تمام تگرگ هدست. و یا همه چشم پوشی از هدست چون میخوام یک شکست ملال انگیز به هر حال.

که تقریبا گفتگو در اطراف واقعیت مجازی (VR) یک تکنولوژی که به کمک کامپیوتر محرک ایجاد همهجانبه توهم از بودن در جایی دیگر و یک موضوع که وسط زمین است در مورد به عنوان کمیاب به عنوان مقرون به صرفه مسکن در دره سیلیکون.

VR است یا رفتن به upend زندگی ما در راه هیچ چیز از گوشی های هوشمند و یا آن را به فن آوری معادل تلاش برای ایجاد “بهانه” اتفاق می افتد. لهستانی ها که بحث تاسیس شد در سال 2012 زمانی که VR اولین reemerged از ابهام در یک بازی ویدئویی نشان می دهد تجارت; آنها همچنان از طریق Facebook به 3 میلیارد دلار خرید هدست ساز Oculus در سال 2014 از طریق سال از پالایش و بهبود و به خوبی به اولین و نیم نسل از مصرف کننده سخت افزار است.

حقیقت این است که به احتمال زیاد جایی در میان. اما در هر صورت واقعیت مجازی نشان دهنده فوق العاده تغییر در این راه تجربه انسان عرصه دیجیتال. محاسبات همواره به واسطه تجربه: مردم انتقال اطلاعات عقب و جلو از طریق صفحه نمایش و صفحه کلید. VR وعده به انجام دور با مزاحم که لایه میانی در دسترس نباشد. به عنوان نشانی VR پسر عموی واقعیت افزوده (AR) است که گاهی اوقات به نام مخلوط واقعیت (MR)—نه به ذکر است که VR علیرضا و آقای همه می توانند فشرده به مدت چتر XR برای “تمدید واقعیت است.”

VR بستگی به هدست در حالی که در تاریخ است (در حال حاضر حداقل) معمولا با تجربه از طریق گوشی خود را. کردم همه که ؟ نگران نباشید ما به طور کلی فقط می خواهم به چوب با VR برای اهداف این راهنمای. توسط پوشاند شما در یک مصنوعی یا آوردن اشیاء مجازی را به دنیای واقعی و محیط زیست “فضایی رایانه” اجازه می دهد تا شما را به ارتباط برقرار کردن بیشتر به طور مستقیم با کسانی که اشیاء و اطلاعات است.

در حال حاضر VR است در نهایت شروع به آمدن سن داشتن جان سالم به در برد مزاحم مراحل معروف “اعتیاد به مواد مخدره چرخه”—اوج متورم انتظار حتی به اصطلاح از طریق سرخوردگی. اما انجام این کار در زمانی که مردم در حال warier در مورد فن آوری از آنچه تا کنون بوده است. حریم خصوصی نقض اعتیاد به اینترنت سمی رفتار آنلاین: این مشکلات در خط مقدم فرهنگی گفتگو و همه آنها باید از این پتانسیل به تقویت بیش از چند بار توسط VR و AR. به عنوان با فن آوری خود را “بالقوه” است تنها یکی از بسیاری از. اما پس از VR و AR آماده برای جهش قابل توجهی را در دو سال آینده (به صورت واقعی در این زمان!), وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای تعامل با وعده خود را و خود را از مشکلات.

 What is Virtual Reality The Complete WIRED Guide
تاریخ VR

فعلی چرخه زندگی واقعیت مجازی ممکن است آغاز کرده است که اولین نمونه از Oculus Rift نشان داد تا در E3 بازی های ویدئویی نشان می دهد تجارت در سال 2012 اما از آن شده است در لبه آگاهی جمعی ما برای بیش از یک قرن است. ایده خودمان فرو بردن در محیط های 3D تاریخ تمام راه برگشت به stereoscopes که گرفتار تصورات مردم در قرن 19. اگر شما در حال حاضر تقریبا یکسان تصویر برای هر چشم و مغز شما را به ترکیب آنها و پیدا کردن عمق در آنها اختلاف است; همان مکانیزم نمایش-کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد برای تبدیل شدن به یک دوران کودکی گیره.

هنگامی که واقعی VR در زمان ریشه در ذهن ما به عنوان یک همه جانبه simulacrum کمی fuzzier. همانطور که با بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی چشم انداز به احتمال زیاد آغاز شد و با داستان های علمی تخیلی—به طور خاص Stanley A. million dolla moe ™ را 1935 داستان کوتاه “Pygmalion به عینک” که در آن یک دانشمند تهیه یک عینک است که می تواند “آن را به طوری که شما در داستان شما صحبت می کنند به سایه ها و سایه ها پاسخ, و به جای اینکه بر روی یک صفحه نمایش و داستان همه چیز در مورد شما و شما در آن هستند.”

حرکت فراتر از stereoscopes و نسبت به کسانی که عینک های جادویی در زمان کمی بیشتر در زمان حال. در اواخر دهه 1960 یک دانشگاه یوتا علوم کامپیوتر استاد به نام ایوان ساترلند—که تا به حال اختراع Sketchpad سلف اول گرافیک کامپیوتر رابط به عنوان یک MIT دانشجو—ایجاد یک تدبیر به نام شمشیر از Damocles.

به نام اتصالات: شمشیر از Damocles آنقدر بزرگ بود از سقف معلق. با اینحال, این اولین “head-mounted display”; کاربرانی که تا به حال آن دو صفحه نمایش متصل شده به سر می تواند در اطراف اتاق نگاه کنید و ببینید مجازی 3D مکعب معلق در هوا در هوا. (از آنجا که شما همچنین می توانید خود را ببینید در دنیای واقعی اطراف این بیشتر شبیه آر از VR اما آن باقی مانده است الهام بخش برای هر دو فن آوری.)

ساترلند و همکارش دیوید ایوانز در نهایت پیوست بخش خصوصی تطبیق کار خود را به شبیه ساز پرواز محصولات. نیروی هوایی و ناسا هر دو به طور فعال تحقیق head-mounted نمایش و همچنین منجر به کلاه است که می تواند دربر خلبانان و فضانوردان در توهم 360 درجه در فضا. در داخل کلاه خلبان می توانید ببینید دیجیتال شبیه سازی از جهان خارج از هواپیما خود را با ابزار خود را برآمدگي در 3D بر روی صفحه نمایش; هنگامی که آنها نقل مکان کرد و سر خود را به نمایش خواهد شیفت بازتاب هر بخشی از جهان آنها “به دنبال” در.

هیچ یک از این تکنولوژی تا به حال نام واقعی هر چند—حداقل نه تا سال 1980 هنگامی که یک بیست-چیزی کالج ترک تحصیل نام Jaron Lanier نام آن را “واقعیت مجازی است.” (این عبارت برای اولین بار توسط نمایشنامهنویس فرانسوی آنتونیو Artaud در سال 1933 مقاله.) شرکت Lanier cofounded, VPL, پژوهش, ایجاد اولین رسمی محصولات است که می تواند ارائه VR: این EyePhone (آره) در DataGlove و DataSuit. آنها تحویل داده قانع کننده اگر گرافیکی ابتدایی, تجربه, اما آنها آهسته ناراحت کننده و در بیش از $350,000 برای راه اندازی کامل برای دو نفر از جمله کامپیوتر برای اجرای آن همه گران است.

در عین حال رهبری VPL وعده و سوخت sci-fi, نویسندگان, VR اسیر تخیل محبوب در نیمه اول از 1990s شروع شد. اگر شما نمی بخوانید Neal Stephenson 1992 رمان , برف, سقوط, شما ممکن است را دیده اند این فیلم Lawnmower Man همان سال—الهی قطعه schlock که برجسته VPL دنده (و تا کنون حذف از Stephen King داستان کوتاه این ادعا برای انطباق که شاه شکایت کرد به نام او حذف از پوستر). آن را فقط استعمار نوع فیلم یا نظری داستان: VR نمیفهمد برجسته در همزمان live-action kiddie کرایه مثل VR سربازانو حتی ظهور تا در قسمت از قتل او نوشت و دیوانه در مورد شما.

در دنیای واقعی واقعیت مجازی وعده داده شده بود به پارسه در همه جا. در بازی های آرکید و مراکز مجاز غلاف مردم اجازه بازی کوتاه VR بازی (به یاد داشته باشید Dactyl کابوس?); در اتاق نشیمن نینتندو خود را با نام 3D بازی ویدئویی سیستم مجازی “پسر” به راحتی نادیده گرفتن این واقعیت است که هدست تحویل سردرد به جای واقعی VR. (مجازی پسر قطع شد شش ماه پس از انتشار.) VR ثابت شده قادر به ارائه آن وعده و فرهنگی آن حضور در نهایت خشک شده بود. پژوهش ادامه داد: در دانشگاه ها و بخش خصوصی labs اما VR به سادگی متوقف به وجود داشته باشد به عنوان مناسب مصرف کننده تکنولوژی است.

پس از آن گوشی های هوشمند آمد.

تلفن های برجسته جمع و جور و صفحه نمایش با وضوح بالا; آنها موجود کوچک ژیروسکوپ و شتاب سنج; آنها افتخار پردازنده های موبایل است که می تواند رسیدگی به گرافیک 3D. و ناگهان همه از یک سخت افزار محدودیت که ایستاده در راه پله نیست یک مشکل دیگر.

در سال 2012 نرم افزار id مؤسسین و مجازی-واقعیت هواخواه, John Carmack به E3 بازی های ویدئویی نشان می دهد تجارت با یک سورپرایز ویژه: او قرض گرفته شده یک نمونه اولیه از یک هدست ایجاد شده توسط یک جوان 19 ساله VR علاقه مندان به نام Palmer Luckey و هک آن به اجرا VR نسخه از بازی Doom. چهره خود را پوشانده بود با نوار مجرای و بند پاره پاره از یک جفت عینک اسکی Oakley تمام شد که از آن برگزار شد به سر خود را, اما آن کار می کرد. هنگامی که مردم بر روی هدست آنها خودشان را در بر داشت احاطه شده توسط 3D گرافیک آنها می خواهم به طور معمول بر روی یک تلویزیون یا مانیتور. آنها فقط بازی Doom—آنها در داخل آن است.

همه چیز سریع اتفاق افتاد پس از آن. Luckey شرکت Oculus مطرح شده بیش از 2 میلیون دلار در Kickstarter برای تولید این هدست که او به نام Oculus Rift. در سال 2014 Facebook خریداری Oculus برای نزدیک به 3 میلیارد دلار. (“Oculus فرصتی برای ایجاد پلت فرم اجتماعی و تغییر راه ما و کار و بازی و برقراری ارتباط” مارک زوکربرگ گفت: در آن زمان است.)

در سال 2016 موج اول اختصاص داده شده به مصرف کننده VR هدست وارد, هر چند هر سه نفر به طور موثر لوازم جانبی به جای کامل سیستم: Oculus Rift و HTC Vive هر متصل به بالا-صفحه رایانه های شخصی و پلی استیشن VR سیستم فرار کردن یک پلی استیشن 4 کنسول بازی. در سال 2018 اولین “stand-alone” هدست آمار بازار است. آنها نمی اتصال به یک کامپیوتر و یا بستگی به گوشی های هوشمند خود را به عرضه نمایش و پردازش; آنها خود شامل, همه در یک دستگاه است که VR واقعا آسان برای استفاده و برای اولین بار.

در سال 2020 جهان VR در حال رفتن به تعریف شده توسط این stand-alone هدست. این افسار-به-یک-دسکتاپ هدست هنوز پایان گزینه برای مرگ hards به دنبال بالاترین وفاداری تجربه امکان پذیر است اما یک untethered مستقل هدست ارائه می شود در وعده عمیقا همهجانبه VR در راه قبلی افسار نسخه فقط نیست—حداقل نه بدون صرف نقد جدی بر روی سخت افزار و لوازم جانبی. اولین نسل بعدی stand-alone هدست شروع به ضربه قفسه های فروشگاه در حال حاضر. Oculus خود را منتشر, نسخه, Oculus تلاش در مارس 2019 و HTC در حال آماده به انتشار مدولار رقیب Vive کیهان بازی بعد از این سال.

 What is Virtual Reality The Complete WIRED Guide
آینده VR

چه همه این است که برای یک سوال است که نمی تواند به یک پاسخ. ساده ترین اما حداقل رضایت بخش پاسخ این است که آن را برای همه چیز. فراتر از بازی ها و دیگر سرگرمی های تعاملی VR امیدوار کننده نشان می دهد برنامه های کاربردی برای تسکین درد و اختلال استرس پس از سانحه برای آموزش و طراحی برای هر دو از راه دور و دفتر کار. با تشکر از “تجسم حضور”—شما اشغال یک نماد در فضای مجازی—اجتماعی VR است و نه فقط همهجانبه بیشتر از هر دیجیتالی به واسطه ارتباط ما تا کنون تجربه کرده اما بیشتر موثر نیز هست. تجارب ما عملا از واکنش ما به محیط اطراف ما به کیفیت تعاملات ما در حال ذخیره و بازیابی در مغز ما مانند هر تجربی حافظه است.

در عین حال برای تمام میلیاردها دلار ریخت به میدان, هیچ چیز است و در عین حال ظهور به عنوان آی فون از VR: این محصول که ترکیبی از فوتی و فوری با تکنولوژی بصری مطلوب و فرم. و در حالی که واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی هنوز چند سال پشت VR آن می ایستد به همین دلیل است که این فن آوری های مرتبط با نمی ماند مجزا برای مدت طولانی به جای ادغام را به یک دستگاه است که می تواند در ارائه همهجانبه بسته-out-the-world VR تجربه—و پس از آن تبدیل شفاف به شما اجازه تعامل با جهان دوباره.

که ممکن است در نهایت آمدن از اپل; کوپرتینو شرکت گزارش شده است که در حال کار بر روی یک هدست است که می تواند راه اندازی در اوایل سال 2020 است. اما فوق العاده خوبی تامین می شود و حتی بیشتر فوق العاده مرموز شرکت Magic Leap به تازگی پدید آمده از سال محافظت توسعه برای راه اندازی اولین توسعه دهنده تنها نسخه از خود را در تاریخ هدست; این شرکت گفت: آن دستگاه خواهد بود قادر به ارائه سنتی VR و همچنین هولوگرام-رانده مخلوط واقعیت است.

اما حتی با این نوع از دستگاه ما در آغاز یک نامشخص جاده—نه به این دلیل که از چه فن آوری می تواند انجام دهد اما از آنجا که مردم چگونه می تواند آن را سوء استفاده. اینترنت بزرگ است; مردم چگونه درمان هر یک از دیگر در اینترنت بسیار است. اعمال می شود که منطق به VR که در آن در حال تجسم به عنوان یک نماد به معنی شما باید مرزهای شخصی است که می تواند نقض شود و جایی که spatialized صوتی و بازخورد لمسی اجازه می دهد تا شما می شنوید و احساس می کنید که افراد دیگر چه چیزی می گویند و انجام می دهند به شما و شما به دنبال در یک پتانسیل برای آزار و اذیت و رفتار سمی است که به صورت تصاعدی بیشتر احشایی و حادثه از هر چیز متعارف رسانه های اجتماعی.

و پس از آن وجود دارد این سوال از احراز هویت. اینترنت به ما داده فیشینگ و catfishing عمیق تقلبی و جعلی اخبار. پس هر یک از کسانی که به همه جانبه تجربی, متوسط, و آن را سخت به تصور کنید که یک بازیگر بد (یا جغرافیای سیاسی نهاد) می تواند انجام.

کسانی که تاریک ترین جدول زمانی به صورت مطمئن و با وجود آنچه سازندگان آینه سیاه و سفید به نظر می رسد فکر می کنم هیچ تضمینی وجود ندارد همه چیز خواهد شد در نوسان است که راه. اما اگر ما یاد گرفته ایم هر چیزی از ما چگونه قانونگذاران فکر می کنم در مورد تکنولوژی این است که آنها فکر نمی کنم در مورد آن را سخت به اندازه کافی و آنها فکر نمی کنم در مورد آن به زودی به اندازه کافی. بنابراین بهتر است به این مکالمات در حال حاضر قبل از اینکه ما خودمان را پیدا کنید در تلاش برای پاسخ به سوالات هیچ کس را دیدم آیند.

علاوه بر راه رفتن چیزهایی وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از خوب در آینده ما در چند سال آینده. بیایید سعی کنید به آن را نگه دارید که راه.

به روز شده در مارس 2020: اضافه کردیم تفسیر در مورد وضعیت VR در سال 2020 به منعکس کننده تغییرات در چشم انداز.

 What is Virtual Reality The Complete WIRED Guide
بیشتر بدانید
  • داستان ناگفته از سحر و جادو جهش ترین جهان مرموز هنگام راه اندازی
    زمانی که اولین موج از بالا پایان VR هدست فرود آمد در سال 2016 آنها متوجه یک دهه رویایی—اما یکی دیگر از فن آوری در حال حاضر در افق.

  • داخل داستان Oculus Rift و چگونه واقعیت مجازی به واقعیت تبدیل شد
    زمانی که Oculus Rift برای اولین بار نشان داد تا در یک بازی ویدئویی نشان می دهد تجارت در سال 2012 آن را به معنای یک پروژه Kickstarter برای چند VR مرگ-hards. معلوم واقعیت تا به حال برنامه های دیگر.

  • جاذبه های آینده: افزایش VR انجمن
    مانند بسیاری از فن آوری های جدید در طول سال VR یافت اولیه جای پا در بزرگسالان-فیلم میباشد. اما ممکن است نتایج upend همه چیز شما فکر می کنید شما می دانستید در مورد انجمن.

  • نمایش آینده ممکن است در تماس با لنز
    علیرضا در حال حرکت است از گوشی های هوشمند ما به عینک و در حال حاضر تماس با لنز. این شرکت جدید است که در مرز.

  • چه چیزی یک عروسی را در یک فضای مجازی می گوید در مورد آینده
    آنها در ملاقات VR. آنها بزرگ شد در VR. آنها ازدواج کردم در VR, احاطه شده توسط دوستان خود را از سراسر جهان است.

  • به عنوان اجتماعی VR رشد می کند کاربران هستند که ساختمان آن جهان
    VR رشد بستگی به خلاقیت از مردم با پوشیدن هدست به همان اندازه به عنوان آن را در فناوری تأمین انرژی آن است.

  • Facebook عجیب و غریب VR برنامه دقیقا همان است که چرا Zuck خرید Oculus
    زمانی که Facebook خود را اعلام کرد, اجتماعی, VR, برنامه, فضاهای آن را به مردم خود نگاه اول چرا این شرکت پرداخت 3 میلیارد دلار برای به دست آوردن هدست ساز.

لذت بردم از این عمیق شیرجه رفتن ؟ بررسی بیشتر سیمی ،

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de