Uber بی سر و صدا نیروهای متفقین به جنگ شهرها بیش از داده های کاربر

سازمان های غیر انتفاعی و گروه های حمایت از امضا در یک سازمان به نام جوامع در برابر سوار نظارت—بدون دانستن که سوار-تگرگ های غول پیکر درگیر شد.

در فوریه توسعه مدیر یک سازمان به نام جوامع در برابر سوار نظارت نوشت: به اوان گریر. اتومبیل می خواستم به می دانم که اگر مبارزه برای آینده غیر انتفاعی دیجیتال-حقوق بشر که در آن گریر است که معاون مدیر خواهد بپیوندید و اجازه می دهد خود را به عنوان یک عضو ائتلاف تازه شکل گرفته.

“ماشین یک ائتلاف جدید کار برای بالا بردن آگاهی از خطرناک تکنولوژی به نام تحرک داده مشخصات” ایمیل از توسعه مدیر غنی دان بخوانید. “در دست اشتباه, اطلاعات جمع آوری شده توسط MDS به شمار قبر حفظ حریم خصوصی و ایمنی خطرات.”

MDS است مشخصات فنی ایجاد شده توسط لس آنجلس’ بخش حمل و نقل در حال حاضر موفق توسط یک شخص ثالث پایه و اساس است. شهر و بیش از 20 دیگران و استفاده از آن برای ردیابی حرکت مشترک دوچرخه و اسکوتر. اپراتورها از این خدمات باید دست های ناشناس نزدیک به زمان واقعی و داده های روزانه در وسیله نقلیه سفرهای; لس آنجلس مقامات همچنین می توانید با استفاده از MDS به ارسال اطلاعات گفتن شرکت ها برای گفتن اجتناب از وسایل نقلیه عامل در یک بلوک با آب اصلی ،

در مبارزه برای آینده گریر نگرانی در مورد MDS. او نگران است که داده ها می تواند مورد آزار قرار گرفته توسط اجرای قانون و یا سایر سازمان های دولتی. بنابراین در گروه امضا برای حمایت از اتومبیل.

در اینجا یک چیز اتومبیل ایمیل نمی گویند: یک حامی اصلی از ماشین در حال بارگذاری است که مبارزه با لس آنجلس و شهرهای دیگر را با استفاده از MDS. Uber ذکر شده است به عنوان یک عضو ائتلاف در گروه وب سایت. در ماه مارس انتشار شهرستانها گفت: امروز بارگذاری شده است ابزاری در تشکیل این گروه و آن به نقل از یک بارگذاری اجرایی ابراز این شرکت نگرانی در مورد MDS.

این هفته پس از تماس با سیمی در مورد بارگذاری دخالت مبارزه برای آینده ترک اتومبیل. “این نا امید کننده است زیرا ما به اشتراک گذاری این ائتلاف نگرانی می گوید:” گریر. “اما حال بارگذاری دخالت در تلاش بود به وضوح افشا به ما هنگامی که ما پیوست. شرکت هایی که مایل به شرکت در وکالت باید انجام دهید تا شفاف.” گریر می گوید: مبارزه برای آینده است که قبلا “در مواجهه با شرکت های بزرگ astroturf گروه که عمدا مبهم اتصال خود را به قدرتمند صنعت لابی. این عمل تضعیف روند دموکراتیک. ما حاضر به آن را فعال کنید.”

این الگوریتمی لیگ عدالت, یک گروه مدافع تمرکز بر تعصب در هوش مصنوعی نیز در سمت چپ ائتلاف این هفته پس از بنیانگذار شادی Buolamwini گفت: آن را آموخته بارگذاری را دخالت. “با توجه به بارگذاری سابقه در حفظ حریم خصوصی و عدم شفافیت در مورد میزان شرکت و دخالت ما رسما کشیده اتومبیل,” او نوشت: در بیانیه ای.

ماشین دارای 25 عضو دیگر عمدتا گروه های اجتماعی در لس آنجلس و واشنگتن, DC که در آن دولت در شهرستان به زودی ممکن است نیاز به استفاده از MDS. هنگامی که تماس های بسیاری گفت: آنها به طور کلی حمایت از ماموریت سازمان است اما صحبت در مورد آن است. “ما می خواهیم به مطمئن شوید که جوامع ما نمی surveilled می گوید:” قدیمی سلکدو رئیس و بنیانگذار لس آنجلس مبتنی بر TransLatin@ ائتلاف یک اتومبیل های عضو. اما سلکدو می گوید گروه او است که در هر سازمان برای ائتلاف.

Uber سخنگو به نام ماشین “یک نهاد مجزا” گفت: Uber یکی از اعضای ائتلاف و پشتیبانی از آن در دستور کار است. سخنگوی نیست پاسخ به سوالات در مورد چگونه ماشین تامین می شود.

خودرو نیز کاهش یافته است به افشای کمک های مالی خود را. در بیانیه ای اتومبیل مدیر ارتباطات Keeley کریستنسن گفت: “ائتلاف ما سپاسگزار به حمایت گسترده و متنوع گروه از سازمان ها هستند که به حق نگران شهر دولت پیگیری شخصی مردم حرکات. بارگذاری است که در میان اعضای که ذکر شده علنا در ائتلاف وب سایت پس از یک روز به عنوان بسیاری از گروه های دیگر که ممکن است به طور سنتی چین اما با هم به صحبت کردن در برابر این منحصر به فرد تهدید خطرناک است.” هر دو کریستنسن و دان فراگستر مدیر نیز کارکنان واشنگتن-منطقه روابط عمومی و مشاوره شرکت.

Uber مخالف لس آنجلس’ داده های مورد نیاز از شهرستان شروع به کار بر روی آنها در سال 2018 است. از آن نگران است که شهرستانها می تواند داده های مورد نیاز برای سوار-تگرگ خدمات و به طور بالقوه خودمختار وسایل نقلیه. این شرکت می گوید: MDS را تهدید می کند به حریم خصوصی کاربران است. آن را همچنان به مخالفت با این مشخصات پس از فروش آن روروک مخصوص بچه ها – و دوچرخه-به اشتراک گذاری سرویس پرش به زمانی رقیب آهک در ماه گذشته.

استفاده از MDS سوار-تگرگ خدمات می تواند منجر به دقیق تر تنظیم بارگذاری و دیگر ارائه دهندگان. در پاییز گذشته در هنگام پرش بود و هنوز هم یک بارگذاری تابعه لس آنجلس به حالت تعلیق خدمات از خیابان های شهر برای نه مطابق با اطلاعات قوانین. در ماه مارس, Uber, پس از آن به عنوان صاحب پرش شکایت کرد که این شهرستان با این استدلال داده های مورد نیاز نقض قانون اساسی حفاظت در برابر غیر منطقی و جستجو و تشنج. پرش کاهش یافته و با توجه به ماه گذشته است.

اتومبیل می گوید هدف اصلی آن است به منظور بالا بردن آگاهی از MDS با رسانه ها و مقامات دولتی و جوامع که ممکن است تحت تاثیر قرار داده استاندارد است. از طریق حساب های رسانه های اجتماعی ترویج تبلیغات هدفمند گروه سهام گزارش در مورد دولت امنیت داده ها ساقط و op-eds توسط اعضای این ائتلاف. از Facebook Ad کتابخانه را نشان می دهد این گروه پرداخت می شود تقریبا $6,500 برای اجرای تبلیغات از فوریه. “اجاره یک دوچرخه است ؟ اتاق را برای برادر بزرگ! DDOT می خواهد برای پیگیری DC دوچرخه سواران—بدون دانش خود را و یا ورودی” خواندن یک آگهی هدفمند در واشنگتن, DC ساکنان. دیگری به نام LA برنامه “1984-سبک برنامه نظارت است.”

پیام از سوء ظن در اطراف دولت دست زدن به داده ها طنین انداز میان تظاهرات در برابر مرگ جورج فلوید, خشونت پلیس و نژادی و عدالت; این گروه به دست آورده و هشت عضو از آنجا که ممکن است. برخی از گروه ها نگران هستند که دولت اطلاعات جمع آوری شده از طریق برنامه های کاربردی موبایل و “شهر هوشمند” تکنولوژی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد با اجرای قانون برای شناسایی افرادی که میرم شرکت در تظاهرات. در یک op-ed در لس آنجلس نگهبان منتشر شده در ماه گذشته, کشیش ویلیام هوشمند از جنوب کنفرانس رهبری مسیحی جنوب کالیفرنیا یک عضو از خودرو نوشت که “با هزاران نفر از مردم در شهر ما گریه را برای بنیادی حق برابر عدالت تحت قانون مسئولان شهرستان باید متعهد به حفاظت از ما مانند چوپان نگهداری گرگ در خلیج و تشخیص دهد که حرکت رو به جلو با MDS را لکه در آن تعهد است.” SCLC نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

Uber نه همیشه کامل مباشر خود را از داده های مشتریان. در سال 2018 این شرکت پرداخت می شود $148 میلیون دلار جریمه به آمریکا وکیل عمومی برای عدم هشدار 57 میلیون سواران و رانندگان که به آنها داده شده بود تحت تاثیر قرار 2016 نقض. در ماه مارس بارگذاری به آن اعتراف کرده بود سهوا در معرض پرش دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها داده هایی را که ممکن است اجازه داده اند کسی که به آهنگ سوار در سفر خود را. Uber گفت: نقض شد MDS-اطلاعات مربوط به مطالبات توسط شهر میامی است.

مقامات در شهرستانها مانند شیکاگو و نیویورک و سان فرانسیسکو هنوز هم صحبت می کنند با سوء ظن در مورد بارگذاری را هدف یک میراث سابق مدیر عامل شرکت تراویس Kalanick روز در راس هنگامی که سوار-تگرگ خدمات راه اندازی خدمات اول و اجازه خواستیم بعد. آنها هوشمند بیش از برنامه هایی مانند Greyball که نیویورک تایمز در سال 2017 نشان داد به عنوان یک برنامه نرم افزار استفاده می شود برای فرار از رگولاتور در شهرستانها در سراسر جهان. مقامات شهرستان یادکرد بارگذاری را (و رقیب Lyft) در تاکتیک های تهاجمی خود محتاط تر و محکم تنظیم رویکرد به دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها-به اشتراک گذاری. “به عنوان سوار-تگرگ در زمان این احساس وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در این شهر بودند که نامرئی [به من] از آنجا که شرکت ها اطلاعات مات” LADOT سر Seleta رینولدز گفت: Slate سال گذشته است.

دیگران مخالفت با داده های استاندارد برای دلایل خود را. ماه گذشته اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و بنیاد مرز الکترونیک واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر لس آنجلس استدلال داده ها ممکن است سنن و دولت می تواند با استفاده از روروک مخصوص بچه ها داده برای ردیابی افراد و یا از نقاط حساس. لس آنجلس مقامات صادر شده مجموعه ای از “حفاظت از داده ها اصول” است که در آن به آنها وعده به د-شناسایی و اطلاعات جمع و تنها اجازه اجرای قانون دسترسی به اطلاعات از طریق یک حکم فقط به عنوان شرکت های خصوصی انجام دهد.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • می خواهید برای شروع یک پادکست یا livestream? در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید
  • Doomscrolling است به آرامی فرسایش سلامت روانی خود را
  • زنان غلتک دربی یک طرح برای Covid و آن را لگد الاغ
  • هکر واژگان: آنچه که یک طرف کانال حمله ؟
  • 👁 اگر درست انجام شود AI می تواند پلیس عادلانه تر. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر