زمانی که پزشکان و بیماران صحبت در مورد مرگ بیش از زوم

در طول Covid-19 گیر مراقبت تسکینی متخصصان در حال کشف است که فن آوری می تواند اضافه کردن مقدار زیادی به این مشکل بحث.

به عنوان Covid-19 بيمار شروع به سیل شهر نیویورک بیمارستان کلر Ankuda و کریس Woodrell, مراقبت تسکینی, پزشکان در بیمارستان کوه سینا متوجه شدم آنها نیاز به رفتن به پشتیبان گیری.

مراقبت تسکینی پزشکان در کار با افرادی که بیمار برای بهبود کیفیت زندگی خود را در حالی که آنها درمان را دریافت و شروع به آماده شدن برای پایان زندگی مراقبت است. آن دسته از بیماران معمولا ماه یا سال برای آمدن به شرایط با تشخیص آنها. اما Covid-19 متفاوت است. “ما در حال دیدن مردم در بیمارستان که مریض شدم بسیار به سرعت می گوید:” Ankuda. بیماران در حال ترس و تنهایی و خانواده ها نمی تواند در حال حاضر به دلیل بیمارستان ملاقات قوانین. “در بسیاری از موارد در طول Covid گیر ما کمک به مردم و با تصمیم گیری در مورد پایان زندگی مراقبت می گوید:” Woodrell. “اغلب که در آینده به عنوان یک شگفتی است.”

حتی بیشتر به چالش کشیدن: در اوج این بیماری همه گیر در شهر نیویورک وجود ندارد به اندازه کافی مراقبت تسکینی پزشکان در کوه سینا برای درمان همه بیمارانی که نیاز به حمایت خود را. بنابراین در ماه مارس Ankuda و Woodrell راه اندازی یک تماس خط هر کاری در 12 ساعت شیفت, به طوری که پزشکان در اتاق های اورژانس در شش بیمارستان ها می تواند آنها را در رسیدن و اتصال آنها به خانواده هایی که نیاز به کمک های خود را. در عرض دو هفته حجم تماس آنقدر زیاد بود که آنها تا به حال به کمک طلب کردن از مراقبت تسکینی پزشکان از سراسر کشور برای رسیدگی به تقاضا; خط خود را در نهایت در خدمت نزدیک به 900 بیمار بیماران در چهار هفته. (یک بار مورد اعداد کاهش قابل ملاحظه ای در نیویورک, آنها قادر به قرار دادن خط در وقفه.)

مراقبت تسکینی رفتار هر دو جسمی و روحی رنج می برند از مردم که به طور جدی بیمار است. این گروه در کوه سینا شامل پزشکان و پرستاران و هنر و درمانگران ماساژ و کشیش که همه با هم کار کنند برای بهبود کیفیت زندگی بیماران و به آنها کنترل بیشتری روی خود را درمان. پزشکان برای درمان علائم و کاهش ناراحتی های فیزیکی, اما آنها نیز گفتگو با بیماران خود در مورد تصمیم گیری مانند این که آیا آنها آماده هستند برای جلوگیری از درمان و انتقال به آسایشگاه مراقبت. آیا آنها می خواهند به یک لوله تغذیه? چه به ارمغان می آورد آنها را به شادی در زندگی ؟ در چه نقطه ای خواهد زندگی خود را دیگر نمی توان یک زندگی را می خواهید ؟

پزشکان در کوه سینا تماس با خط تا به حال به سرعت درک که هر بیمار شد, چگونه شديد خود را از عفونت بود و آنچه در آنها و خانواده خود را می خواستم—همه از یک فاصله. برای Covid-19 بیماران, پزشکان درمان مشکلات جسمی مانند بیمارانی که احساس آنها نمی توانستم نفس بکشم, اما همچنین تنهایی و اضطراب است. هنگامی که بیماران بیش از حد بیمار برای تصمیم گیری در مورد مراقبت از خود پزشکان صحبت اعضای خانواده در مورد اینکه آیا به intubate آنها و چه روش خواهد بود بیش از حد تهاجمی است.

اما در میان کسانی که مشکل لحظات Ankuda و Woodrell هیجان زده بودند به کشف کنند که آنها می تواند این جدی مکالمات و درمان بیماران به طور موثر از طریق تلفن. “شگفت انگیز است وجود دارد بالقوه برای tele-مراقبت تسکینی برای آوردن مردم با هم در راه های جدید و بسیار شاد و راه تعجب آور می گوید:” Ankuda.

Tele-مراقبت تسکینی است اما قبل از همه گیر بیماران و پزشکان بودند آهسته به اتخاذ آن است. برخی از بیماران تمایلی به فکر کردن در کیفیت مراقبت نمی تواند به خوبی به عنوان یک فرد مراجعه کنید. و پزشکان مردد بودند. می تواند آنها را واقعا ایجاد اعتماد و دلسوز روابط از راه دور ؟

در حال حاضر مانند بسیاری از دیگر tele-health تخصص تکنولوژی گرفته است. بیماران مانند چگونه از آن آسان است برای اتصال و پزشکان که هرگز سعی اتصال تقریبا قبل از اینکه هیجان زده در مورد استفاده از فن آوری برای رسیدن به مردم بیشتر. “یکی از مشکلات ما در مراقبت تسکینی است که وجود ندارد به اندازه کافی از ما می گوید:” Ankuda. این بدان معناست که بیماران به خصوص اقلیت مهاجران و کسانی که زندگی در مناطق روستایی اغلب نمی توانید دسترسی برابر به مراقبت. “ما هر دو واقعا علاقه مند به ادامه این کار و درس آموخته ایم و ببینید چه کار می کند فراتر از این بیماری همه گیر.”

اریک Widera یک متخصص امراض دوران پیری در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو تمرین مراقبت تسکینی برای بیش از یک دهه. او می گوید: او استفاده می شود به داشتن مشکل گفتگو با بیماران, اما هرگز از 3000 مایل دور. او کمک کرد تا درمان بیماران از طریق تلفن در دانشگاه کلمبیا ایروینگ مرکز پزشکی/نیویورک پروتستان بیمارستان دیدم که هفت برابر افزایش درخواست برای مراقبت تسکینی مشاوره در اوج بیماری همه گیر در نیویورک است. “من فوق العاده نگران و مضطرب رفتن به این مشاوره,” او می گوید. “من حتی نمی توانید ببینید بیمار است. چه خبره من انجام در اینجا؟” اما هنگامی که او در تماس و شروع به صحبت کردن با اعضای خانواده Widera می گوید: کسانی که مشکلات پژمرده. “هنگامی که شما یک در یک با که عضو خانواده—واقعا احساس آشنا و آن را احساس می کند مانند من انجام شده است آن را برای یک مدت زمان طولانی است.”

در علاوه بر این به تکیه بر روی یک خط تلفن Ankuda همچنین با استفاده از زوم برای اتصال به بیماران در بیمارستان با عزیزان که نیست اجازه دیدار بود که برای کمک به تصمیم گیری در مورد مراقبت. “این شرایط جدی پزشکی را شاد هويدا” او می گوید. این فن آوری اجازه او را به مشارکت بیشتر اعضای خانواده از او در غیر این صورت می تواند از جمله افرادی که در زندگی خارج از کشور یا در کشورهای دیگر.

ماریا سیلویرا استادیار در دانشگاه میشیگان و codirector از مراقبت تسکینی برنامه در و آن آربور سیستم بهداشت و درمان آغاز شده با استفاده از تله-مراقبت تسکینی تقریبا پنج سال پیش. “من در ابتدا فکر می کنم این یک چیز عالی بود,” او می گوید: از آنجا که مراقبت تسکینی است “بالا لمسی” تخصص. او با استفاده از تعداد زیادی از نشانه های غیرکلامی مانند پایدار از تماس با چشم و یا دست نگه داشتن برای انتقال همدلی و شفقت زمانی که او صحبت کردن به بیماران و خانواده ها است. “من واقعا شک و تردید بود که من می تواند آن را انجام دهد” او می گوید: ایجاد این همان ارتباط از طریق مجازی مراقبت.

اما او در بر داشت آن لحظات صمیمی هنوز هم می تواند اتفاق می افتد در طول تماس های ویدئویی و کسانی که مجازی بازدیدکننده داشته است خود را مزایای منحصر به فرد. مردم دریافت مراقبت تسکینی معمولا بسیار بیمار است. آماده به ترک خانه, روش سوارکاری, در یک ماشین و رفتن را از طریق تمام پلانشت از کاغذ بازی در مطب دکتر می تواند تخلیه. بدون تعهد از آمدن به دفتر سیلویرا توانید چک کنید در اغلب موارد. “که اجازه می دهد تا شما را به بیشتر در حال حاضر است,” او می گوید.

معمولا فرد در بازديد اتفاق افتاده است تنها یک بار در هر سه ماه و سیلویرا اغلب احساس او بازی گرفتن تا تلاش برای درک آنچه تغییر کرده بود از او گذشته او را دیدم بیمار است. با مجازی بازدیدکننده داشته است او می تواند در هر ماه. “آن دسته از مخاطبین ممکن است کوتاه تر اما این است که به من اجازه می دهد به منظور توسعه یک قوی تر ارتباط با آنها را در طول زمان,” او می گوید.

از آنجا که او نمی تواند با استفاده از لمس او در حال حاضر متکی به داستان سرایی برای پیوند با خانواده و بیمار است. با گوش دادن و گرفتن یک فعال بهره سیلویرا نشان می دهد او در مورد مراقبت از این فرد توسعه اعتماد و انتقال شفقت. می توانید آن را کمی طولانی تر اما او می گوید آن کار می کند. همان استراتژی کار می کرد برای Ankuda زمانی که او بود درمان Covid-19 بيمار در اورژانس خط تلفن. “تاکید بر داستان سرایی در اوایل من خیلی مهم بود برای به دست آوردن اطلاعات است که ما را بیشتر ارگانیک به دست آورد در فرد و به منظور توسعه ارتباط با مردم ما با” او می گوید.

و در حالی که برخی از بیماران در ابتدا مردد به ثبت نام به صورت مجازی, مراقبت از این بیماری همه گیر ساخته شده است که آنها متوجه است که این کیفیت می تواند فقط به عنوان به خوبی به عنوان یک فرد مراجعه کنید. “این ما را مجبور به رسمیت شناختن این نیست که بد می گوید:” سیلویرا. “از منظر نمی مزاحمت برای مردم را به آمدن در خانواده ها در حال شروع به درک شاید این یک چیز بهتر.”

برای پزشکان که بیماران در خانه های خود tele-health اجازه می دهد تا آنها را به دیدن بسیاری از بیماران است. “یکی از چالش هایی است که خود را “شیشه ” زمان”—تمام وقت شما صرف در یک خودرو می گوید بتنی Snider, افسر ارشد پزشکی در Hosparus سلامت, غیر انتفاعی ارائه می شود که در خانه تسکینی و مراقبت از خانقاه به بیماران در ایندیانا و کنتاکی. Hosparus در حال حاضر سرنشین یک تله نظام سلامت قبل از بیماری همه گیر, ضربه, اما اسنایدر می گوید coronvirus تحت فشار قرار دادند و سازمان برای سرعت بخشیدن به تصویب. گروه خود را در حال حاضر رفتار 1500 نفر در روز تقریبا.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

مایکل Fratkin که تمرین تله تسکینی و مراقبت از خانقاه به مدت پنج سال در مناطق روستایی شمال کالیفرنیا نیز می گوید مجازی بازديد کارآمد تر. دیدن یک دکتر بر روی کامپیوتر, قاب بازدیدکننده داشته است در بیشتر متمرکز و هدفمند در راه است. آن را آسان تر او می گوید: “به شیرجه رفتن به کار خود را.” پس از همه, در شخص بازدیدکننده داشته است می تواند به شما معرفی نامتقارن قدرت و پویایی است که مردم ناراحت کننده است. بیماران باید برای تمیز کردن خانه خود را به آماده شدن برای یک دیدار خانگی و می توان آن را بی دست و پا برای دکتر برای پیدا کردن یک مودب زمان به ترک. Fratkin می یابد مجازی بازدید بسیار بیشتر هموار. “شما در واقع می تواند بسیار انجام بیشتر با کمتر زمان کاملا کافی صمیمیت,” او می گوید.

و در برخی از راه Fratkin معتقد است که جدایی مهم برای ارائه دهندگان مراقبت های بیش از حد. او در مقایسه با مراقبت تسکینی پزشکان به خازن در مدارهای. بیشتر سطح منطقه و نزدیک دو صفحات یک خازن ها بیشتر انرژی آنها قادر به ذخیره. به طور مشابه بیشتر از خود پزشکان را برای بیماران خود و نزدیک آنها دریافت بهتر رابطه خود و مراقبت از آنها ارائه خواهد شد. اما اگر صفحات یک خازن لمسی سحر و جادو از دست رفته است. به طور ناگهانی آن را فقط در یک مدار است. همان درست است از پزشکان: گرفتن بیش از حد نزدیک به بیماران می تواند خراب کردن این رابطه. “ترفند این است برای مدیریت مقدار از خودتان شما را به برخورد” او می گوید. Tele-health سیستم عامل را پزشکان یک دعوت نامه برای اتصال و ایجاد روابط صمیمی با مردم هزاران مایل دور. اما آنها همچنین می تواند کمک به حفظ آن لازم جدایی.

در حالی که tele-health می افزاید: بسیاری به شیوه های خود را نه اسنایدر و نه سیلویرا آماده به فرد در بازديد فقط رتبهدهی نشده است. آن را سخت تر برای پزشکان به بگویید که چه اتفاقی می افتد اگر آنها نمی تواند از لحاظ فیزیکی بررسی یک بیمار است. و تکنولوژی گاهی اوقات می تواند یک مشکل واقعی است. سیلویرا تا به مبارزه glitchy سیستم عامل و تلاش برای کمک به بیماران مبتلا به نصب نرم افزار لازم بر روی دستگاه های خانگی خود را. به علاوه هر کس دارای یک اتصال به اینترنت. “وجود دارد یک بخشی از کنتاکی که دارای دسترسی محدود به بالا-کیفیت بالا-سرعت اینترنت و ایجاد یک مانع می گوید:” اسنایدر. آن را تحت تاثیر قرار نشده درصد زیادی از Hosparus بيماران در عین حال اما این نگرانی به عنوان tele-health شروع به گسترش است.

اما Fratkin آماده است تا همه در. “من قصد ندارم به عقب,” او می گوید. عمل خود را ResolutionCare به طور معمول مخلوط مجازی و بازدیدکننده داشته است اما در طول همه گیر او رفت و 100 درصد مجازی برای کاهش خطر گسترش ویروس. “بیماران ما و مردم ما برای مراقبت متوجه نیست,” او می گوید. و او نمی نگرانی در مورد اتصال. اگر بیماران لازم نیست که به اینترنت خوب او به ترتیب نصب و راه اندازی یک اتصال بهتر قلاب تا یک بشقاب ماهواره ای و یا وام دستگاه برای کسانی که به آنها نیاز دارید. کسانی که هزینه های اولیه ممکن است به نظر می رسد اما آنها در نهایت داشتن پرداخت بزرگ است. “اگر ما برای جلوگیری از یک بخش اورژانس بازدید توسط مدیریت مجموعه ای از علائم اولیه و در خانه ما در حال کشتن آن را در این بازی اعداد,” او می گوید.

در بهترین حالت آن پزشکان می گویند tele-health می تواند کمک به بیشتر اعضای خانواده به مکالمات و ایجاد حمایت و دوستدار محیط برای مردم مبارزه با سوال در مورد پیش آگهی و درمان و مرگ و میر. “مجازی لمسی و تعامل می افزاید: هنوز هم عشق و حمایت و قدرشناسی و شادی می گوید:” اسنایدر. “این فقط یک ماده از ما با تکیه به آن است.”


سیمی است که ارائه دسترسی رایگان به داستان در مورد بهداشت عمومی و چگونه برای محافظت از خودتان در طول coronavirus بیماری همه گیر. ثبت نام برای ما Coronavirus به روز رسانی در خبرنامه برای آخرین به روز رسانی, و مشترک برای حمایت از ما روزنامه نگاری.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • دیدار ACE2 این آنزیم در مرکز Covid-19 رمز و راز
  • به ضرب و شتم Covid-19 شما باید بدانید که چگونه یک ویروس حرکت می کند
  • علم در پشت ارکسترهای مراقب گشت
  • برخی از خانه سالمندان فرار Covid-19—در اینجا چیزی است که آنها حق است
  • واژه نامه: بیش از حد بسیاری از buzzwords? این آنهایی که به دانستن
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>