همانطور که من نوشتن این خطوط من در خانه در حال انتظار برای تحویل از Ikea که گفت بسته می رسند برخی از زمان بین 9 صبح تا 5 بعد از ظهر امروز. آن را نزدیک به 2 ساعت و من هنوز هم بدون خبر از حامل فدرال اکسپرس. احتمال این که من سوئدی طراحی مبلمان خواهد رسید امروز در حال کاهش است به عنوان ساعت رفتن معکوس در ارتباط با خشم سطوح. من ماندم خانه به جای رفتن به دفتر ، (بسته وارد روز بعد بدون اطلاع از این شرکت و یا حامل.)

سرخوردگی ناشی از شکست و یا تاخیر در خانه تحویل به اشتراک گذاشته شده است توسط بسیاری از. تقریبا 5 درصد از آنلاین تحویل نمی رسیدن به مقصد خود را در اولین تلاش با توجه به بررسی از 304 خرده فروشان و 2,020 مصرف کنندگان در آمریکا و آلمان و انگلستان توسط مشاوره تحقیقات Loudhouse. هر دیر و شکست خورده تحویل هزینه های خرده فروشان به طور متوسط $17.78 بررسی یافت و بیشتر تلاش تحویل افزایش تراکم ترافیک—هر چند که چقدر دشوار است برای اندازه گیری.

به عنوان وابستگی ما به تحویل خانه افزایش می یابد, خرده فروشان و حامل در حال کار برای کاهش ناکارآمدی در آخرین مایل گام مهم در هنگام بسته هستند دست به گیرنده. آنها با تمرکز بر سه موانع اصلی برای موفقیت در زمان تحویل: مطمئن شوید که بسته می رسند که در آن و زمانی که آنها قرار است برای حصول اطمینان از وجود کسی که آنها را دریافت خواهید کرد زمانی که آنها می رسند و ارائه تحویل محل دقیق که در آن زمان کمتر مهم است.

اقامت در دانش با ما حمل و نقل عضویت در خبرنامه. ثبت نام در اینجا!

بسیاری از حامل سعی کنید برای کاهش خطر شکست خورده تحویل دادن گیرندگان انعطاف پذیری برای به تعویق انداختن تحویل نشان می دهد زمانی که به ترک بسته با یک همسایه و یا بپرسید که بسته به نزدیکی یک نقطه دسترسی است. DHL می گوید آن را به شدت سرمایه گذاری در رابط آنلاین از جمله برنامه های تلفن همراه گونش برای رسیدن به نمایندگان خدمات مشتری و رسانه های اجتماعی رباتها که برای مثال به شما اجازه ردیابی یک بسته از طریق چه برنامه است.

اما بسیاری از چالش ها مواجه می شوند در آخرین مایل هستند در نتیجه اشتباه است که قبل از بسته ها تا پایان در فدرال اکسپرس DHL و کامیون. کلید بهتر قدم آخر, تحویل, تدارکات کارشناسان می گویند که به خرده فروشان و حامل های بیشتر و بهتر اطلاعات. “شما هرگز نمی توانید با ارائه یک حامل با مقدار زیادی از اطلاعات در مورد چگونه برای رسیدن به شما می گوید:” اندرو ویلیامز مدیر عامل شرکت DHL اکسپرس کانادا.

یکی از علت تحویل شکست است نادرست و یا ناقص آدرس اطلاعات با توجه به تحقیقات توسط دانشگاه واشنگتن شهری حمل و نقل آزمایشگاه. شاید فرستنده را فراموش کرده و به ارائه یک آپارتمان شماره یا حامل نیاز وزوز کد برای ورود به ساختمان است.

این مشکل همچنین می تواند رخ دهد در پرداخت اگر خریداران آنلاین به اشتباه خود را وارد کنید آدرس یا محل نیست به رسمیت شناخته شده توسط خرده فروش وب سایت. Loqate یک محل تایید سرویس می گوید که داده های بزرگ کمک می کند. آن و خدمات مشابه بررسی یک آدرس پستی در برابر یک موقعیت پایگاه داده در زمان واقعی به مطمئن شوید که آدرس معتبر است مثلا تایید اینکه این خیابان از لحاظ املایی و یا اینکه ساختمان شماره در واقع وجود دارد (سعی کنید چک کردن آدرس خود را در اینجا.)

اعتبار سنجی آدرس شرکت همچنین می توانید غنی سازی یک آدرس حمل و نقل با اطلاعات اضافی مانند محله تراکم و استفاده مسکونی یا تجاری و الگوهای ترافیک. این کمک می کند تا حامل برنامه تحویل آن مسیر موثر تر افزایش احتمال که یک بسته تحویل داده خواهد شد در زمان.

حتی بیشتر افزایش اطلاعات در مورد مکان تحویل در راه است, با تشکر از خدمات نقشه برداری است که به جزئیات بیشتری در مورد خیابان, ترافیک و حتی ساختمان داخلی. بهترین زمان از روز برای جلوگیری از ازدحام در آن بلوک ؟ وجود پارکینگ در دسترس در این نزدیکی هست ؟ چه در مورد یک آسانسور برای رسیدن به طبقه ششم? که در آن است mailroom?

“که آرایه غنی از پیشرفته داده های مکان به شما می گوید که خیلی بیشتر در مورد ملک و هر گونه محدودیت در مورد ارائه به این که آیا آن را در سمت خیابان و یا اموال خود می گوید:” متی Furneaux که سر خرده فروشی عملیات در Loqate پدر و مادر شرکت GBG.

این اطلاعات می تواند به خصوص مفید برای تحویل انجام شده توسط خودمختار وسایل نقلیه. با داده های نقشه ها از محدودیت و داخل پوسته و در حال ظهور در محیط داخلی جهت یابی فن آوری های که با استفاده از WiFi و بلوتوث به عنوان یک جایگزین برای GPS برای wayfinding یک ربات می تواند ارائه ناهار خود را در میز کار خود را پس از موفقیت در عبور از ساختمان خود را امنیت و ساخت راه خود را از طریق دفتر خود را. در حالی که این فن آوری هنوز در حال توسعه وجود دارد این است که علاقه به اندازه کافی در افزایش ناوبری ابزارهای نقشه برداری غول گوگل در اینجا و دیگران نشان می دهد داخلی تحویل خواهد شد در نهایت بهره مند شوند.

بهتر داده های مکان نیز کمک می کند تا خرده فروشان ارائه محصولات به مکان هایی در سراسر جهان که در آن رسمی پرداختن به سیستم نیست بنابراین قابل اعتماد و یا جایی که مردم نمی باید یک آدرس در همه. تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه می تواند به ارزش 4 تریلیون دلار تا سال 2022 با توجه به گروه مشاوره بوستون. در عین حال میلیاردها دلار از این مشتریان جدید ممکن است قادر به دریافت یک بسته در خانه.

“ما نیاز به بیرون رفتن و پیدا کردن دولت توسط, دولت, شهرستان, شهرستان که ارائه دهندگان محلی که ما می تواند همکاری با به اطمینان حاصل شود که مشتریان ما می تواند ارائه به مشتریان خود را در نقاط مختلف هند مثلا” Furneaux می گوید. یکی از شرکای آن است What3words یک شرکت است که فراهم می کند geocoded سه کلمه آدرس برای هر متر مربع از سطح زمین است. آیا شما می خواهید برای مثال برای ارسال گل به جان لنون یادبود در پارک مرکزی اما فکر نمی کنم حامل خود را خواهد شناخت زمینه های توت فرنگی? رفتن به What3words و پانچ در ///نبرد.بوکسور.ولگرد.

حتی زمانی که تمام جزئیات آدرس دقیق هستند و به طور کامل و دقیق تحویل می توانید در صورت تاخیر اغلب طولانی آنهایی که ایجاد زحمت و دردسر و مزاحم مشتریان. تدارکات محققان در حال تبدیل شدن به یادگیری ماشین برای کمک به اطمینان حاصل شود نزدیک-به-روز-زمان تحویل. الگوریتم می توانید جمع آوری داده ها از گذشته سفر و در نظر گرفتن عواملی مانند ترافیک و یا ساختمان دسترسی به کمک حامل تعیین بهترین مسیر تحویل. متاسفانه مسکونی برای مصرف کنندگان چنین رویکردی است که بیشتر مفید برای گیرندگان دریافت خواهید کرد که حجم زیادی از بسته ها و در نتیجه تولید مقدار زیادی از داده های نقطه—به احتمال زیاد دیگر کسب و کار.

“شما در حال تلاش برای پیش بینی در دسترس بودن یک مشتری در طول یک دوره زمانی خاص در یک روز خاص. و تعدادی از مشاهده نقاط است که شما باید در آن [مسکونی] مشتری نیست که در تمام, می گوید: Matthias Winkenbach که سر Megacity تدارکات آزمایشگاه در دانشگاه MIT.

برخی از راه حل به دنبال گول زدن مشکل اصلی تحویل در دسترس نباشد. یک راه حل: بسته وانت سایت های است که می تواند از بین بردن بسیاری از علل شایع از دست رفته تحویل چنین به عنوان مورد نیاز برای یک امضا و یا بیش از حد بزرگ بسته است که مناسب نیست در صندوق پستی. ملی فرانسه خدمات پستی La Poste است صدها نفر از قالبهای بسته در ایستگاه های قطار و دیگر اماکن عمومی. دانشگاه واشنگتن شهری حمل و نقل آزمایشگاه تست قالبهای رایج در ساختمان های تجاری و حمل و نقل در نزدیکی متوقف می شود در سیاتل. (بر خلاف آمازون مارک قالبهای این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای همه بسته است.) یک خلبان اولیه در سیاتل شهری برج یافت که سیستم کاهش تعداد شکست خورده تحویل به صفر و کاهش کلی زمان تحویل با 78 درصد در مقایسه با زمانی که به درب به درب تحویل.

راه حل های دیگر را در مکان های با بیشتر موانع آخرین مایل تحویل مانند محله که نبوده است نقشه برداری و یا کشورهای بدون اعتماد پستی پرداختن به سیستم. در هند دانشگاه MIT Megacity تدارکات آزمایشگاه ارزیابی و امکان سنجی بهره برداری از دانش محلی مانند جلب محله فروشگاه ها برای دریافت بسته های به مقصد خود را. “آنها می دانند محله خود را, آنها می دانند که زندگی که در آن” Winkenbach می گوید. “که گاهی اوقات تبدیل به یک راه بسیار کارآمد تر از غلبه بر آن گذشته 50 فوت است.”

کسانی که راه حل تمایل به سایت های خاص. چیزی که با این نسخهها کار در یک منطقه و یا یک شهر ممکن است کار نمی کند در دیگری و حامل ممکن است بخواهید برای کار با انواع شرکای محلی او می گوید. این یک استراتژی است که آمازون در آغوش دارد با توزیع آخرین مایل تحویل به کسب و کارهای کوچک از جمله در بخش های دور از جهان است.

در حالی که فن آوری و اطلاعات نقش بازی در بهبود تحویل سمت انسان از تدارکات ضروری است و اغلب کم ارزش. بسیاری از خرده فروشان خواهد بود تعجب به یاد بگیرند که کالاهای خود را در حال حاضر به فروش می رسد خارج از کشور از طریق غیر رسمی تحویل شبکه بر اساس کلمه از دهان و اعتماد است. و این که آینده از خانه تحویل احتمالا نهفته است—جایی میان داده شده تحویل راه ها و خیابان نشانهای از یک چاشنی راننده.

“تکنولوژی نمی داند که این راننده بوده است و در این مسیر برای مدت پنج سال و او می داند که خانم اسمیت می خواهد تحویل انجام می شود در کنار درب هر زمان می گوید:” DHL اندرو ویلیامز. “وجود تکنولوژی است که موجب افزایش دانش محلی راننده است و زمانی که آن را واقعا یک بازی کامل است.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • چگونه یک فضای مهندس ساخته شده خود را دوار تلفن همراه
  • چگونه برای به اشتراک گذاری فایل امن آنلاین
  • برف و یخ در برخواهد داشت آزار دهنده مانع برای خودروهای بدون راننده
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی