چه اتفاقی می افتد پس از یک میلیون مایل باتری’ Outlasts ماشین ؟

برق خودرو سازان امید به رول کردن سوپر طولانی مدت باتری. که می آفریند سوالات جالب در مورد منابع و عملکرد—و یک باتری دوم عمل می کنند.

این داستان در اصل به نظر می رسد در گریست و بخشی از آب و هوا میز همکاری.

وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) باید واضح و زیست محیطی بیش از خود گاز guzzling همتایان اما وقتی که می آید به طول عمر دو در حرارت مرده. دو صد هزار مایل در نظر گرفته شده است خوب و دراز مدت برای یک ماشین ساخته شده است امروز بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را طراحی شده توسط یک باتری لیتیوم و یا یک موتور احتراق داخلی. اما اگر سراسیمگی از گزارش های اخیر در حال به باور EVs ممکن است به زودی موج پیش رو در این راه دور رقابت—با صرف هزاران مایل اما 800,000.

به تازگی چند EV باتری سازندگان اعلام کرده اند از ورود قریب الوقوع “میلیون مایل” باتری باطری که ظاهرا باید به اندازه کافی آب رانده می شود به ماه و برگشت دو بار. در بالای اجرایی در جنرال موتورز گفت: این شرکت بود “تقریبا وجود دارد” در حال توسعه از یک میلیون مایل باتری; در ماه ژوئن چینی باتری ساز معاصر Amperex Technology Co. Ltd. (CATL) گفته بلومبرگ آن را آماده برای تولید باتری که آخرین 1.24 میلیون مایل است. برای ماه ها شایعات را swirled که تسلا به زودی رول از یک میلیون مایل باتری خود را. آن 2019 تاثیر گزارش منتشر شده در اوایل ماه ژوئن قطعا تقویت این تصور که آن را با تاکید بر مزایای زیست محیطی از یک “آینده تسلا خودرو با یک میلیون مایل باتری.”

اما چه میلیون مایل باتری انقلاب در واقع چیست ؟ به گفته کارشناسان در باتری ذخیره سازی تکنولوژی و EV بازار ادعا می کند از باتری های جدید که گذشته یک میلیون مایل نیست به ما بگویید که چقدر خود را. چگونه این باتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد در حال رفتن به بستگی دارد در درجه اول در مورد نحوه انجام آنها و تنزل خود را به اصطلاح “میلیون مایل” طول عمر. چند تن از کارشناسان اشاره کرد که درست است میلیون مایل باتری به احتمال زیاد بیشتر از دوام بیاورید هر چه اتومبیل های آنها ساخته شده است به معنی ورود خود را به طور چشمگیری می تواند تاثیر هر دو دوم-استفاده از بازار و باتری بازیافت.

“آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد با میلیون مایل باتری است به طوری که به طور متوسط مصرف کننده را یک میلیون مایل در ساعت” گفت: Simon لمبرت همکاری محقق سرب در بازیافت باتری های لیتیوم یون پروژه (ReLiB) در انگلستان فارادی موسسه “اما که شما می خواهم به طور بالقوه قادر به استفاده از باتری چند بار هم در فضایی ذخیره سازی انرژی و یا شبکه متصل مسائل است.”

بیشتر EV باتری در جاده ها از امروز—است که تقریبا همه باتری های لیتیوم یون به کارگیری یکی از چند کار مختلف شیمی—در حال warrantied به گذشته 8 تا 10 سال یا 100000 مایل است. برخی از خودروسازان تضمین می کند که باتری را حفظ حداقل 70 درصد اصلی آن ظرفیت بیش از آن دوره به معنی خودرو محدوده فاصله آن می توانید درایو قبل از نیاز به شارژ—نمی تنزل بیش از 30 درصد است.

در عمل آمار اولیه نشان می دهد امروز EV باتری اغلب گذشته بطور قابل توجهی طولانی تر با تخریب کمتر گفت: James Frith یک ذخیره سازی انرژی تحلیلگر ed schultz یک انرژی پاک, شرکت تحقیقات. تسلا اخیر تاثیر گزارش Frith یادداشت ادعا می کند که مدل S و X باتری از دست دادن کمتر از 20 درصد از شارژ اولیه ظرفیت پس از رانده شدن از 200000 مایل است. یک نیسان اجرایی در ضمن اخیرا تخمین زده است که یک نیسان برگ باتری خواهد شد در حدود 22 سال بر اساس باتری تخریب اطلاعات این شرکت در حال جمع آوری در EVs فروخته شده در اروپا و با توجه به اخبار خودرو.

“ما فقط رسیدن به نقطه که در آن ما تا به حال EVs در جاده ها برای 10 سال و ما واقعا می توانید ببینید که چگونه به خوبی آن ادعا می کند عمر باتری آخر” Frith گفت. “اما به طور کلی ما می بینیم EVs آیا تمایل به انجام خوبی است.”

در بسیاری از موارد EV باتری در حال حاضر outlasting اتومبیل آنها قرار داده است. هانس اریک Melin بنیانگذار دایره ذخیره سازی انرژی در یک شرکت تحقیقات بازار متمرکز دوم-استفاده و بازیافت باتری های لیتیوم یون می گوید که آن را “بسیار غیر معمول” برای یک ماشین کشیده می شود جاده امروز به دلیل باتری آن است تخریب به طور کامل. در حالی که این است که گاهی اوقات مورد به شدت هدایت الکتریکی تاکسی یا Ubers بیشتر باتری با تجربه نوعی از نقص الکتریکی, دیگر اجزای EV شد فرسوده و یا ماشین بود بالغ در یک تصادف.

“برای تسلا رانندگان که ممکن است باید محور 300 تا 400 هزار مایل حداکثر آنها ممکن است مجبور به تعویض باتری” Melin گفت. “اما معمولا باتری را بیشتر زنده بودن ماشین.”

است که می گویند حتی طولانی تر عمر باتری یک ایده بد است. برای یکی از آنها می تواند یک مزیت قابل توجهی برای شرکت های فعال ناوگان تاکسی یا وسایل حمل که اغلب دندانه دار کردن تا بطور قابل توجهی بیشتر مایل در هر خودرو از میانگین مصرف کننده. حتی برای فردی رانندگان میلیون مایل باتری می تواند تغییر حساب در اطراف EV مالکیت. Frith گفت که بسیاری از خریداران آینده نگر هستند هنوز هم نگران چه مدت باتری خواهد داشت و چگونه ماشین را شارژ ظرفیت و طیف وسیعی را در طول زمان کاهش. باتری warrantied به خوبی حفظ وضعیت سلامت بیش از یک میلیون مایل—یا حتی بیشتر محافظه کار نیم میلیون نفر می تواند یک راه طولانی به سوی assuaging این نگرانی ها. طولانی تر عمر باتری نیز می تواند یک مزیت به در حال ظهور با استفاده از EV بازار: “اگر شما یک باتری است که می تواند یک میلیون مایل شما در حال رفتن به نگران است که پس از 50,000 تا 100,000 [مایل] ظرفیت خواهد بود بیش از حد پایین برای فروش به یک دوم بازار” Frith گفت.

چه چیزی بیشتر از باتری های قابل توجهی را در مصرف انرژی به تولید وجود دارد جامد زیست محیطی استدلال برای گسترش زندگی خود را. در کل شرکت باید قادر به ادعا می کنند که میلیون مایل باتری بیشتر آب و هوا و دوستانه از خود 200,000 مایل همتایان به دلیل کربن تولید گازهای گلخانه ای مصرف منابع و آلودگی های مرتبط با خود را تولید خواهد شد و گسترش بیش از چندین سال بیشتر استفاده کنید.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما در مورد نمی دانم میلیون مایل باتری های شرکت در حال کار بر روی از جمله چگونه عملکرد خود را در طول زمان کاهش است که بسیار عملی برای انشعابات آنچه در واقع رانندگی یک میلیون مایل در یکی خواهد بود. تمام باتری های لیتیوم یون به ناچار رو به زوال به عنوان یک نتیجه از هر دو دوچرخه سواری (در حال شارژ و تخلیه) تقویم ساده و پیری است. این تخریب بر هر دو باتری انرژی ظرفیت ذخیره سازی (که دیکته خودرو محدوده) و قدرت خود قابلیت و یا چگونه به سرعت باتری را تخلیه می تواند انرژی (و در نتیجه سرعت بخشیدن به).

“نرخ که در آن هر یک از کسانی که همه چیز پایین می آید واقعا تحت تاثیر عملکرد باتری در شرایط زندگی دوم” لامبرت گفت.

لمبرت مظنون است که در عمل باتری با یک “میلیون مایل” امتیاز ممکن است باید حدودا از طریق یک سری از کمتر خواستار برنامه های کاربردی به عنوان آنها در سال و مایل است. شاید یک میلیون مایل باتری را صرف آن برای اولین بار از 100000 مایل در یک ماشین ورزشی قبل از گرفتن پیوند به برقی کابین برای آینده 400,000 قبل از نهایت repurposed برای ذخیره سازی انرژی شبکه و یا نسخه پشتیبان تهیه سیستم های قدرت کمتر عملکرد خواستار برنامه های کاربردی. در حالی که در حال حاضر وجود دارد یک در حال ظهور صنعت در اطراف جمع آوری و repurposing EV, باتری—داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Melin نشان می دهد وجود دارد بیش از 300 مگاوات-ساعت repurposed EV باتری استفاده می شود برای ذخیره سازی انرژی در سراسر اروپا در سال 2020 در مقایسه با 18 مگاوات ساعت در سال 2016—هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای این صنعت به رشد است.

چنین استفاده مجدد می تواند tradeoffs می گوید: Gavin هارپر همکار تحقیقاتی در فارادی نهاد. مطالعات مختلف و گزارش پیش بینی شده است که رشد سریع EV صنعت می تواند منجر به کمبود کلیدی باتری فلزات مانند کبالت در نه چندان دور آینده. اگر که اتفاق می افتد ممکن است بهتر است برای بازیافت کبالت-غنی باتری را زودتر از تاخیر در بهبود این مهم مواد است. (در حالی که هیچ سیاست جهانی حاکم بر پایان زندگی بازیافت EV باتری اتحادیه اروپا و چین در حال توسعه سیاست هایی که برگزار کنندگان مسئول این زباله.)

“من فکر می کنم کبالت محتوای باتری را واقعی تحمل در آن ارزش استفاده مجدد نسبت به بازیافت” هارپر گفت. EV صنعت را تغییر نسبت به باتری شیمی با کمتر کبالت, او می گوید: به این معنی که هر یک باتری بازیافت امروز به طور بالقوه می تواند عرضه به اندازه کافی از فلز به ارائه چندین آینده باتری ها.

حتی اگر ما به صورت مواد خام عرضه بحران اساسا گسترش طول عمر EV باتری پیامدهای برای ما چگونه ما برآورده افزایش فلزات تقاضا در آینده یادداشت های لیندا گاینس رئیس دانشمند از آزمایشگاه ملی آرگون ای را ReCell مرکز که بر لیتیوم-یون باتری بازیافت.

“این بدان معنی است که شما نمی خواهید برای دریافت مواد برای بازیافت برای یک واقعا مدت زمان طولانی” Gaines گفت. “این بدان معنی است که تا زمانی اتفاق می افتد که شما متکی باکره مواد خام” است که نیاز به استخراج از زمین است.

و در حالی که میلیون مایل باتری ممکن است به نظر می رسد نشان می دهد که ما نیاز کمتر باتری (و در نتیجه کمتر مواد خام) به طور کلی هارپر می گوید آن را نیز ممکن است آنها می تواند به افزایش باتری تقاضا پس از “اغلب هنگامی که ما را به بهبود در بهره وری و ما فقط به پایان رسید تا مصرف بیشتر است.”

اما این یک مورد که در آن است که ممکن است یک چیز خوب برای این سیاره است.

“اگر کسانی که باتری در حال جابجایی بالاتر کربن انرژی فروشگاه” مانند بنزین هارپر گفت: “این فقط ممکن است سرعت بخشیدن به گذار ما به decarbonization.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه ماسک های رفت و از همین حالا-پوشیدن به باید
  • پوکر و روانشناسی از عدم قطعیت
  • زیرساخت های مسابقه تسلیحاتی است که سوخت رسانی آینده از بازی
  • چگونه برای به دست آوردن صفری ویژگی های حفظ حریم خصوصی در کروم و فایرفاکس
  • همه چیز شما نیاز به کار از خانه مانند یک حرفه ای
  • 👁 درمانگر است—و آن را یک chatbot برنامه. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر