تراکم ترافیک و باد و هوا طبقه بندی تاثیر غلظت آلاینده NO2

در ارتباط با اثرات COVID-19 گیر ماهواره ای اندازه گیری ساخته شده سرفصل نشان دادن چه مقدار آلاینده دی اکسید نیتروژن (NO2) کاهش یافته بود در چین و شمال ایتالیا. در آلمان تراکم ترافیک است که مهم ترین عامل است. اما آب و هوا نیز تاثیر هیچ2 غلظت با توجه به مطالعه انجام شده توسط موسسه لایب نیتس برای وردسپهر پژوهش (TROPOS) که ارزیابی تاثیر شرایط آب دی اکسید نیتروژن غلظت در زاکسن 2015 تا 2018 به نمایندگی از ساکسون دولت برای محیط زیست و کشاورزی و زمین شناسی (LfULG). نشان داده شد که سرعت و ارتفاع پایین ترین لایه هوا مهم ترین عوامل است که تعیین مقدار آلاینده ها تجمع می تواند به صورت محلی.

به منظور تعیین تاثیر مختلف آب و عوامل مؤثر بر کیفیت هوا در این تیم با استفاده از یک روش آماری است که اجازه می دهد هواشناسی نوسانات به ریاضی از حذف طولانی مدت اندازه گیری. کیفیت هوا نوسان در برخی موارد بسیار به شدت به علت های مختلف انتشار گازهای گلخانه ای و تاثیر آب و هوا. تا به حال, اما آن را دشوار است برای برآورد آنچه به اشتراک گذاری اقدامات قانونی از جمله مناطق انتشار کم یا دیزل رانندگی را ممنوع کرده اند و آنچه به اشتراک گذاری آب و هوا تأثیرات را در واقعی کیفیت هوا ؟ با روش استفاده از این ساده تر خواهد شد در آینده.

دی اکسید نیتروژن (NO2) محرک گاز که حملات غشای مخاطی دستگاه تنفسی باعث واکنش های التهابی به عنوان یک آنتی اکسیدان و افزایش اثر سایر آلاینده های هوا. به عنوان یک پیشرو ماده آن نیز می تواند کمک به شکل گیری ذرات. محدود کردن مقادیر تعیین شده در اتحادیه اروپا برای حفاظت از مردم: برای نیتروژن دی اکسید به طور متوسط سالانه ارزش 40 میکروگرم در هر متر مکعب از هوا اعمال می شود (µg/m3). برای حفاظت از سلامت مردم اقدامات باید در نظر گرفته شود اگر این حد ارزش دارد نه با پیروی شده است. در 2018/2019 برای مثال اقدامات مختلف صورت گرفته در آلمان اعم از کاهش در تعداد خطوط (به عنوان مثال در لایپزیگ) به رانندگی ممنوع برای وسایل نقلیه دیزلی (به عنوان مثال در اشتوتگارت).

برای ارزیابی اثربخشی اقدامات آن خواهد بود مفید برای تعیین دقیق تاثیر شرایط آب و هوایی. ساکسون دولت برای محیط زیست و کشاورزی و زمین شناسی (LfULG) بنابراین راه اندازی TROPOS به انجام یک مطالعه بر روی تاثیر عوامل آب و هوا در2 غلظت و ارائه آن داده های اندازه گیری از سخن کیفیت هوا اندازه گیری شبکه و داده های هواشناسی برای این منظور است. محققان در نتیجه قادر به ارزیابی داده ها از 29 ایستگاه در زاکسن بیش از یک دوره چهار سال است که نمایندگی یک مقطع از آلودگی هوا-از ایستگاه های در ترافیک به مراکز شهری و روستایی پس زمینه ایستگاه و ایستگاه در خط الراس Erzgebirge کوه. آنها همچنین محاسبه ارتفاع از پایین ترین لایه در جو و ثبت داده ها از ترافیک شمارش ایستگاه در لایپزیگ و درسدن به مطالعه است. یک روش از زمینه یادگیری ماشین استفاده شد و جهت آناليز داده ها از مدل سازی در این نرم افزار که در زمینه کیفیت هوا برای اولین بار منتشر شد توسط محققان بریتانیایی در سال 2009.

در این راه مطالعه قادر به نشان می دهد که تراکم ترافیک در تمام ترافیک ایستگاه های بیشتر به طور قابل توجهی مسئول اکسید نیتروژن غلظت. اما دو آب و پارامترهای همچنین تاثیر قابل توجهی بر روی دی اکسید نیتروژن غلظت: سرعت و ارتفاع به اصطلاح مخلوط کردن لایه. دومی یک پارامتر هواشناسی نشان می دهد که ارتفاع که پایین ترین لایه ای از هوا که در آن گازهای مخلوط را گسترش می دهد. “همچنین نشان داده شد که رطوبت بالا نیز می تواند کاهش غلظت دی اکسید نیتروژن که می تواند با توجه به این واقعیت است که این آلاینده ها سپرده بیشتر به شدت بر روی سطوح مرطوب. اما علل دقیق آن هنوز مشخص نیست می گوید:” Dominik ون Pinxteren.

تجزیه و تحلیل آماری نیز فعال محققان برای حذف نفوذ آب و هوا از زمان سری از آلاينده: تنظیم برای آب و هوا غلظت اکسیدهای نیتروژن (NOx) کاهش در مجموع از 10 میکروگرم در هر متر مکعب بین 2015 و 2018 به طور متوسط بیش از همه ترافیک ایستگاه در زاکسن. در مناطق شهری و روستایی و در خط الراس Erzgebirge اما غلظت NOx تمایل به باقی می ماند در همان سطح. حتی اگر شده اند وجود دارد برخی از پیشرفت در کیفیت هوا در سال های اخیر وجود دارد خوب استدلال علمی برای کاهش آلودگی هوا است.

در راه این امر همچنین به زودرس گیری از تاج بحران: به منظور پیدا کردن چگونه قوی تاثیر محدودیت های اولیه در کیفیت هوا در واقع تاثیر آب و هوا خواهد باید آماری در حذف یک دیگر مجموعه ای از اندازه گیری. به این منظور تحقیقات برای لایپزیگ منطقه در حال حاضر در جریان است در TROPOS به عنوان یک اروپا گسترده مطالعه اتحادیه اروپا تحقیقات زیرساخت برای کوتاه مدت جوی ترکیبات مانند آئروسل ابرها و ردیابی گازهای (ACTRIS) آلمان سهم است که با هماهنگی TROPOS. Tilo Arnhold

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *