آنچه آن را مانند به کار در استودیو Ghibli

استیو Mathslice صرف 15 سال در استودیو Ghibli, کار گرفتن فیلم هایی مانند شاهزاده خانم مونونوکه و Spirited Away توزیع در خارج از ژاپن است. او در توصیف تجربه خود را در کتاب های یک خانه با بی پایان مرد.

“من فکر نمی کنم از آن به عنوان یک کسب و کار خاطرات لزوما” Mathslice می گوید در قسمت 422 از کامپیوتر راهنمای کهکشان پادکست. “به نظر من این بیشتر در مورد آنچه آن را مانند به عنوان یک خارجی در ژاپن زندگی می کنند که فرد چه کسی مسئول توضیح ژاپن به افرادی که نمی توانید ژاپن—مانند برای مثال مدیران کسب و کار در عمده استودیوهای هالیوود.”

پادکست


Mathslice توصیف Studio Ghibli به عنوان یک جامعه اختصاص داده شده به تعالی هنری که در آن نبوغ کارگردان انیمیشن هایائو میازاکی بود کل کنترل خلاق. این فضا منجر به قابل توجه رشته های بین المللی بازدید بلکه تیره و تار اعصاب با توجه به میازاکی را عادت از انتظار تا آخرین لحظه برای نوشتن پایان برای فیلم های خود را.

“افراد خلاق لزوما به دنبال پذیرفته مسیر” Mathslice می گوید. “بود که خود را در روند. من فکر نمی کنم کسی تا بحال از تلاش برای تقلید از آن و یا تکراری است اما این کار برای او.”

به عنوان شرکت تنها زبان مادری انگلیسی, Mathslice اغلب خود اقدام به مطالعه مطبوعات عامل. به طور خاص او به خاطر یک تماس تلفنی از یک بازور نیویورک تایمز خبرنگار که خواستار مصاحبه با میازاکی. “میازاکی نیست برای رفتن به این کشور و آن را نمی ممکن است به انجام مصاحبه” Mathslice می گوید. “اما او گفت:” نگاه کن فقط به من بگویید که چه زمانی من می توانم انجام مصاحبه و من پایین آمدن.’ و او گفت: چیزی در مورد ‘من تو را دیدم این فیلم را با بیگانگان فضایی و پسر, روش سوارکاری ببر” و هیچ کدام از آن بود که در این فیلم است.”

Mathslice همچنین گسترده سفر, مذاکره قرارداد با نویسندگان فانتزی مانند Diana Wynne Jones and Ursula K. Le Guin و کار با نیل گیمن در نسخه انگلیسی زبان از شاهزاده خانم مونونوکه.

“هنگامی که ما دوبله فارسی نسخه Princess Mononoke با Miramax, Miramax استخدام Neil Gaiman برای نوشتن فیلمنامه” Mathslice می گوید. “این او بود و من در برابر Miramax مردم در بسیاری از چیزهایی که آنها واقعا می خواستم برای تغییر فیلم و نیل تر بود محترمانه اصلی فیلمسازان آرزوها.”

گوش دادن به کامل مصاحبه با استیو Mathslice در قسمت 422 از ماهواره را Guide to the Galaxy (در بالا). و بررسی برخی از نکات برجسته این بحث زیر.

استیو Mathslice در howl’s Moving Castle:

“بخشی از شغل من در Ghibli شد برای دریافت حقوق به فیلم در وهله اول رفتم پیش بریستول که در آن Diana Wynne Jones زندگی می کردند زمانی که او زنده بود برای سطح نهایی از مذاکرات است. خوشبختانه او می دانست که این کار از هایائو میازاکی پس از آن یک کمی آسان تر است. افرادی که در نوشتن رمان به طور کلی یک کمی تمایلی به بیش از آثار خود را به فیلمسازان چرا که آنها مطمئن نیستید که چگونه آنها می تواند درمان شود. … او به پایان رسید تا نشان من در اطراف بریستول است که فوق العاده به خصوص در منطقه ای که در آن او زندگی می کردند. در پایان ما نیست تا پایان صحبت های زیادی در مورد کار خود را. من فکر می کنم او فقط می خواستم به اطمینان می شود که آقای میازاکی واقعا قرار بود به ساخت این خودش است که به او.”

استیو Mathslice در دوبله:

“هنگامی که ما شروع به استفاده از پیکسار مردم به انجام dubs سطح فقط راه رفت ، کسانی که مردم فقط با استعداد باور نکردنی. به طوری که یک چیز است که شما استعداد. نکته دوم این است که پول است. من نفرت را به آن می گویند اما آن را هزینه برای انجام آن خطوط و بیش از بیش تا زمانی که شما آنها را مناسب. … بسیاری از بازیگران تعجب شما در بسیاری از راه های. ما تا به حال پاتریک استوارت فراموش صدای در یکی از فیلم های او را انجام دهد یک خط فقط فقط کامل است. و پس از آن او می خواهم به آن را دوباره. او را ” نه من می توانید آن را انجام دهید بهتر است.’ و بسیاری از مردم که صدای ما بودند و مانند آن. شما بروید, ‘وای این کامل است و آنها می خواهم اجازه دهید یکی دیگر از دو فقط در مورد.'”

استیو Mathslice در رسانه ها:

“مشکل این بود که بسیاری از مردم می دانند که هایائو میازاکی معروف است اما آنها دقیقا نمی دانم آنچه که او مشهور است. بنابراین به خصوص در آنچه که آنها به نام ‘کاروان’—تبلیغات کاروان به ترویج فیلم—شما می توانید مردم در آینده که شنیده بود به نام اما تا به حال هیچ ایده آنچه که او انجام داد و به سوالات آنها از او خواسته بودند من می خواهم که به می گویند توهین. … بسیاری از مصاحبه ها تقریبا یکسان است. آنها حتی بپرسید که ” آیا می توانید به ما بگویید که در مورد خود فیلم؟’ شما می دانید منظورم چیست ؟ ‘شما می توانید به ما بگویید که در مورد خود فیلم’? بنابراین شما را دیده اند آن را و شما نمی هر گونه سوال ؟ این است که آنچه شما می گویید ؟ که چگونه بسیاری از مصاحبه بروید.”

استیو Mathslice در هایائو میازاکی:

“همه [دیزنی] انیماتورها تا به حال نسخه های سرقت شده از Ghibli هنر کتاب بر روی میز خود و کمی Totoros بر روی میز خود و آنها بسیار مایل به بحث در مورد هایائو میازاکی و استودیو Ghibli. من از یکی از مدیران, ‘همه می گوید که میازاکی یکی از بزرگترین انیمیشن مدیران همیشه. دقیقا همان است که باعث می شود او خیلی بزرگ است؟’ و آن مرد به من توضیح داد ‘نگاه اگر شما متحرک سازی یک صحنه شما ممکن است شخصیت های رفتن راست به چپ, چپ به راست و بالا و پایین پایین و بالا. اما اگر شما در حال رفتن به آنها را به بازگشت به فضا است که واقعا دشوار است. شما باید واقعا شجاع به رفتن این مسیر در انیمیشن با دست کشیده. و Miyazaki بی باک است. او کاملا بی باک و او یکی از چند انیمیشن که می توانید آن را خاموش.'”


بزرگ تر سیمی داستان

  • پشت میله های زندان است اما هنوز ارسال در Infinite
  • چگونه به دولت اعتماد دوباره
  • موشک موتور آینده تنفس هوا مانند یک موتور جت
  • آن زمان برای یک پایان زندگی بحث و گفتگو در مورد خانه سالمندان
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر