مغلوب ساختن پیشی جستن در حال لگد زدن به دموکراتها ،

برای چندین دهه نظریه ارتباطات است که undergirded سیاست شد: سیاستمدار می گوید چیزی → مطبوعات را پوشش می دهد آن → عمومی می خواند و یا به تماشای مطبوعات’ حساب از چه سیاستمدار است. نتایج انتخابات 2016 باید آن را روشن است که رویکرد کهنه در بهترین حالت.

مبارزات سیاسی در حال حاضر مدرن جنگ اطلاعات—عظیم دولت-مجاور تبلیغات عملیات با توییتر رباتها که سوخت خشم و درایو پوشش رسانه ای Facebook صفحات که در حال اجرا از جمهوری های شوروی سابق و رسیدن به مردم بیشتر از نیویورک تایمزو کشورهای خارجی مانند روسیه به طور فعال تلاش برای دخالت در انتخابات.

و در عین حال با 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از دموکرات ها از جمله بسیاری از نامزدان ریاست جمهوری هنوز در پیوستن به این مفهوم که در آن دیگر از پرداخت تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود که در مبارزات اولیه راه برای دریافت پیام خود را از طریق رسانه ها.

در اینجا سه با مشکلات بزرگ است که: از رسانه های سنتی دیگر رسیدن به رساندن پیام به مردم در مقیاس بزرگ. اکثر روزنامه نگاری موسسات دیگر اعتبار خود را به عنوان مستقل deliverers از اطلاعات و یا داوران از حقیقت—محافظه کاران نیست اعتماد رسانه ها در دهه های و تازه شک و تردید ترقی خواهان هنوز در مورد عصبانی 2016 پوشش. و مهمتر از همه وابستگی های مدرن رسانه های دیجیتال تبلیغات برای درآمد و Facebook برای چشم ایجاد می کند pro-مغلوب ساختن پیشی جستن انگیزه ساختار. این است که می گویند که نیویورک تایمز et al. پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن. دور از آن, اما آنها مالی تعصب نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن-مطالب مرتبط با چرا که مطالب بیشتر کلیک.

شکستن اعتیاد به مدل های قدیمی از ارتباطات سخت است چرا که دموکرات ها ریور نقش مطبوعات در دموکراسی ما. آنها بر این باورند در دفاع از مطبوعات از مغلوب ساختن پیشی جستن خطرناک لفاظی ها و تاکتیک اما دموکرات ها همچنین باید به درک جهان تغییر کرده است و استراتژی نیاز به تغییر بیش از حد.

من مدیر ارتباطات بر باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی سال 2008 و ارتباطات مدیر در کاخ سفید. من مسئول گرفتن پیام اما آنچه که واقعا به معنای این بود که من مسئول یک هیات از چند ده در کاخ سفید و صدها نفر دیگر در سراسر سازمان های دولتی مختلف بودند و ما با تمرکز بر چگونگی استفاده از رسانه ها برای پیام. آنچه مصاحبه را انجام دهد. که خبرنگاران برای پیشبرد این خبر به. زمانی که برای انجام سخنرانی به حداکثر رساندن پوشش خبری. اکثر مبارزات و سازمان ها هنوز هم استفاده از این نیروی انسانی ساختار و هنوز هم زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد پوشش خبری. این بدان معناست که آنها صرف زمان کافی به نگرانی در مورد به طور کلی مکالمه.

وقت آن است که به جای مدیر ارتباطات با رئیس محتوای افسر که می داند که توزیع محتوا مهم تر از ایجاد محتوا. کار خود را و کار خود را در تیم برای رسیدن به این مکان از طریق همه به معنی در دسترس—تبلیغات دیجیتال, مطالب اجتماعی, رسانه ها و مطبوعات است. هر سیاست, سخنرانی, مصاحبه, صدای جیر جیر, الگوی رفتاری, ویدیو و عکس باید از فکر به عنوان یک قطعه از محتوا است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای متقاعد کردن رای دهندگان. مثبت واشنگتن پست داستان در مورد نامزد مراقبت های بهداشتی طرح است به عنوان یک قطعه از محتوا به عنوان یک Instagram پست در مورد نامزد سگ و یا یک آگهی خود را در مورد آب و هوا طرح است. رئیس محتوای افسر متریک برای موفقیت آن باید چگونه بسیاری از هدفمند رای دهندگان را دیده اند اطلاعات کمپین بداند به انتقادی به آن فرد رای بدهند.

این صدا ممکن است در این دوران مدرن بسیار آشکار است. و در عین حال استراتژی فعلی برای بسیاری از توزیع محتوا در بسیاری از کمپین دفاتر است: به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و امید برای virality. مشکل با وابسته به دان کیشوت جستجو برای virality است که پیروزی بستگی به الگوریتمی انحرافات پلت فرم رسانه های اجتماعی. هیلاری کلینتون ترین “موفق” صدای جیر جیر در سال 2016 شد یک پاسخ به تهمت صدای جیر جیر که در آن او نوشت: “حساب خود را حذف کنید.” این توییتر سوختگی شد بازتوییت نیم میلیون بار.

اما آنچه هدف این توییت انجام? آیا آن را هر کسی بیشتر احتمال دارد به رای دادن برای او ؟ آن را بگویید رای دهندگان بالقوه در مورد سیاست های شخصیت یا شخصی ؟

این مشکل برای دموکرات ها است که مسائل مربوط به رای دهندگان خود را در مورد مراقبت—سلامت, مراقبت از نابرابری اقتصادی آموزش و پرورش—دقیقا نمی الهام بخش virality. سه راه وجود دارد برای حل این مشکل است. آشکار ترین: بهتر است در تبلیغات دیجیتال. تصور کنید اگر یک کمپین می دانستند که یک گروه خاصی از رای دهندگان مراقبت در مورد مراقبت های بهداشتی. که مبارزات انتخاباتی می تواند پرداخت به جای یک داستان در مورد چگونه طرح خود را کاهش هزینه ها به Facebook خوراک از کسانی که رای دهندگان. سپس با استفاده از این واقعیت است که هر آمریکایی است راه رفتن در اطراف با یک ابر رایانه در جیب خود متصل به صدها نفر از مردم از طریق اطلاعات تماس خود را و اجتماعی خود سیستم عامل. و مبارزات نیاز به یک طرح توجیهی برای دریافت حامیان آنها برای به اشتراک گذاشتن محتوا با شبکه های اجتماعی خود را فقط به عنوان آنها را به یک طرح به داوطلبان به دست کشیدن درب و تماس های تلفنی.

مگر اینکه تغییرات اتفاق می افتد بسیار سریع بعدی دموکراتیک رئیس جمهور خواهد بود صالح تلاش برای برقراری ارتباط با کاهش قلدر منبر.

دموکرات ها می توانید به راحتی انجام دهید اخراج مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان نابغه است. اما آنها باید به یاد داشته باشید در روز و روز را که او به طور غریزی درک ما dystopic رسانه های محیط زیست است. آنها باید به یاد داشته باشید که به عنوان کسی که غرق در فرهنگ تلویزیون واقعیت و نیویورک شایعات او کاملا مناسب برای این دوران است.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در opinion@wired.com.

بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • چگونه یک فضای مهندس ساخته شده خود را دوار تلفن همراه
  • چگونه برای به اشتراک گذاری فایل امن آنلاین
  • برف و یخ در برخواهد داشت آزار دهنده مانع برای خودروهای بدون راننده
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im