برای بهبود سلامت روانی دانش آموزان, مطالعه می یابد و آنها را آموزش به نفس

هنگامی که دانش آموزان کالج یادگیری تکنیک های خاص برای مدیریت استرس و اضطراب تندرستی خود را بهبود می بخشد و در سراسر طیف وسیعی از اقدامات و منجر به سلامت روان جدید, ییل, مطالعه می یابد.

تیم تحقیقاتی ارزیابی مبتنی بر کلاس درس, سلامتی, برنامه های آموزشی است که ترکیب تنفس و هوش هيجانی و راهبردهای پیدا کردن که دو منجر به پیشرفت در جنبه های تندرستی. موثر ترین برنامه منجر به بهبود در شش حوزه از جمله افسردگی و ارتباط اجتماعی.

این محققان که گزارش یافته در جولای 15 نسخه از مرز در روانپزشکیگفت: چنین انعطاف پذیری برنامه های آموزشی می تواند یک ابزار ارزشمند برای پرداختن به سلامت روانی بحران در دانشگاه.

“علاوه بر مهارت های علمی ما نیاز به آموزش دانش آموزان چگونه به یک زندگی متعادل” گفت: اما Seppälä سرب نویسنده و مدیر دانشکده از زنان برنامه رهبری در دانشگاه ییل دانشکده مدیریت. “دانشجوی بهداشت روان شده است در کاهش بیش از 10 سال گذشته و با همه گیر و تنش های نژادی همه چیز فقط بدتر.”

محققان در دانشگاه ییل کودک مرکز مطالعات و مرکز ییل برای هوش هیجانی (YCEI) انجام مطالعه که تست مهارت های سه-ساخت برنامه های آموزشی با 135 کارشناسی افراد به مدت هشت هفته (30 ساعت در کل) و نتایج اندازه گیری در برابر کسانی که از عدم مداخله و گروه کنترل بود.

آنها دریافتند که یک برنامه آموزشی به نام آسمان پردیس, شادی, طراحی و توسعه توسط هنر زندگی پایه و اساس آن متکی بر یک روش تنفس به نام آسمان نفس, مدیتیشن, یوگا, اجتماعی, ارتباط, خدمات و فعالیت های بیشتر مفید است. زیر آسمان جلسات دانش آموزان گزارش بهبود در شش حوزه سلامت: افسردگی, استرس, سلامت روان, تمرکز حواس, عاطفه مثبت و ارتباط اجتماعی.

دوم برنامه به نام مبانی هوش عاطفی توسعه یافته توسط YCEI منجر به یک بهبود: تمرکز حواس بیشتر — توانایی برای دانش آموزان می شود در حال حاضر و لذت بردن از لحظه ای.

برنامه سوم به نام ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس است که به شدت متکی بر تکنیک های تمرکز حواس منجر به هیچ گزارش پیشرفت.

در همه 135 ییل دانشجویان مقطع کارشناسی در مطالعه شرکت کردند. در سراسر دانشگاه شده است وجود دارد افزایش قابل توجهی در افسردگی و اضطراب و تقاضا برای خدمات بهداشت روان. از سال 2009 تا 2014 دانش آموزان به دنبال درمان از دانشگاه مراکز مشاوره به 30 درصد افزایش یافت هر چند ثبت نام افزایش تنها 6 درصد به طور متوسط. پنجاه و هفت درصد از مرکز مشاوره مدیران نشان داد که منابع خود را در حال insuf?cient برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان.

محققان می گویند تابآوری آموزش ابزار می توانید آدرس این حد بار دانشگاه از مراکز مشاوره به طور مستقیم. در جلسات. “دانش آموزان یاد بگیرند که ابزار آنها می توانید استفاده کنید برای بقیه زندگی خود را برای ادامه به بهبود و حفظ سلامت روان خود را گفت:” co-اولین نویسنده کریستینا برادلی ’16 B. S. در حال حاضر یک دانشجوی دکتری در دانشگاه میشیگان است.

محققان اداره جلسات آموزشی در فرد اما در این دوره نیز می تواند گرفته شده از راه دور.

“به طور مستمر اضافه کردن کارکنان به مشاوره و روانپزشکی خدمات برای دیدار با تقاضا است و نه از نظر مالی پایدار — و دانشگاه ها در حال تحقق این” Seppälä گفت. “شواهد مبتنی بر تاب آوری در برنامه می تواند کمک به دانش آموزان کمک کنند.”

Davornne Lindo ’22 B. A. عضو ییل آهنگ تیم شرکت کننده در آسمان پردیس شادی برنامه گفت: تمرین تکنیک های تنفس به او کمک کرد تا مدیریت استرس از هر دو دانشگاهیان و دو و میدانی. “اکنون که من از این تکنیک های برای کمک به من می گویند که من ذهنیت بسیار سالم” Lindo گفت. “من می تواند به اختصاص زمان به مطالعه و ذوب پایین. مسابقات رفته اند بهتر است. زمان حذف شوند.” یکی دیگر از شرکت کنندگان در آسمان برنامه آنا ویلکینسون ’22 B. A. گفت: او آشنا نبود با مزایای مثبت تمرینات تنفسی قبل از آموزش اما در حال حاضر با استفاده از این روش به طور منظم. “من نمی دانستم چقدر از آن فیزیولوژی چگونه شما را کنترل چیزهایی که در داخل شما با تنفس” ویلکینسون گفت. “من و تنفس و مراقبه به عنوان یک شادتر متعادل تر کسی است که چیزی است که من انتظار ندارد در همه.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه ییل. Original نوشته شده توسط بریتا Belli. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de