می خواهید به تعمیر بناهای شهری? خندق Cul-de-Sac

خیابان چیده شده در شبکه با چند مرده به پایان می رسد تشویق به پیاده روی و حمل و نقل. اما در کشورهای در حال توسعه در حال رشد شهرستانها در حال گرفتن مسیر مخالف می باشد.

شهرستانها در جهان در حال رشد سریع است. نیمی از نژاد بشر در حال حاضر زندگی در مناطق شهری و دیگری 2.5 میلیارد نفر می تواند آنها را تا سال 2050 سازمان ملل متحد پیش بینی. در حالی که رشد شهری اجتناب ناپذیر است, بناهای شهری—با آن رفت و آمد طولانی و افزایش تراکم—ندارد.

در جهان توسعه یافته شهرستانها به آرامی شروع به تلاش برای تجدید خاطره و در آغوش تر قابل پیاده حمل و نقل دوستانه توسعه است. اما با توجه به یک مطالعه جدید مخالف درست است که در بسیاری از نقاط جنوب جهانی که در آن شهرستانها نه تنها در حال تجربه ترین و بی پروا رشد اما همچنین در نظر گرفتن یک مسیر توسعه است که می تواند قفل کردن آنها به وابستگی به ماشین و تمام مشکلات همراه—برای چندین دهه است.

مشکل این مطالعه نشان می دهد در حال “قطع” خیابان شبکه—فکر می کنم محله پر از cul-de-کیسه های مرده به پایان می رسد و بلوک بزرگ اندازه. بسیار قطع شده خیابان الگوهای افزایش فاصله سفر و ماشین وابستگی. خیابان طرح های با سطح پایین اتصال نشان داده شده است به افزایش ترافیک در جاده های اصلی افزایش تراکم و انتشار کربن.

جایگزین: متصل خیابان شبکه های منهتن را به طور منظم و شبکه ای از خیابان ها و راه های است که تشویق به پیاده روی و افزایش دسترسی به جرم حمل و نقل و کاهش ترافیک و ماشین های مربوط به آلودگی است.

“حمل و نقل کار نمی کند به خوبی و بدون متصل خیابان و اگر شما ساخت بسیاری از cul-de-کیسه و جوامع دردار شما اساسا حمل و نقل-تصحیح شهرستان برای نسل های آینده می گوید:” آدم میلارد-توپ استادیار مطالعات زیست محیطی در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و یک نویسنده از مطالعه است.

میلارد-توپ و کریستوفر برينگتن مور-Leigh, استادیار اقتصاد در دانشگاه مک گیل با استفاده از داده های ماهواره ای برای ردیابی تکامل از خیابان شبکه از سال 1975. آنها در بر داشت یک افزایش مشخص در سراسر جهان در تحولات قطع خیابان. ترین قطع نوع طراحی شبکه به طور معمول در بر داشت در جوامع دردار نزدیک به دو برابر در سراسر جهان از سال 2000 با بیشترین افزایش دیده می شود در جنوب شرقی آسیا و آمریکای لاتین است.

متصل خیابان شبکههای کمک به کاهش ترافیک در عمده معابر هستند ارزان تر برای ساخت و حفظ و با کاهش فاصله سفر را پیاده روی و دوچرخه سواری مطلوب تر گزینه های. عمود بر خیابان شبکه مانند منهتن یا بارسلونا را به عنوان مثال ترکیب خیابان ارتباط با چگالی بالا واقعا خوب است. نامنظم اما بسیار متصل خیابان الگوهای مانند پاریس یا توکیو را نیز انجام کار—شما هرگز خیلی دور از حمل و نقل عمومی متوقف شود.

چه چیزی بیشتر, خیابان راه گذاشته در حال حاضر تعیین الگوی زود رشد. “خیابان اتصال اساسا محدودیتهای هر دو نفر سفر انتخاب و همچنین چگونه شهرستانها می تواند به تغییر و تکامل در آینده می گوید:” میلارد-توپ.

در سراسر بسیاری از قرن 20th رشد شهری در شمال امریکا و اروپا تاکید خودرو-چراغ توسعه است. Cul-de-کیسه تصور می شد به عنوان دوستدار خانواده و امن تر برای کودکان, اما کمک به وابستگی و دیگر مشکلات مرتبط با خاطره.

امروز حداقل در بيشتر کشورهای با درآمد بیشتر شهرستانها در حال حرکت به دور از قطع شبکه های خیابان و اتخاذ سیاست های است که تشویق walkability و حمل و نقل محور توسعه است. یک hipsturbia’ روند توسعه دهندگان می بیند غذا به millennials ساختمان محله با پیاده روی آسان دسترسی به رستوران ها و مغازه های محلی.

نیست که این مورد در پایین و کشورهای با درآمد متوسط که در آن بسیاری از جمعیت جهان رشد در حال وقوع است بسیار از آن در حاشیه شهرها است. یک میلیارد نفر در حال حاضر در حال فکر به زندگی در محله های فقیرنشین است که به طور معمول رشد بدون دولت برنامه ریزی و یا نظارت.

طبقات متوسط نیز کشیده شده به لبه های این شهر برای فرار از افزایش قیمت املاک و مستغلات در هسته شهری. این تحولات جدید اغلب ساخته شده توسط منافع خصوصی با کمی توجه به اثرات زیست محیطی و یا عدالت اجتماعی.

“به عنوان طبقه متوسط متورم در بسیاری از این کشورها با رشد درآمد کسانی که تنظیمات برای داشتن یک خانه بزرگتر است که منجر به این حرکت به حاشیه می گوید:” آنجالی Mahendra مدیر تحقیقات در موسسه منابع جهانی را در راس مرکز برای شهرهای پایدار. “توسعه دهندگان خصوصی در آینده به تهیه کردن به آن تقاضا است.”

جوامع دردار یک نمونه افراطی از قطع محله در حال شکوفایی در پاسخ به نگرانی در مورد شهری و جنایت. در آفریقای جنوبی محصور و املاک که در اصل متعلق به سفید پوستان در دوران آپارتاید را از تکامل به خواص منحصر به فرد برای خوبی کردن. بالا پایان دردار شهرکهای نشان دهنده 15 درصد از ارزش کشور را به کل بازار املاک, اما تنها 5 درصد از تعداد املاک مسکونی با توجه به 2016 تجزیه و تحلیل Lightstone اموال محلی ارزیابی املاک و مستغلات شرکت.

گاهی اوقات دولت ها هستند که به آن پراکندگی. در سال 2001 مکزیک سوار بر بلند پروازانه 100 میلیارد دلار پروژه برای ساخت مسکن مقرون به صرفه در سراسر کشور است. اما بسیاری از تحولات جدید ساخته شد دور از مراکز شهرستان و فرصت های شغلی, و, ویژه, بلند, بلوک از خانه ها به وضوح طراحی شده در اطراف مالکیت خودرو. در برخی موارد دولت شکست خورده را در زیرساخت بنابراین ساکنان جدید نیست که دسترسی به شیر آب پایدار برق یا حمل و نقل. برخی از محله های جدید شروع به پوسیدگی و صدها نفر از هزاران نفر از مردم از سمت چپ آن خانه.

“شما در حال دیدن شهرستانها عمدا قرار داده و مقرون به صرفه مسکن در قطع مکان و این یک مشکل بزرگ است زیرا آنها در حال انجام آن را در یک مقیاس بسیار بزرگ,” Mahendra می گوید. “شما در حال رفتن برای دیدن این نابرابری را افزایش دهد و اثرات زیست محیطی افزایش می دهد.”

برزیل در ابتدا به دنبال یک مسیر مشابه. دولت فدرال به عهده گرفت که ساختمان خانه های ارزان در حومه زمین شد و مقرون به صرفه ترین راه برای ارائه در مقیاس بزرگ مسکن عمومی اما این تحولات تنها کمک به خاطره. محققان از WRI قادر به نشان می دهد که هر چه پس انداز دولت را در ارزش زمین خواهد بود جبران هزینه آوردن خدمات ضروری وجود دارد. در سال 2017, WRI, کار منجر به قانون جدید نیاز جدید مسکن تحولات به عابر پیاده دوستانه و دسترسی به حمل و نقل عمومی و اساسا مسدود کردن ساخت و ساز جدید در جوامع دردار.

میلارد-توپ گوید شهرها در کشورهای در حال توسعه می تواند به پیدا کردن یک تعداد انگشت شماری از مدل های مناسب رشد. “بوئنوس آیرس توکیو خارطوم در سودان… اینها برخی از شهرستانها که تا به حال برای ساخت متصل خیابان در راه است که نشان دهنده برنامه ریزی سنت های محلی و هنجارها و ارزش” او می گوید. توکیو برای مثال مورد ستایش قرار داد به عنوان یک شهر که متعادل رشد قوی شهری حکومت و تهاجمی حمل و نقل عمومی سیاست.

عمدتا Millard-Ball می گوید حتی در شهرهای بزرگ می تواند سالم و قابل زندگی اگر آنها تاکید دسترسی ارتباط و walkability نه فقط رشد.

“بسیاری از مردم از این احشایی واکنش نسبت به کلانشهر که به نحوی به آنها موتورهای آلودگی یا این که شهرهای بزرگتر ذاتا بد هستند, اما من فکر نمی کنم که این مورد در همه,” او می گوید. “سوال این است که آیا ما می توانیم ساخت شهرستانها که با ارائه سفر انتخاب که نیست ماشین وابسته است که عادلانه و پایدار? و اندازه واقعا تاثیر نمی گذارد هر یک از این نتایج است که ما در مورد مراقبت.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه یک هوش مصنوعی غول ساخته چت—نظارت—آسان
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • چگونه فضانوردان فرار هنگامی که یک فضایی راه اندازی می رود اشتباه است ؟
  • ما باید یاد بگیرند که به خواندن با هم زمانی که ما دور از هم
  • بهترین دنده را حیاط خلوت خود را بیشتر سرگرم کننده
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>