‘Valorant’ است قاتل مجازات و اعتیاد آور به عنوان جهنم

این بازی ضد شورش پیگیری برای لیگ از افسانه است که ارزش صبر کنید.

در صورت وجود مقدار زیادی به عشق در مورد بازی ضد شورش’ تیم جدید مبتنی بر تیرانداز Valorant—اولین و مهمترین, که در آن وجود دارد.

این دومین بازی بزرگ از بازی ضد شورش (به شوخی به عنوان “بازی شورش”) از سال 2009 را در لیگ از افسانهاست که در طلیعه عصر مدرن esports و برای یک زمان برگزار شد به عنوان محبوب ترین بازی PC در جهان است. در فضایی که میراث حک شده از Valorantدر حالی که هنوز در بتا بسته شده است تبدیل به یک بازی رقابتی پدیده است.

زیرساخت تشکیل شده است که در اطراف League of Legends’ میلیون دلاری مسابقات بین المللی است که دوباره خود را ایجاد قطعه توسط قطعه در اطراف Valorant. Esports تیم در حال حاضر در شکار برای جوانه زدن استعداد. بازیکنان هجوم آوردند بیش از esports مانند Counter-Strike: Global Offensive و سرپرستی به آن جریان. آن بوده است که بیشتر به تماشای بازی در حرکت یا کشش ناگهانی حتی اگر اکثر بینندگان نمی تواند آن را بازی کند. در بازی آن را در حال توسعه بسیار رقابتی فرهنگ فوق العاده جدی سرمایه-g پارسه. که در بخشی به دلیل آن بسته بتا وضعیت بلکه Valorant‘s core طراحی احساس مهندسی در یک ظرف پتری برای بیرون کشیدن پرنیان بازیکنان می خواهید از یک esport.

شورش و گفت: با Valorantآن آرمان است “برای ساخت یک esport شایسته خود را مادام العمر توجه و علاقه است.” مرتب سازی از طریق رقابتی اکوسیستم این بازی راه اندازی به یکی که کلبی ممکن است می گویند Valorant طراحی شده بود به پرورش—آن را آسان برای فراموش کردن وجود دارد در واقع یک سوپر-بازی جامد زیر وجود دارد. من شده اند قادر به توقف بازی آن شده اند و gleefully, روش سوارکاری با آن نوسانات بالا و پایین هر فرصتی من. خود را در آن شرایط Valorant است پیش بینی نیست.

در بسته بتا با تابستان سال 2020 تاریخ انتشار Valorant پنج در مقابل پنج تیم تیرانداز. بازیکنان انتخاب یکی از Valorant‘s 10 منحصر به فرد عوامل هر کدام با توانایی های خاص خود را. حمله به تیم برنده اگر آنها را از کل تیم دشمن و یا کارخانه و با موفقیت دفاع سنبله قرار داده شده در یک هدف. دفاع از تیم برنده اگر آنها جلوگیری از سنبله از انفجار و یا کشتن مهاجمان قبل از آن کاشته شده است. تیم برنده را بدست آورده یک نقطه بعد از هر دور و برای اولین بار به 13 برنده است. بین دور بازیکنان درگیر در مدیریت منابع خرید محکم سلاح, سپر و تخصصی عامل با توانایی های پول تجمع می یابد که در طول بازی. در نیمه راه از طریق تیم تغییر نقش ها و از دست دادن خود را علاقه داشتن اسلحه و بودجه. متاسفانه آنچه در ارتباط با این مکانیک یک سبک هنری است که بیشتر شبیه یک کهنه بخار تیرانداز از بزرگ بعدی esport.

برای من هر مرحله از یادگیری Valorant احساس گام دیگری در کهکشان مغز مم. من نمیفهمد اسلحه دوست داشتم. پس چه عوامل و توانایی های فراموش. من بیش از حد (و overspent در) کسانی که توانایی و پس از آن حاکم بود ، من درک چگونه مورد اقتصاد آثار rejiggering هر دو درک من از اسلحه ها و توانایی ها. در نهایت من recalibrated همه آن را در تلاش برای قطعه خودم را به این تیم استراتژی است. هر کسی با توجه به Valorant می داند که از آن شده است محبوب ترین بازی در حرکت یا کشش ناگهانی به یک دلیل; عمق آن است که به راحتی قدردانی هنگامی که شما گذشته خود را ساده فرض و puttingly ساده زیبایی. (همچنین برخی از streamers ها در حال بازی سیستم با وعده بتا کلید.)

رشد احساس می کند خوب است. بازی همیشه نیست. این یک مجازات بازی که خواسته های مکانیک کامل فراست در کنار سریع تاکتیکی تصمیم گیری. Valorant کم مانع ورود اما مهارت بالای سقف که در بسته بتا, چاشنی, تیرانداز تاکتیکی بازیکنان به سرعت پوسته پوسته شدن. بازی بیش از حد مخاطره آمیز و یا بیش از حد با خیال راحت به شما به سرعت کشته مگر اینکه شما برخی کمتر-هدف الوهیت. قابل توجه حق تعادل—از موقعیت به اقتصاد—طول می کشد یک جهنم از بسیاری از عمل و Valorant‘s بتا بسته محیط پرورش نیست. (اگر چه بازی ضد شورش خوشبختانه شامل یک “گزارش” ویژگی مهارت یا جنسیتی سميت شده است نسبتا شایع در بازی.)

بخشی از لذت تماشای بالا streamers بازی Valorant است چگونه اغلب آنها از دست دادن ذهن خود را بیش از پایین بکشند-مرگ رفت. یکی از اوایل اسپری و یا در بازی های دیواری, الگوهای, شما می توانید یک salt shaker, و آن را قطعا اتصالات.

با وجود آن همه Valorant عادلانه است. هنگامی که شما می میرند آن است که احتمالا تقصیر شما نیست. شما در موقعیت اشتباه یا نیست با توجه به که در آن دشمن بود و یا شما فقط نمی تواند هدف را به عنوان به خوبی به عنوان آنها می توانند. هنگامی که شما در یک داد و بیداد, دانش است که شما آن را به دست آورده باعث می شود آن همه شیرین تر است. به این دلیل که بازیکن را کاملا عمدی در مورد همه چیز, Valorant قطاری که من باید آن را از نا امیدی از Super Meat Boy–نوع platformer و نه من می توانم آن را اميدواری از یک تیم تیرانداز مانند سرپرستیکه در آن قهرمانان و توانایی های بیشتر احساس بازی در حال تغییر.

کسانی که عشق بازی های رقابتی—و به خصوص عاشق این ایده از رقابت خود را در برابر کشتن/مرگ/کمک های تاریخ—ممکن است پیدا کردن خود را اضطرارا تعقیب کسانی که دوپامین می ترکد. این یکی از آن بازی است که باعث می شود شما واقعا دیوانه, پس از آن واقعا خوشحال پس از آن فوق العاده دیوانه و پس از آن فوق العاده شاد و هنگامی که شما انجام می شود شما چپ با: “تا زمانی که من به اندازه کافی خوب به طور مداوم احساس فوق العاده شاد و تنها واقعا دیوانه من هرگز نمی خواهد به توقف بازی.” بنابراین شما را به بازی دوباره.

Valorant خواسته های خاص مجموعه ای از مهارت های راحتی وارداتی از تاکتیکی بورس مانند Counter-Strike: Global Offensive و رنگین کمان محاصره شش. آن را کشیده مقایسه به تیم مبتنی بر تیرانداز سرپرستیبیش از حد اگر چه کسانی که کمتر احساس apt. سرپرستی یک پدیده فرهنگی در بالا بودن esports پدیده در بخشی به دلیل آن قهرمانان ارائه توانایی برای هر نوع بازیکن از شفا به مسدود کردن آسیب به دقت تیراندازی. سرپرستی بازیکنان که نمی تواند هدف خوبی یا لازم نیست مقدار زیادی از آگاهی فضایی هنوز هم می تواند بسیار تاثیر گذاری در مسیر بازی با بهنگام توانایی. در Valorantعوامل و توانایی های به طور کلی امن, اینتل, مسدود کردن مناطق و یا obfuscate بخش از نقشه است. نه زیادی احساس قدرتمند, و آن را قطعا برای همه نیست.

این نوع خشن و جست و خیز “git guud” آرمان چیزی است که باعث می شود Valorant امیدوار کننده esport. اگر هر گونه بدبینی باید محفوظ Valorantآن است که چگونه به طرز مرموزی به خوبی مناسب است برای تبدیل شدن به آن است. بازی ضد شورش می داند آنچه را که مردم می خواهند و چه می کند به خوبی در حرکت یا کشش ناگهانی. مرتب سازی از طریق واکنش فوری به Valorantجاه طلبی است که به یاد ماندنی ترین: من تا به حال به خوبی در این بازی. زمانی که Valorant منتشر شده است به طور گسترده ای به دیگران خواهد بود شما با این میل وجود خواهد داشت و یک کل esports روبنا—که تغذیه در گرد و غبار—به نگه داشتن آنها را علاقه مند است. شورش علنی اولیه آن رویکرد به Valorant esports در اوایل این ماه در میان آن ردیف از جامعه و مسابقات آن گره به سوی “جهانی رقابتی اکوسیستم” با هدف “به دنبال پول در اوردن و/یا رشد یک نام تجاری و یا کسب و کار است.”

مقایسه Valorant-the-پدیده به Valorant-the-game وسوسه انگیز است و همیشه نمی حل و فصل در esport را به نفع. آن را زیبا به در نگاه کنید. تماشای حتی بالا کشش streamers صف برای دور بعد از دور برای من تکراری می شود به سرعت. مقدار زیادی از مواد سمی بازیکن رفتار بریدن اطراف و داخل بازی هم که دقیقا نمی کشت یک محیط دوستانه به صورت بالقوه استراتژی تیرانداز علاقه مندان است.

چه بازی ضد شورش در حال حاضر این است که محکم و موفق بنیاد اعتیاد آور رضایت بخش تیم تیرانداز. چه چشمه از وجود آن ممکن است دوستانه یا نزدیک اما آن کار انجام می شود.


بزرگ تر سیمی داستان
  • برای اجرای بهترین ماراتن در سن 44 من تا به حال به پیشی جستن گذشته من
  • آمازون کارگران توصیف روزانه خطرات در یک بیماری همه گیر
  • استفان ولفرام شما را دعوت به حل فیزیک
  • باهوش رمزنگاری می تواند به حفاظت از حریم خصوصی تماس-برنامه ردیابی
  • همه چیز شما نیاز به کار از خانه مانند یک حرفه ای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im