سه نوع از قوانین می تواند به کاهش تفنگ مرگ و میر بیش از 10 ٪

یک مطالعه جدید نشان می دهد سلاح دسترسی و استفاده از قوانین می تواند به کاهش اسلحه گرم و میر مربوط به 11 ٪ در سال است.

Kristoffer Tripplaar/Alamy عکس سهام

حدود 40,000 نفر کشته شدند توسط سلاح گرم در ایالات متحده در سال 2018 اما مهار این اعداد شده است یک آماری از روی حیله و تزویر—و پرتنش سیاسی—مشکل است. در حال حاضر یک مطالعه که به دنبال فردی قوانین اسلحه در طول زمان نشان می دهد متحده می تواند به کاهش تفنگ مرگ و میر قابل توجهی با انجام سه چیز: محدود کردن دسترسی کودکان به اسلحه محدود پنهان-حمل مجوزها و محدود کردن “ایستاده خود زمین” سیاست.

مطالعه نیست و بدون آن نقص اما پایه یافته های حس را به Elinore Kaufman, یک جراح و بهداشت عمومی تحلیلگر سیاست در دانشگاه پنسیلوانیا است. “ایستاده خود زمین قوانین تشویق افراد به تلاش برای حل مشکلات با گلوله” او می گوید: به عنوان حق-به-قوانین حمل. اما قوانینی که محدود کردن دسترسی به اسلحه برای کودکان, او می گوید, می تواند کمک به جلوگیری از اسلحه گرم خودکشی با ساخت آن را سخت تر برای همه—نه فقط کودکان—برای دسترسی به اسلحه در وهله اول.

ایالات متحده قوانین اسلحه متفاوت توسط دولت است. برخی مانند کانزاس اجازه می دهد تا شهروندان به حمل سلاح گرم در آن حقوقی برای صاحبان اسلحه به ساقه ضارب در دفاع از خود در برخی از مواقع (شناخته شده به عنوان ایستاده خود زمین دکترین). دیگران مانند کالیفرنیا بیشتر محدود, محدود کردن نه تنها که مجاز به حمل اسلحه در مکان های عمومی, اما همچنین دسترسی به سلاح گرم در خانه نیاز به وسایل ایمنی از قبیل قفل ماشه یا گاو صندوق اسلحه.

این چهل تکه—همراه با بودجه محدود برای پژوهشی—ساخته شده آن را سخت را برای دانشمندان برای پیش بینی اثرات قوانین اسلحه در تفنگ مرگ و میر می گوید تری Schell ارشد رفتاری دانشمند در غیر انتفاعی رند که با هدف بهبود سیاست های عمومی از طریق تحقیق و تجزیه و تحلیل.

برای محدود کردن این مشکلات Schell و همکاران متمرکز فقط سه نوع از قوانین و یک نتیجه: تفنگ مرگ و میر سرانه. برای درک اینکه چگونه قوانین تاثیر نرخ مرگ و میر آنها به نمایش صدها موجود و رمان روشهای آماری در نهایت zeroing در یک مدل است که باعث کاهش آماری سر و صدا با توجه ویژه به نحوه های مختلف متغیر تاثیر می گذارد و میر سال به سال به جای به طور متوسط بیش از دوره های طولانی از زمان.

محققان شمارش تعداد تفنگ مرگ و میر ناشی از تمام 50 ایالت برای هر سال از سال 1980 تا سال 2016. آنها سپس به بررسی هر نمونه از یک قانون جدید محدود کردن و یا اجازه مناسب برای حمل و ایستاده خود زمین یا کودک دسترسی به, دولت, توسط دولت و از طریق 2013. در نهایت آنها که در مقایسه با مرگ و میر اطلاعات از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) برای بعد از 6 سال.

به طور متوسط ایجاد حق برای حمل و ایستاده خود زمین قوانین منجر به اندکی چشم انداز مثبت در سالانه تفنگ مرگ و میر—در حدود 3 ٪ برای هر قانون گزارش تیم امروز در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم. برعکس ایجاد قوانین با هدف ساخت آن را سخت تر برای کودکان به گرفتن دست خود را بر روی اسلحه—می گویند که نیاز به پدر و مادر به نگه داشتن اسلحه در گاو صندوق—کاهش تفنگ مرگ و میر به طور متوسط 6 درصد است. آمده است که تصویب دقیق دسترسی کودکان قوانین آن را غیر قانونی برای حمل اسلحه بدون مجوز و لازم نیست که موضع خود را در زمین قانون می تواند انتظار می رود برای دیدن 11% کاهش سالانه تفنگ مرگ و میر با توجه به مدل های جدید.

هشت متحده باید در حال حاضر که در صورت فلکی قوانین کالیفرنیا, کانکتیکات, دلاور, هاوایی, مریلند, Massachusetts, New Jersey و رود آیلند—و شش نفر از کسانی متحده در پایین 10 برای سرانه تفنگ مرگ و میر با توجه به CDC دولت توسط دولت اسلحه گرم و مير داده است.

اما از آنجا که مطالعه در یک نگاه نسبتا کوچک زیر مجموعه ای از تفنگ قوانین تحقیقات بیشتری مورد نیاز است به اندازه کافی به درک که چگونه قوانین مختلف از قبیل چک های پس زمینه و دوره انتظار تفنگ تاثیر مرگ و میر کافمن می گوید. و او نشان می دهد مطالعات آینده می تواند بررسی کند که چگونه این قوانین و اجرای آنها در جوامع مختلف نیز ممکن است تحت تاثیر قرار دهد تاثیر است که چنین قوانینی را در مکان های مختلف.

علی Rowhani-راهبر متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه واشنگتن در سیاتل که مطالعات تفنگ سیاست می افزاید که آن نیز مهم خواهد بود برای این مدل در نگاه nonfatal گلوله آسیب به درک بهتر تاثیر اسلحه در جوامع و بهداشت عمومی.

در حال حاضر Schell امید ارائه مطلب از نظر آماری داده های معتبر در مورد اثرات انواع مختلف تفنگ قوانین کمک خواهد کرد که سیاستگذاران اقدام در این موضوع است. کافمن موافق است. “شواهد علمی به تنهایی نمی تواند به اندازه کافی برای متقاعد کردن نمایندگان مجلس که مخالف هر گونه محدودیت بر اسلحه” او می گوید: “اما من هنوز هم بر این باورند که ساخت پایه شواهد می تواند به آرامی تغییر ذهن [که باز هستند را تغییر دهید].”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>