چه تهمت توییتر و کلینتون ساکس مشترک

در برخی از راه, تهمت استفاده از رسانه های اجتماعی به شرح زیر تاریخچه ای از سیاستمداران sidestepping رسانه gatekeepers است که قدمت آن به FDR. در دیگران او را کامل anomaly.

رئیس جمهور تهمت اجتماعی رسانه های استراتژی ممکن است در مورد تغییر. به عنوان وال استریت ژورنال گزارش هفته گذشته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان است که به دنبال راه های جایگزین برای Facebook و توییتر برای ارائه پیام رئیس جمهور به رای دهندگان. این کمپین در نظر دارد با تکیه بیشتر به شدت در Parler نسبتا جدید رسانه های اجتماعی برنامه با حدود یک میلیون کاربر اما با سیاست حداقل محتوای اعتدال. تاسیس به عنوان یک جایگزین برای “ایدئولوژیک سرکوب” از عمده تکنولوژی, سیستم عامل, Parler جذب تعداد فزاینده ای از چهره های سیاسی محافظه کار; اگر آن کاربر پایگاه محدودتر در مقایسه با Facebook را 175 میلیون یا توییتر 53 میلیون آمریکایی کاربران است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نیز سرمایه گذاری در خود نرم افزار تلفن همراه را قادر می سازد که هر دو مستقیم کمپین ارتباطات و اطلاعات کاربر جمع آوری و تقریبا 800000 محبوبیت پس از راه اندازی در مه.

این حرکت در آمده و پاسخ های اخیر سیلی از جریان اصلی رسانه های اجتماعی. Facebook حذف تهمت کمپین تبلیغات و پست های وارونه مثلث قرمز استفاده می شود توسط نازی ها ، توییتر واقعیت-بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن پست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری و پنهان خشونت خود را-تحریک نوشته های پشت برچسب های هشدار دهنده. ضربه محکم و ناگهانی متوقف شده است ترویج مغلوب ساختن پیشی جستن حساب Snapchat در آن کشف صفحه اصلی. اخیرا حرکت یا کشش ناگهانی, گرفته, مرحله بی سابقه ای به طور موقت تعلیق رئیس جمهور حساب بیش نقض پلت فرم را “نفرت انگیز رفتار” سیاست.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تلاش برای دور زدن به طور فزاینده ای هوشیار رسانه های اجتماعی زیرساخت آخرین توسعه در یک تاریخ طولانی از سیاستمداران دور زدن رسانه gatekeepers, یک تاریخ است که نشان از نقش مهم فن آوری های جدید می توانید در چرخش تعادل قدرت و همچنین راه هایی که در آن رسانه های gatekeeping رفتار را در طول زمان تغییر.

این نوع از سیاسی detouring می رود حداقل به عنوان دور برگشت به عنوان معروف FDR پای بخاری چت که تحویل داده شده به میلیون ها نفر از شنوندگان رادیو در 1930s و 1940s. انقلابی در این صمیمی آدرس اجازه رئیس جمهور به برقراری ارتباط مستقیم و فیلتر نشده برای کم سابقه مخاطبان زیادی. FDR نوآورانه استفاده از آن رو به رشد تکنولوژی رانده شد در بخش بزرگی از تمایل خود برای مقابله با فشار منفی در پوشش یک انگیزه است که شباهت آشکار با مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی کنونی تاکتیک.

وقتی تلویزیون آمد, تبلیغات تلویزیون ارائه شده و حتی فرصت بیشتری برای سیاستمداران به طور مستقیم برسد ، آن را سخت به تصور کنید زمانی که درگیر شدن در این نوع ارتباط با رای دهندگان در نظر گرفته شد بعید اما تبلیغات تلویزیونی پیشگام Dwight D. Eisenhower بود معروف ساکت به هوا تلویزیونی تبلیغات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری است. “فکر می کنم که یک سرباز قدیمی آمده است به این” او سوگواری در هنگام فیلمبرداری اولین آگهی. Adlai استیونسون مخالفت با کمپین متقاعد شده بود که استراتژی خواهد نافرجام; که رای دهندگان را رد نامزد فروخته شده مانند ظرف صابون. و عمده شبکه های پخش مانند NBC و CBS در ابتدا حاضر به هوا آیزنهاور تبلیغات با توجه به آنها به زیر کرامت ،

البته همه طرف های درگیر به سرعت غلبه بر بی میلی خود را هنگامی که اثربخشی تبلیغات و انبوهی از درآمد آنها تولید شده برای پخش روشن شد. کنگره تا با شیفته تبلیغات تلویزیونی است که در سال 1972 آن را تصویب یک لایحه که موظف پخش به انجام تبلیغات سیاسی محدود چه رسانههای می تواند شارژ نامزدها برای اعتبار و حتی ممنوع پخش از امتناع از تبلیغات بر اساس محتوای خود را (به عنوان مثال اگر آنها موجود آشکار falsities).

1992 انتخابات ریاست جمهوری ثابت می شود یکی دیگر از حوزه آبخيز لحظه. که در سال میلیاردر شخص ثالث نامزد H. راس پرو صرف نزدیک به 35 میلیون دلار از پول خود را به خرید بلوک های بزرگی از شبکه های تلویزیون زمان تحویل 30 و 60 دقیقه ای و کمپین های تبلیغاتی برای رای دهندگان آمریکایی از جمله یکی که زد بر هر سه از عمده پخش شبکه های در آستانه انتخابات (این بود که در زمانی که این شبکه هنوز فرمان نسبتا بزرگ ملی مخاطبان). این پرو کمپین دیدم این رویکرد به عنوان یک پاسخ لازم را به طور فزاینده ای تثبیت اخبار اصلی رسانه ها تمایل به نادیده گرفتن شخص ثالث نامزدها.

چه بسیاری از به یاد داشته باشید بیشتر از سال 1992 مبارزات انتخاباتی بیل کلینتون sax. در حالی که سیاستمداران’ حضور خارج از برنامه های خبری عادی امروز (ما یک تلویزیون واقعیت جمهور) Clinton مهمان نقاط در برنامه های مانند Arsenio Hall نشان می دهد و MTV را انتخاب کنید و یا از دست دادن نمایندگی یک تغییر چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری, استراتژی در نظر گرفته شده یک بار دیگر برای دور زدن تاسیس رسانه gatekeepers. در بیشتر تکه تکه تلویزیونی محیط زیست (با تشکر از کابل TV) نامزدها در حال حاضر بیشتر گزینه های در دسترس به آنها را برای رسیدن به رای دهندگان در حالی که skirting سنتی, اخبار رسانه های.

این استراتژی بود که کلینتون در آغوش طول ریاست جمهوری خود با انگیزه, در بخش, توسط توماس پترسون را نقطه عطفی 1993 کتاب از نظم است که مستند قریب به اتفاق منفی در رسانههای خبری سنتی’ پوشش سیاسی همراه با یافته های چنین به عنوان یک کاهش مداوم در میزان خبر زمان است که در آن سیاستمداران صحبت کرد و نسبت به روزنامه نگاران. چنین یافته ها نشان می دهد که رسانه های خبری بودند که اساسا در حال تبدیل شدن بیشتر محدود در gatekeeping نقش کاهش سیاستمداران فرصت برای صحبت با رای دهندگان.

درخواست تجدید نظر از جمله حضور, دوباره, شد این فرصت را به صحبت می کنند به طور مستقیم به مردم در حالی که اجتناب از این نوع از سوالات بسیار مهم و تلاش برای هدایت مکالمه خاص (و شاید ناخواسته) جهت که مشخص سنتی اخبار عمومی و امور برنامه.

به عنوان با تلویزیون تبلیغات این استراتژی جدید درک شده بود توسط برخی به عنوان مخاطره آمیز آن می تواند کاهش نامزد قد و قامت. کلینتون جمهوریخواهان حریف وقت جورج بوش شاهد چنین حضور با عنوان “undignified” هر چند او در نهایت در بر داشت راه خود را به MTV به عنوان به خوبی.

سپس ما فلش رو به جلو به سال 2004 نامزد حزب دموکرات هوارد دین انقلابی استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط مستقیم با رای دهندگان در مقیاس انبوه و به افزایش بودجه مبارزه انتخاباتی. این استراتژی با انگیزه بود در بخشی از فقدان رسانه های خبری مورد توجه در میان شلوغ زمینه اولیه نامزدهای نه بر خلاف وضعیت پرو کمپین مواجه شده است.

در حالی که دین مبارزات انتخاباتی به پایان رسید در شکست بسیاری از کسانی که درگیر خواهد رفتن به کار را برای باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در سال 2008 که در آن آنها پیشگام استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند مای اسپیس و یوتیوب برای رسیدن به رای دهندگان آنلاین.

امروز رئیس جمهور تهمت های گرفته شده با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تعامل مستقیم با شهروندان در جدید و غیر منتظره جهت. حساب توییتر خود را نه تنها یک راه برای برقراری ارتباط به طور مستقیم (به خصوص مهم است که برای مثال رسانه های خبری را انتخاب کنید و در هوا خود را در جلسات مطبوعاتی خود را با توجه به مزیت اطلاعات غلط). آن را نیز تبدیل به یک راه را برای اعمال نفوذ بیشتر بر اخبار رسانه ای در دستور کار, از طریق تورنت ثابت توییت رسانه ها احساس اجبار به گزارش.

مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده و سوء استفاده از رسانه های اجتماعی–همراه با استفاده از رسانه های اجتماعی توسط بازیگران خارجی مانند روسیه اینترنتی تحقیقات آژانس–برخی از دلایل اصلی که چرا ما شاهد این سیستم عامل اتخاذ دقیق تر gatekeeping معیارهای اخبار سیاسی و ارتباطات است که در حال حاضر برگ برنده مبارزه کاوش جایگزین. بسیاری از این سیستم عامل دیگر بیشتر منفعل فیلتر خط لوله به رای دهندگان آنها در طول اوباما در مبارزات انتخاباتی.

اما سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به حدی تکه تکه در راه است که کانال های تلویزیونی را در 90s. به عنوان یک نتیجه سیاستمداران ناراضی با سیستم عامل ها’ در حال تحول رویکرد به gatekeeping مهاجرت می تواند به جدیدتر و یا کمتر دقیق رسانه ها. در این راه تهمت کمپین با استفاده از Parler به عنوان یک راه برای مقابله با به طور فزاینده دقیق gatekeeping از جریان اصلی رسانه های اجتماعی سیستم عامل شبیه به چگونه کلینتون استفاده MTV و Arsenio Hall نشان می دهد به گریز از اخبار اصلی رسانه ها است.

در همان زمان ما شاهد تلاش برای کاهش, رسانه های اجتماعی را gatekeeping قدرت از طریق تنظیم به شیوه ای شبیه به آنچه که در زمان پخش. نه تنها رسانههای مجبور به تبدیل شدن به منفعل خط لوله برای نامزدهای تبلیغات, اما مقررات مانند انصاف دکترین آنها را ملزم به ارائه سیاستمداران با فرصت برای پاسخ به اخبار و گزارش آنها یافت می شود قابل اعتراض است.

امروز تلاش های چنین به عنوان رئیس جمهور تهمت اجرایی منظور در جلوگیری از سانسور آنلاین و به تازگی معرفی شده محدود کردن بخش 230 ایمنی به خوبی سامریان عمل به کارگردانی حداقل در بخش, در محدود کردن gatekeeping اقتدار سیستم عامل رسانه های اجتماعی نه بر خلاف چگونه کنگره در پاسخ به رشد قدرت و نفوذ رسانههای.

این تحولات اخیر برجسته, یک بار دیگر, که سیاستمداران به طور طبیعی تمایل گسترده رسیدن فیلتر خط لوله به رای دهندگان آمریکایی که بخش مهمی از تاریخ رسانه های خود تلاش های مداوم برای استفاده—و تنظیم—فن آوری های جدید به آنها را دریافت کنید.

تا آنجا که ما قادر به جلب تشابه بین گذشته و حال این نیز مهم است به رسمیت شناختن است که لحظه کنونی نشان دهنده چیزی است که اساسا متفاوت است. رسانه های اجتماعی نشان دهنده گسترده ترین و پیچیده ترین شکل توده دسترسی به رای دهندگان است که سیاستمداران تا کنون داشته اند; که ایجاد عمیق مسئولیت های اجتماعی برای این سیستم عامل به منظور که ظریف توازن قدرت میان سیاستمداران و رسانه های gatekeepers ناراحت نمی شود. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شاید نشان دهنده غیر قابل اعتماد ترین و آتش زا ارتباط برقرار در تاریخ ریاست جمهوری با شاید بزرگترین خصومت به تاسیس رسانه های gatekeepers که این کشور تا کنون دیده ام. به این دلایل این آخرین فصل در تاریخ طولانی از تنش بین دروازه بان و سیاستمداران است که به احتمال زیاد برای ادامه به مراتب بیشتر ستیز از هر چیز ما باید قبل از دیده می شود.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]


بزرگ تر سیمی داستان
  • دوست من زده شد ALS. به مبارزه با عقب او ساخته شده است یک جنبش
  • پوکر و روانشناسی از عدم قطعیت
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • درمانگر در است—و آن را به یک برنامه chatbot
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *