
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>