بارگذاری تغییرات قوانین خود و رانندگان تنظیم استراتژی های خود را

در اخیر صبح امروز در Santa Monica, California, Sergio Avedian کشیده به پارکینگ یک وان سوپر مارکت امضا به بارگذاری درایور نرم افزار و منتظر.

در 7:07 am سوار شدن درخواست در آمد برای سفر به سهل انگاری که در این برنامه وعده داده شده را کسب Avedian بین 9 دلار و 12 دلار. او آن کاهش یافته است. یکی دیگر از درخواست دوباره برای فرودگاه برای $13 به 17 دلار. او کاهش یافته است. یکی دیگر از درخواست, کوتاه, $3 $4 سفر در سانتا مونیکا. نوچ.

آن رفت مثل این با Avedian طولانی در پارکینگ sipping قهوه و کاهش درخواست از بارگذاری سواران به عنوان او منتظر چیزی برای او در نظر گرفته به ارزش زمان خود. سی دقیقه بعد او آن را کردم: 15 مایل سوار به سمت گلندیل در نزدیکی جایی که او زندگی می کند. فقط بیش از یک ساعت بعد او خود را کاهش مسافر ، او پرداخت می شود $93.51; او به جیب $76.68.

می خواهید آخرین اخبار در سوار-نقطه در صندوق پستی خود را? ثبت نام در اینجا!

Avedian شده است رانندگی پاره وقت به صورت Uber و Lyft برای چهار سال اما فقط دو ماه پیش و یا در هر نقطه خارج از کالیفرنیا این نوع از استراتژی نمی کرده اند.

اما در ماه ژانویه در پاسخ به یک دولت جدید قانون بارگذاری تغییر کارکرد راننده آن برنامه در حالت طلایی موثر بر برخی از 395,000 رانندگان است. رانندگان در حال حاضر می توانید ببینید که در آن سوار می خواهد برای رفتن و برآورد پرداخت قبل از آنها قبول کند. آنها از لحاظ نظری و نه با Uber الگوریتم برای رد بیش از حد بسیاری از ، (هر چند با شروع هفته گذشته بارگذاری شروع به ارسال کمتر درخواست به کسانی که رد یا انصراف از اکثریت قریب به اتفاق سوار خود را درخواست.) راننده پاداش ساختار متفاوت است. و حدود سه کالیفرنیا فرودگاه در حال بارگذاری است با تجربه اجازه می دهد رانندگان به انتخاب خود کرایه.

در پاسخ به برخی از ادراک کالیفرنیا رانندگان باید خود را تغییر رفتار است. “من فقط نشستن و گیلاس انتخاب می گوید:” Avedian. “من انجام این کار کمتر و درآمد بیشتر.”

گیب Ets-Hokin یک نویسنده و سوار-تگرگ راننده در اطراف سان فرانسیسکو در آغوش همان استراتژی است. “هنگامی که آن را برای من روشن شد که Uber که قرار بود به آتش ما بیش از حد به لغو یا کاهش سواری من شروع به انجام آن کل, گراز,” او می گوید.

یک سخنگوی بارگذاری گفت که تغییرات در این برنامه بودند باعث مجمع 5 لایحه جدید قانون کالیفرنیا است که تلاش برای روشن شدن تفاوت بین پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل و کارمند. “فرفره اقتصاد” شرکت هایی مانند Uber, Lyft, Postmates و Doordash همیشه طبقه بندی کارگران خود را به عنوان پیمانکاران آزادی آنها را از پرداخت امنیت اجتماعی و یا حقوق و دستمزد مالیات و یا مطابق با قوانین فدرال مربوط به دستمزد و شرایط کار. AB 5 جلوتر از قوانین برای واجد شرایط به عنوان یک پیمانکار نیاز است که یک کارگر بود “رایگان از کنترل و جهت” از شرکت آنها در حال کار برای انجام کار در خارج از “دوره های معمول” از کسب و کار شرکت و شرکت در همان نوع کار زمانی که کار نمی کند برای آن شرکت خاص است.

“کارفرمایان اغلب در پاسخ به تغییرات در قانون با افزایش سرعت خود را در شیوه های کسب و کار برای جلوگیری از مسئولیت است که به وضوح آنچه ما می بینیم در اینجا می گوید:” بنیامین ساکس, یک استاد کار و اشتغال حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد.

اما نه هر کسب و کار توسط یک جعبه سیاه از یک الگوریتم طراحی شده برای بهم زدن با ارنج زدن و فشار هر دو راننده و سواران به رانندگی و سواری ، پس از بارگذاری آن تغییر قوانین کالیفرنیا رانندگان یک گروه کوچک اختصاص داده شده رانندگان—که به مدت طولانی خوشه در انجمن در ق, یک سایت به نام UberPeople و در گروه در Facebook به تجارت راهنمایی—مطالعه شده است چگونه به زیرچشمی نگاه کردن در داخل جدید جعبه سیاه و پول بیشتری را انجام می دهند. Avedian حتی مربیان هوشمند رانندگان در رانندگی روش.

بارگذاری تغییر کرده است راه پاداش آن کار می کنند. به جای توزیع بیش یکجا پس از یک راننده بازدید مجموعه ای از تعداد سفر در یک مقدار مجموعه ای از زمان بارگذاری در حال حاضر کاهش می دهد این شرکت را افزایش راننده پرداخت برای آینده ، یک راننده که ممکن است پس از پرداخت 20 درصد از هر یک از سوار شدن به بارگذاری ممکن است در حال حاضر باید به این شرکت تنها 15 درصد زمانی که آنها ضربه خود را سوار هدف; که ممکن است بی درنگ برخی از رانندگان به ماندن در جاده ها برای به دست آوردن پاداش. (اهداف مجموعه منطقه توسط منطقه اما رانندگان می گویند که در آستانه در حال حاضر به طور کلی پایین تر از آنها بودند که بارگذاری به کار گرفته شده از یک جایزه نقدی.)

ماه گذشته Uber نیز راه اندازی چه سخنگو به نام “اولیه آزمون” در کالیفرنیا فرودگاه که اجازه می دهد تا رانندگان به مجموعه خود را کرایه “ضرب” به صورت پایه کرایه بار سفر و فاصله ، تنظیمات اجازه می دهد تا آنها را به پیشنهاد و حتی تضعیف قیمت که رانندگان دیگر مایل به قبول—و ممکن است اجازه می دهد تا بارگذاری به استدلال می کنند که رانندگان نقش مهمی در تنظیم قیمت خود را به دیگر پیمانکاران مستقل انجام دهد.

آیا شما یک بارگذاری راننده و یا کارمندی که می داند بیشتر در مورد قیمت گذاری? ایمیل Aarian مارشال در aarian_marshall@wired.com. سیمی محافظت از محرمانه بودن منابع آن, اما اگر شما می خواهید برای پنهان کردن هویت خود را در اینجا راهنمای استفاده از SecureDrop. شما همچنین می توانید ایمیل ما مواد در 520 سوم خیابان سوئیت 350, سان فرانسیسکو, CA 94107.

که هنوز هم در توسعه سیستم ممکن است ایجاد مجموعه خود را از انگیزه و جنبه های منفی برای سواران. در حال حاضر بارگذاری الگوریتم پاداش رانندگان با رتبه بندی بالاتر و بیشتر از حق بیمه وسایل نقلیه تطبیق آنها با شدت مسافران حاضر به پرداخت پول بیشتر برای اتومبیل های بزرگتر و راحت خدمات. اما یک سیستم مناقصه می تواند با قرار دادن تاکید بیشتری بر قیمت و نه کیفیت خدمات می گوید هری کمپبل اجرا می شود که یک وبلاگ و پادکست برای رانندگان به نام Rideshare مرد. “این یک مشکل است, تعادل,” او می گوید.

تغییرات در کالیفرنیا می تواند منجر به دیگر عوارض جانبی ناخوشایند. اگر بیش از حد بسیاری از رانندگان و انتخاب کننده در مورد مقصد خود را, آن می تواند سواران دیگر برای پیدا کردن ، این ممکن است توضیح دهد که چرا Uber اخیرا تصمیم گرفته است که این امر جلوگیری از ارسال به عنوان بسیاری از درخواست ها برای کسانی که کاهش بیش از حد بسیاری از ، این اثر ممکن است خسته کننده به خصوص برای کالیفرنیا سواران که زندگی دور از شلوغ downtowns و یا به عنوان دیوید زیپ شده اشاره کرد در CityLab, در منطقه ای که رانندگان می خواهید برای جلوگیری از. (Uber می گوید این نوع تبعیض در برابر آن جامعه و سیاست می تواند منجر به راننده غیر فعال کردن.)

سواران نیز chafed در برابر یکی دیگر از بارگذاری تغییر در کالیفرنیا: نشان دادن آنها و برآورد قیمت رشته به جای یک مجموعه چشمگیر قیمت. “یکی از چیزهایی ساخته شده است که بارگذاری ایستادگی کردن به خصوص از مصرف کننده نقطه نظر است که از آن شده است تا اصطکاک می گوید:” کمپبل. رویکرد جدید برای قیمت گذاری ممکن است تغییر کند که.

کارشناسان حقوقی می گویند همه این کشمکش ممکن است متقاعد کردن قضات که در حال بارگذاری است و نه کارفرما. اورلی Lobel یک استاد که مطالعات اشتغال و قانون مالکیت معنوی در دانشگاه سن دیگو می گوید حال بارگذاری است با هدف قرار دادن بخش اول از دولت جدید آزمون, نیاز به پیمانکاران به رایگان از یک کارفرما را کنترل کنید. اما دوم چنگک صاف کردن آزمون که نیاز به کار “خارج از معمول دوره” از کسب و کار شرکت باید در حال حاضر مشکلات با دادگاه او می گوید:. Uber همواره استدلال کرد که آن را به یک پلت فرم یک شرکت حمل و نقل—اما بسیاری در دنیا قانونی نیست که خریداری شده است.

“همین دلیل است که برنامه های مبارزه شده است AB 5: از آنجا که از آن تعبیر می شود به طوری گسترده است که آن را بسیار سخت به خارج شدن از آن محدوده با ترفند” Lobel می گوید.

Uber و Postmates باید شکایت دولت از کالیفرنیا با این استدلال که این قانون خلاف قانون اساسی است. هفته گذشته یک قاضی فدرال را تکذیب کرد شرکت های اضطراری دستور. بارگذاری, بلند کردن اجسام Postmates و Doordash اختصاص داده اند حداقل $110 میلیون دلار به دولت رای گیری که ایجاد یک کارگر سوم طبقه بندی دسته تضمین رانندگان حداقل دستمزد مراقبت های بهداشتی دستمزد و پوشش حادثه. در حال حاضر AB 5 رول در.


بزرگ تر سیمی داستان
  • داخل مارک زوکربرگ را از دست داده و نوت بوک
  • سیمی راهنمای به اینترنت از چیزهایی که
  • درخواست Know-It-Alls: چه coronavirus?
  • پرنده “snarge” شوم مسافرت هوایی
  • اینترنت سمی hellscape—اما ما می توانیم آن را تعمیر
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter buy instagram followersowtürktelekom mobil ödeme bozdurmacialis fiyat