مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای از هواپیماهای اما منتقدان تردید

برای اولین بار به ایالات متحده نقل مکان کرد به تنظیم گازهای گلخانه ای از هواپیماهای تجاری, اما بسیاری از کارشناسان محیط زیست می گویند این محدودیت ها به اندازه کافی نمی رویم.

MediaProduction/iStock.com

نوشته شده توسط E&E News

Andrew Wheeler مدیر آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده (EPA) امروز اعلام کرد که آژانس را محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای از هواپیما برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده است.

پیشنهاد حکومت نشان دهنده نادر گام برای کاهش سیاره-گرم شدن آلودگی هوا توسط سازمان حفاظت محیط زیست است که به طور معمول ضعیف و یا تاخیر آب و هوا تحت قوانین جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آن را نیز تاریخی در طبیعت است. ایالات متحده هرگز تنظیم دی اکسید کربن از هواپیما, در بخشی به دلیل حمل و نقل هوایی بخش حذف شد از پروتکل کیوتو و توافق پاریس.

اما در حالی که صنعت گروه را تشویق می کردند امروز اعلام محیط زیست ناودان پیشنهاد به عنوان بیش از حد ضعیف برای رسیدن به معنی کاهش انتشار آلاینده ها از حمل و نقل هوایی در دهه های آینده.

“اوایل امروز ایالات متحده برای اولین بار پیشنهاد مقررات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای از هواپیما” ویلر گفت: در تماس با خبرنگاران این صبح است.

“این سومین بار در دو سال گذشته که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته عمده اقدام به تنظیم گازهای گلخانه ای در راه است که از نظر قانونی دفاع از او گفت:” با اشاره به آژانس rollbacks اوباما-دوران قوانین در نیروگاه ها و اتومبیل.

ویلر گفت: قانون پیشنهاد شده که هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده در فدرال ثبت نام—آیا آینه استاندارد از سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ICAO) و سازمان ملل متحد بدن.

او تلویحا اذعان کرد که گروه های صنعت از جمله تولید کنندگان از موتورهای هواپیما—تا به حال لابی آژانس به اتخاذ استانداردهای ICAO.

“آنچه ما شنیده از این صنعت بود که آنها می خواستند ما را به پیاده سازی استانداردهای ICAO است که آنچه ما انجام می دهند,” او گفت:.

دو تولید کنندگان از موتورهای هواپیما—General Electric Co. و Boeing Co.—در شرکت تلفنی در مورد قانون پیشنهادی با مسئولین سازمان حفاظت محیط زیست و کاخ سفید دفتر مدیریت و بودجه در مارس 13, با توجه به Reginfo.gov یک حکومت فدرال-وب سایت ردیابی.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه به E&E News, بوئینگ سخنگو به نام قانون پیشنهاد یک “گام مهمی برای حفاظت از محیط زیست و حمایت از رشد پایدار حمل و نقل هوایی تجاری و اقتصاد ایالات متحده.”

گروه های زیست محیطی, با این حال, به طور گسترده ای مشاهده استانداردهای ICAO به عنوان بیش از حد ضعیف برای تشویق سرمایه گذاری بیشتر در بیشتر سوخت هواپیما و موتورهای. آنها توجه داشته باشید که هواپیماهای ساخته شده در سال 2016 شد در حال حاضر نشست استاندارد.

“در این صورت به طور فزاینده ای وخیم بحران آب و هوا این پیشنهاد استانداردهای طلبانه پیشنهاد ضعیفتر نتایج از آنچه کسب و کار به عنوان معمول در حال حاضر به دست آورد در سال 2016” جوآن Spalding ارشد آب و هوا مشاور با باشگاه سیرا در بیانیه ای گفت: امروز.

“یک بار دیگر سابق زغال سنگ لابی Andrew Wheeler قرار دادن صنعت منافع خود بیش از منافع عمومی در یک محیط امن و سالم و آب و هوا با پیشنهاد یک قانون است که هیچ چیز در همه برای جلوگیری از آلودگی از هواپیما بر روی پاشنه خود عقبگرد از تمیز کردن ماشین استاندارد و در وسط یک بیماری همه گیر” Spalding اضافه شده است.

حقوقی حماسه

حماسه بیش از استانداردهای قدمت آن به سال 2010 زمانی که گروه های زیست محیطی شکایت کرد دولت اوباما سازمان حفاظت محیط زیست بیش از آن به دلیل عدم به آدرس انتشار گازهای گلخانه ای از منابع تلفن همراه.

گروه—از جمله مرکز تنوع زیستی Earthjustice, اوشنا و دوستان زمین—سازمان حفاظت محیط زیست به چالش کشیده تاریخی انفعال در کربن تولید گازهای گلخانه ای از کشتی ها هواپیماها و غیر جاده موتورهای.

پیچیده حقوقی رقص دنبال کرد.

در سال 2011 در ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا حکومت است که سازمان حفاظت محیط زیست تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا انتشار گازهای گلخانه ای از هواپیما به مخاطره می اندازد بهداشت عمومی و رفاه و اگر توسعه مقررات جدید.

در سال 2016 گروه های زیست محیطی در زمینه یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه ادعا که سازمان حفاظت محیط زیست تا به حال موفق به نهایی کردن یک خطر افتادن برای پیدا کردن هواپیما که به شکل قانونی اساس استانداردهای جدید. این سازمان در نهایت صادر خطر افتادن پیدا کردن بعد از آن سال.

آخرین پیچ و تاب و آمد در ژانویه هنگامی که مرکز تنوع زیستی (CBD) تهدید به شکایت سازمان حفاظت محیط زیست برای عدم عمل به در خطر افتادن پیدا کردن و طفره رفتن از مسئولیت خود را تحت قانون هوای پاک برای جلوگیری از آلودگی از هواپیما.

کلر لیکوود آب و هوا حقوقی مدیر در CBD به نام امروز پیشنهاد قانون “چیزی جز دود و آینه.”

آنی Petsonk بین المللی وکیل در محیط زیست دفاع صندوق موافقت کرد.

“سازمان حفاظت محیط زیست پیشنهادی دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای استاندارد برای هواپیما کاملا کافی برای قرار دادن صنعت حمل و نقل هوایی در مسیر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مطابق با اهداف از توافق پاریس” او در بیانیه ای گفت. “این خواهد بود تا کنگره به ارائه رهبری واقعی برای بخش حمل و نقل هوایی.”

هنگامی که حکومت پیشنهاد شده است منتشر شده در فدرال ثبت نامعمومی باید 60 روز برای ارسال دیدگاه. این سازمان امیدوار است به مسئله حکومت نهایی در سال 2021 با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بهار نظارتی دستور کار (E&E, اخبار, ساعت, ژوئن 30).

تجدید چاپ از Greenwire با اجازه از E&E News. کپی رایت سال 2020 است. E&E فراهم می کند اخبار ضروری برای انرژی و محیط حرفه ای در www.eenews.net

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im